Guest VB1 Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 Dag iedereen, via deze weg wil ik me even kort voorstellen. Ik ben een alleenstaande mama van twee kindjes, een meisje en een jongen. De oudste wordt bijna 4 jaar en de jongste is 2,5 jaar. Ik heb altijd een A-cup gehad en vroeger vaak mee gepest geweest. Op zich had ik er zelf wel vrede mee, aangezien ze wel mooi van vorm waren en stevig en er met de juiste bh's (en vulling) wel iets van te maken was. Echter, twee zwangerschappen later en in totaal 21 maanden borstvoeding, is er van mooie vorm en stevigheid niet veel over. MAAR, daar komt binnenkort verandering in! Mijn operatie staat al gepland! Ik tracht me via dit forum wat verder in te lezen en voor te bereiden. Heb wel wat bang voor de periode na de bv, aangezien ik er alleen voor sta en twee kleine kindjes heb. Mijn ouders staan wel achter me, dus hoop op hun hulp om bij te springen waar nodig. Het is alleszins een droom dat in vervulling gaat en kijk uit naar de passessie, gepland eind november.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.