LOLO95 Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 Hi dames, Graag had ik wat raad gehad over hoeveel cc mooi zou passen bij mij? Momenteel heb ik een A cup en zou graag naar een C cup gaan. ik wil het graag naturel houden maar wil achteraf geen spijt dat ik te klein gekozen heb.. in bijlage een foto van mijn lichaam. ik heb in november een afspraak bij dokter Verdonck in diest ( belgian breast clinic ) alsook of jullie Sebbin, mentor of motiva aanraden. groetjes Lora Pictures visible for members only. Become a member now.
tante-chan Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 14 minuten geleden zei LOLO95: Hi dames, Graag had ik wat raad gehad over hoeveel cc mooi zou passen bij mij? Momenteel heb ik een A cup en zou graag naar een C cup gaan. ik wil het graag naturel houden maar wil achteraf geen spijt dat ik te klein gekozen heb.. in bijlage een foto van mijn lichaam. ik heb in november een afspraak bij dokter Verdonck in diest ( belgian breast clinic ) alsook of jullie Sebbin, mentor of motiva aanraden. groetjes Lora Pictures visible for members only. Become a member now. Hi, je arts zal moeten kijken hoeveel ruimte je hebt. Heeft niks te maken met lengte en gewicht. Neem wat voorbeelden mee van wat jij mooi vind. Je arts kan dan de mogelijkheden met je bespreken. Succes!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.