Ga naar inhoud

Mezelf voorstellen


Sjaakie

Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

Ik ben een moeder van 2 kinderen 4.5jaar en 1.5jaar. Ben 25 jaar oud en woon in Amsterdam.

20 okt is mijn eerste consult bij medisch centrum boerhave bij dr x. bakker. Ik heb nooit echt grote borsten gehad en door de 1ste zwangerschap nam het iets toe en door de 2e dacht ik heel veel. Yes!. Nou naarmate ik minder borstvoeding tot niet meer gaf. Gingen me borsten weer van maat veranderen helaas. Ik zit nu op een ik denk kleine b, ben ook weer afgevallen waardoor ze weer kleiner zijn geworden. Ik zit er aan te denken om er om en nabij 350 cc te nemen en dan dual plane. Ik wil op een volle D uitkomen. Wie kan mij ervaringen vertellen bij medisch centrum boerhave en het proces genezing met 2 kinderen( ben niet alleenstaand). En waren/zijn jullie niet bang voor de toekomst dat er iets misgaat? 

 

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2017 om 06:36 zei Sjaakie:

Hi iedereen,

Ik ben een moeder van 2 kinderen 4.5jaar en 1.5jaar. Ben 25 jaar oud en woon in Amsterdam.

20 okt is mijn eerste consult bij medisch centrum boerhave bij dr x. bakker. Ik heb nooit echt grote borsten gehad en door de 1ste zwangerschap nam het iets toe en door de 2e dacht ik heel veel. Yes!. Nou naarmate ik minder borstvoeding tot niet meer gaf. Gingen me borsten weer van maat veranderen helaas. Ik zit nu op een ik denk kleine b, ben ook weer afgevallen waardoor ze weer kleiner zijn geworden. Ik zit er aan te denken om er om en nabij 350 cc te nemen en dan dual plane. Ik wil op een volle D uitkomen. Wie kan mij ervaringen vertellen bij medisch centrum boerhave en het proces genezing met 2 kinderen( ben niet alleenstaand). En waren/zijn jullie niet bang voor de toekomst dat er iets misgaat? 

 

Groetjesss

Hey Hey welkom!

 

bij mij gaat het herstel met twee kleine kinderen tot nu toe goed. Maar ik heb wel echt 3weken lang hulp, 1 week mijn moeder en daarna twee weken mijn man die er vakantie voor opneemt.

daarna moet ik dmv trukjes maar kijken hoe het tillen zoveel mogelijk vermeden kan worden. We gaan het zien!

 

spannend he deze periode, veel succes met de beslissingen maken

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jbtje:

Hey Hey welkom!

 

bij mij gaat het herstel met twee kleine kinderen tot nu toe goed. Maar ik heb wel echt 3weken lang hulp, 1 week mijn moeder en daarna twee weken mijn man die er vakantie voor opneemt.

daarna moet ik dmv trukjes maar kijken hoe het tillen zoveel mogelijk vermeden kan worden. We gaan het zien!

 

spannend he deze periode, veel succes met de beslissingen maken

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ja ik heb dat dus niet. Ik heb wel een partner. Maar die werkt s avonds en in het weekend juist. Dus ga het allemaal wel zien. Misschien moeder of vrienden maar vragen maar die kunnen helaas maar een dagje ofzo geen week. Nou is mijn oudste 4.5 en die kan al heel veel zelf en wilt mij graag helpen. Dus hoop dat het goed komt.

 

Bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.