Pompoen Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Goedenavond, Ik heb begrepen dat ik hier op de juiste plek ben om mezelf aan jullie voor te stellen. Dinsdag 10 Oktober is mijn allereerste consult bij de Isala Kliniek in Zwolle(ziekenhuis). Ik heb al een beetje rond gesnuffeld op het forum en ik zie juist dat veel vrouwen het bij een privékliniek laten doen. Heeft er iemand ervaring met een bv in een ziekenhuis? Zijn er grote verschillen tussen een ziekenhuis of kliniek? Verder ben ik erg benieuwd en enthousiast over mij consult. Ik heb hier negen weken op moeten wachten. Lang! Ik hoop niet dat er weer zo'n lange tijd tussen de operatie zit. Voorsituatie: enorm kleine A. Ik heb een slank figuur maar brede schouders. Ik hoop uit te komen op een D. Leeftijd: 22 Ik wil jullie alvast bedanken voor het schrijven op het forum. Ik ben vooral benieuwd hoe het naar de operatie verloopt, hoeveel pijn je hebt etc. Ik werk fulltime op kantoor. Ik wil graag twee - drie weken vrij nemen na de operatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.