Ga naar inhoud

Mime : 20 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben 23 jaar en ik ben ongeveer 1m70 en weeg 52kg. Door mijn magere lichaamsbouw heb ik ook helaas nooit borsten gehad, op dit moment heb ik een AA. 

Voor de zomer heb ik de keuze gemaakt om een borstvergroting te laten doen aangezien ik nu werk en het toch een heel kostenplaatje is. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij dr. Verdonck. Ik ben 1x op consultatie geweest en voelde meteen op mijn gemak. Achter anderhalve week, 20 oktober, heb ik eindelijk mijn borstvergroting waar ik zo lang van heb gedroomd. Ik heb gekozen voor de motiva implantaten van 235cc. 

Nu de datum dichterbij komt, neemt de stress ook wel wat toe. Ik begin me vooral zorgen te maken voor wat zal komen na de operatie.

Hebben jullie dames goede tips voor mij van wat ik het best allemaal kan doen na de operatie en waar ik me echt aan kan verwachten? 

 

Alvast bedankt allemaal!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mime,

 

Gefeliciteerd met je datum.

Het komt idd dichterbij en het is normaal dat je dat spannend vind.

Ik ben ook door Verdonck geopereerd en ik heb ook 235cc gekregen.

In mijn account kan je mijn operatieverslag lezen, moet je wel even door het topic bladeren, maar als het goed is kun je daar alles vinden.

daar heb ik een beetje neergeschreven hoe het bij mij ging. Er zijn hier veel dames van Verdonck die hetzelfde gedaan hebben, dus je hebt genoeg leesvoer :)

Als je mij een pbtje stuurt dan stuur ik je wat foto's mocht je dat willen.

Als je verder nog vragen hebt, mag je die natuurlijk ook stellen he ;)

 

Succes meid en laat het gewoon op je afkomen.

Verdonck is een Topdokter, je mag gerust zijn. Alles komt goed.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, 

 

Ik heb vandaag ook mijn eerste consultatie gehad bij dokter Verdonck, ik had ook dadelijk een goed gevoel hierbij en heb ineens een voorlopige afspraak voor de operatie vastgelegd! Ik ben ook enkel nog aan het twijfelen tussen 235cc of 255cc. Ik ga waarschijnlijk nog wel een keertje opnieuw passen :). Veel succes alleszins voor jouw operatie!

 

groetjes Tinake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2017 om 21:38 zei Tinake:

hallo, 

 

Ik heb vandaag ook mijn eerste consultatie gehad bij dokter Verdonck, ik had ook dadelijk een goed gevoel hierbij en heb ineens een voorlopige afspraak voor de operatie vastgelegd! Ik ben ook enkel nog aan het twijfelen tussen 235cc of 255cc. Ik ga waarschijnlijk nog wel een keertje opnieuw passen :). Veel succes alleszins voor jouw operatie!

 

groetjes Tinake

Hey Tinake! 

 

Zeker nog eens gaan passen als je twijfelt. Ik lees hier wel veel op het forum dat je best voor de grootste kan kiezen. Waarom is me nog niet duidelijk.

Zelf heb ii niet getwijfeld en ben ik meteen voor de 235cc gegaan, groter kon ik niet gaan. Ondertussen ben ik al heel bang geweest dat ze te groot bij me zouden zijn, ben ook al heel bang geweest dat ze te klein zouden zijn :) 

Waarschijnlijk allemaal paniek om niets maar hopelijk komt alles goed :)

voor wanneer heb je je operatie ingepland? 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Mime

 

hoi hoi,

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen, en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af tellen.

 

x

Dankjewel! 

Het is een beetje moeilijk mijn weg vinden op dot forum aangezien er zoveel is :) 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! 

Sorry dat mijn verslag zo lang uitbleef maar de eerste dagen waren zeer vermoeiend...

Vrijdag werd ik om 10.45u verwacht in Diest. Na een paar minuten in de wachtkamer te wachten kwam Nick, de verpleegkundige, mij halen. Hij was zeer vriendelijk en stelde me goed op mijn gemak en maakte hier en daar zelfs wat grapjes. Er werden nog vlug wat foto’s gemaakt voor dokter Verdonck en ik kreeg een infuus in mijn hand. Ik werd in een lekkere zachte badjas gewikkeld en kreeg een heerlijk warm dekentje over me. Iets later kwam dokter Verdonck zelf de tekening maken op mijn borsten en werd de maat nog eens vlug besproken voor alle zekerheid. Nog geen paar minuten erna werd ik door een andere verpleegster naar de operatiekamer gebracht, hier mocht ik op een verwarmde operatietafel gaan liggen. De warmte in mijn rug was heerlijk in deze koude kamer. Ik kreeg iets ik mijn infuus waardoor ik draaierig werd en voor de rest weet ik niets meer. 

Na de operatie werd ik al huilend wakker en vroeg naar een pijnstiller. Ik weet het niet meer precies, want ik was nog wazig van de narcose, maar ik denk dat ik eerder aan het huilen was omdat alle stress van mij afviel dan van de pijn. Toch kreeg ik iets tegen de pijn en ging het me al snel beter na nog even mijn ogen dicht te doen. Nick kwam me wat water brengen en vertelde me dat ik naar huis mocht wanneer ik naar het toilet was geweest. Zo gezegd zo gebeurd, dacht ik. Na het toiletbezoek hielp Nick me aankleden, met zo lang recht te zitten werd ik wel misselijk dus mocht ik even terug gaan liggen. Iets later mocht ik dan toch naar huis. Mijn mama, die ook mijn begeleider was, kreeg alle papieren en informatie mee.

Onderweg naar huis begon ik al pijn te krijgen aan de linkerkant van mijn borstbeen, het was vooral een brandende pijn. Eens thuis ben ik meteen begonnen met het innemen van pijnstillers. Vrijdag en zaterdag zijn ook zo goed als hetzelfde verlopen, het nemen van een pijnstiller en slapen. 

Ademhalen en eten vond ik moeilijk. Het verband zit zo strak dat ik geen 1 zin kan spreken zonder naar adem te happen. Het eten was vooral moeilijk aangezien ik zeer gevoelig ben aan narcose, hierdoor duurde het even eer mijn laag terug op gang kwam ik en dus niet meer misselijk werd door het eten. Afgelopen nacht heb ik 6 uur geen pijn gehad dus heb ik ook wat langer kunnen slapen gelukkig. Als er pijn was was het vooral het brandende gevoel aan mijn linker borst en borstbeen, ik voel dat deze borst ook een stuk groter is. Deze was al een beetje groter voor de operatie maar hopelijk gaat het niet zo zichtbaar blijven als nu, ik denk dat het vooral aan de zwelling ligt... 

Vandaag voelde ik ook duidelijk dat de zwelling aan het zakken was richting mijn buik, waarschijnlijk omdat ik zoveel mogelijk recht probeer te zitten. Bij het minste beetje dat ik schuin zit heb ik ook hulp nodig om recht te komen, het is echt ongelofelijk dat je voor zoveel bewegingen je borstspieren gebruikt! 

Net heb ik voor het eerst ook terug honger gehad en ook terug wat kunnen eten zonder me misselijk te voelen. 

Ik ben nieuwsgierig naar de komende dagen en hoop dat het snel beter zal gaan! 

Mijn excuses als niet alles even duidelijk is geschreven maar ik ben nog wat wazig van de pijnstillers :)

Moesten jullie vragen hebben omdat het niet duidelijk is dan hoor ik het graag! 

 

Xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mime Oh wat fijn te horen dat je lekker thuis bent en je herstellende bent. Heavy die eerste dagen, en helemaal als je zo misselijk bent van het eten steeds. Gelukkig is dat nu voorbij dan. 

Probeer een beetje in beweging te blijven, dat zal je goed doen.

Wordt er goed voor je gezorgd?

Beterschap, X Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nicoline_W:

@Mime Oh wat fijn te horen dat je lekker thuis bent en je herstellende bent. Heavy die eerste dagen, en helemaal als je zo misselijk bent van het eten steeds. Gelukkig is dat nu voorbij dan. 

Probeer een beetje in beweging te blijven, dat zal je goed doen.

Wordt er goed voor je gezorgd?

Beterschap, X Nicoline

Hey Nicoline,

Ja gelukkig heeft mama een aantal dagen vrij genomen maar vandaag ging het al in de namiddag weer beter. Van zoveel te zitten en te liggen heb ik wel verschrikkelijke rugpijn. Helaas iets minder, beweging helpt ertegen maar bij een paar stapjes ben ik al buiten adem helaas. 

Wel fijn om terug te denken dat de operatie nog maar eergisteren was dus ik merk wel al een heel goede vooruitgang gelukkig, dat is al een goede mentale steun! 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mime wat een verslag! ikzelf was ook 20/10 aan de beurt bij Verdonck. veel beterschap meid! Hopelijk kan je nu al een beetje eten en voel je je stilaan wat beter. Bij mij spant het verband ook heel hard en net zoals jij kan ik daardoor moeilijk praten. Al gaat dat stilaan precies wel al beter. Komt waarschijnlijk ook door de zwelling en als die afneemt komt het verband vanzelf losser te zitten. Heb jij ook zo’n pijn aan je ribben? Precies of die zitten helemaal onder de blauwe plekken...

nu kunnen we samen aftellen naar het moment dat het verband eraf mag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sandr@:

@Mime wat een verslag! ikzelf was ook 20/10 aan de beurt bij Verdonck. veel beterschap meid! Hopelijk kan je nu al een beetje eten en voel je je stilaan wat beter. Bij mij spant het verband ook heel hard en net zoals jij kan ik daardoor moeilijk praten. Al gaat dat stilaan precies wel al beter. Komt waarschijnlijk ook door de zwelling en als die afneemt komt het verband vanzelf losser te zitten. Heb jij ook zo’n pijn aan je ribben? Precies of die zitten helemaal onder de blauwe plekken...

nu kunnen we samen aftellen naar het moment dat het verband eraf mag! X

Hey Sandra,

 

Hoe laat was je aan de beurt? Misschien hebben we elkaar net wel of net niet gezien! Eten en ademen gaat ondertussen beter, denk dat ik het ook dag gewoon aan het worden ben. Ik heb inderdaad ook wel wat last rond mijn ribben en de plaats tussen mijn borsten en buik. Zoals je zegt alsof je onder de blauwe plekken zit maar als je kijkt zit er helemaal niets. Vandaag belde Indra van BBC me ook even op om te vragen hoe het ging, die pijn is waarschijnlijk van de zwelling en het vocht dat aan het zakken is. Ik heb ook even een afspraak bij dr. Verdonck zelf gemaakt voor het verband eraf te laten halen samen met de draadjes op 2 november. 

Denk dat ik dat moment wel voorzichtig moet gaan aanpakken dat ik niet te hard schrik van wat een verandering het allemaal is. 

Slaap jij eigenlijk zitten of liggend, ik vind het zo moeilijk een houding te vinden zonder last te krijgen van mijn rug... 

Ik vind het super tof dat we het samen wat kunnen doorlopen aangezien de we operatie op dezelfde dag hadden, kunnen we elkaar wat steunen! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Mime:

Hey Sandra,

 

Hoe laat was je aan de beurt? Misschien hebben we elkaar net wel of net niet gezien! Eten en ademen gaat ondertussen beter, denk dat ik het ook dag gewoon aan het worden ben. Ik heb inderdaad ook wel wat last rond mijn ribben en de plaats tussen mijn borsten en buik. Zoals je zegt alsof je onder de blauwe plekken zit maar als je kijkt zit er helemaal niets. Vandaag belde Indra van BBC me ook even op om te vragen hoe het ging, die pijn is waarschijnlijk van de zwelling en het vocht dat aan het zakken is. Ik heb ook even een afspraak bij dr. Verdonck zelf gemaakt voor het verband eraf te laten halen samen met de draadjes op 2 november. 

Denk dat ik dat moment wel voorzichtig moet gaan aanpakken dat ik niet te hard schrik van wat een verandering het allemaal is. 

Slaap jij eigenlijk zitten of liggend, ik vind het zo moeilijk een houding te vinden zonder last te krijgen van mijn rug... 

Ik vind het super tof dat we het samen wat kunnen doorlopen aangezien de we operatie op dezelfde dag hadden, kunnen we elkaar wat steunen! 

 

Xx

Ik was de laatste die dag. We waren er al heel vroeg( omdat we lang moesten rijden) maar was pas om 14u15 aan de beurt...ik was dan ook de laatste om te vertrekken in de kliniek. Ik ben ook opgebeld maar heb een afspraak bij de huisdokter gemaakt aangezien het maar 2 min werk is en dokter Verdonck nog niet zoveel kan zeggen over het resultaat. Hijzelf zei dat het misschien zonde is om dan zo ver te rijden. Op 3 maand moet je zowiezo op controle bij hem. Is bij ons dus in januari :P

bij mij net hetzelfde qua pijn zoals bij jou. Dan zal het een goed teken zijn zeker :rolleyes: doet ook wel goed om over de littekentjes te wrijven...die zullen ook aan het genezen zijn...

de eerste nacht heb ik in bed geprobeerd maar lukte niet, kon geen houding vinden en kon ook de slaap niet vatten. ben een zij/buikslaper en dus best lastig op mijn rug. Midden in de nacht in de zetel komen zitten en dan half rechtop wat geslapen. Nu al twee nachten gewoon in bed maar ik leg mijn hoofd en schouders wat hoger zodat ik eigenlijk geen druk voel in mijn borst  en ik neem ook een klein kussentje mee om onder mijn borstkast/ borsten te leggen zodat ik toch een heel klein beetje op mijn zij kan liggen om mijn rug wat te sparen. Want een hele nacht plat op mijn rug hou ik niet vol...ik neem Savonds ook wel een ibuprofen. Kan ook wel helpen tegen de pijn...ja dat lekker ontspannen liggen zal nog eventjes op zich laten wachten vrees ik...doet me beetje terugdenken aan de tijd dat ik zwanger was, dan is slapen ook een hele klus. Ga misschien eens mijn borstvoedingskussen terug bovenhalen. Heb al van velen gelezen dat dit ook helpt bij het slapen...wie weet:rolleyes:

neem jij nog veel pijnstillers?

Ben ook beetje bang dat ik zal schrikken. Heb jij een grote maat genomen? Ik normaal van een kleine A naar een C.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sandr@:

Ik was de laatste die dag. We waren er al heel vroeg( omdat we lang moesten rijden) maar was pas om 14u15 aan de beurt...ik was dan ook de laatste om te vertrekken in de kliniek. Ik ben ook opgebeld maar heb een afspraak bij de huisdokter gemaakt aangezien het maar 2 min werk is en dokter Verdonck nog niet zoveel kan zeggen over het resultaat. Hijzelf zei dat het misschien zonde is om dan zo ver te rijden. Op 3 maand moet je zowiezo op controle bij hem. Is bij ons dus in januari :P

bij mij net hetzelfde qua pijn zoals bij jou. Dan zal het een goed teken zijn zeker :rolleyes: doet ook wel goed om over de littekentjes te wrijven...die zullen ook aan het genezen zijn...

de eerste nacht heb ik in bed geprobeerd maar lukte niet, kon geen houding vinden en kon ook de slaap niet vatten. ben een zij/buikslaper en dus best lastig op mijn rug. Midden in de nacht in de zetel komen zitten en dan half rechtop wat geslapen. Nu al twee nachten gewoon in bed maar ik leg mijn hoofd en schouders wat hoger zodat ik eigenlijk geen druk voel in mijn borst  en ik neem ook een klein kussentje mee om onder mijn borstkast/ borsten te leggen zodat ik toch een heel klein beetje op mijn zij kan liggen om mijn rug wat te sparen. Want een hele nacht plat op mijn rug hou ik niet vol...ik neem Savonds ook wel een ibuprofen. Kan ook wel helpen tegen de pijn...ja dat lekker ontspannen liggen zal nog eventjes op zich laten wachten vrees ik...doet me beetje terugdenken aan de tijd dat ik zwanger was, dan is slapen ook een hele klus. Ga misschien eens mijn borstvoedingskussen terug bovenhalen. Heb al van velen gelezen dat dit ook helpt bij het slapen...wie weet:rolleyes:

neem jij nog veel pijnstillers?

Ben ook beetje bang dat ik zal schrikken. Heb jij een grote maat genomen? Ik normaal van een kleine A naar een C.:)

Soms lig ik wel op mijn zij want ben ook niet zo een rugslaper maar wanneer ik dan terug moet rechtstaan ben ik wel super stijf en moet mama me wel even recht helpen. Mijn borsten zijn zo strak ingebonden dat ze toch niet bewegen. Ik neem alleen als het brandende gevoel op komt een zaldiar, voor de rest neem ik wanneer de druk toeneemt een paracetamol en op regelmatige tijdstippen de ontstekingsremmer. De ontstekingsremmers ga ik gewoon uitnemen denk ik, zwelling heeft toch wel een lange tijd nodig om volledig weg te trekken dus een beetje helpen kan geen kwaad in mijn ogen :) 

begint het verband bij jou ook zo te jeuken? 

Ik had zo goed als geen borsten, denk dat het met wat geluk een 70AA was ofzo, nu heb ik de 235cc motiva’s en het zou volgens dr. Verdonck uitkopen op een grote B kleine C ongeveer.

Wanneer ga jij je sportbh halen? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mime:

Soms lig ik wel op mijn zij want ben ook niet zo een rugslaper maar wanneer ik dan terug moet rechtstaan ben ik wel super stijf en moet mama me wel even recht helpen. Mijn borsten zijn zo strak ingebonden dat ze toch niet bewegen. Ik neem alleen als het brandende gevoel op komt een zaldiar, voor de rest neem ik wanneer de druk toeneemt een paracetamol en op regelmatige tijdstippen de ontstekingsremmer. De ontstekingsremmers ga ik gewoon uitnemen denk ik, zwelling heeft toch wel een lange tijd nodig om volledig weg te trekken dus een beetje helpen kan geen kwaad in mijn ogen :) 

begint het verband bij jou ook zo te jeuken? 

Ik had zo goed als geen borsten, denk dat het met wat geluk een 70AA was ofzo, nu heb ik de 235cc motiva’s en het zou volgens dr. Verdonck uitkopen op een grote B kleine C ongeveer.

Wanneer ga jij je sportbh halen? 

 

Xx

Af en toe jeukt het inderdaad bij mij ook. Teken dat alles geneest zeker.

ik heb 1 maatje groter, de 255 motiva. Lang getwijfeld voor de maat maar als ik het nu zie onder het verband ben ik wel blij. Heb jij ook dat je spieren soms zo samentrekken? Bij mij vaak links, rechts voelt al beter. 

Ik had op voorhand al een sportbh gehaald, heb deze gebruikt om de maat te kiezen:D

bij hema, heb hem aan Verdonck laten zien en hij zei dat het een hele goeie was om daarna te dragen. De heavy support sportbh  ( ze hebben deze in wit en zwart) hij sluit wel op de rug met 3 haakjes dus das mss wel moeilijk voor in het begin, maar ga het er toch mee proberen. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Sandr@:

Af en toe jeukt het inderdaad bij mij ook. Teken dat alles geneest zeker.

ik heb 1 maatje groter, de 255 motiva. Lang getwijfeld voor de maat maar als ik het nu zie onder het verband ben ik wel blij. Heb jij ook dat je spieren soms zo samentrekken? Bij mij vaak links, rechts voelt al beter. 

Ik had op voorhand al een sportbh gehaald, heb deze gebruikt om de maat te kiezen:D

bij hema, heb hem aan Verdonck laten zien en hij zei dat het een hele goeie was om daarna te dragen. De heavy support sportbh  ( ze hebben deze in wit en zwart) hij sluit wel op de rug met 3 haakjes dus das mss wel moeilijk voor in het begin, maar ga het er toch mee proberen. 

 

Xx

Bij mij jeukt het verband echt overal, zelfs op men rug. Heb zelf nog niet over het verband durven en kunnen kijken, het zit zo strak en al die plakkers die het verband vast houden zitten in de weg. Mijn spieren trekken wel niet echt samen, als het toch eens is denk ik dat het te maken heeft met een bepaalde beweging die ik maak. Ik moet nog een sportbh gaan zoeken maar is moeilijk omdat ik er eigenlijk niet echt zo een verstand van heb :) .

Heb al veel gelezen over de carefix anna hier op de site dus ga deze week eens naar een lingeriewinkel, kijken wat ze daar hebben van postoperatieve bh's, anders bestel ik deze online. :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mime:

Bij mij jeukt het verband echt overal, zelfs op men rug. Heb zelf nog niet over het verband durven en kunnen kijken, het zit zo strak en al die plakkers die het verband vast houden zitten in de weg. Mijn spieren trekken wel niet echt samen, als het toch eens is denk ik dat het te maken heeft met een bepaalde beweging die ik maak. Ik moet nog een sportbh gaan zoeken maar is moeilijk omdat ik er eigenlijk niet echt zo een verstand van heb :) .

Heb al veel gelezen over de carefix anna hier op de site dus ga deze week eens naar een lingeriewinkel, kijken wat ze daar hebben van postoperatieve bh's, anders bestel ik deze online. :)

 

xx

Ik heb ook niet echt verstand van sportbh’s hoor. Nooit moeten kopen ( denk dat het zelfs in een a amper bestaat) :huh: maar las op het forum dat die van hema goed was en Verdonck vond het ook. Dus heb ik er al eentje. Nu hopen dat het de goede maat is, maar denk het wel. Mja, links trekt bij mij af en toe, vooral wanneer ik het koud krijg of zo( bij omkleden) voelt wat branderig. Rechts geen last. Neem natuurlijk heel weinig pijnstillers...misschien komt het ook daardoor. En doe vooral veel met rechter arm en minder met links...die spieren zullen wat meer tijd nodig hebben om goed te komen mss...dag 4 PO en ik voel me elke dag wel iets beter. Hoe zit het bij jou? Alleen die luchtbolletjes vind ik een raar idee...voel die tot in mijn buik:wacko: zullen ook wel wegtrekken zeker?

nog ff doorbijten met het verband! Evt je borstband eens losdoen en ietsje minderhard dichtkleven, deed bij mij wel goed...

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/10/2017 om 11:02 zei Sandr@:

Ik heb ook niet echt verstand van sportbh’s hoor. Nooit moeten kopen ( denk dat het zelfs in een a amper bestaat) :huh: maar las op het forum dat die van hema goed was en Verdonck vond het ook. Dus heb ik er al eentje. Nu hopen dat het de goede maat is, maar denk het wel. Mja, links trekt bij mij af en toe, vooral wanneer ik het koud krijg of zo( bij omkleden) voelt wat branderig. Rechts geen last. Neem natuurlijk heel weinig pijnstillers...misschien komt het ook daardoor. En doe vooral veel met rechter arm en minder met links...die spieren zullen wat meer tijd nodig hebben om goed te komen mss...dag 4 PO en ik voel me elke dag wel iets beter. Hoe zit het bij jou? Alleen die luchtbolletjes vind ik een raar idee...voel die tot in mijn buik:wacko: zullen ook wel wegtrekken zeker?

nog ff doorbijten met het verband! Evt je borstband eens losdoen en ietsje minderhard dichtkleven, deed bij mij wel goed...

 

xx

Ben sinds gisteren gestopt met de pijnstillers maar de ontstekingsremmers ga ik wel uitnemen, kan geen kwaad denk ik. Ben gisteren ook even gaan kijken voor een sportbh, aangezien ik geen flauw idee heb van de maat mag ik volgende week woensdag 2 gaan halen in verschillende maten. Ik betaal 1 en mag de foute maat vrijdag terug brengen vrijdag nadat het verband eraf is. Mijn verband zat aan de bovenkant ook met een grote witte plakker vastgeplakt tot bijna aan mijn sleutelbeen, dat kriebelde zo hard dat ik het deel dat op mijn huid plakte heb losgetrokken en heb afgeknipt. Hier en daar kan ik mijn verband wat lostrekken en er wat lucht onder laten tegen het jeuken, echt een zalig gevoel. Heb ook al een beetje kunnen spieken en ziet er echt al super mooi uit! Van die luchtbelletjes heb ik geen last denk ik toch, weet niet goed hoe het voelt dus weet ook niet of ik het heb maar heb nog niets raars gevoeld. 

Hoe is het nog met jou? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mime fijn dat je er twee mag proberen. Vanwaar komen je sportbh’s? Ik ga straks bellen naar BBC om te vragen of ik mijn verband er af mag halen. Verdonck had wel gezegd 14 dagen, maar dat houdt het zo lang niet vrees ik. De witte plakker bovenaan is van woensdag los en alle zwelling en lucht is uit mijn lichaam en nu zakt de hele boel naar beneden:huh: het zit onder mijn borsten in allemaal plooien...dus veel steun geeft het niet meer denk ik. Kan dus wel al goed kijken nu :wub:

welke ontstekingsremmers bedoel jij? Dat waren maar 3 pilletjes toch? Ik ben net zoals jij ook begin van de week gestopt met pijnstillers. gaat heel goed. Buiten de rugpijn dan:wacko: pfff...die nachten zijn toch nog moeilijk. Bij jou ook? en mijn linker tepel is wel heel gevoelig, maar denk eens dit verband eraf dat dit ook wel een beter gevoel zal geven. Schuurt nogal. Ben echt wel blij dat ik het gedaan heb! We zijn al 1 weekje PO!! had nooit gedacht mij al zo goed te voelen. Moet nog wel beetje opletten met tillen en zo maar toen Verdonck sprak van 2 weken verlof was ik toch wel beetje bang...maar al bij al is het tot nu toe heel goed meegevallen. Kan jij al goed uit de voeten? X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/10/2017 om 07:12 zei Sandr@:

@Mime fijn dat je er twee mag proberen. Vanwaar komen je sportbh’s? Ik ga straks bellen naar BBC om te vragen of ik mijn verband er af mag halen. Verdonck had wel gezegd 14 dagen, maar dat houdt het zo lang niet vrees ik. De witte plakker bovenaan is van woensdag los en alle zwelling en lucht is uit mijn lichaam en nu zakt de hele boel naar beneden:huh: het zit onder mijn borsten in allemaal plooien...dus veel steun geeft het niet meer denk ik. Kan dus wel al goed kijken nu :wub:

welke ontstekingsremmers bedoel jij? Dat waren maar 3 pilletjes toch? Ik ben net zoals jij ook begin van de week gestopt met pijnstillers. gaat heel goed. Buiten de rugpijn dan:wacko: pfff...die nachten zijn toch nog moeilijk. Bij jou ook? en mijn linker tepel is wel heel gevoelig, maar denk eens dit verband eraf dat dit ook wel een beter gevoel zal geven. Schuurt nogal. Ben echt wel blij dat ik het gedaan heb! We zijn al 1 weekje PO!! had nooit gedacht mij al zo goed te voelen. Moet nog wel beetje opletten met tillen en zo maar toen Verdonck sprak van 2 weken verlof was ik toch wel beetje bang...maar al bij al is het tot nu toe heel goed meegevallen. Kan jij al goed uit de voeten? X

 

 

Hey Sandra,

Ik kon de laatste dagen ook goed kunnen kijken omdat mijn verband ook los zat. Vandaag was het zo los en tijdens het slapen was het super hard gezakt. Elke keer wanneer ik het wat op trok zakte het terug en het verband schuurde wat over mijn tepels dus dat was al geen aangenaam gevoel. Mijn tepels staan ook continu stijf en zijn heel gevoelig. Ik heb dus ook even gebeld en mijn verband mocht eraf zolang ik wel niet ging douche, de plakkers onder mijn borsten heb ik wel laten zitten want die zaten nog goed vast. Vind ze echt super mooi nu en ben heel tevrede, heb aan mijn linker borst aan de buitenkant wel nog een blauwe plek, bijna zwart eigenlijk. Ze zijn ook al heel goed gezakt merk ik aangezien ik continu dezelfde ketting draag, deze zat een week geleden nog volledig tussen mijn borsten. De nachten vallen goed mee, kan al sinds gisteren plat liggen en op men zij slapen. Ben ook al heel blij dat het super gaat, niet veel pijn gehad ook niet, was echt goed te doen wel. Maar ben wel blij dat ik 2 weken vrij heb aangezien ik echt nog heel moe ben door de dag. Verveel me wel veel ma probeer elke dag wel iets om handen te hebben.

Hoe is het bij jou? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Edvv:

Ik was er ook vrijdag 20/10, operatie was om 13u30.

Jullie verhalen zijn zo herkenbaar. Dat stelt me gerust. Ook heel veel pijn aan mijn rug.

Vandaag gestopt met pijnstillers. Succes nog dames!

Hey Edvv,

Hoe is het bij jou nog?

jij ook nog heel veel succes! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Mime:

Hey Edvv,

Hoe is het bij jou nog?

jij ook nog heel veel succes! 

Xx

Momenteel nog veel last van mijn rug, de pijn in de borsten valt mee, alleen nog pijn onderaan mijn borst als ik rechtsta. Heb woensdag voor het eerst met de auto gereden maar dat was geen goed idee, vandaag opnieuw en het ging beter.

Bij mij is mijn verband ook heel erg vervelend, het snijdt onder mijn oksels en de borstband staat ook nog steeds stevig gespannen. Zal blij zijn als het verband er af mag, normaal komende donderdag afspraak voor draadjes weg te knippen. Ik lees dat jij je verband al hebt weggehaald? En? Veel beter nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Edvv:

Momenteel nog veel last van mijn rug, de pijn in de borsten valt mee, alleen nog pijn onderaan mijn borst als ik rechtsta. Heb woensdag voor het eerst met de auto gereden maar dat was geen goed idee, vandaag opnieuw en het ging beter.

Bij mij is mijn verband ook heel erg vervelend, het snijdt onder mijn oksels en de borstband staat ook nog steeds stevig gespannen. Zal blij zijn als het verband er af mag, normaal komende donderdag afspraak voor draadjes weg te knippen. Ik lees dat jij je verband al hebt weggehaald? En? Veel beter nu?

Je kan best oppassen met autorijden, ik meende dat je dat 2 welen niet mocht. Ja het verband zakte super fel af, had even gebeld en het mocht. Had wel heel de dag een raar gevoel omdat mijn borsten nu ook meer plaats hebben aan de zijkant. Voor de rest is er niet heel veel verschil qua gevoel, denk dat de grootste zwelling al weg is. Men huid staat wel nog heel gespannen. Ik vraag me eigenlijk af of ik best al kan beginnen met ze in te smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.