Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie
52 minuten geleden zei Deevoted1981:

@Blinq_84 heel veel succes morgen, vergeet er vooral ook niet van te genieten. Ik ben morgen precies 1 week p/o en ik kan je garanderen: je word helemaal gek als je de eerste keer naar beneden kijkt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!!Wel gek idee nog :lol: vindt nog steeds beetje onwerkelijk,,

Denk als morgen in me blauw pakje gehesen wordt,het pas echt gaat doordringen ofzo :12: !

 

31 minuten geleden zei Boobs350:

Succes morgen en geniet van het moment dat je je ogen open doet! Dan is het ineens geen droom meer maar heb je echt prachtige boobies!

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Deevoted1981:

@Blinq_84 heel veel succes morgen, vergeet er vooral ook niet van te genieten. Ik ben morgen precies 1 week p/o en ik kan je garanderen: je word helemaal gek als je de eerste keer naar beneden kijkt! X

Dankjewel :wub: ja ineens een ander uitzicht haha!

Ben benieuwd!

Hoe gaat 't herstel bij je?

Valt 't mee of toch een beetje tegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Blinq_84 said:

Dankjewel!!Wel gek idee nog :lol: vindt nog steeds beetje onwerkelijk,,

Denk als morgen in me blauw pakje gehesen wordt,het pas echt gaat doordringen ofzo :12: !

 

 

Ja dat geloof ik! Als je morgen rond deze tijd in bed ligt, heb je ineens 2 boobies! Heel gek lijkt me dat... 

Ik ben 9 januari aan de beurt en heb al een aanbetaling gedaan maar nog steeds voelt het als iets dat niet gaat gebeuren haha.

Geniet er morgen maar van en heel veel Succes! Ik ben benieuwd naar je verslagje en evt. Foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei KK-love:

Hi lieverd!

 

Ben je al onderweg?

Heel veel succes vandaag!

Geniet er van, zwaai nog een laatste keer naar je oude boobs en dan heerlijk dromen.

Straks word jij wakker met prachtige borsten!

 

It's your boobies birthday!!!!

 

:wub::33::43::116::123::53::119:

Haha yess we komen hier net aan :) dankjewel meis :53:ik ga me zo over geven :155: haha!

 

XxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Lady's!

Ze zitten erin hoor :33:...
Zal ff mijn verslag even doen :
(Tis toch de kleinere maat geworden,hoop dak er geen spijt van krijg...
345cc anatomisch high profile van mentor..)

Maar ziet er nu natuurlijk al 100x beter uit dan wat 't was..

Mijn verslag:

Totaal niet zenuwachtig geweest (eerder gezonde spanning en vooral heel benieuwd) hebben we heerlijk geslapen totdat de wekker ging om 05.30 ..
Moesten ons om 07.30 melden in Duin den Bosch..
Laatste keer voor verlopig even in bad geweest (dat gaak toch echt wel missen straks )
En om 07.15 waren we bij de kliniek,netjes de bordjes gevolgd..Maar tegen 07.30 was er nog niemand,toen de mail nog eens nagelezen te hebben moesten we aan de voorkant zijn bij de 'goederen lossen' parkeerplaats :7: ..
Toch netjes op tijd,het was 07.30 toen we daar aan de deur stonden en toen ging het snel !

De verpleging was echt gehaast (omdat de seceteresse zich verslapen had) dus dat werk moesten ze erbij doen..
Dus hup,moesten meteen naar binnen en na de eerste 4 stappen binnen gezet te hebben moest ik echt meteen 'afscheid' van mijn vriend nemen,vondt ik wel 'patsboem' erg snel..
Meteen me blauwe pakkie aan,en door,,!
De verpleging ging zo gehaast en onrustig te werk,met van alles tegelijk bezig ,,
Vondt het zelf niet zo fijn,had professioneler gekund zeg maar,kreeg er zelf teveel van mee..
En toen kwamen de zenuwen wel !

Infuus kregen ze links er ook niet in dus moest rechts..
Toen wel even een traantje gelaten hoor,niet door dat infuus,maar gewoon alles om me heen zeg maar :unsure: ...


Verder toen de arts zelf kwam ging het heel vlug,was snel onder zeil  ...
Eerst even wel aftekenen natuurlijk en besproken of het de 345 of 390 moest gaan worden..
Thuis neigde ik naar de 390,maar op dat moment ist toch de 345 geworden...
Hoop dat ik straks geen spijt krijg :67:!

Operatie is allemaal goed gegaan zei ie..
Na de operatie heb ik mijn nieuwe aanwinsten heel eventjes gezien,liggend..
En had meteen zoiets van dat het wel groter had gekund,dus was wel even een 'baal' momentje,maar ze veranderen natuurlijk nog..

Alleen hoop ik nu al dat ze niet kleiner worden,en dat er toen nog geen vocht in zat,toen ik ze zag :12:..
Maar we zullen het rustig afwachten..
Geduld ist codewoord voor de komende maanden geloof ik :6:...

Ook hoop ik dat ze dichter bij elkaar komen te staan,maar ik heb ze nog niet staand bekeken dus dan zal het zicht ook wel anders wezen ,,

Trouwens wel verrekes koud daar,was net een trillend rietje haha ..
Na de operatie wel lekker verwarmd bedje gekregen,maar zal ook wel met bacteriën ofzo te maken hebben dat 't daar zo koud moet zijn..

En nu wel pijn hoor bij alle voorzichtige bewigingkjes en flinke druk op de borst,dag 2 en 3 en 4 worden nog erger zeggen ze en dan gaat 't afnemen !
Maar zolang je je rustig houdt,is het zeker goed te doen tot nu toe!
Ook niet misselijk geweest vd narcose,wel wat kortademig met slapen (net een uurtje kunnen doen,,)

Dus,so far so good :1: hopelijk gaat het herstel ook soepeltjes en ben ik helemaal happy de peppie:wub:

 


(Net even zelf terug gelezen te hebben klinkt het niet zo positief geloof ik :blush:maar ben er wel echt blij mee hoor!
Alleen het ontvangst vd verpleging viel wat tegen (wat ook onmacht voor hun was natuurlijk,maar had wat professioneler gekund)..Na de operatie waren ze wel heel lief en behulpzaam..:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84

 

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je verslag even samengevoegd met je topic, zo heb je alles netjes bij elkaar staan ,en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Nu lekker uitrusten, goed op tijd je pijnstilling nemen, ook vannacht ( als je hulp nodig hebt met een medicatie schema kan ik je wel helpen) en goed drinken.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Blinq_84

 

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je verslag even samengevoegd met je topic, zo heb je alles netjes bij elkaar staan ,en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Nu lekker uitrusten, goed op tijd je pijnstilling nemen, ook vannacht ( als je hulp nodig hebt met een medicatie schema kan ik je wel helpen) en goed drinken.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Ja dankjewel :1:!

Ik heb wel een schemaatje meegekregen en dat is:

Om de 6u: 1000mg paracetamol en s'morgens en s'avonds de ceradex (heette het geloof ik) erbij innemen..

Dus de ceradex 2x per dag zeiden hun,weet eigelijk niet of die eventueel ook vaker erbij mag,morgen moeten we 'm even bij de apotheek ophalen ..

(Heb wel 3 losse pillen van ceradex meegekregen om de tijd tot morgen te overbruggen ...)

 

Maar merk wel dat ik de 6uurtjes net redt,de laatste 1.5 uur ervan wordt het al pijnlijker...

 

Maar ben ook pas vandaag geholpen natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84

 

Ok mooi, als je de pijnstillers even een paar keer goed om de 6 uur gaat nemen, dan bouw je een spiegel op, en zo ben je dan uiteindelijk steeds de pijn een beetje voor, maar het heeft even tijd nodig om in te werken.

 

Ik denk dat je celebrex ( celecoxib) bedoeld, dit is een NSAID, en die werken ong 12 tot 24 uur, dus als je die bijv vanavond om 22.00 of 23.00 uur inneemt ( zo slaap je hopelijk iets beter) dan neem je die morgenochtend weer om 10.00 of 11.00 uur in.

Voor de paracetamol vannacht ook je wekker zetten, zodat je geen dosering overslaat.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Blinq_84

 

Ok mooi, als je de pijnstillers even een paar keer goed om de 6 uur gaat nemen, dan bouw je een spiegel op, en zo ben je dan uiteindelijk steeds de pijn een beetje voor, maar het heeft even tijd nodig om in te werken.

 

Ik denk dat je celebrex ( celecoxib) bedoeld, dit is een NSAID, en die werken ong 12 tot 24 uur, dus als je die bijv vanavond om 22.00 of 23.00 uur inneemt ( zo slaap je hopelijk iets beter) dan neem je die morgenochtend weer om 10.00 of 11.00 uur in.

Voor de paracetamol vannacht ook je wekker zetten, zodat je geen dosering overslaat.

 

xx

 

 

Oké top ga ik doen,dankjewel!

 

Heb het even nagekeken en er staat celebrex op maar ook indd celecoxib meteen eronder ;)..

 

Ga ik vast mijn wekkertje zetten voor de nacht :)!

 

XxXx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pienn:

@Blinq_84 ja je goed aan de medicatie houden helpt wel om het beter vol te hoiden. Ik zit nu op dag 3 na de operatie en merk dat het vandaag al beter gaat met de pijn. Dus meis het is vrij korte duur dat het heftig is. Gewoon niks doen in bed!

Ja ga ik zeker doen,dankjewel :wub:!

Fijn dat 't bij jouw alweer een beetje op z'n retour is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84, hey meis, van harte gefeliciteerd met je boobies. Jammer dat de ontvangst wat gehaast was, enkel en alleen omdat de secretaresse zich verslapen had. Maar verder is het je volgens mij wel meegevallen hè? Wat deed je beslissen om toch voor de kleinere maat te gaan, terwijl je thuis nog voor de 290cc koos? 

Nu lekker je rust pakken, medicijnen op tijd nemen, zoals Desert-Rose al aangaf, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik hoop dat je vannacht een beetje lekker kunt slapen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Dikke knuffel, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Blinq_84:

Oké top ga ik doen,dankjewel!

 

Heb het even nagekeken en er staat celebrex op maar ook indd celecoxib meteen eronder ;)..

 

Ga ik vast mijn wekkertje zetten voor de nacht :)!

 

XxXx

 

 

 

Graag gedaan, celecoxib is de werkzame stof en celebrex de merknaam.

 

Als je een gevoelige maag hebt, dan kun je het beste een maagbeschermer nemen, deze neem je dan op de nuchtere maag, liefst een half uur voor de eerste pijnstilling, want dit medicijn kan maagklachten geven.

Heb je dit niet in huis dan kun je ook een beetje yoghurt of kwark eten, dit neutraliseert weer een beetje.

 

Hoop dat je een beetje slaapt vannacht.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jaydee:

@Blinq_84, hey meis, van harte gefeliciteerd met je boobies. Jammer dat de ontvangst wat gehaast was, enkel en alleen omdat de secretaresse zich verslapen had. Maar verder is het je volgens mij wel meegevallen hè? Wat deed je beslissen om toch voor de kleinere maat te gaan, terwijl je thuis nog voor de 290cc koos? 

Nu lekker je rust pakken, medicijnen op tijd nemen, zoals Desert-Rose al aangaf, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik hoop dat je vannacht een beetje lekker kunt slapen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Dikke knuffel, Jaydee :53:

Ja ontvangst was even jammer maar de rest ging prima gelukkig :) ..

 

Ja weet eik ook niet precies,toch door het gehaast om me heen en zo'n rollercoaster gevoel,dat ik meer op 'safe ofzo ben gegaan,geen idee eigelijk haha ...

 

Maar ben zelf ook wel echt 'tenger en wil ook geen hele boezem hebben zeg maar ,,

Als ze straks mooi bij elkaar staan en een mooi gevulde bh heb,ben ik meer als tevreden ^_^...

 

En bij ooit een wissel moet je ook in de cc's omhoog wat ik gelezen heb,en dan moet ik al op de 450cc ofzo gaan zitten..(heb nu de 345cc en twijfelde met de 390cc)

Denk dat dat ook ergens in me achterhoofd zat :)...

 

Dusja,betere uitleg heb ik eigelijk niet haha..

Ja ben in goede handen hier thuis gelukkig  :53:gaat helemaal goed komen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.