Ga naar inhoud

Vae : 17 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik vindt het erg lastig om iets te posten over mezelf maar na een hele tijd meegelezen te hebben ga ik het toch proberen zodat ik later eventueel ook wat aan jullie kan vragen. Ik ben 30 jaar en voel mij al sinds mijn pubertijd erg onzeker over mijn borsten. Ik heb nooit echt borsten ontwikkeld, het is blijven steken op een kleine 70A/AA. Ik ben 1.68 m en ongeveer 51 kg. Slank gebouwd maar in verhouding heb ik wel bredere heupen en een smal middel. Graag wil ik een zandloperfiguur, de onderste helft is al redelijk in orde alleen de bovenste helft moet dus nog komen ;)

 

Van wat ik online aan foto's heb gevonden ben ik wel opzoek naar een D cup, maar ik wil wel dat het in verhouding is met mijn lichaam en natuurlijk oogt dus dat moet ik nog bespreken met een chirurg. Na veel gelezen te hebben over de verschillende soorten implantaten en chirurgen denk ik dat ik kies voor Motiva implantaten en Dr. Verdonck. Het zal voor mij 2,5 uur rijden zijn maar dat heb ik er zeker wel voor over. 

 

Ik kan op dit moment nog geen foto's van jullie zien omdat ik eerst nog 5 berichten op dit forum moet posten. Maar ik ben zeker heel nieuwsgierig naar jullie foto's en het kan mij waarschijnlijk wel helpen om een betere indruk te krijgen van het aantal CC's, verhoudingen, profile, etc. Wie is er nog meer door Dr. Verdonck geopereerd en/of heeft Motiva implantaten?

 

In ieder geval bedankt voor het lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

@Vae welkom op het forum

 

ik ben 29 sept door dokter klein geopereerd bij Faceland en heb Motiva full 375cc gekregen. Ik had eerst ook het idee om naar Verdonck te gaan maar omdat het voor mij ook zo ver weg was heb ik toch ook een consult gedaan bij Faceland in Schiphol ook omdat de prijs wel wat scheelde en ik zo eerder geopereerd kon worden. Maar anders was ik dus ook naar Verdonck gegaan want had wel een afspraak staan voor een consult bij hem maar omdat ik zo tevreden was over mijn consult op Schiphol heb ik die afspraak af gezegd. 

 

Ik ben zelf heel erg tevreden over het resultaat. Vroeger voor mijn kindjes had ikzelf een mooie C en wat een D werd en nu was gekrompen naar een kleine A, geen enkele bh paste ik meer en werd er echt ongelukkig van. Nu ben ik dus weer heel blij!! Ik ben zelf 1.72 en rond de 58 kilo en heb nu denk ik weer een D ik zal je wel toevoegen in mijn album, kun je het zelf even bekijken. Succes met uitkiezen wat je gaat doen!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Vae

 

Ik ben 12 september bij verdonck geopereerd , ik ben 1.68-1.70 en had ook een 70a en woog ook 51 a 52kg 

Ik heb de motiva corsé 300 cc laten plaatsen . Corsé zet hij enkel op aanvraag want hij werkt liever met de full van motiva .

 

Laat maar weten wnr je fotôs kan zien dan voeg ik je effe toe , 

Ik heb ook fotos van de voorsituatie.

Welke cup ik nu heb weet ik nog niet , want zit nog niet aan mijn 8 weken herstel en was van plan dat pas te late opmeten.

 

Groetjes en veel succes xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Vae:

@Debsje Ik zou heel graag je foto's zien, dus voeg mij maar toe :D Bedankt voor de tip over de Corsé, ga meteen opzoeken wat het verschil is met de Full.

Hoi ,

 

Je staat erin x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Vae

Ik ben 29 september door Verdonck geopereerd! Zeer tevreden over hem en zijn team ;) 

Ik ben 1m68 en weeg 54 kg. Ik wou ook heel graag het zandloperfiguur. Hebben een redelijk ronde poep en ook een (vrij) smalle taille. Ik heb 255 cc van motiva gekregen. Ik heb een omtrek van 75 :) Mijn bh-maat hiervoor heb ik eigenlijk nooit echt geweten, een AA'tje denk ik. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Daar zie je mijn borsten voor en 8dagen na de operatie :) Mijn sportbh is nu 75C (net een klein tikkeltje te groot denk ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Vae

 

Welkom op het forum! Ik ben 22 september door Verdonck geopereerd en ik heb motiva ergonomix full 315cc gekregen. Van tevoren droeg ik een 70A of 75AA (beide maten waren altijd te groot) maar ik weet dus nog niet op welke maat ik nu ga uitkomen. Ik ben 1.73m, weeg 55kg en mijn exacte omtrek is 73cm.

Als je wil, kan ik je toevoegen aan mijn album. Heb zojuist nog een nieuwe foto geplaatst van vanochtend. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

 

Hier eind januari geopereerd door dr Verdonck! Zeer tevreden! 

 

Ik had een acup en heb 355cc motiva gekregen. Heb qua bh maat nu een Ecup maar oogt als een kleine D. 

 

Als je wilt dan voeg ik je toe! 

 

Groetjes! 

 

Ik moest overigens dik een uur rijden maar was t echt waard! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Eef.n:

Hoi! 

 

Hier eind januari geopereerd door dr Verdonck! Zeer tevreden! 

 

Ik had een acup en heb 355cc motiva gekregen. Heb qua bh maat nu een Ecup maar oogt als een kleine D. 

 

Als je wilt dan voeg ik je toe! 

 

Groetjes! 

 

Ik moest overigens dik een uur rijden maar was t echt waard! 

Hey @Eef.n ik word 25 okt geopereerd door Verdonck. Ik krijg 275cc motiva. Zou ik ook ff mogen kijken in je album? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Vae! Ik ben vorige woensdag (18/10) geopereerd door dr. Verdonck. Ik kan alleen maar vol lof spreken over hem & zen team! Ze zijn heel erg lief en vriendelijk en je wordt er echt op handen gedragen. Hijzelf is zo'n aangename en sympathieke man die zen job met veel liefde uitvoert!

Ik kreeg 295cc Motiva Ergonomix Full (dual plane). Ik had een A-cup, ben 1m71 en weeg 56kg. 

Momenteel zijn mijn borsten nog ingepakt dus heb ze zelf nog niet kunnen bewonderen, maar ik zou nu een klein D-cup moeten hebben :1bouncingboobs:

het ziet er alvast veelbelovend uit in het verband! :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.