Ga naar inhoud

Vrouw32 : 15 december 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

Ik ben op consult geweest voor een prothese wissel. 12 jaar geleden is er 260 cc in gegaan. Kon toen niet groter omdat ik vrij slank was. Nu wil ik ze vervangen maar aangezien ik nu maat 40 heb en dus niet meer de slankste ben, wil ik zeker groter. 

De pc kwam eerst met een maatje groter maar ik zei dat het nog wel wat groter mocht. Uiteindelijk kwam hij uit op 615, 650 of 700 cc. Dit klinkt voor mij mega groot maar hij zegt dat ik het kan hebben met mijn bouw.

Nu zou ik graag ervaringen willen horen van meiden die ook grote protheses hebben en of zij meer complicaties hebben of gehad hebben. Dus ook op langere termijn, dat ze bijv. overdreven gezien snel op je knieën hangen e.d. 

 

Dit is mijn eerste bericht die ik plaats, maar in overleg met @Desert-Rose heb ik het voorstel rondje overgeslagen. Wilde ik toch even melden voordat ik reacties krijg over dat ik me eerst moet voorstellen haha.

 

Ik hoop dat ik wat reacties krijg!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

 

Ik lees al een tijdje mee en sinds een paar dagen schrijf ik ook mee. Ik had alleen nog geen voorsteltopic gemaakt. Dus bij deze.

Twaalf jaar geleden mijn eerste bv gehad. Ik was toen nog vrij slank en kon er mede daarom niet zo veel cc in. Heb ze eigenlijk altijd te klein gevonden maar vond dit geen reden om ze weer te vervangen. Nu na 12 jaar wordt het toch wel tijd om ze te vervangen en wil dus ook groter....

 

Maar nu dus de twijfel. Ben op consult geweest bij Bergman clinics. Aangegeven dat ik ook groter wilde en hij was het hier zeker mee eens. Ook omdat ik nu dikker ben( maat 40) vond hij dat er best wel meer cc in mag. Er is ooit 260 cc ingegaan en nu had hij het over 615 cc, 650 cc of 700 cc!!! Jullie kunnen je voorstellen dat mijn ogen bijna net zo groot werden als de protheses :lol:. Ik heb ook besloten om nog een keer te gaan passen zodat ik die twijfels kwijt raak. Ik twijfel absoluut niet aan de kliniek of arts maar echt de protheses.

 

Ben bang dat het te groot wordt maar ben bang als ik minder neem, dat het weer te klein wordt. Ben ook bang dat je sneller complicaties krijg als je zulke grote protheses krijgt, zoals sneller hangborsten of dat het erg nep wordt. Ben dus benieuwd hoe de meiden met grote/ grotere protheses dit ervaren. Ik had al een topic gemaakt met deze vraag maar jammer genoeg nog geen reactie op. Hoop dat ik nu wel wat reacties krijg en misschien ook foto's mag zien van meiden met dit aantal cc?:blush:

 

Sorry voor het lange verhaal. X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Vrouw32:

Jullie kunnen je voorstellen dat mijn ogen bijna net zo groot werden als de protheses

Haha sorry ik moet erg lachen om dit stukje. Ik kan je helaas niet helpen met het aantal cc, heb zelf 295. Je kan in de balk zoeken op het aantal cc, dan lees je vast wat verhalen over meiden met deze protheses. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentle Dank je voor je reactie. Was grappig bedoeld dus ben blij dat je er om kan lachen:P

Ik heb al gezocht maar veel meiden hebben toch wel wat minder cc dus kan niet genoeg vinden naar m'n zin. En daardoor ga ik ook weer twijfelen omdat je meer rond de 300 en 400 cc ziet. En met 400 cc zie je al behoorlijke voorgevels voorbij komen, dat ik bang ben dat ik er straks niet meer overheen kan kijken.:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Vrouw32:

@Gentle Dank je voor je reactie. Was grappig bedoeld dus ben blij dat je er om kan lachen:P

Ik heb al gezocht maar veel meiden hebben toch wel wat minder cc dus kan niet genoeg vinden naar m'n zin. En daardoor ga ik ook weer twijfelen omdat je meer rond de 300 en 400 cc ziet. En met 400 cc zie je al behoorlijke voorgevels voorbij komen, dat ik bang ben dat ik er straks niet meer overheen kan kijken.:lol:

OW dat is jammer... misschien dat er meiden reageren naar aanleiding van je bericht. 

 

Ja snap ik helemaal! Ik vind het zelf ook echt groot klinken hoor maar het ligt ook echt aan je bouw een maat van je borst. Je pc zal vast weten wat hij doet. En anders je twijfels nog even met hem delen. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Lovefamily
Op 8-10-2017 om 10:59 zei Vrouw32:

Hallo meiden,

 

Ik ben op consult geweest voor een prothese wissel. 12 jaar geleden is er 260 cc in gegaan. Kon toen niet groter omdat ik vrij slank was. Nu wil ik ze vervangen maar aangezien ik nu maat 40 heb en dus niet meer de slankste ben, wil ik zeker groter. 

De pc kwam eerst met een maatje groter maar ik zei dat het nog wel wat groter mocht. Uiteindelijk kwam hij uit op 615, 650 of 700 cc. Dit klinkt voor mij mega groot maar hij zegt dat ik het kan hebben met mijn bouw.

Nu zou ik graag ervaringen willen horen van meiden die ook grote protheses hebben en of zij meer complicaties hebben of gehad hebben. Dus ook op langere termijn, dat ze bijv. overdreven gezien snel op je knieën hangen e.d. 

 

Dit is mijn eerste bericht die ik plaats, maar in overleg met @Desert-Rose heb ik het voorstel rondje overgeslagen. Wilde ik toch even melden voordat ik reacties krijg over dat ik me eerst moet voorstellen haha.

 

Ik hoop dat ik wat reacties krijg!

 

 

Hoi 

 

Ik laat nu ook een prothese wissel doen. Ga van 450cc voor de 600cc. Voorheen ook 265cc gehad. Ik ben 1.65 en weeg 58 kilo. Heb twee zwangerschappen achter de rug en wat kapselvorming. Bij mij is de grote beide keren zo meegevallen dat ik nu gewoon de gok waag. Bij de getallen dacht ik toen ook WoW dat is veel. Maar toen ik wakker werd viel het allemaal wel mee en was het gewoon netjes. Lees graag mee want ben ook heel benieuwd naar mensen met hetzelfde volume!! 

 

Mij is wel altijd verteld met de 450cc al. Dat het dragen van een goede stevige bh wel noodzakelijk is. Heb ik altijd gedaan en heb nu 9 jaar de 450cc gehad en er hangt nog niks.. Hopelijk blijft dat met de 600cc ook zo.

 

Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lovefamily

 

Tnx voor je reactie! Dus het wordt voor jou al de derde keer. Zie je er tegen op, qua pijn en herstel e.d.

De eerste keer is voor mij zo tegengevallen dat ik er nu heel erg tegenop zie. 

 

Dat van die bh had ik ook al gelezen ja. Zal voor mij wel wennen worden denk ik. Ben nu thuis heel vaak bh-loos.

Welke maat heb je nu met die 450 cc? 

 

Wanneer wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily

@Vrouw32

 

Word de derde keer ja. Ik heb gelukkig beide keren een goed herstel gehad. Ze liggen bij mij wel voor de spier. Ze zeggen dat achter de spier meer klachten geeft na de operatie, zou pijnlijker zijn. Hoe worden ze bij jou geplaatst?

Maar daar ben ik dus helemaal niet bang voor. Wel het herstel nu met twee kleine kinderen 1,5 en 3 jaar. Hoe ik dat allemaal moet gaan doen weet ik nog niet. Zal lastig worden de eerste weken. 

Er werd tegen mij gezegd dat de tweede of dus derde keer wel minder pijn doet.. omdat alles al opgerekt is. Had na de operatie bh maat 65 F nu naar de zwangerschappen 75 E. Ben benieuwd wat het nu gaat worden;) 

Ik heb thuis ook vaak mijn bh uit maar wel van die topjes aan. Voelt als een sport bh maar geef dus wel ondersteuning. 

 

Ik ga er vanuit als mijn bouw 600cc moet aan kunnen dat jou bouw dat ook moet kunnen hebben. Ligt wel aan welk merk want daar zit nog verschil in. Maar 650 of 700cc klinkt wel passend bij de bouw van je lichaam zoals je beschrijft. 

 

Succes, het blijft altijd een moeilijke keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lovefamily Dan ben jij eerder aan de beurt dan ik. Kan ik 'kijken' of je erg geschrokken bent van 600 cc haha. Grapje he. Of misschien zeg je dan wel dat ik zeker voor 700 cc moet gaan. Achter de spier trouwens...zucht...Arts zei ook dat het prima bij mijn lichaam past. Heb nog wel een tweede pas sessie. Gewoon even voor de zekerheid.

 

Ja met twee van die ukkies zal dat wel even aanpoten worden. Heb je nog hulp?

 

Je hebt al een flinke maat dus. Kan me voorstellen dat je benieuwd bent wat het wordt. Ben ik bij mezelf ook wel benieuwd  naar eigenlijk met zoveel cc.

 

Zo'n topje is eigenlijk wel een goeie. Dan heb je idd toch wat aan. Nooit over na gedacht. Ga ik zeker onthouden. Vind bh's nou eenmaal ondingen maar komt misschien ook omdat ik altijd van die heeeele dikke push up bh's draag. Daar ben ik straks in ieder geval lekker vanaf. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily

@Vrouw32 wanneer ben jij aan de beurt? Het verschil is bij mij niet zo heel groot dus denk dat het allemaal wel mee valt. Hij gaat wel proberen om hem onder mijn spier te plaatsen. Alleen is een grote kans dat dit niet lukt. Mijn spier ligt heel hoog en mijn borstplooi laag. Daar kwamen we de vorige keer achter. Dus dat is even afwachten als ik wakker word wat het is geworden. 

 

Ben benieuwd met je pas sessie wat je gaat kiezen.

 

Heb wel wat hulp maar is soms lastig inplannen. Mijn vriend is chef-kok dus krijgt het weekend sowieso geen vrij. Maar dan kan ik wel bij mijn ouders te recht en heb een nichtje dat soms wel het huis en de was bij wil houden. Zal allemaal wel goed komen :)

 

De push up bh’s kun je straks wel vergeten. Die heb je niet meer nodig Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lovefamily Bij jou komt er nu natuurlijk 'maar' 150 cc bij. Dat is waar. Dan zal het geen shock voor je zijn idd. Ik ga van maar 260 naar ineens dik over de 600. Reken trouwens wel op meer pijn als ze onder je spier geplaatst worden hoor. Niet om je af te schrikken maar zodat je er op voorbereid bent.

 

Het leuke is dat ik altijd geroepen heb naar meiden om mij heen die een bv lieten doen: ga alsjeblieft voor de grootste want je gaat spijt krijgen. Nu besteld de pc 3 maten en durft IK niet voor de grootste te kiezen...maar ga het denk ik toch doen anders heb ik straks weer spijt van de maat. Maar dat zien we wel op het 2de consult.

 

Weekenden natuurlijk het drukst voor hem. Maar komt idd allemaal goed. De kleinste kan in ieder geval lopen dus dat scheelt al heel veel.

 

Oja 15 december mag ik.

 

@Jaydee ff uit mijn hoofd dus misschien zit ik er helemaal naast maar jij ging toch ook naar een stuk meer cc's? Dacht 825 of ben jij niet diegene. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vrouw32:

 

 

@Jaydee ff uit mijn hoofd dus misschien zit ik er helemaal naast maar jij ging toch ook naar een stuk meer cc's? Dacht 825 of ben jij niet diegene. :blush:

Ja, klopt. Ik heb nu 560cc hp van Natrelle en ik krijg 8 december 825cc corsé van Motiva. Dit moet wel om mijn double bubble enigszins op te kunnen heffen. Hoeveel krijg jij? 

 

Xx Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vrouw32:

@Jaydee 15 december dus moet nog ff geduld hebben...maar voor je het weet zitten we in december:D

Ja klopt, de tijd gaat snel. Je bent er zo. Ik zag dat je toegang had gevraagd tot de club "alle kerstballen verzamelen". Dit is een club, alleen voor dames, die in december 2017 worden geopereerd, dus ik zal je toevoegen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily

@Vrouw32 

De stap is voor jou een stukje groter ja. Ik heb er nog een maatje tussen gehad Haha. Maar je lichaam is ook veranderd gaf je aan. Dus zal in verhouding allemaal wel goed passen straks. 

 

Ik weet dat het herstel zwaarder zal zijn als hij hem achter de spier kan krijgen. Maar dat is even afwachten. Ik heb gelukkig wel een redelijke hoge pijngrens. 

 

Maar als dat je gedachte altijd is geweest.. de grootste pakken. Dan zal je keuze denk uiteindelijk ook wel voor de grootste gaan. Zou zonde zijn als je ze straks te klein vind. 

 

Ongeveer maandje later dan moet ik redelijk hersteld zijn. Maar daar zitten we ook weer zo aan. Gaat allemaal zo snel! 

 

@Jaydee

 

Mag ik vragen wat de bouw van jou lichaam is? 825 cc klinkt zo behoorlijk. Bij mij zeiden ze dat 600cc wel max is. Omdat ze anders buiten uit komen. Deze zijn 14 cm en die ik nu heb 13 cm. Mijn borsten zitten al zo goed als tegen elkaar dus kunnen nog net een cm naar buiten. Zo is mij uitgelegd.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Hoe heb jij die 560 cc ervaren op je double bubble na? Voelt het zwaar of valt dat wel mee? Dr Koopman besteld 615 650 en 700cc voor me, maar ik ga nog voor een tweede passessie omdat ik twijfel of het niet te groot wordt. Die cc's klinken zoveel. Heb ook een aantal foto's gezien waarbij ik het weer mee vind vallen. Ben ook niet de slankste dus kan het wel hebben denk ik...twijfels en twijfels om gestoord van te worden. Bedankt voor het accepteren in de club;)

 

@Lovefamily Ja jij kan al zeggen volgende maand. En tegen de tijd dat ik moet, ben jij al aardig hersteld. Ruilen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily

@Vrouw32

 

Moet je na gaan dat mijn eerste consult 13 okt was en mijn tweede 27 okt. Toen gelijk afspraak ingepland en 22 november al aan gebeurd. Moet zeggen dat ik hier altijd snel aan de beurt ben geweest. Maar ik ben daar in dan misschien ook wel makkelijk. De dokter ziet ook wel dat ik vertrouwen heb in wat hij zegt dus niet te veel ga twijfelen over de aantal cc. Het blijft toch een gok en hoe het er uit komt te zien is bij iedereen anders. 

 

Heel veel succes bij jou keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/10/2017 om 12:58 zei Jaydee:

Ja klopt, de tijd gaat snel. Je bent er zo. Ik zag dat je toegang had gevraagd tot de club "alle kerstballen verzamelen". Dit is een club, alleen voor dames, die in december 2017 worden geopereerd, dus ik zal je toevoegen. 

 

Xx Jaydee 

Mijn beurt op 22/12,mag ik ook bij de kerstballen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mista:

Mijn beurt op 22/12,mag ik ook bij de kerstballen? 

Hoi hoi, @Jaydee heeft momenteel examen maar je kunt wel alvast naar clubs gaan in het hoofdmenu en dan naar de club alle kerstballen verzamelen.  Daar kun je dan op aanmelden klikken en zodra ze tijd heeft kan ze je goedkeuren.  

 

Waar ga jij? Ik ben de 22ste december bij dr nio in Rotterdam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei gastmama:

Hoi hoi, @Jaydee heeft momenteel examen maar je kunt wel alvast naar clubs gaan in het hoofdmenu en dan naar de club alle kerstballen verzamelen.  Daar kun je dan op aanmelden klikken en zodra ze tijd heeft kan ze je goedkeuren.  

 

Waar ga jij? Ik ben de 22ste december bij dr nio in Rotterdam. 

Bij Dr Heintz in sint Lucas 

spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.