Anoniems Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Hoi allemaal! ik ben 1.65 lang en weeg 51 kilo! Over exact 30 dagen krijg ik mijn borstvergroting ik kan niet wachten!!! ik heb al een consult gehad en uit het consult bleek dat ik een dikke huid heb een daardoor prima voor de spier kon hebben! De pc stelde voor om anatomische te nemen. Dat vond hij het natuurlijkst, maar rond zou ook natuurlijk ogen volgens hem. Ik heb 300 cc gepast en zo wat zag dat er groot uit!:O ik zou uit komen op een c/d, maar zag er wel groot uit. Heb erg mijn twijfels over de grootte en de vorm ik twijfel tussen 270 cc en 300 tips zijn welkom!:)
Jeanice Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Hey! Ik zou voor de 300 cc gaan. Ik ben 1m66 en weeg 50 kg. Ik heb 310 cc anatomisch achter de spier gekregen. Ben er super blij mee maar mocht nog een beetje groter haha. Ben van een kleine b naar een 70D gegaan. (ziet eruit als een goede deftige C) Echt niet twijfelen. Met passen tonen ze vaak groter aangezien ze 'op de borst' hangen. Eénmaal in de borst gaan er wel een aantal cc verloren. Plus het went heel snel! Als je wil, voeg ik je toe aan mijn album. x succes met je keuze.
Anoniems Posted October 9, 2017 Author Posted October 9, 2017 Dankjewel voor ke reactie! Ik vond het echt lelijk staan de pasprotheses ben jij tevreden met anatomisch? Ik twijfel heel erg tussen anatomisch en rond en ik zou echt graag toegevoegd willen worden
Guest Blinq_84 Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Op 9-10-2017 om 21:20 zei Jeanice: Hey! Ik zou voor de 300 cc gaan. Ik ben 1m66 en weeg 50 kg. Ik heb 310 cc anatomisch achter de spier gekregen. Ben er super blij mee maar mocht nog een beetje groter haha. Ben van een kleine b naar een 70D gegaan. (ziet eruit als een goede deftige C) Echt niet twijfelen. Met passen tonen ze vaak groter aangezien ze 'op de borst' hangen. Eénmaal in de borst gaan er wel een aantal cc verloren. Plus het went heel snel! Als je wil, voeg ik je toe aan mijn album. x succes met je keuze. Ohh ik zou heel graag in je album willen kijken,heb zelf morgen een consult
Jeanice Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Op 9-10-2017 om 21:29 zei Anoniems: Dankjewel voor ke reactie! Ik vond het echt lelijk staan de pasprotheses ben jij tevreden met anatomisch? Ik twijfel heel erg tussen anatomisch en rond en ik zou echt graag toegevoegd willen worden Ja ik ben heel tevreden met anatomische. Ze hadden enkel nog groter geworden hihi! X
Jeanice Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 @Anoniems @Fraukje ik heb jullie toegevoegd! :-)
tante-chan Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Op 9-10-2017 om 20:46 zei Anoniems: Hoi allemaal! ik ben 1.65 lang en weeg 51 kilo! Over exact 30 dagen krijg ik mijn borstvergroting ik kan niet wachten!!! ik heb al een consult gehad en uit het consult bleek dat ik een dikke huid heb een daardoor prima voor de spier kon hebben! De pc stelde voor om anatomische te nemen. Dat vond hij het natuurlijkst, maar rond zou ook natuurlijk ogen volgens hem. Ik heb 300 cc gepast en zo wat zag dat er groot uit!:O ik zou uit komen op een c/d, maar zag er wel groot uit. Heb erg mijn twijfels over de grootte en de vorm ik twijfel tussen 270 cc en 300 tips zijn welkom!:) Hoi! 270 of 300 zal in projectie niet zoveel uitmaken. Ik heb zelf 295cc en ja het is wennen als je van niks naar ineens borsten gaat. Maar het is absoluut niet te groot. Ik heb anatomisch achter de spier. Ik vind dat het meest natuurlijk. Succes met je keuze!
Guest Blinq_84 Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 1 uur geleden zei Jeanice: @Anoniems @Fraukje ik heb jullie toegevoegd! :-) @Jeanice zien er al heel mooi uit Weet jij of je de 'high profile hebt vd anatomische protheses?
Guest Blinq_84 Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 2 uur geleden zei Gentle: Hoi! 270 of 300 zal in projectie niet zoveel uitmaken. Ik heb zelf 295cc en ja het is wennen als je van niks naar ineens borsten gaat. Maar het is absoluut niet te groot. Ik heb anatomisch achter de spier. Ik vind dat het meest natuurlijk. Succes met je keuze! @Gentle heb jij high profile bij de anatomische protheses?
tante-chan Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 59 minuten geleden zei Fraukje: @Gentle heb jij high profile bij de anatomische protheses? Ik heb Medium Height
Guest Blinq_84 Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 52 minuten geleden zei Gentle: Ik heb Medium Height Oké thnxx,ik vindt ze mooi ik heb morgen een consult staan.. Anatomisch spreekt me nu ook het meest aan,maar vindt dat de volume dan wel heel veel onderin zit,maar bij de jouwe valt het geloof ik wel mee,dus wil dan ook zoiezo een medium of een high profile..
Jeanice Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 4 uur geleden zei Fraukje: @Jeanice zien er al heel mooi uit Weet jij of je de 'high profile hebt vd anatomische protheses? Danku! Ik heb de full projection. Geen idee of dat high profile is. Denk het wel
tante-chan Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 23 minuten geleden zei Fraukje: Oké thnxx,ik vindt ze mooi ik heb morgen een consult staan.. Anatomisch spreekt me nu ook het meest aan,maar vindt dat de volume dan wel heel veel onderin zit,maar bij de jouwe valt het geloof ik wel mee,dus wil dan ook zoiezo een medium of een high profile.. Hahah ja bij mij zit er best veel volume aan de bovenkant. Ik hoop zelfs dat ze echt nog gaan zakken maar ben er heel blij mee hoor!
Desert-Rose Posted October 12, 2017 Posted October 12, 2017 @Anoniems Hoi hoi, Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk. x
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.