Ga naar inhoud

Desi3 : 7 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Desi3:

Met deze sportBH niet echt. Misschien een klein beetje maar niet wat ik hoopte. Hoop dat het met een voorgevormde BH groter oogt straks in kleding. Komt omdat ik hiervoor wel BH's droeg met opvulling denk ik. Naja ik zal nog even geduld moeten hebben en wachten tot ik 6 weken PO ben!
Ik probeer een foto te plaatsen van ze in een shirtje maar lukt niet..


Ik heb trouwens wel echt mega veel jeuk op mijn borsten en tepels. Zit het liefst de hele dag te kriebelen haha. Niet eens het litteken maar echt rondom mijn tepels :huh:


 

Ja de sportbh van de kliniek heeft ook maar een dun stofje maar het is toch erg balen als je bijna geen verschil ziet want dat is idd wel wat je hoopt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste Reactie

@Desi3 Jaa haha Leeuwarden, was eerst bij Bergman geweest in Heerenveen daar hadden wij niet een goed gevoel bij. Toen second opinion bij Boerhaave ivm goede recensies :) Wel groot he? Haha mijn vriendinnen vinden dat ook maar ik ben het alweer gewend.. ja ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Desi3:

Met deze sportBH niet echt. Misschien een klein beetje maar niet wat ik hoopte. Hoop dat het met een voorgevormde BH groter oogt straks in kleding. Komt omdat ik hiervoor wel BH's droeg met opvulling denk ik. Naja ik zal nog even geduld moeten hebben en wachten tot ik 6 weken PO ben!
Ik probeer een foto te plaatsen van ze in een shirtje maar lukt niet..


Ik heb trouwens wel echt mega veel jeuk op mijn borsten en tepels. Zit het liefst de hele dag te kriebelen haha. Niet eens het litteken maar echt rondom mijn tepels :huh:


 

Ooooh die tepels, vreselijk :145:

Ze zijn van week 3 po tot week 4 po extreem gevoelig geweest. Het wordt gelukkig nu minder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sophiee:

Ooooh die tepels, vreselijk :145:

Ze zijn van week 3 po tot week 4 po extreem gevoelig geweest. Het wordt gelukkig nu minder...

Haha ja, jeukte ze bij jou zo ook zo?? Ze zijn niet eens zo gevoelig, maar vooral de heeeele dag jeuk!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Desi3:

Haha ja, jeukte ze bij jou zo ook zo?? Ze zijn niet eens zo gevoelig, maar vooral de heeeele dag jeuk!
 

Niet eens jeuk maar echt overgevoelig. Als iemand er al naar keek deed het pijn ;-)

Jeuk valt wel mee, heb ik nooit echt gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rooom Ben heel benieuwd straks! Is het wat je gehoopt had en mag ik vragen wat je voor situatie was en lengte enzo :)  Ja twijfel daar heel erg tussen.. je wilt het in 1 keer goed natuurlijk. Ben je ook Boerhaave geweest? Zag in vorige topics dat je 265 zou doen maar waarom nu toch 230? Nieuwsgierig :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Sophiee:

Niet eens jeuk maar echt overgevoelig. Als iemand er al naar keek deed het pijn ;-)

Jeuk valt wel mee, heb ik nooit echt gehad...

Hahaha, ja ik begrijp wel wat je bedoelt. Met kerst zat ik naast mijn nichtjes en neefjes, en was elke keer als de dood dat ze er tegenaan zouden stoten.
Ja de jeuk vind ik ook vreemd.. ik ben wel ook begonnen met een anticonceptie en dat kan ook een bijwerking zijn... Ik kan me herinneren dat ik dat ook had toen ik aantal jaar geleden begon met de pil. Ben 2 jaar gestopt en nu dus weer begonnen. Dus misschien een mix van de BV en anticonceptie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Boobelientje:

@Desi3 Wat vervelend voor je dat de maat momenteel niet is wat je had gehoopt! Mag ik een kijkje nemen in je album?

 

Hi Boobelientje! Ja echt balen! Voel me wel een beetje een zeikerd. Zat eerste dagen te zeuren dat ik ze zo groot vond, nu vind ik ze weer te klein......:blush:  Natuurlijk, ik voeg je toe! Jij bent ook laatst geopereerd zie ik?? Wat heb jij gekregen als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Desi3:

Hi Boobelientje! Ja echt balen! Voel me wel een beetje een zeikerd. Zat eerste dagen te zeuren dat ik ze zo groot vond, nu vind ik ze weer te klein......:blush:  Natuurlijk, ik voeg je toe! Jij bent ook laatst geopereerd zie ik?? Wat heb jij gekregen als ik vragen mag?

Begrijp ik helemaal, je wil dat het goed is he. Niet meer dan normaal :) 

 

Ik werd vrijdag geopereerd en kreeg 350cc van mentor, high profile cohesive 1 achter de spier. Ik vind ze nu aan de grote kant, maar ik probeer het los te laten en geduld uit te oefenen. Moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Boobelientje:

Begrijp ik helemaal, je wil dat het goed is he. Niet meer dan normaal :) 

 

Ik werd vrijdag geopereerd en kreeg 350cc van mentor, high profile cohesive 1 achter de spier. Ik vind ze nu aan de grote kant, maar ik probeer het los te laten en geduld uit te oefenen. Moeilijk!

Oh, echt waar! Zullen we anders ruilen? ;) Hihi... Heb jij foto's erop staan? Ben wel benieuwd eigenlijk..
Maar komt goed hoor meid! Ik vond ze eerste dagen ook zoooo groot, en nu vind ik ze te klein. Zo zie je maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Boobelientje:

@Desi3 Ik zet er binnenkort foto's op en dan voeg ik je toe! De mijne zijn nog erg hard en puntig. Ben net even gaan spieken en ik vind die van jou echt heeeel mooi. Echt waar. Maar alles is smaak, je moet er gewoon zelf helemaal blij mee zijn!

Wat lief, dankjewel!!:wub:  Ja eerlijk, ik vind ze zelf ook best wel mooi, alleen hadden ze echt groter gemogen:blush: Nu zie je nauwelijks verschil in shirtjes enz.. Maarja eerst maar wachten tot ik eindelijke normale BH's aan mag. Nog 3 weken.....:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jannn:

@Rooom Ben heel benieuwd straks! Is het wat je gehoopt had en mag ik vragen wat je voor situatie was en lengte enzo :)  Ja twijfel daar heel erg tussen.. je wilt het in 1 keer goed natuurlijk. Ben je ook Boerhaave geweest? Zag in vorige topics dat je 265 zou doen maar waarom nu toch 230? Nieuwsgierig :) 

Als het zo blijft zoals nu vind ik het perfect! Maar ben pas 1 week po en ben bang dat het dus nog minder gaat worden. Mijn voorsituatie was 75A en ben 1.58cm en weeg 52kg. Ja ik ben ook bij Boerhaave geweest bij van der Weij. Heb tot de dag van de operatie getwijfeld tussen 230 en 265 maar van der Weij zei dat 230 het beste bij mij zou passen dus heb naar zijn advies geluisterd.. Ik werd echt gek van die twijfels. Ik denk achteraf nog steeds dat die 265 ook kon maarja.. Nu maar afwachten tot het uiteindenlijke resultaat. 

En ik zou als ik jou was nog gewoon eens terug gaan om te passen als je ook zo twijfeld! Het is ook zo moeilijk om iets te kiezen want met het passen ziet het er toch anders uit. Veel succes iig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rooom Ohh jeetje zelfs tot op de dag nog twijfels. Ben bang dat ik dat ook zal krijgen tot de dag zelf.. wij zijn aardig gelijk in voorsituatie, wat voor cup wilde je? En op de profiel foto is dat 230 of 265 cc? Jaa zo spannend maar wel super veel zin in :) ben wel benieuwd hoe het straks bij je is! Thaaaaanksss

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jannn:

@Rooom Ohh jeetje zelfs tot op de dag nog twijfels. Ben bang dat ik dat ook zal krijgen tot de dag zelf.. wij zijn aardig gelijk in voorsituatie, wat voor cup wilde je? En op de profiel foto is dat 230 of 265 cc? Jaa zo spannend maar wel super veel zin in :) ben wel benieuwd hoe het straks bij je is! Thaaaaanksss

Ja echt niet fijn! Ik wil op een C uitkomen en van der Weij zei dat het dat zou worden met 230cc. Op de foto is 230! Jaa snap ik je kijkt er zo naar uit he! Wanneer is je operatiedatum? En op welke cupmaat wil jij uitkomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rooom Jaa zo spannend!230 ziet er dan al best groot uit op de foto, waaaauw! Ik wil grote C kleine D en ben bang als ik 300 cc doe ik gelijk een E ofzo krijg in BH maat en dat wil ik niet. Heb je ook mentor en voor de spier? Misschien heb je het al eens genoemd, maar dan ben ik het kwijt :) Mijn operatie datum is 26 januari nog een maandje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jannn jaa klopt op de foto ziet het er groot uit! Hmm ja dat is moeilijk in te schatten. Zal net wel of net geen E worden denk ik. Maar als het een E word dan zal het voor het oog een D cup zijn. Ja ik heb mentor voor de spier.

Oh dat is ook al zo, super spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.