Mrs.boobs Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Hi dames, Sinds een tijdje ken ik het borstenforum.. Niet heel erg actief geweest, wel een aantal vragen kunnen stellen waar ik weg veel aan had! 16 aug. Had ik mijn consult en is er afgesproken dat er niet meer als 440 in kon! 5 oktober de grote dag!! Gisteren om 07.45 mocht ik mij melden en om 08.45 zou ik geholpen worden. Ik ben ook netjes om 08.40 opgehaald om naar de OK te gaan. de verpleegsters en mevrouw Smulders waren echt super!! Het was zo relax, je krijgt wat om te lezen als je aan het wachten bent. En de verpleegsters mogen je ook het infuus prikken dus alles gebeurt erg rustig en met een praatje. Ik was helemaal niet zenuwachtig en ging heerlijk slapen. Toen ik wakker werd wel erg duf, dus viel nog een paar keer in slaap. Werd rond 10.45 wakker gemaakt voor een beschuit en kop thee. Na 20 minuten heb ik mezelf in mijn trainingspak gehijst en liep ik naar het toilet. Toen ik hierna weer in bed stapten moest ik wel even spugen. (Volgens mij ook de zenuwen die er nog niet waren geweest)! Ik heb nu nog verband om en rond 12.00 gaan mijn vriend en ik het verwijderen. Whoeeeeh zo spannend!!! Ben nu al zo blij! Smulders kwam nog even en zei dat het prachtig was en behoorlijk verschil.... De pijn is te doen, erg drukkend en de littekens voelen iets strak.. Volgens mij is het verband het vervelends, dus ik hoop dat het vanmiddag wat beter is met het drukkende gevoel als ik de sport bh aan heb. Mijn sport bh is 80D en ik hoop dat ze er ook uit zien al D!! Word vervolgd..... Kus Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jbtje Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Wat toevallig! Wij waren dan na elkaar gisteren! Ik ben om 8 uur door Smulders geholpen. Maar het wakker worden viel mij vies tegen. Extreem veel pijn en steeds overgeven, kon mij dan ook echt niet zelf aankleden. de verpleegsters waren inderdaad erg lief. Ik heb 390cc achter de spier, waar heb jij het geplaatst gekregen? Ik wens je een voorspoedig herstel x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 @Mrs.boobs hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb de titel even aangepast, zo is het duidelijker. Doe lekker rustig aan, op tijd de pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.boobs Posted October 6, 2017 Author Share Posted October 6, 2017 11 uur geleden zei Jbtje: Wat toevallig! Wij waren dan na elkaar gisteren! Ik ben om 8 uur door Smulders geholpen. Maar het wakker worden viel mij vies tegen. Extreem veel pijn en steeds overgeven, kon mij dan ook echt niet zelf aankleden. de verpleegsters waren inderdaad erg lief. Ik heb 390cc achter de spier, waar heb jij het geplaatst gekregen? Ik wens je een voorspoedig herstel x Lees nu pas je reactie! Echt bijzonder dat we elkaar hier tegen komen haha. Ik was ook misselijk en doordat ik jou zo hoorden moest ik na het plassen ook even wat lozen! Hahaha. Ik heb 440 cc voor de spier gekregen anatomisch. Volgens mij scheelt het behoorlijk met de pijn in vergelijking met jou. Tot nu toe alleen met opstaan en lopen gevoelig maar niet echt pijn.. Om de 5 uur pcm en om de 8 uur DCF. Vanmorgen verband eraf was wel echt fijn. Maar de bh drukt me op de littekens heb ik het idee, dat irriteert wat! Hoe is het mij jou nu? Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jbtje Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Ja dat scheelt wel inderdaad, ik heb nog vrij veel pijn en kan amper zelf naar de wc en de broek aan en uit doen. Morgenochtend ga ik voor het eerst weer douchen, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Fijn dat jij niet veel pijn ervaart zeg. Ben je tot nu toe blij met het resultaat? Wanneer moet jij weer heen voor controle? Ik 20 oktober om 9 uur. de bh doet mij ook zeer, zat net ook bloed in de bh. Maar eens even afwachten, hopelijk gaan die twee weken snel, heb echt n groot verschil nu in de borsten en ook al lees je hier dat het wel vaker voor komt, wil ik graag dat ze mij daar geruststellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tes33 Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Meiden, hebben jullie ook enorme rugijn ?ik ben 4 oktvoor een wissel geweest ( met een nabloeding ooknog) maar die rugpijn vind ik echt niet te doen .... aaaahhh sorry ff een dipje hier.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jbtje Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 30 minuten geleden zei Tes33: Meiden, hebben jullie ook enorme rugijn ?ik ben 4 oktvoor een wissel geweest ( met een nabloeding ooknog) maar die rugpijn vind ik echt niet te doen .... aaaahhh sorry ff een dipje hier.. Ja die rugpijn heb ik heel erg sochtends omdat je de hele nacht half omhoog ligt. Overdag probeer ik ieder uur zeker door huis heen te wandelen en de rug te strekken. Denk ook steeds, nog een week doorzetten en dan voelt alles alweer heel anders(hoop ik). hoe gaat het verder met je? Heb je voor of achter de spier? Had je die nabloeding snel? En hoe voelde je dat? heb je goede pijnstilling? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tes33 Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 @jbtje ik heb een nachtje geslapen in bergman clinic. Ik mocht sochtends naar huis en in de middag merkte ik dat het opzwelde. Toen ik rond 1900 wilde douchen was mn borst 1,5 x zo groot. Mn man had gelijk gebeld en toen kon ik terug. De arts zag t gelijk en hebben toen een ok team opgetrommeld. Weer een infuus en narcose. Super balen. De druk was eraf en dat was een opluchting. Drain erin en die mocht er gister weer uit. Ik heb nu ook antibiotica erbij in het assortiment pillen... ik heb nu 295 vd spier van natrelle. Ik heb een wissel gehad dus mn huid is wel gewend aan de oprekking. Maar die rugpijn is herl hardnekkig. Morgen komen mijn 2 kindjes terug van logeren bij oma.... watvoor pijnstilling heb jij gekregen ? Ben je al blij met het resultaat? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.boobs Posted October 7, 2017 Author Share Posted October 7, 2017 11 uur geleden zei Jbtje: Ja dat scheelt wel inderdaad, ik heb nog vrij veel pijn en kan amper zelf naar de wc en de broek aan en uit doen. Morgenochtend ga ik voor het eerst weer douchen, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Fijn dat jij niet veel pijn ervaart zeg. Ben je tot nu toe blij met het resultaat? Wanneer moet jij weer heen voor controle? Ik 20 oktober om 9 uur. de bh doet mij ook zeer, zat net ook bloed in de bh. Maar eens even afwachten, hopelijk gaan die twee weken snel, heb echt n groot verschil nu in de borsten en ook al lees je hier dat het wel vaker voor komt, wil ik graag dat ze mij daar geruststellen. Goedemorgen! jeetje wat een verschil he... Ik heb ze gisteren voor het eerst bewonderd en toen was ik redelijk tevreden, wel iets verschil in hoogte. Rugpijn nog niet heel erg last van maar ik heb geluk dat ik altijd op mijn rug slaap.. Dat scheelt enorm! Ik heb ook de 20ste controle en voor de hechtingen eventueel.. Bh zit me wel wat strak onder de borsten op de hechtingen, weet niet of dit normaal is.. Hoe is het met jou nu? Mijn borsten zijn knetter hard maar ik heb niet echt pijn, meer ongemak ervaar ik.. Kus en laten we vooral denken aan het eind resultaat <3 @Jbtje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.boobs Posted October 7, 2017 Author Share Posted October 7, 2017 3 uur geleden zei Tes33: Meiden, hebben jullie ook enorme rugijn ?ik ben 4 oktvoor een wissel geweest ( met een nabloeding ooknog) maar die rugpijn vind ik echt niet te doen .... aaaahhh sorry ff een dipje hier.. @Tes33 goeiemorgen, jeetje wat k*t zeg voor je! Hoe is het nu dan met je borst? Ik heb echt geluk kwa pijn.. Voor de borstspier geplaatst en ik ervaar meer ongemak dan pijn.. Ik slaap al standaard op mijn rug dus de rugpijn komt wat later bij mij denk ik.. Mischien even een kruik achter je rug als je op de bank zit? Over een weekje ziet de wereld er alweer een stukje mooier uit xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jbtje Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 2 uur geleden zei Tes33: @jbtje ik heb een nachtje geslapen in bergman clinic. Ik mocht sochtends naar huis en in de middag merkte ik dat het opzwelde. Toen ik rond 1900 wilde douchen was mn borst 1,5 x zo groot. Mn man had gelijk gebeld en toen kon ik terug. De arts zag t gelijk en hebben toen een ok team opgetrommeld. Weer een infuus en narcose. Super balen. De druk was eraf en dat was een opluchting. Drain erin en die mocht er gister weer uit. Ik heb nu ook antibiotica erbij in het assortiment pillen... ik heb nu 295 vd spier van natrelle. Ik heb een wissel gehad dus mn huid is wel gewend aan de oprekking. Maar die rugpijn is herl hardnekkig. Morgen komen mijn 2 kindjes terug van logeren bij oma.... watvoor pijnstilling heb jij gekregen ? Ben je al blij met het resultaat? Groetjes Wat heftig zeg! gelukkig dat het nu goed gaat, op je rug na dan. las ergens een tip met een tennisbal tussen je rug en muur en dan de spieren zo masseren. ik ben nog niet blij met het resultaat, maar heb er vertrouwen in dat het nog goed komt. ik heb iedere 6 uur 1000mg paracetamol en 1 diclofenac en 2 keer per dag oxycodon, en die helpt echt super. hopelijk ben je snel van je rugpijn af! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jbtje Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 1 uur geleden zei Mrs.boobs: Goedemorgen! jeetje wat een verschil he... Ik heb ze gisteren voor het eerst bewonderd en toen was ik redelijk tevreden, wel iets verschil in hoogte. Rugpijn nog niet heel erg last van maar ik heb geluk dat ik altijd op mijn rug slaap.. Dat scheelt enorm! Ik heb ook de 20ste controle en voor de hechtingen eventueel.. Bh zit me wel wat strak onder de borsten op de hechtingen, weet niet of dit normaal is.. Hoe is het met jou nu? Mijn borsten zijn knetter hard maar ik heb niet echt pijn, meer ongemak ervaar ik.. Kus en laten we vooral denken aan het eind resultaat <3 @Jbtje Fijn dat het zo goed gaat! pijn is hier ook goed te doen nu, kan alleen niks. Net als een grote baby gewassen in het kinderbad door mijn man haha. Afdrogen en aankleden, schept wel weer een band zeg maar haha. mijn borsten zijn ook knetter hard en zien er nog steeds gek uit, maar even geduld hebben. idd we moeten maar denken aan het eindresultaat xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tes33 Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Grappig wat iedereen toch voor iets anders voorgeschreven krijgt aan medicijnen. Hier ook paracetamol en aleve naproxen maar die laatste heb ik t idee doet niet echt veel ... Als ik nou morgen nog steeds die rugpijn heb vraag ik denk ik ff om iets anders... moet kunnen toch? Vd rest heb ik nu wel weer schone haartjes en zelfs gefohnd door mn man ... haha en inderdaad over een week zal t allemaal heel anders zijn. Complicaties zijn gewoon nooit leuk ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefxxmx Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Hallo dames Als ik even een reactie mag plaatsen hierbij Als ik dit zo lees krijg ik wel wat de kriebels hoor....ik ben dinsdag 24 oktober aan de beurt, en vind t rete spannend Waar zijn jullie geholpen? En die harde borsten, hoort dat? Ik word door A-klinieken geholpen door dr.Koeiers in Bosch en duin Groetjes Eef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.boobs Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 3 uur geleden zei Eefxxmx: Hallo dames Als ik even een reactie mag plaatsen hierbij Als ik dit zo lees krijg ik wel wat de kriebels hoor....ik ben dinsdag 24 oktober aan de beurt, en vind t rete spannend Waar zijn jullie geholpen? En die harde borsten, hoort dat? Ik word door A-klinieken geholpen door dr.Koeiers in Bosch en duin Groetjes Eef Het valt mij echt reuze mee.. Meer ongemak als pijn ervaar ik.. Ze zijn bij mij wel voor de spier geplaatst! De dag zelf viel echt reuze mee, ik was heel relax en toen ik wakker werd heel erg blij. Harde borsten hoort er zeker bij.... Pff zelfs m'n tepels zijn opgezwollen, heb Ze nog nooit zo groot gezien!! Haha, ook bijna geen gevoel in... de sport bh irriteer me behoorlijk. Vooral op de hechtingen, ga morgen even langs de Hema kijken voor een zachtere. Ik heb 440CC gekregen, wn de sport bh is 80D. Maar zit bij de omvang behoorlijk strak, bij de borsten niet echt. Spannend! Aftellen voor jou.... Wil je nog meer weten? Vraag gerust. Vind wel gezellig mijn tijd weg babbelen pff haha nog maar de 3e dag! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jgj Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 @Eefxxmx heee, spannend hè! Maar komt helemaal goed hoor, ik ben 3 weken geleden geopereerd door Dr Koeijers !! En hij heeft zijn werk super goed gedaan ! hoeveel cc krijg je?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jbtje Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 4 uur geleden zei Eefxxmx: Hallo dames Als ik even een reactie mag plaatsen hierbij Als ik dit zo lees krijg ik wel wat de kriebels hoor....ik ben dinsdag 24 oktober aan de beurt, en vind t rete spannend Waar zijn jullie geholpen? En die harde borsten, hoort dat? Ik word door A-klinieken geholpen door dr.Koeiers in Bosch en duin Groetjes Eef Jaa is ook spannend! Ja harde borsten horen er toch echt wel bij. ik ben ook geholpen in het Velthuiskliniek in Enschede. krijg je voor of achter de spier? En hoeveel cc? nog eventjes geduld dus. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.