Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

Op 16-12-2017 om 10:09 zei Noisy:

Hoi,

Het is nog niet gedaan. De arts is woensdag zelf aan een acute hernia geopereerd. 

Toevallig ben ik net wel gebeld door de kliniek. Het gaat heel goed met hem en hij wil me waarschijnlijk donderdag helpen. Alleen nu komt het...Ik heb het idee dat het nu vanuit binnen aan het dichtgroeien is. Het gat is minder groot en de randen zijn niet zo scherp meer als dat ze waren. Dat heb ik ook even met de arts overlegd en die vraagt nu of ik even een foto wil sturen. Ik ga nog wel even vragen of hij het anders eens in het echt wil bekijken en beoordelen want als het niet helemaal opnieuw gehecht hoeft te worden is dat natuurlijk beter. Dan hoef ik alleen een kleine littekencorrectie ipv weer alles opnieuw

Ja zou hem er zeker wel even na laten kijken ja,hoop voor je dat het vanzelf heelt...

Als ze het weer opnieuw moeten doen heb je toch weer kans op infecties e.d

 

Vandaag zijn we alweer 6weken po :wub:!

Bij mij zit de rechterborst wel echt een stuk lager als links en ziet er ook voller uit.

Had vanochtend gemaild of ik nu gewoon alles af mag,bh en borstband maar nog geen reactie...

Ben benieuwd,,

 

XxXx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb gelijk recatie teruggehad en hij wil het toch opnieuw hechten.

Volgende week vrijdag gaat hij dat doen.

 

Ik hoef de band niet meer te dragen. Heeeerlijk! Dat had ik gevraagd vanwege dat gaatje. Ik was bang dat er dan misschien teveel druk op zou staan. Ik had ook echt last van die band. De huid eronder was heel gevoelig, was echt niet fijn. Mijn man mocht er nog niet naar wijzen zelfs :92:

Bij mij zit alles redelijk gelijk gelukkig, alleen daar waar het gat zit, zit een deukje. Dat zie ik in de spiegel. De lijn aan de onderkant van mijn borst loopt daar niet zo mooi door als bij de linkerborst. 

Het kan wel een half jaar tot 9 maanden duren voordat je het uiteindelijke resultaat hebt, zeggen ze. Dus nog even geduld hebben. Links heeft je borstspier gewoon wat meer tijd nodig om totaal te ontspannen.

Ik bel trouwens gewoon, met antwoord via de mail duurt het altijd veels te lang naar mijn zin haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.