Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei RL36:

@Blinq_84 Balen dat je zo’n slechte eerste nacht gehad hebt, met weinig slaap kan je sws minder hebben.  Hoop dat je vannacht wat beter kan slapen! Snappen je kindjes een beetje dat ze voorzichtig moeten doen met mama?

 

Zou ik ook mogen kijken hoe het geworden is?

Ja tuurlijk,heb je erin gezet :6: 

Ja vooral mijn dochtertje van 6 is heel behulpzaam en lief..

En de 2 jongens zijn ook lief maar begrijpen het niet helemaal..

Ik heb ook alleen nog maar boven gelegen omdat de jongste van 3 nogal lomp is en die van 5 eik ook wel :lol: dus lig hier het veiligste haha,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Boobs350:

Rot dat je vannacht niet zo goed hebt geslapen.. hopelijk vanavond beter! Het zal vast elke nacht beter gaan (:

Mag ik bij je kijken  ?:wub:

Yess tuurlijk, je staat erbij ;)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vriesje:

Voor je het weet ben je 6 weken po! (Ik morgen jeejj:43:

Komt allemaal goed!

 

Ik ben wel benieuwd naar je foto's, wil je mij toevoegen?:)

Yess,heb ik gedaan :)!

 

Ohh hoop dat de weken hier ook voorbij gaan vliegen :D:33:!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis, 

Hoe is het nu met je en "the girls"? Bij mij gaat het best goed als ik de pijnstilling maar op tijd neem. De zwelling is nu wel op z'n maximum, geloof ik. Ik lijk Lolo Ferrari wel haha! Heb jij dat ook?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Noisy:

Hi meis, 

Hoe is het nu met je en "the girls"? Bij mij gaat het best goed als ik de pijnstilling maar op tijd neem. De zwelling is nu wel op z'n maximum, geloof ik. Ik lijk Lolo Ferrari wel haha! Heb jij dat ook?

 

Ja die bh zit wel echt te snijden in de band hoor :29: heb er nu wat verband onder gedaan maar helpt niks :12:..

 

Ook 2 nieuwe besteld maar die komen donderdag pas binnen ...

 

Neem nu ook meer celebrex,zit vandaag al op 4 (maximum) wat op de bijsluiter staat,,,

Vindt pijn genoeg doen dus ben maar even gaan verhogen :141: merk wel dat ik al meer een spiegel heb opgebouwd dus gaat al beter dan gisteren gelukkig!

 

Vandaag heel even gedoucht en ze bewonderd haha :55:ben benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden!

Heb een album gemaakt,staat wel prive maar als je wilt voeg ik je even toe :1:

Heb jij ook al een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blinq_84:

Ja tuurlijk,heb je erin gezet :6: 

Ja vooral mijn dochtertje van 6 is heel behulpzaam en lief..

En de 2 jongens zijn ook lief maar begrijpen het niet helemaal..

Ik heb ook alleen nog maar boven gelegen omdat de jongste van 3 nogal lomp is en die van 5 eik ook wel :lol: dus lig hier het veiligste haha,,,

 

Haha heel verstandig om bij ze uit de buurt te blijven, 3 en 5 is ook echt nog wel jong om het te kunnen snappen en te onthouden dat ze steeds voorzichtig met je moeten doen.

Je boobies zien er goed uit!! Mooi korte sneetjes zo te zien. Gaat vast prachtig worden als ze gezakt zijn!

Ik wens je een hele goede nacht!

Lfs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei RL36:

 

Haha heel verstandig om bij ze uit de buurt te blijven, 3 en 5 is ook echt nog wel jong om het te kunnen snappen en te onthouden dat ze steeds voorzichtig met je moeten doen.

Je boobies zien er goed uit!! Mooi korte sneetjes zo te zien. Gaat vast prachtig worden als ze gezakt zijn!

Ik wens je een hele goede nacht!

Lfs

 

Dankjewel :1: ben ook heel benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden!

 

Wacht even tot 02.00 om me medicatie in te nemen en dan snel proberen wat te slapen !

 

Truste :141: XxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Blinq_84:

Ja die bh zit wel echt te snijden in de band hoor :29: heb er nu wat verband onder gedaan maar helpt niks :12:..

 

Ook 2 nieuwe besteld maar die komen donderdag pas binnen ...

 

Neem nu ook meer celebrex,zit vandaag al op 4 (maximum) wat op de bijsluiter staat,,,

Vindt pijn genoeg doen dus ben maar even gaan verhogen :141: merk wel dat ik al meer een spiegel heb opgebouwd dus gaat al beter dan gisteren gelukkig!

 

Vandaag heel even gedoucht en ze bewonderd haha :55:ben benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden!

Heb een album gemaakt,staat wel prive maar als je wilt voeg ik je even toe :1:

Heb jij ook al een album?

Ja, vooral op de wondjes hè. Die jeuken ook behoorlijk bij mij nu. Ik heb ook een Carefix Anna, die heb ik nu aan. Even overlegd met Lisa, en zij zei dat het geen probleem was om die even te dragen. Als het goed is heeft ze jou ook gebeld vandaag?

 

Ik heb ook even gedoucht, geprobeerd om die roze rotzooi van mijn lijf te krijgen. Ik moet zeggen dat ik daarvan behoorlijk moe was. Het doet toch veel met je, zo'n narcose. Dat heb ik wel onderschat.

 

Ik heb nog geen album, daar ga ik morgen even voor zitten. Als je mij wilt toevoegen graag! Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou geworden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Noisy:

Ja, vooral op de wondjes hè. Die jeuken ook behoorlijk bij mij nu. Ik heb ook een Carefix Anna, die heb ik nu aan. Even overlegd met Lisa, en zij zei dat het geen probleem was om die even te dragen. Als het goed is heeft ze jou ook gebeld vandaag?

 

Ik heb ook even gedoucht, geprobeerd om die roze rotzooi van mijn lijf te krijgen. Ik moet zeggen dat ik daarvan behoorlijk moe was. Het doet toch veel met je, zo'n narcose. Dat heb ik wel onderschat.

 

Ik heb nog geen album, daar ga ik morgen even voor zitten. Als je mij wilt toevoegen graag! Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou geworden is.

Yess heb je toegevoegd :1:!

Heb de carefix Anna ook online besteld gisteren,zonder na te vragen haha,zag 'm zo vaak voorbij komen dus dacht zal vast oké zijn.

Welke maat heb jij erin?

Heb maar een M en L besteld,maar krijg 'm morgen pas binnen en deze nu zit echt te strak nu dus had vannacht bedacht,dat ik van een oude bh het sluitwerkje af ga knippen en ertussen ga nieten :141: dus zo ff kijken of dat lukt!

 

De nacht ging overigens best oké,beter als gisteren..

En bij jouw?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei RL36:

 

Haha heel verstandig om bij ze uit de buurt te blijven, 3 en 5 is ook echt nog wel jong om het te kunnen snappen en te onthouden dat ze steeds voorzichtig met je moeten doen.

Je boobies zien er goed uit!! Mooi korte sneetjes zo te zien. Gaat vast prachtig worden als ze gezakt zijn!

Ik wens je een hele goede nacht!

Lfs

 

Aaahh dankjewel :67:!

Ja de nacht ging beter als die van gisteren gelukkig!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Blinq_84:

Ja tuurlijk,heb je erin gezet :6: 

Ja vooral mijn dochtertje van 6 is heel behulpzaam en lief..

En de 2 jongens zijn ook lief maar begrijpen het niet helemaal..

Ik heb ook alleen nog maar boven gelegen omdat de jongste van 3 nogal lomp is en die van 5 eik ook wel :lol: dus lig hier het veiligste haha,,,

Goede morgen,

 

Hopelijk heb je vannacht wat beter kunnen slapen en gaat de pijn steeds een beetje beter. Wat heb je verteld tegen de kinderen over je BV? IK heb een zoon van 7,5 en ben bang dat als ik hem dit vertel dat hij dit op school zal gaan vertellen :huh:. Liever niet dus. Mag ik trouwens ook even piepen?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jbtje:

Gefeliciteerd!:43:

 

Hopelijk heb je deze nacht beter geslapen. De pijn wordt iedere dag beter.

Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat, wil je mij toevoegen?

 

Ik wens je een voorspoedig herstel :71:

Ja zekers je staat erbij :1:!

Ja dankjewel, vannacht ging het al beter gelukkig !

XxXx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Erna:

Goede morgen,

 

Hopelijk heb je vannacht wat beter kunnen slapen en gaat de pijn steeds een beetje beter. Wat heb je verteld tegen de kinderen over je BV? IK heb een zoon van 7,5 en ben bang dat als ik hem dit vertel dat hij dit op school zal gaan vertellen :huh:. Liever niet dus. Mag ik trouwens ook even piepen?

 

Groetjes!

Hoi goedemorgen :D ja gelukkig beter geslapen dan gisteren!

Heb mijn dochtertje verteld dat ze mama (wees ik de borstkas aan) daar iets beter gaan maken...

En daar nam ze gelukkig genoegen mee..

Wel vroeg ze door:Waarom dan?

Waarop ik zei dat ik dat graag zelf wil..

 

Ze vraagt wel steeds hoelang ik nog op bed moet liggen en heb 6nachtjes gezegd..

En mijn vriend haalde ze gisteren op van school en mijn zoontje vroeg of iemand mocht komen spelen en zei mijn vriend:Nee doe maar niet met mama..

Waarop mijn dochter riep:Ja die moet nog 6 nachtjes in bed !!:12:

 

Maar dat ist enigste wat wij weten wat ze nog geroepen heeft :blush:...

 

Ik heb je toegevoegd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84 gefeliciteerd!! Wij zijn op dezelfde dag geopereerd! Je had me de dag daarvoor nog tips gegeven over mijn keelpijn en die was helemaal weg gelukkig! Hoe is het met jou?? Ik ben erg benieuwd naar je album, zou je me willen toevoegen? Ga die van mij straks even aanmaken dan kan ik jou toevoegen als je wilt! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei nadia.i:

@Blinq_84 gefeliciteerd!! Wij zijn op dezelfde dag geopereerd! Je had me de dag daarvoor nog tips gegeven over mijn keelpijn en die was helemaal weg gelukkig! Hoe is het met jou?? Ik ben erg benieuwd naar je album, zou je me willen toevoegen? Ga die van mij straks even aanmaken dan kan ik jou toevoegen als je wilt! :) 

Heej ja klopt :1: aahh gelukkig toch nog opgeknapt!

 

Ja gaat steeds ietsjes beter,vannacht ook beter kunnen slapen gelukkig!

Ik ga je toevoegen !

Ja als jij een album hebt wil ik ook wel graag even spieken!

 

Hoe gaat ie verders bij jouw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Blinq_84:

Heej ja klopt :1: aahh gelukkig toch nog opgeknapt!

 

Ja gaat steeds ietsjes beter,vannacht ook beter kunnen slapen gelukkig!

Ik ga je toevoegen !

Ja als jij een album hebt wil ik ook wel graag even spieken!

 

Hoe gaat ie verders bij jouw?

Ja slapen gaat hier ook wel! Word wel wakker met veel pijn, ook omdat alles zo stijf is dan. Heb vannacht met de borstband om geslapen en ben nu aan het wachten tot mijn pijnstillers gaan werken haha. Ik moet nog wel hulp krijgen om uit ligstand omhoog te komen. Heb ook een paar keer een verkeerde beweging gemaakt, dat schiet er wel in zeg! Ik ga nu je album bekijken en zal jou vanmiddag even toevoegen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je beter geslapen hebt! Dan kun je de dag voor je eigen gevoel ook beter aan toch? 

Ik heb vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij.... resultaat : ik ben alleen maar bezig met 24 november (laatste keer passen) en 22 december (operatie) :rolleyes:

Ben je wel blij met je boobies of vind je ze nogsteeds te klein?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei gastmama:

Wat fijn dat je beter geslapen hebt! Dan kun je de dag voor je eigen gevoel ook beter aan toch? 

Ik heb vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij.... resultaat : ik ben alleen maar bezig met 24 november (laatste keer passen) en 22 december (operatie) :rolleyes:

Ben je wel blij met je boobies of vind je ze nogsteeds te klein?

Nee vindt ze ineens groot kijken vd zijkant haha...

Maar zal ook een hoop zwelling zijn^_^..

Ben heel benieuwd hoe ze straks uiteindelijk zijn!

Heb toch ook vaak strakkere kleding aan dus vindt ook niet mooi als ze er dan zo uitknallen voor bij mij ,,

Dus denk dat ik toch de goede keus heb gemaakt met het maatje kleiner,,

 

Ja spannend,tussen welke maten twijfel jij zelf nog ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.