Theezakje34 Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 Heel veel vrouwen worstelen met deze vraag en ook ik kom er niet uit. ik wil in ja uri een vergroting laten doen ik denk icm een bwc. nu ben ik bij dr straten geweest en heb daar gepast. hij adviseert anatomisch dp 345 of 390cc. En nu komt ie dus, ik kan maar geen keuze maken.... Ik wil ze niet te klein maar ook zeker niet te groot. De 345 vind ik in kleding wat klein maar in bh goed. De 390 in kleding goed maar in bh wat groot denk ik arghhhh hoe erg lijkt het resultaat op je Passessie? Want ik kreeg een vulling van 345 en een losse van 50cc. Goed die doe je gewoon ervoor maar daardoor krijg je dus vooral meer projectie terwijl de protese in het echt maar 0,2mm meer projectie heeft maar juist 0,5 breder en hoger is. Dus hoe goed kun je hier eigenlijk van op aan? en als je bijv 6cm projectie hebt moet je dat det gewoon zien als 6cm projectie bovenop de projectie die je nu van jezelf hebt?! hopelijk wat kenners die me kunnen helpen:)
Rocker Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Mijn ervaring met de pasprotheses is dat die er groter uit zien dan de daadwerkelijke implantaten na de operatie.
Jeanice Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Ik zou voor de grootste maat gaan. Ga je geen spijt van krijgen! Pasprotheses tonen vaak idd groter dan het eindresultaat. X
Jbtje Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Bij stond er 325cc op papier maar een week voor de operatie toch nog een keer gepast en is het 390cc geworden. Ik vond dat er bij het passen wel groot uitzien maar nu ik ze heb ben ik zo blij dat ik toch deze maat nog heb gekozen. Ook de chirurg zei dat dit de goede keuze is geweest. Wat ze hier veel zeggen, het went snel, is ook echt zo. voor 50cc zou ik ook de grotere kiezen. Xx
Guest Blinq_84 Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Op 5-10-2017 om 21:37 zei Theezakje34: Heel veel vrouwen worstelen met deze vraag en ook ik kom er niet uit. ik wil in ja uri een vergroting laten doen ik denk icm een bwc. nu ben ik bij dr straten geweest en heb daar gepast. hij adviseert anatomisch dp 345 of 390cc. En nu komt ie dus, ik kan maar geen keuze maken.... Ik wil ze niet te klein maar ook zeker niet te groot. De 345 vind ik in kleding wat klein maar in bh goed. De 390 in kleding goed maar in bh wat groot denk ik arghhhh hoe erg lijkt het resultaat op je Passessie? Want ik kreeg een vulling van 345 en een losse van 50cc. Goed die doe je gewoon ervoor maar daardoor krijg je dus vooral meer projectie terwijl de protese in het echt maar 0,2mm meer projectie heeft maar juist 0,5 breder en hoger is. Dus hoe goed kun je hier eigenlijk van op aan? en als je bijv 6cm projectie hebt moet je dat det gewoon zien als 6cm projectie bovenop de projectie die je nu van jezelf hebt?! hopelijk wat kenners die me kunnen helpen:) Hoi Theezakje34 ik heb donderdag een afspraak bij Frans staan voor een consult.. Zag hier op het forum dat er veel ronde geplaatst worden maar ik vindt anatomisch zelf ook wel heel mooi.. Want ik wil zelf bovenin ook wel graag volume.. Geloof dat die er ook zijn.. Anders heb je wel heel veel volume alleen maar onder in de borst vindt ik... Weet jij zo welke je geadviseerd hebt gekregen? En wat is jouw voor situatie?
Theezakje34 Posted November 11, 2017 Author Posted November 11, 2017 Hier een drukke tijd privé achter de rug daarom late reactie.. bedankt voor de reacties! ik twijfel nog steeds trouwens.. ik denk dan wat als ze te klein zijn, nou ja, ze zijn dan altijd nog een stuk groter dan nu.. push up kan ook nog schelen dan?! Maar wat als ze te groot zijn, ja dan zit je he.. hoe meet je eigenlijk de breedte van je borst? ben inmiddels ook nog 4 kilo afgevallen door omstandigheden dus ze zien er nu nog treuriger uit haha
Rocker Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 Volgens mij adviseert van straten om zeker het eerste jaar geen push-up te dragen. Nu kan ik je ook vertellen dat dat echt niet lekker zit haha. Geen idee hoe hij de breedte van je borst meet... meet hij vanaf het punt dat je borst aan de zijkant dikker word?
Guest Deevoted1981 Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 Ik zou persoonlijk voor de grotere maat gaan. Ik zat tussen 400 en 450 cc in, meer zou ook niet passen. Ik ben echt heel blij dat ik voor de grootste gegaan ben. Het went gewoon super snel en als de zwelling weg trekt dan worden ze alweer kleiner. Ik lees vaker dat meiden ze achteraf groter hadden gewild dan dat ik lees dat ze liever kleiner hadden gehad. Anders gewoon nog een keertje gaan passen, voor je eigen gevoel. Succes! X
Theezakje34 Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 thnks meiden! blijft gewoon zo lastig he! Ik weet wat ik wil maar ja hoeveel heb ik daarvoor nodig he?! soms zie ik bij andere 300 en vind ik ze groot zat, en soms zie ik 450 en denk ik, nou ook mooie maat... denk alleen dat ik meer zou balen van te groot dan te klein. Bedoel nu zijn ze klein, lege b, dus met 345 moet het ook al wel heel wat worden zou je denken toch?! hier 2 foto’s van het passen van 345 en 390. Zo in bh vind ik de kleine groot genoeg.. Pictures visible for members only. Become a member now.
Theezakje34 Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 De bedoeling is tegelijk met een buikwandcorrectie dus de buik wordt wat platter waardoor de borsten misschien groter lijken?!
ElissaTransGirl Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Hangt ervanaf hoe hebberig je bent haha . Ik wil een natuurlijk resultaat en geen bouwvakkersdecolleté dus luister ik naar het advies van de PC. PC in de Wellnesskliniek raadt me 450CC aan. Dat zou resulteren in een grote D. Ik heb een grote B van mezelf. Ik denk dat ik dat advies ga opvolgen want ik wil er wel nog een beetje classy uitzien na mijn bvg en niet als een opblaaspop zeg maar haha. Ik zou zeggen luister naar je PC en ga desnoods voor een second opinion.
Nini28 Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 @Theezakje34 ik zou absoluut na de Plastische chirurg luisteren, ik heb met de mijne twee verschillende maten afgesproken en de maat die het beste bij mijn lijf past moet het worden. Zo een nep decolleté vind ik ook niet zo mooi, gewoon een lekker gevulde cupmaat.
Sophie89 Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Op 15-11-2017 om 23:37 zei Theezakje34: thnks meiden! blijft gewoon zo lastig he! Ik weet wat ik wil maar ja hoeveel heb ik daarvoor nodig he?! soms zie ik bij andere 300 en vind ik ze groot zat, en soms zie ik 450 en denk ik, nou ook mooie maat... denk alleen dat ik meer zou balen van te groot dan te klein. Bedoel nu zijn ze klein, lege b, dus met 345 moet het ook al wel heel wat worden zou je denken toch?! hier 2 foto’s van het passen van 345 en 390. Zo in bh vind ik de kleine groot genoeg.. Pictures visible for members only. Become a member now. Ik twijfel bij mezelf ook heel erg welke ik moet kiezen. Bij mij gaat het alleen helaas om wat minder cc. Ik kon kiezen uit 205 cc en 240 cc . Als ik jou was zou ik de grootste kiezen denk ik als ik het zo zie .
Marieke.rose Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Ik zou de grotere nemen. Ik zou in eerste instantie 400cc krijgen, uiteindelijk toch 450cc geworden. En ik ben er erg blij mee. want vind zelfs deze nog aan de kleine kant zijn uitgevallen. maar als je die echt te groot vind.... zou ik toch voor de kleinere gaan. Dan kan je altijd later nog laten vervangen door grotere. Andersom gaat een beetje lastig, dan heb je waarschijnlijk los vel. En je kan altijd nog een push up bh dragen
Theezakje34 Posted December 8, 2017 Author Posted December 8, 2017 ik ga ook zeker naar de pc luisteren hoor! Maar goed die zegt dus 345 of 390 en dat moet ik zelf kiezen... kon je maar even in de toekomst kijken he haha. Ik wil idd ook nog netjes eruit zien. Niet eerst tieten en dan ik, daar zou ik me niet happy bij voelen. Maar ja, er mag wel wat zitten:) ik heb altijd maximizers aan dus die 345 lijkt maar ietsje groter dan die bh, maar in de bh lijkt het weer wel heel wat vind ik. Dan lijkt die 390 zo huge.. ben inmiddels zon 6 kilo weer afgevallen door de omstandigheden, dus tegen de tijd dat ik het wil doen ga ik eerst nog een keer passen:)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.