Ga naar inhoud

Boobies4Jackie : 6 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben helaas niet zo actief geweest op het forum de laatste tijd en moet nog uitzoeken hoe ik een album maak, maar ik wilde jullie alvast wat vertellen over mijn ervaringen :)

 

Al heeeeel lang denk ik na over een borstvergroting, aangezien er na mijn zwangerschap niet veel meer over was van mijn toen nog volle B-cup. Inmiddels zag het er meer uit als een uitgezakte A en begon ik me ook best onzeker te voelen. 

 

Afgelopen juni nam ik de stap en maakte ik een afspraak bij dr Verdonck in de Wellness kliniek. Ik kon op 5 juli terecht, maar de afspraak werd later verzet naar 7 augustus. Ik had direct een super goed gevoel bij dr Verdonck, al ging het er wel wat gehaast aan toe. Ik kreeg de indruk dat er echt maar 15 minuten per intake gereserveerd werd. Beetje jammer, maar ik ging toch met een positief gevoel weg. 280 cc Monobloc zou het gaan worden en de operatie werd gepland op 28 september :)

 

Begin september werd ik gebeld door de Wellnesskliniek dat dr Verdonck zijn werkzaamheden als chirurg alleen nog maar ging voortzetten in zijn eigen kliniek: De Belgian Breast Clinic. Ze vroegen of ik de operatie door een andere arts wilde laten uitvoeren, maar ik had zo'n goed gevoel bij Verdonck dat ik besloot een afspraak te maken bij zijn eigen kliniek. Op 14 september was het zover! Verdonck nam alle tijd voor mij en ik kon nu kiezen uit 3 verschillende implantaten :) best lastig, maar ik besloot voor de Motiva full ergonomix te gaan. Ik had nog wel twijfel over de maat, 275 of 295 cc, maar dat mocht ik later doorgeven. 

 

Ik had direct met Stephanie een afspraak gemaakt voor de operatie op 6 oktober. Ineens ging het snel. Na weken nadenken en speuren op het forum was ik nog steeds niet over de maat uit, dus heb ik beide maten laten klaarleggen. 

 

En vandaag was het eindelijk zo ver! Vanmorgen moest ik me om 10.45 melden. Ik werd om 11.30 geroepen en naar een kamer gebracht, waar ik me kon uitkleden, een heerlijke badjas aankreeg, warm dekentje erbij en het infuus werd vast ingebracht. Even later kwam dr Verdonck de tekeningen maken op mijn borsten en besloten we samen dat 295 cc erg mooi zou zijn. Hierbij zou ik gaan uitkomen op een grote C,  kleine D :) 

 

Eenmaal in de operatiezaal ging het snel, voor ik het wist was ik in slaap en voor mijn gevoel na een paar minuten weer wakker hihi. Snel de boobies kunnen bewonderen, voordat ze ingepakt werden. Ik ben nu al

erg blij met het formaat! Tot op heden is de pijn te doen. Het voelt als hevige spierpijn, wat branderig soms, maar ik kan me nog aardig bewegen. Benieuwd hoe dat morgen zal zijn :o 

 

Nou, dat was het even voor nu. Hieronder alvast een snel gemaakte foto van mijn blauwe pakketje boobs :D 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Ouh proficiat met je nieuwe aanwinsten :D Ik was vorige week bij Verdonck aan de beurt! 

De tijd gaat best snel! Ik raad je aan om je medicatie wel zeker te nemen. Ik had de dag van de operatie ook niet zoveel pijn tot rond middernacht alle verdoving en pijnstillers van in de kliniek begonnen uit te werken. Hopelijk heb je een vlot herstel :D Veel plezier ermee! 

@Boobies4Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Brabs:

Ouh proficiat met je nieuwe aanwinsten :D Ik was vorige week bij Verdonck aan de beurt! 

De tijd gaat best snel! Ik raad je aan om je medicatie wel zeker te nemen. Ik had de dag van de operatie ook niet zoveel pijn tot rond middernacht alle verdoving en pijnstillers van in de kliniek begonnen uit te werken. Hopelijk heb je een vlot herstel :D Veel plezier ermee! 

@Boobies4Jackie

 

@Brabs, medicatie heb ik zeker alweer genomen! Alleen kan ik niet tegen ibuprofen dus slik ik tramadol en eventueel wat extra paracetamol. Daarnaast nog de antibiotica. De pijn begint al heviger te worden, vooral als ik een tijd heb stil gelegen en weer wil gaan staan. Lijkt alsof ze op ontploffen staan pfff. Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht. Hoe gaat het bij jou nu met de pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Starships:

@Boobies4Jackie Gefeliciteerd!!! Dat ziet er al goed uit zo! Gelukkig is t je meegevallen, volgende week mag ik ook, hopelijk valt t mij ook mee :rolleyes:

 

En veel succes met je herstel! 

 

Xxx

 @Starships dank je wel! En jij ook alvast succes volgende week! Komt vast goed, voor je het weet is het voorbij. De pijntjes nemen we dan maar voor lief, het is voor een goed doel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Boobies4Jackie:

@Brabs, medicatie heb ik zeker alweer genomen! Alleen kan ik niet tegen ibuprofen dus slik ik tramadol en eventueel wat extra paracetamol. Daarnaast nog de antibiotica. De pijn begint al heviger te worden, vooral als ik een tijd heb stil gelegen en weer wil gaan staan. Lijkt alsof ze op ontploffen staan pfff. Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht. Hoe gaat het bij jou nu met de pijn? 

 

Heb je geen maagbeschermers voorgeschreven gekregen voor bij je ibuprofen te nemen? Ik neem echt al 8 dagen elke 8 uur ibuprofen en ik heb nog geen enkele last gehad (wel wat bij eten natuurlijk) en ik ben normaal ook gevoelig voor maagontstekingen. Ik heb zelf tot gisteren ook continue zaldiar en ibuprofen gecombineerd, vanaf vandaag gaat lukt het afbouwen. Ja wanneer de zwaartekracht anders inwerkt op je borsten bij het opstaan --> aawtch! 
Ik heb 2 nachten volledig plat geslapen maar dat was een verschrikkelijk idee, die rug... Dus nu lig ik echt in een fort aan kussen half rechtop, veel beter dus. 
Met mij gaat het nu beter :) het verband begint stilletjes aan te jeuken en mijn nieuwsgierigheid begint toch wel door te wegen. Gelukkig is mijn sportbh nog steeds niet toegekomen en zal ik hem vermoedelijk maar na het weekend krijgen waardoor ik nog even verplicht zal moeten volhouden :D Ik heb een album die op privé staat, als je graag toegevoegd wordt, zeg maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Brabs:

 

Heb je geen maagbeschermers voorgeschreven gekregen voor bij je ibuprofen te nemen? Ik neem echt al 8 dagen elke 8 uur ibuprofen en ik heb nog geen enkele last gehad (wel wat bij eten natuurlijk) en ik ben normaal ook gevoelig voor maagontstekingen. Ik heb zelf tot gisteren ook continue zaldiar en ibuprofen gecombineerd, vanaf vandaag gaat lukt het afbouwen. Ja wanneer de zwaartekracht anders inwerkt op je borsten bij het opstaan --> aawtch! 
Ik heb 2 nachten volledig plat geslapen maar dat was een verschrikkelijk idee, die rug... Dus nu lig ik echt in een fort aan kussen half rechtop, veel beter dus. 
Met mij gaat het nu beter :) het verband begint stilletjes aan te jeuken en mijn nieuwsgierigheid begint toch wel door te wegen. Gelukkig is mijn sportbh nog steeds niet toegekomen en zal ik hem vermoedelijk maar na het weekend krijgen waardoor ik nog even verplicht zal moeten volhouden :D Ik heb een album die op privé staat, als je graag toegevoegd wordt, zeg maar! 

 @Brabs, ik zou graag toegevoegd willen worden aan je album :D binnenkort maak ik zelf ook even een album. 

 

Bij mij is de maagpijn/ontsteking niet zozeer het probleem bij ibuprofen. Ik krijg er hartkloppingen door en druk op mijn borstkas. Echt heel naar. Vandaar dat ik deze liever niet gebruik. Hopelijk gaat de tramadol en paracetamol voldoende zijn en anders is het gewoon even afzien ben ik bang :( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobies4Jackie:

 @Brabs, ik zou graag toegevoegd willen worden aan je album :D binnenkort maak ik zelf ook even een album. 

 

Bij mij is de maagpijn/ontsteking niet zozeer het probleem bij ibuprofen. Ik krijg er hartkloppingen door en druk op mijn borstkas. Echt heel naar. Vandaar dat ik deze liever niet gebruik. Hopelijk gaat de tramadol en paracetamol voldoende zijn en anders is het gewoon even afzien ben ik bang :( 

 

Ik voeg je toe! 
Oei ja dan neem je het inderdaad beter niet! Zaldiar is een zware pijnstiller hoor dus dat zal wel lukken :) Mag je zaldiar en paracetamol samen nemen? Op mijn voorschrift stond dat als ik zaldiar nam dat ik geen paracetamol meer mocht nemen. Maar misschien dat Verdonck het bij natuurlijk anders gezegd heeft :D Veel succes deze nacht, hopelijk kan je u wat goed leggen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Brabs:

Ik voeg je toe! 
Oei ja dan neem je het inderdaad beter niet! Zaldiar is een zware pijnstiller hoor dus dat zal wel lukken :) Mag je zaldiar en paracetamol samen nemen? Op mijn voorschrift stond dat als ik zaldiar nam dat ik geen paracetamol meer mocht nemen. Maar misschien dat Verdonck het bij natuurlijk anders gezegd heeft :D Veel succes deze nacht, hopelijk kan je u wat goed leggen! 

 

@Brabs, de nacht heb ik overleefd, steeds wel even paar uurtjes geslapen en gisterenavond om 12 uur wekker gezet om de Zaldiar weer te nemen. Alleen vanmorgen met opstaan enorm branderig gevoel en steken in met name mijn rechterborst. Kon meteen merken dat de pijnstilling uitgewerkt was. Als ik stil zit heb ik weinig last. In mijn voorschrift staat ook dat ik er geen paracetamol bij mag nemen, maar aangezien ik geen ibuprofen mag, is de dosering zaldiar wat aangepast. Ik mag er 4 per dag, iedere 6 tot 8 uur. Daarnaast mag ik er 1 paracetamol van 500 mg per keer bijnemen. In de Zaldiar zit namelijk naast de 37,5 mg tramadol, ook 375 mg paracetamol. Als je er dan een 1000 mg paracetamol bij zou nemen is dit veel te veel. Je mag maximaal 1000 mg per keer. Dus met een 500 mg tablet paracetamol blijf ik wel binnen de max dosering. Zo even wat eten en dan kijken hoe ik de dag door kom hihi. Zal voornamelijk (half) zitten zijn denk ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobies4Jackie Hey, ik lees hier dat alles prima is verlopen bij u?? 

Ik ben gisteren ook geweest.. ik moest om 8u daar zijn en om 8.30u denk ik zijn ze mij komen halen en vanaf daar ging het heel vlot.. ik weet wel niks meer dat ik ben wakker geworden op de operatie tafel.. heb mijn nieuwe boobies dus nog niet gezien.. ik ben wel heel fijn wakker geworden in dat lekker verwarmd bed.. zalig.. ik onmiddellijk klaar om naar huis te gaan. Tegen 11u zat ik weer in de auto.. Hoe gaat het vandaag met de pijn bij jou?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Bushaju:

@Boobies4Jackie Hey, ik lees hier dat alles prima is verlopen bij u?? 

Ik ben gisteren ook geweest.. ik moest om 8u daar zijn en om 8.30u denk ik zijn ze mij komen halen en vanaf daar ging het heel vlot.. ik weet wel niks meer dat ik ben wakker geworden op de operatie tafel.. heb mijn nieuwe boobies dus nog niet gezien.. ik ben wel heel fijn wakker geworden in dat lekker verwarmd bed.. zalig.. ik onmiddellijk klaar om naar huis te gaan. Tegen 11u zat ik weer in de auto.. Hoe gaat het vandaag met de pijn bij jou?? 

 

@Bushaju fijn dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan! Ik denk dat ik je dan in de rolstoel voorbij heb zien komen toen ik nog in de wachtzaal zat :) Vandaag is de pijn wat heviger dan gisteren. Vooral vanmorgen met opstaan voelde ik felle steken en een branderig gevoel in mijn borsten. Ze zijn nu heel gespannen. Verdonck zei al dat de 2e en 3e dag het hevigst zouden zijn door de zwelling. Op zich is het met de pijnstilling goed uit te houden. Als ik rustig zit of lig voel ik vrij weinig. Hoe gaat het bij jou met de pijn? Wel jammer he dat we nu nog bijna 2 weken moeten wachten voordat we onze boobies mogen bewonderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobies4Jackie dat zou wel heel goed kunnen dat ik dat was :D 

ik heb geen steken wel een branderig gevoel en ook wel wat last waar de hechtingen zitten.. maar dat is ook wel normaal.. nu zijn ze bij mij al minder gespannen.. deze nacht was het erger.. als ik stil zit heb ik ook vrij weinig last... maar dat opstaan, dat is iets anders.. maar dat zal ook wel normaal zijn.. ga jij terug naar Verdonck voor de hechtingen eruit te laten doen?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Bushaju:

@Boobies4Jackie dat zou wel heel goed kunnen dat ik dat was :D 

ik heb geen steken wel een branderig gevoel en ook wel wat last waar de hechtingen zitten.. maar dat is ook wel normaal.. nu zijn ze bij mij al minder gespannen.. deze nacht was het erger.. als ik stil zit heb ik ook vrij weinig last... maar dat opstaan, dat is iets anders.. maar dat zal ook wel normaal zijn.. ga jij terug naar Verdonck voor de hechtingen eruit te laten doen?? 

 @Bushaju dat gevoel met opstaan herken ik ja. Vooral vanmorgen toen ik uit bed kwam pfff. Maar ik heb zelf ook het idee dat de spanning al

iets afneemt inmiddels. Vanmorgen was het erger. Op zich geen last op de plaats waar de hechtingen zitten. Verder is mijn rechterborst net wat gevoeliger dan de linker. Ik laat de hechtingen er denk ik uithalen bij mijn huisarts, want de BBB is dik 2 uur rijden voor mij. Maar kan zijn dat ik komende week toch nog besluit een afspraak te maken bij Verdonck, want een extra controle is op zich wel fijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bushaju:

@Boobies4Jackie ja idd daarmee dat ik het toch bij hem laat doen.. dan weet je ook direct of alles in orde is. 

Voor mij is het 45min rijden.. dat valt nog goed mee.  Wat we voelen zal wel allemaal normaal zijn en goed komen he :) het ergste vind ik dat ik mij ni kan douche.. gaat goed doen binnenkort :lol:

@Brabs oh ja, ik kijk er ook al naar uit om weer te kunnen douchen! 45 minuten rijden is goed te doen inderdaad, dan zou ik zeker naar Verdonck terug gaan voor de controle. Ik denk er nog even over na. Weet niet of het me gaat lukken het verband er 2 weken om te houden. Het begint nu al te jeuken. Hopelijk hou ik het minimaal nog een week vol en dan maar even overleggen met Verdonck. Heb al wel vast de Carefix Anna besteld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Boobies4Jackie:

@Brabs oh ja, ik kijk er ook al naar uit om weer te kunnen douchen! 45 minuten rijden is goed te doen inderdaad, dan zou ik zeker naar Verdonck terug gaan voor de controle. Ik denk er nog even over na. Weet niet of het me gaat lukken het verband er 2 weken om te houden. Het begint nu al te jeuken. Hopelijk hou ik het minimaal nog een week vol en dan maar even overleggen met Verdonck. Heb al wel vast de Carefix Anna besteld :)

@Boobies4Jackie hoe is het met jou vandaag.. ik heb er een in de Hunkemöller gehaald., dat was volgens Stefanie ook goed.. nu nog kijken of hij groot genoeg is.. 

ik heb vandaag wat last van de rechterkant,. Precies een tikkeltje dikker.. zou dat kwaad linnen?? Die borstband moest ge die zelf ook nog aanspannen ofzo?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Bushaju:

@Boobies4Jackie hoe is het met jou vandaag.. ik heb er een in de Hunkemöller gehaald., dat was volgens Stefanie ook goed.. nu nog kijken of hij groot genoeg is.. 

ik heb vandaag wat last van de rechterkant,. Precies een tikkeltje dikker.. zou dat kwaad linnen?? Die borstband moest ge die zelf ook nog aanspannen ofzo?? 

@Bushaju bij mij is de scherpe pijn weg, maar beide borsten voelen als lood en ik ben soms best kortademig omdat het verband zo strak zit. Nog wel flink spierpijn, ook onder oksels en schouders. Gisteren had ik ook meer last van mijn rechterborst. Volgens mij is dit normaal. Ook zwelling is heel normaal. Ik heb mijn borstband gisteren een keer aangespannen, maar vind het lastig in te schatten of hij nou niet te strak zit. En ja, bh hunkemoller kan ook prima, maar ik vond de carefix handig omdat je dan nog geen specifieke cupmaat hoeft te nemen. Ze hebben maten S,M,L,XL. Ik heb een L besteld, want las dat ze klein vallen. Hoe doe jij het met de kids? Ik merk dat het nog knap lastig is om mijn kleine mannetje (14 maanden) niet op te kunnen tillen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Boobies4Jackie:

@Bushaju bij mij is de scherpe pijn weg, maar beide borsten voelen als lood en ik ben soms best kortademig omdat het verband zo strak zit. Nog wel flink spierpijn, ook onder oksels en schouders. Gisteren had ik ook meer last van mijn rechterborst. Volgens mij is dit normaal. Ook zwelling is heel normaal. Ik heb mijn borstband gisteren een keer aangespannen, maar vind het lastig in te schatten of hij nou niet te strak zit. En ja, bh hunkemoller kan ook prima, maar ik vond de carefix handig omdat je dan nog geen specifieke cupmaat hoeft te nemen. Ze hebben maten S,M,L,XL. Ik heb een L besteld, want las dat ze klein vallen. Hoe doe jij het met de kids? Ik merk dat het nog knap lastig is om mijn kleine mannetje (14 maanden) niet op te kunnen tillen hihi

Mijn dochtertje van 16maanden kan ik helaas ook niet veel verzorgen.. gelukkig is mijn man hier en doet alles wat er moet gebeuren., dan ga ik mijn borstband ook eens wat strakker doen.. kan het nog altijd losser maken. 

Dan zal dat wel allemaal normaal zijn wat ik voel.. Kben af en toe toch wat ongerust.. maar dan zal het wel goed komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bushaju @Boobies4Jackie Gefeliciteerd meiden met jullie nieuwe aanwinst! Mag ik bij beide mee kijken in jullie album als jullie foto's plaatsen? Ik moet nog even geduld hebben..27 oktober is het voor mij ook zover! Lijkt me lastig met de kids zeg..daar zie ik ook tegenop. Mijn dochter wil altijd getild worden. Zeg haar nu al vaak dat ik niet kan tillen zodat het straks niet in een keer zo is. Mijn dochter is wel iets ouder, net 2 geworden. @Bushajuben je uiteindelijk voor 235 cc gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei NP05:

@Bushaju @Boobies4Jackie Gefeliciteerd meiden met jullie nieuwe aanwinst! Mag ik bij beide mee kijken in jullie album als jullie foto's plaatsen? Ik moet nog even geduld hebben..27 oktober is het voor mij ook zover! Lijkt me lastig met de kids zeg..daar zie ik ook tegenop. Mijn dochter wil altijd getild worden. Zeg haar nu al vaak dat ik niet kan tillen zodat het straks niet in een keer zo is. Mijn dochter is wel iets ouder, net 2 geworden. @Bushajuben je uiteindelijk voor 235 cc gegaan?

@NP05 Hey meid, ik ben toch op aanraden van dr Verdonck voor de 255cc gegaan.. ik wil straks normale beha’s kunnen aandoen zonder extra kussentjes erin voor ze nog wat voller te doen lijken.. en daar op heeft dr Verdonck en Stefanie gezegd dat ik dan beter se grootste maat kon nemen. Zij hebben er tenslotte ook het beste zicht op hoe het gaat uitzien.. herstel verloopt best wel goed.. ik voel wel dat de rechter borst iets minder snel geneest dan links. Ik heb deze morgen ook ff gebeld, maar blijkbaar is dat toch normaal.. ik heb al zoveel gelezen dat als ik zelf iets voel ik denk dat het mis gaat lopen.. maar iedereen geneest natuurlijk anders en ik voel dat het iedere dag beter gaat.,^_^

 Mijn man doet hier werkelijk alles.. die heeft er nog een kind bij gekregen :75: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bushaju dat is ook wat ik wil idd! Gewoon mooi vol en weg met alle vullingen :lol: Wat heb jij verder aangegeven wat je wilde? Ik wil gewoon een volle B kleine C voor het oog zeg maar..hoorde namelijk dat cupmaat met borstvergroting toch weer anders is. Wil wel duidelijk zeggen wat ik bedoel haha..hoe gaat het met de pijn? Is het te doen? Het ergste van de hele zwangerschap, bevalling etc vond ik de stuwing :wacko: ik ga nog liever elke dag bevallen dan de pijn die ik had met de stuwing haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.