JessicaV Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Hallo, Ik ben een jonge vrouw van 32jaar. Jullie hebben zeker en vast over het BRACA 1 of 2 gen gehoord, het ATM-gen kan ook aanduiden op een verhoogd risico van borstkanker. Ik ben drager van dit ATM-gen en daardoor heb ik 30-40%kans om borstkanker te ontwikkelen. (Een andere vrouw tussen 5 à 7 %) Mijn tante toen 36jaar, mijn nicht 32jaar hebben beide borstkanker gehad, mijn oma ook maar ik weet haar leeftijd niet toen ze het kreeg. Het zit dus op jonge leeftijd in de familie en ik heb geen goesting om kanker te moeten con-en of affronteren. Ik heb dus samen met mijn partner het besluit genomen om voor een mastectomie (borstamputatie) te gaan en vervolgens een borstreconstructie. Op dit ogenblik ben ik informatie aan het vergaren naar een plastische chirurg die me hierbij kan helpen. Mvg Jes
Jeanice Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Wauw wat een heftig verhaal! Ik kan Dr Colpaert aanraden. Een topchirurg. Heeft mij een borstvergroting gegeven maar doet ook vele borstreconstructies. Veel sterkte! X
Ellen125 Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Wow heftig verhaal hoor! Dat traject wat je nu te wachten staat is toch niet niks. Goed zoeken naar een chirurg die reconstructies doet. Misschien weten @best_boobie of @Desert-Rose wel wat namen van chirurgen voor je? Sterkte alvast!! xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.