Jump to content

HELP! Kas op Dubble bubble

Recommended Posts

Hoi,

12 september was mijn gesprek met DR. P Gabrietz. We kwamen samen goed uit op 375cc achter de borstspier met ronde protheses van Mentor. Toen hij mijn borsten ging bekijken viel hem meteen iets op.. mijn borstplooi eindigt te vroeg van waar het normaal gesproken zou eindigen ( waar je bh beugel komt, mijn borst eindigt iets daar boven ). Dus melde hij meteen dat er kans is op Dubble Bubble , en mocht dat zo zijn zou ik een borstlift nodig hebben. Toen dit ter sprake kwam twijfelde ik wel heel erg of ik dit allemaal door zou laten gaan omdat ik geen borstlift wil omdat ik geen zichtbare littekens wil..

Toch besloten om de borstvergroting een kans te geven en ik word op 29 oktober geopereerd.. 

Kan iemand mij iets meer vertellen over Dubble bubble? ik heb zelf het idee dat dubble bubble kan worden voorkomen ( maar ja hé ik ben geen PC).

Of iemand die hier ervaring mee heeft gehad? en wat de oplossing was?

Liefs,

Hoi, 

Met mijn consult heb ik nadrukkelijk gevraagd hoe een dubble bubble ontstaat en kreeg inderdaad dezelfde uitleg als jij hebt gekregen. 

Ik heb dat probleem niet en ze kon mij dus verzekeren dat ik geen dubble bubble zou krijgen. 

Jij weet van te voren dat er een kans is en je wilt het toch een kans geven. Mocht je er toch een krijgen dan is hij niet zomaar weg denk ik.. 

Moeilijke keuze meid.. ik denk niet dat ik je er verder bij kan helpen. 

Misschien dat best boobies jou kan helpen? 

Succes! 

13 uur geleden zei Gentle:

Hoi, 

Met mijn consult heb ik nadrukkelijk gevraagd hoe een dubble bubble ontstaat en kreeg inderdaad dezelfde uitleg als jij hebt gekregen. 

Ik heb dat probleem niet en ze kon mij dus verzekeren dat ik geen dubble bubble zou krijgen. 

Jij weet van te voren dat er een kans is en je wilt het toch een kans geven. Mocht je er toch een krijgen dan is hij niet zomaar weg denk ik.. 

Moeilijke keuze meid.. ik denk niet dat ik je er verder bij kan helpen. 

Misschien dat best boobies jou kan helpen? 

Succes! 

Hoi!

Gelukkig dat het bij jou gewoon goed zal gaan! Hij wist het niet zeker maar wel dat er een kansje was.. dit maakt mij toch best moedeloos en onzeker, want dan heb ik eindelijk een voorgevel heb ik dat probleem weer...<_<

Kun jij me iets informatie geven?:rolleyes: @best_boobie

• 4 weeks later...
Op ‎5‎-‎10‎-‎2017 om 08:00 zei xboobieonbekend:

Hoi!

Gelukkig dat het bij jou gewoon goed zal gaan! Hij wist het niet zeker maar wel dat er een kansje was.. dit maakt mij toch best moedeloos en onzeker, want dan heb ik eindelijk een voorgevel heb ik dat probleem weer...<_<

Kun jij me iets informatie geven?:rolleyes: @best_boobie

Hoi hoi

Sorry voor mijn erg late reactie. Ik heb een tijd geen wifi gehad ivm een reis..... Zie je tag nu dus pas...

Hoe is je operatie gegaan?

xxx BB

Op ‎31‎-‎10‎-‎2017 om 21:48 zei best_boobie:

Hoi hoi

Sorry voor mijn erg late reactie. Ik heb een tijd geen wifi gehad ivm een reis..... Zie je tag nu dus pas...

Hoe is je operatie gegaan?

xxx BB

Hoi,

Mijn operatie zelf is eigenlijk heel goed gegaan, afgesproken was 375 cc of 350cc mocht het niet passen.. achter af op de operatie tafel bleek dat het beide niet past en heb nu 300cc. Ben daar ook heel erg tevreden mee en denk zelfs dat ik 375 te groot zou hebben gevonden.

Maar wát een pijn heb ik gehad zeg... sinds vandaag gaat het eigenlijk redelijk goed!

Had heel wat steken en slapen loze nachten, maar goede pijnstilling die ik nu aan het afbouwen ben.

Ik zie nu nog geen dubble bubble maar dat kan altijd nog komen natuurlijk..

Liefs xx

2 uur geleden zei xboobieonbekend:

Hoi,

Mijn operatie zelf is eigenlijk heel goed gegaan, afgesproken was 375 cc of 350cc mocht het niet passen.. achter af op de operatie tafel bleek dat het beide niet past en heb nu 300cc. Ben daar ook heel erg tevreden mee en denk zelfs dat ik 375 te groot zou hebben gevonden.

Maar wát een pijn heb ik gehad zeg... sinds vandaag gaat het eigenlijk redelijk goed!

Had heel wat steken en slapen loze nachten, maar goede pijnstilling die ik nu aan het afbouwen ben.

Ik zie nu nog geen dubble bubble maar dat kan altijd nog komen natuurlijk..

Liefs xx

Zo! Zo zie je maar, dan heb je toch minder ruimte gehad in je borst dan van te voren verwacht werd. Dat gebeurt wel vaker, en het is goed dat de pc dan besluit om een kleinere prothese te plaatsen.

Sja.. en veel pijn kan er ook op duiden dat er echt het maximale geplaatst is.. dus dat is dan het nadeel.. 
Wie mooi wil zijn... ;) 

Vanaf nu gaat het alleen maar steeds beter, dus dan kun je over een tijdje ook lekker gaan genieten!
Een heel goed herstel gewenst verder!

xxx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.