Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei Blinq_84:

Ja weet eik ook niet precies,toch door het gehaast om me heen en zo'n rollercoaster gevoel,dat ik meer op 'safe ofzo ben gegaan,geen idee eigelijk haha ...

Gewoon lekker op je intuïtie afgegaan...... helemaal goed toch? Altijd goed als je op je gevoel vertrouwt! Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Vast heel mooi, 345cc bij een tenger gebouwd lichaam. We horen het wel als je een album hebt hè? :38:

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Zoals ik gisteren al zei: gisteren lag je in bed zonder en nu lig je misschien al in bed en heb je ineens boobs! Hoe bizar  is dat?!

werd je niet helemaal gek toen je wakker werd en besefte dat je ze nu echt hebt?

Ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen en dat je je elke dag een beetje beter voelt! Ik ben heel erg benieuwd naar je foto's mocht je die gaan maken!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei KK-love:

Yeah!!!

 

Je hebt gewoon boobs!!!!

Wauwie!!!

Happy happy!!!

Gefeliciteerd:D:1bouncingboobs::D

 

Blij dat alles goed is gegaan en hopelijk vind je ze prachtig groot over 2 maanden!

Komt vast goed, gewoon je gevoel vertrouwen!:53:

Jaaahh ben er ook zo happy mee :wub: en heel benieuwd om ze straks eens goed te gaan bekijken !

Hopelijk gaat 't herstel ook voorspoedig en dan ben ik een blij ei :D!

 

Voor jouw nog een weekje en dan heb je ze ook al :33: ben heel benieuwd meis,spannend :53:!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Gewoon lekker op je intuïtie afgegaan...... helemaal goed toch? Altijd goed als je op je gevoel vertrouwt! Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Vast heel mooi, 345cc bij een tenger gebouwd lichaam. We horen het wel als je een album hebt hè? :38:

 

:53:, Jaydee

Ja zekers,zal er vd week keertje 1 aanmaken :)!

 

Ja 345cc is nog wel behoorlijk met een high-profile ...

Vindt ik tenminste :D maar ben ook niks gewend he :12: kom haast van 0 af :141:!

 

Tis prima zo voor mij denk ik,,,

(hoop niet dat ik op deze gedachte terug kom haha;) :rolleyes:),,,,

 

 

 

XxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vriesje:

Wat fijn dat alles goed is verlopen:D (op de wat onrustige start na dan) 

Pak lekker je rust. Ff paar dagen doorbijten maar het komt allemaal goed!:53: ik wens je een fijn herstel! 

 

Ja dankjewel :wub: voelt al een fikse spierpijn en vooral richting onder de oksels,indd ff doorbijten..

Als dat weer wat soepelertjes wordt dan hoop ik weer wat op meer bewegings vrijheid ^_^!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs350:

Zoals ik gisteren al zei: gisteren lag je in bed zonder en nu lig je misschien al in bed en heb je ineens boobs! Hoe bizar  is dat?!

werd je niet helemaal gek toen je wakker werd en besefte dat je ze nu echt hebt?

Ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen en dat je je elke dag een beetje beter voelt! Ik ben heel erg benieuwd naar je foto's mocht je die gaan maken!

 

X

Ja heel raar ja,ineens een anders uitzicht :D!

Ben benieuwd om ze straks int echt te gaan bewonderen :wub: mss vandaag of morgen die bh eens ff'kes uitdoen,ook  wel spannend moet ik zeggen:126:!

 

Zal vd week een album aan gaan maken ja!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

@Blinq_84, Hey meis, hoe is het met je? Ben je de nacht een beetje doorgekomen? 

 

Xxx Jaydee 

Nee niet echt,van 0.00 tot 05.30 wakker geweest..

Maar gelukkig vanochtend nog wel een paar uurtjes kunnen slapen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gastmama:

@Blinq_84 Goedemorgen! hoe is de eerste nacht bevallen? Niet teveel pijn gehad hoop ik! Als je een kletspaal nodig hebt, ik ben er voor je. 

 

:54:

Ja toch wel flink last gehad <_< ,van 0.00 tot 05.30 wakker geweest..

Maar gelukkig vanochtend nog wel een paar uurtjes kunnen slapen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KK-love:

Goedemorgen @Blinq_84

Heb je een beetje kunnen slapen?

Hopelijk valt de pijn nog steeds te handelen!

Rustig aan hoor!:33:

Nee niet echt,van 0.00 tot 05.30 wakker geweest..

Maar gelukkig vanochtend nog wel een paar uurtjes kunnen slapen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Blinq_84:

Ja toch wel flink last gehad <_< ,van 0.00 tot 05.30 wakker geweest..

Maar gelukkig vanochtend nog wel een paar uurtjes kunnen slapen :141:

Oei! Hopelijk gaat het vannacht wel beter! Gelukkig is het wel weer om lekker in bed te blijven liggen. Brrr wat is het koud!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Pienn:

@Blinq_84 hoe voel je je?

Hoi ja het gaat,heb de medicatie wel iets opgevoerd ..

Neem nu iets meer celebrex erbij ..

 

Bh begint ook wel strak te zitten beneden bij de band,welke bh draag jij?

Denk dat ik er ergens even 1 bij bestel,,

 

Bij jouw gaat het weer de betere kant op nu?

Hoelang ben je nu precies ok?

XxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Blinq_84:

Nee niet echt,van 0.00 tot 05.30 wakker geweest..

Maar gelukkig vanochtend nog wel een paar uurtjes kunnen slapen :141:

Tja, ik weet dat idd ook nog van vorig jaar. Ik had de eerste zes dagen ook nog drains. En als ik dan 's nachts naar het toilet moest, dan wilde ik mijn man niet wakker maken, dus dan deed ik het licht niet aan. Maar dan vergat ik die flessen en die kletterden dan op het laminaat. Dan was hubbie-lief dus toch wakker, op een niet zo'n zachtzinnige manier :45:

Na een dag of twee, drie wordt het allemaal beter, meis. Heb je ook een voedingskussen, zodat je zo wat comfortabeler kunt liggen? En zorg ook dat je een goede spiegel opbouwt met de pijnstillers. 

Ik hoop dat je je snel beter zult voelen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

Tja, ik weet dat idd ook nog van vorig jaar. Ik had de eerste zes dagen ook nog drains. En als ik dan 's nachts naar het toilet moest, dan wilde ik mijn man niet wakker maken, dus dan deed ik het licht niet aan. Maar dan vergat ik die flessen en die kletterden dan op het laminaat. Dan was hubbie-lief dus toch wakker, op een niet zo'n zachtzinnige manier :45:

Na een dag of twee, drie wordt het allemaal beter, meis. Heb je ook een voedingskussen, zodat je zo wat comfortabeler kunt liggen? En zorg ook dat je een goede spiegel opbouwt met de pijnstillers. 

Ik hoop dat je je snel beter zult voelen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Oehh ja,dat is meestal :154: probeer je je best om zachtjes te doen,schrikt ie zich alsnog wakker :12:,,

 

Ja heb weer een voedingskussen aangeschaft :4: net alles de deur uit vd babytijd vd kids :6: ,,,

 

Ga vandaag wel rechterop slapen want dat omhoog komen is niet niks :134:!

Gelukkig hebben we ook een bed wat omhoog kan dus dat is op zich wel fijn..

 

Ik heb vanmiddag foto's in mijn album gezet,wel prive,dus roep maar wie erin wil :141: zal ik proberen dat voor elkaar te krijgen ..

 

XxXx

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Blinq_84:

Ja dankjewel :wub: voelt al een fikse spierpijn en vooral richting onder de oksels,indd ff doorbijten..

Als dat weer wat soepelertjes wordt dan hoop ik weer wat op meer bewegings vrijheid ^_^!

:53:

Voor je het weet ben je 6 weken po! (Ik morgen jeejj:43:

Komt allemaal goed!

 

Ik ben wel benieuwd naar je foto's, wil je mij toevoegen?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.