Bosbloemen Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Hoi, Ik ben moeder van 3 kids, heb vroeger lang borstvoeding gegeven en heb 10 jaar protheses van MacGhan (ofzo) op de spier. Vroeger was ik lid van deze site wat me zo geholpen heeft! Mijn protheses wil ik tzt laten vervangen omdat ik vind dat ze te zichtbaar zijn als ik wat slanker ben, dus vandaar dat ik weer op de site ben %) En je ziet mijn tepels heel snel omdat ze door de protheses naar buiten gedrukt worden. Heeft iemand tips voor mij voor welke bh het beste is? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Hoi hoi Deze site (borstenforum.com) bestaat pas sinds 2009, dus ik neem aan dat je destijds lid bent geweest van borstenforum.nl (die niet meer bestaan sinds een jaar of 4-5) Je hebt destijds dus prothesen gehad van mc Ghan (tegenwoordig zijn die overgenomen door Natrelle) Heb je nog borstvoeding gegeven tijdens dat je je prothesen had, of anders mis ik even de link tussen de twee hihi, maar wel fijn dat jij je prothesen al gewoon 10 jaar hebt! Heb je ronde of anatomische? en wie was destijds je plastisch chirurg? Ik zou niet meer te veel bh's kopen, als je ze toch wil laten gaan vervangen, of is dat een meerjarenplan? Dat haal ik niet erg uit je tekst Een padded bh is natuurlijk altijd een oplossing voor tepels die uitsteken, iets anders zou ik niet weten.. Ja die siliconen dingen die je op je tepels kunt plakken, maar daar zijn de meningen over verdeeld.. De een zegt dat ze super zitten, de ander dat het ondingen zijn en zichtbaar zijn onder kleding... xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosbloemen Posted October 9, 2017 Author Share Posted October 9, 2017 Hoi dames, Na 14 jaar weg te zijn geweest ben ik weer aan het rondneuzen op het forum omdat ik nieuwe protheses wil. Ik heb nu 225cc McGhan rond op de spier en ging van cup A/B naar een volle C/D. Omdat ik denk dat ze aan vervanging toe zijn, ben ik aan het rondneuzen en denk nu aan dual plane omdat ik boven weinig weefsel heb (ben een grensgevalletje). Dat mijn kracht af neemt met een dual plane lijkt me echt erg! Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaringen en de oefeningen waar ik over gelezen heb Ik ben 46 jaar, 1.60 en weeg ongeveer 56 kilo. In het dagelijks leven werk ik in een bloemenwinkel. Daarnaast doe ik 3 keer per week aan kickboksen (recreatief) en CrossFit en ben ik mama van 2 tieners. Groetjes, Bosbloemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 Op 9-10-2017 om 09:21 zei Bosbloemen: Hoi dames, Na 14 jaar weg te zijn geweest ben ik weer aan het rondneuzen op het forum omdat ik nieuwe protheses wil. Ik heb nu 225cc McGhan rond op de spier en ging van cup A/B naar een volle C/D. Omdat ik denk dat ze aan vervanging toe zijn, ben ik aan het rondneuzen en denk nu aan dual plane omdat ik boven weinig weefsel heb (ben een grensgevalletje). Dat mijn kracht af neemt met een dual plane lijkt me echt erg! Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaringen en de oefeningen waar ik over gelezen heb Ik ben 46 jaar, 1.60 en weeg ongeveer 56 kilo. In het dagelijks leven werk ik in een bloemenwinkel. Daarnaast doe ik 3 keer per week aan kickboksen (recreatief) en CrossFit en ben ik mama van 2 tieners. Groetjes, Bosbloemen Welkom Het was toen het borstenforum .nl ik was daar ook aanwezig nadat ik in 2004 voor een wissel ging,en uitgevoerd door Dr.Nio een vakman eerste klas. Succes met je zoektocht naar de juiste PC xx Ank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosbloemen Posted October 23, 2017 Author Share Posted October 23, 2017 Hoi Ank, je hebt gelijk over Dr Nio begrijp ik dat hij voor graag groot gaat terwijl ik een natuurlijke look wil. Hoeveel cc groter ging jij? Wilde je ook groter of alleen nieuwe passende protheses? xxx Bosbloemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 15 uur geleden zei Bosbloemen: Hoi Ank, je hebt gelijk over Dr Nio begrijp ik dat hij voor graag groot gaat terwijl ik een natuurlijke look wil. Hoeveel cc groter ging jij? Wilde je ook groter of alleen nieuwe passende protheses? xxx Bosbloemen Ik ben niet voor veel groter gegaan van 150 cc achter de spier naar 300 cc voor de spier. xx Ank Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 22 uur geleden zei Bosbloemen: Hoi Ank, je hebt gelijk over Dr Nio begrijp ik dat hij voor graag groot gaat terwijl ik een natuurlijke look wil. Hoeveel cc groter ging jij? Wilde je ook groter of alleen nieuwe passende protheses? xxx Bosbloemen Nee hoor. Ik ga ook naar dr nio terwijl ik natuurlijk wil. Dr nio gaat alleen groot als jij dat wilt. Hij is ook 1 van de weinige die met hydrogel werkt wat voor mij ook heel belangrijk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosbloemen Posted October 24, 2017 Author Share Posted October 24, 2017 Goed om te weten Gastmamma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.