Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Ik ben hier nieuw en volgende week een consult bij Frans Straten.

2jaar geleden een eerste consult gehad bij Bauland kliniek en erg enthousiast,maar het hele verhaal toch weer op een laag pitje gezet..

Heb 3kids van nu drie,vijf en zes in huis dus dacht bij mezelf niet helemaal handig om me nu te laten opereren,en toch ook wel een beetje bang door alle verhalen over auto-immuunziekte enz...

Maar het blijft door mijn hoofd spoken en ben nu echt niet happy met mijn lege a-cupje nu....

 

Dus toch een 2e consult en dan bij Frans Straten,bij mijn 1ste consult hebben ze me ong 325/355cc (was het geloof ik) geadviseerd..

 

Nu wil ik wel graag een natuurlijk effect maar wel dat ie lichtjes push-up kijkt,zonder een push-up bh aan te hebben want die ben ik ook echt zat,al die gevulde bh's,,

 

Ben me nu aan het verdiepen in de high-profile enz en denk dat ie achter mijn borstspier zal komen..

En dan de druppelvormige of de ronde?

Druppelvorm lijkt mij het volume teveel onderin te zitten maar ik wil ook echt geen 'ballen-effect' daar ben ik bij de ronde dan weer bang voor..

Frans Straten werkt geloof ik alleen met Mentor,misschien kan iemand hier iets meer vertellen over de profielen?

 

Ik ben zelf 1.70 en 60 kilo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! Ik ben ook bij Frans Straten geweest en ben 18 December aan de beurt!

 

Ik ben toevallig ook 1.70 cm en ongeveer 60 kg. Ik krijg ronde implantaten, 400/450 cc wegens verschil in mijn borsten, High Profile, Dual Plane. Groter was niet mogelijk en zou ook niet meer mooi zijn volgens Frans. Ik heb pasfoto's in mijn album staan.

 

Ronde implantaten hoeven niet per definitie het balleneffect te geven :P Kijk eens rond hier op het forum naar foto's van meiden die ronde implantaten hebben. Ik geloof dat rond dual plane gezet je borsten door de druk van de spier bovenop ook wat natuurlijk laat ogen? (correct me if I'm wrong)

 

Hij werkt inderdaad alleen met Mentor. Kwa profielen is onderstaand plaatje wel handig. Zoals je kunt zien is high profile smaller dan low, maar komt het implantaat wel verder naar voren.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aloysa!

Gaan geloof ik een paar dingen fout met terug reageren,moet nog ff ontdekken hoe dit forum precies werkt:76:,,

 

Ohh maar leuk dat je een datum hebt :wub:spannend!

Wanneer ben je op consult geweest?

En was dit de eerstvolgende datum dat ie plek had?

Ik mag volgende week donderdag op consult en hoopte eigelijk half november geholpen te kunnen worden ;) dat ik met de kerst weer een beetje fit erbij zit..

 

Wow maar 400-450cc rond high profile klinkt heftig haha,waar zul je volgens hem dan ongeveer op uit komen?

Ja onder de spier kijkt het wel natuurlijker denk ik ja,volgens mij plaatst hij ze ook heel vaak zo..

Maar heeft het dan niet meer kans op scheuren (de implantaat) omdat die druk erop zit vd spier?

Daar ben ik wel heel bang voor,en wat je laatste tijd leest en hoort over die auto immuunziekte ,,

Ik boks zelf op redelijk niveau (ga niet de ring in hoor :D) maar de trainingen zijn wel echt pittig,opdrukken,boksen,veel oefeningen waar druk op de borst bij komt kijken,zal dat helaas wel op een lager pitje moeten gaan zetten benk bang,,

Heb zelf ook naar lippofilling gekeken maar dat is geen blijvend resultaat,breekt uiteindelijk toch weer af als ik de reviews lees..

Dus dat is ook geen optie..

 

Thnxx voor de profielen foto,kun je indd het verschil wel op zien!

In jouw album kan ik nog niet kijken,ben nog tekort hier op dit forum.

Kan geloof ik pas na 5 geplaatste berichten,,

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fraukje Hoi! Ik ben 27 September op consult geweest. Ik wou zelf graag 18 December omdat dit mij beter uit komt kwa werk etc. Ik ga 23 oktober ook nog 11 dagen op vakantie. Toen ik de afspraak maakte voor een consult kreeg ik ook de vraag of ik alvast een vrijblijvende optie op een operatiedatum wou nemen. Aangezien ik al het vermoeden had dat net voor de feestdagen een vrij populaire datum is, heb ik dat meteen gedaan. Dat was maar goed ook, want tijdens het consult kreeg ik te horen dat 18 December verder al vol was! Maar ik denk dat daarvoor er nog genoeg mogelijkheden moeten zijn hoor. Anders moet je even contact met Heyendael opnemen, misschien kun je ook alvast een optie nemen voor November?

 

Voor het zicht krijg ik waarschijnlijk een D cup, maar de bh maat zal wat groter zijn. Ik doe zelf aan paaldansen, het ergste vind ik momenteel nog dat ik dat een hele tijd niet kan doen na mijn operatie. :P Ik krijg ze dual plane. @Rocker sport ook veel en twijfelde ook of het wel verstandig was om dual plane te nemen. Dr. Straten heeft haar zorgen tijdens het consult weggenomen en heeft nu ook dualplane. Rocker heb jij misschien nog extra toelichting over de combo dual plane/sporten? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kickbokste ook namelijk, ben nu 7 weken po. Mag al kickboksen van mn pc maar lijkt me doodeng.. @Froukje ik heb ook ronde prothesen maar ze lijken niet nep vind ik (wel dual plane geplaatst waardoor de bovenkant vd prothese half onder de spier zit). Ik heb 385cc en kom ook van een A cup. Als je wilt voeg ik je toe aan mn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Aloysa Hoi! 

Oke dat is fijn dat je een vrijblijvende optie mag nemen op een datum,ga ik ook zeker doen dan!

Nog precies een weekje en dan mag ik op consult :) ben benieuwd!

 

Ohh paaldansen :D dat is ook vrij heftig op de spieren!Armen en borstspieren ook vooral,eigelijk alle spieren wel ;)!

Ja ik ga het kickboksen ook echt missen,langzaam aan maar weer oppakken tegen die tijd!

@Mama0815 ojee ja na 7weken lijkt mij ook redelijk snel indd!

Hoe voel je je verder,en gaat het herstel voorspoedig?

Waar heb jij je laten opereren,bij welke arts/kliniek?

Ik zou graag even in je album willen kijken maar ik denk dat dat nog niet lukt,ben net op het forum en je moet geloof ik eerst zelf 5 berichten geplaatst hebben om bij andere in een album te mogen kijken,maar probeer maar even of het lukt, :) mss wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fraukje Ja ik heb eigenlijk helemaal geen last ^_^ eerste paar dagen waren afzien. En de weken erna ook wel pijn gehad maar het is voor een goed doel!

Ik ben bij dr Stevens (Bergmann Kliniek) geopereerd. 

Heb je toegevoegd! 

Op welk maatje zou je uit willen komen? Bij welke arts / kliniek heb je een intake?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 Wauww je mag echt trots zijn op je borsten,zien er echt heel mooi en natuurlijk uit!

Geen 'ballen' :D indd!

En fijn dat je herstel zo goed gaat!

Ik ben benieuwd als je weer gaat kickboksen hoe het je af gaat ,,

Alst zover is laat je me dan even weten?

Het gevaar is dat je snel over je grens gaat denk ik,ik heb ook wellis last vd pols of rug of iets,en dan toch maar door knallen ;) ,,

Maar op een nieuwe voorgevel zijn we  straks misschien iets zuiniger haha...

 

Ik heb nu een afspraak bij Frans Straten bij kliniek Heyendael..

Ben 2jaar geleden  bij Bauland kliniek geweest (toen nog Sanavisie geloof ik)en daar ook een goed gevoel bij,maar Frans Straten schijnt ook heel goed te zijn dus gaan we daar nog eventjes gaan kijken..

Maar ben er na al die jaren nu wel over uit dat ik ze toch echt wil!

Blijft maar in mijn hoofd rond spoken :rolleyes:en ben nu echt niet happy met mijn a-cupje :blush:..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fraukje Ja zal ik doen! Al denk ik toch dat ik er nog even mee wacht.. ben zo bang een stoot er op te krijgen en die kans is erg groot.

Ja eerste 6 weken moet je echt even heel rustig aan doen. Zou zonde zijn als er iets niet goed gaat.

 

Dank je wel! Vind mn boobs ook erg mooi en natuurlijk :57:

 

Heb hier op het forum indd veel goede verhalen gelezen over Frans v Straten, wanneer heb je je afspraak?

Spannend! Voor je het weet ben je bh's aan het passen met een mooie voorgevel ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week donderdag de 12e heb ik een consult:wub: ben heel benieuwd wat ie adviseert...

 

Ja ik zou ook nog even wachten hoor met sporten,en goed naar je lichaam luisteren..

Gelukkig merk jezelf wel wat goed voelt en nog teveel is,,

 

Nouw ik hou jullie op de hoogte,laat het maar snel donderdag worden  ;)!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mama0815:

@Fraukje O spannend! Ben benieuwd hoe het gaat. 

Als je gaat passen zou ik foto's laten maken, kun je thuis nog even rustig kijken wat je van de maat vindt.

 

Ja dat is inderdaad een goeie!

Want denk als ik donderdag daar een keus zou hebben gemaakt,en dan eenmaal thuis de twijfel toch weer toeslaat ^_^,,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Fraukje:

Ja dat is inderdaad een goeie!

Want denk als ik donderdag daar een keus zou hebben gemaakt,en dan eenmaal thuis de twijfel toch weer toeslaat ^_^,,

 

Haha ja dat heeft bijna iedereen wel geloof ik. Ik heb wel 3x gepast.. 5 dagen voor mn operatie toch maar nóg iets groter gekozen en geen spijt gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5-10-2017 at 9:56 AM, Aloysa said:

Voor het zicht krijg ik waarschijnlijk een D cup, maar de bh maat zal wat groter zijn. Ik doe zelf aan paaldansen, het ergste vind ik momenteel nog dat ik dat een hele tijd niet kan doen na mijn operatie. :P Ik krijg ze dual plane. @Rocker sport ook veel en twijfelde ook of het wel verstandig was om dual plane te nemen. Dr. Straten heeft haar zorgen tijdens het consult weggenomen en heeft nu ook dualplane. Rocker heb jij misschien nog extra toelichting over de combo dual plane/sporten? :) 

 

@Fraukje Ehhh... Ja wat ik erover kan zeggen is dat je na de operatie echt die weken rust moet pakken, sowieso met je bovenlichaam niet gaan sporten en zware krachttraining gaan doen voor 12 weken. Dat is wat Frans toen tegen mij zei.
Daarna rustig aan opbouwen, je voelt vaak op het moment zelf wel wanneer je boobies iets nog niet leuk vinden. 
Mijn borstspier vind het maar al te leuk om dan ineens te bewegen, bahhh vies gevoel. Maar dat word wel minder in de loop der tijd.

Zijn ook diverse topics te vinden hier over sporten na een BV, mijn topic is specifiek gericht naar paaldansen. Ben nog niet op m'n oude niveau trouwens, maar dat is een beetje mijn eigen schuld omdat ik zo voorzichtig mogelijk ben. 

Een meisje die tegelijk met mij geopereerd werd doet ook aan kickboxen en die is alweer terug op d'r oude niveau, dus het verschilt wel hoe snel je na die 12 weken niet weer op je oude niveau bent.

 

Ik heb trouwens ronde protheses, dual plane en high profile gekregen maar totaal geen ronde ballen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Rocker:

 

@Fraukje Ehhh... Ja wat ik erover kan zeggen is dat je na de operatie echt die weken rust moet pakken, sowieso met je bovenlichaam niet gaan sporten en zware krachttraining gaan doen voor 12 weken. Dat is wat Frans toen tegen mij zei.
Daarna rustig aan opbouwen, je voelt vaak op het moment zelf wel wanneer je boobies iets nog niet leuk vinden. 
Mijn borstspier vind het maar al te leuk om dan ineens te bewegen, bahhh vies gevoel. Maar dat word wel minder in de loop der tijd.

Zijn ook diverse topics te vinden hier over sporten na een BV, mijn topic is specifiek gericht naar paaldansen. Ben nog niet op m'n oude niveau trouwens, maar dat is een beetje mijn eigen schuld omdat ik zo voorzichtig mogelijk ben. 

Een meisje die tegelijk met mij geopereerd werd doet ook aan kickboxen en die is alweer terug op d'r oude niveau, dus het verschilt wel hoe snel je na die 12 weken niet weer op je oude niveau bent.

 

Ik heb trouwens ronde protheses, dual plane en high profile gekregen maar totaal geen ronde ballen ;) 

Oké thnxx,ja goed naar je eigen lichaam luisteren en alleen doen wat goed voelt,en langzaam aan weer opbouwen..

Alleen bij kickboksen ga je snel over je grens heen (ik tenminste ;)) dus dat is het gevaar misschien.

Maar komt vast goed!

Ik zag dat je bij Frans ook nazorg kunt 'afkopen'  weet niet wat dat precies inhoudt maar wel fijn dat ze het aanbieden.

Nouw op naar donderdag,ben benieuwd!

 

Heb jij ook foto's van je bv in je album staan?

Zou je me dan willen toevoegen?

 

Je hebt 500cc geloof ik toch?En wat was je  voorsituatie?

En welke cupmaat ben je nu uitgekomen?

 

Hoop vragen :blush: sorry!

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fraukje Op zich bij paaldansen ook wel vind ik, je hebt vaak pas door hoeveel kracht je eigenlijk zet als je al midden in een beweging zit. En dan kan je niet meer terug haha.
Nouja die zorg afkopen houd in dat je 1, 3 of 5 jaar verzekerd bent tegen bepaalde complicaties en dat je dan niet het volle bedrag voor eventueel een hersteloperatie hoeft te betalen. 
De implantaten heb je sowieso levenslang garantie op, maar dat is vanuit Mentor. 
 

Ik heb ronde 500cc high profile gekregen, ze zijn dual plane geplaatst. Heb wel een bolling bovenop m'n boobies zitten maar ze zien er ontzettend natuurlijk uit, krijg ook regelmatig de vraag of ik anatomische protheses heb. Nee dus haha. 
Ik dénk dat ik voor de operatie een 80A had en nu heb ik een 80F (schrik niet van de maat haha, ziet het er in het echt meer uit als een grote D of kleine E). 

Ik ga je toevoegen aan m'n album, daar heb je denk ik meer aan ;) Als ik het niet vergeet plaats ik straks ook update foto's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

@Fraukje Op zich bij paaldansen ook wel vind ik, je hebt vaak pas door hoeveel kracht je eigenlijk zet als je al midden in een beweging zit. En dan kan je niet meer terug haha.
Nouja die zorg afkopen houd in dat je 1, 3 of 5 jaar verzekerd bent tegen bepaalde complicaties en dat je dan niet het volle bedrag voor eventueel een hersteloperatie hoeft te betalen. 
De implantaten heb je sowieso levenslang garantie op, maar dat is vanuit Mentor. 
 

Ik heb ronde 500cc high profile gekregen, ze zijn dual plane geplaatst. Heb wel een bolling bovenop m'n boobies zitten maar ze zien er ontzettend natuurlijk uit, krijg ook regelmatig de vraag of ik anatomische protheses heb. Nee dus haha. 
Ik dénk dat ik voor de operatie een 80A had en nu heb ik een 80F (schrik niet van de maat haha, ziet het er in het echt meer uit als een grote D of kleine E). 

Ik ga je toevoegen aan m'n album, daar heb je denk ik meer aan ;) Als ik het niet vergeet plaats ik straks ook update foto's. 

Haha ja ineens loslaten hangend aan de paal is ook geen optie indd :lol: ...

 

Ohh maar dat valt ff tegen <_< ik dacht dat je echt op controle mag komen en  dat ze dan de voelen voor eventuele kapselvorming en met een echo(of geen idee hoe) maar kijken of ze nog overal heel zijn...

Nja,dat had ik liever gehad :blush:,,

 

Ja leuk om ff in je album te kijken,80F klinkt indd heftig !

 

Zal straks ff een kijkje nemen,thnxx!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fraukje,

 

Ik las dat je ook wat onzeker was ivm auto immuun ziekte. Dat komt niet vaak voor hoor. maar ik heb mede om die reden voor hydrogel gekozen. die prothese heeft geen silliconen kern. 

Heel veel succes met je zoektocht en je consulten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei gastmama:

Hoi @Fraukje,

 

Ik las dat je ook wat onzeker was ivm auto immuun ziekte. Dat komt niet vaak voor hoor. maar ik heb mede om die reden voor hydrogel gekozen. die prothese heeft geen silliconen kern. 

Heel veel succes met je zoektocht en je consulten!

Hoihoi,dank voor je reactie!

Ja daar heb ik indd ook naar gekeken maar zitten ook wel weer nadelen aan,en voor mij is de sterkste reden om toch voor siliconen te kiezen dat die sterker zijn..

En omdat ik zelf kickboks moeten ze wel iets kunnen hebben ;) maar wil ze ook gewoon op tijd vervangen,en als er een manier is om te kijken of ze ergens gescheurd zijn of iets,wil ik dat ook laten doen..

Maar dat zal ik donderdag wel eens gaan vragen op mijn consult :) spannend!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9-10-2017 at 2:36 PM, Fraukje said:

ik dacht dat je echt op controle mag komen en  dat ze dan de voelen voor eventuele kapselvorming en met een echo(of geen idee hoe) maar kijken of ze nog overal heel zijn...

 

Volgens mij ook wel hoor, ze zijn sowieso niet te beroerd om contact te onderhouden met hoe het met je gaat enzo. 
Dus dat is wel heel fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2017 om 10:30 zei Mama0815:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kickbokste ook namelijk, ben nu 7 weken po. Mag al kickboksen van mn pc maar lijkt me doodeng.. @Froukje ik heb ook ronde prothesen maar ze lijken niet nep vind ik (wel dual plane geplaatst waardoor de bovenkant vd prothese half onder de spier zit). Ik heb 385cc en kom ook van een A cup. Als je wilt voeg ik je toe aan mn album.

Hoi, ik kan nog niet goed werken met dit forum maar ik zou wel graag je foto's zien! Ben zelf een moeder van een kind van bijna 4, heb meer dan een jaar borstvoeding gegeven, en ze zijn nu platjes geworden, met een dunne huid. Dr Verdonck raadde me 385cc dual plane aan, hetzelfde wat jij dus hebt. Een vriendin van me raadde dit me wel echt af want die heeft dat ook want haar borsten staan opeens ver uiteen en ze kan ze op een onnatuurlijke manier appart bewegen. Heb haar borsten gezien en het is inderdaad niet wat ik wou. Maar op jou profielfoto lijk je wel een hele mooie decolleté te hebben, ze lijken toch niet ver uiteen te staan ofzo? Heb je enige raad dat je mij hierbij kan geven aub? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2017 om 11:38 zei Desert-Rose:

@Fraukje

 

hoi hoi, Ik zag dat ik getagd was 

 

Ik heb de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, dit topic kun je nu gebruiken voor updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag.

:)

Nu lekker af gaan tellen meis.

 

x

@Desert-Rose ja dankjewel!

Na mijn consult gehad te hebben wordt ik binnen 3 weken geopereerd,dus gaat erg snel ineens :)!

 

Kan ik in mijn account nog mijn naam wijzigen?

Zodat ik toch iets anoniemer ben straks met mijn foto's :blush: ,,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.