Trixx Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Hi meiden, ik overweeg een borstvergroting.. alleen twijfel ik nog heeel erg welke prothese ik moet nemen.. het liefst wil ik zo natuurlijk mogelijk. Ik ben bij dr verstraten geweest en hij adviseerde mij een druppel te nemen.. daarnaast ben ik ook bij dr grabrietz ( via Diana gabriel) geweest en hij adviseert mij rond.. ik wil graag boven beetje meer volume maar de borst moet wel natuurlijk zijn. Beide hadden ze het over achter de spier ( dual plane.) en beide zeiden ze 375 a 400 cc. Nu lees ik over HP en mp.. wat is dat precies? even over mezelf ik ben 28 jaar, 1,75 en weeg 65kg wat zijn jullie ervaringen, adviezen, tips tricks etc?! Dank alvast meiden!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted October 4, 2017 Share Posted October 4, 2017 Hoi @Trixx HP staat voor high profile en MP is waarschijnlijk medium profile. Het meeste wordt een HP gebruikt en zeker wanneer de plaatsing dual plane is dus deels achter de borstspier. Je zegt dat je wat mer volume wil maar wel natuurlijk. Doordat een prothese dual plane wordt geplaatst drukt je borstspier het bovenste gedeelte van het implantaat een beetje plat. Een ronde prothese valt daarom dual plane al meer als een druppel. De meeste meiden kiezen daarom voor rond xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.