Ga naar inhoud

Double bubble na borstvergroting, daarna lipofilling, nog niet verholpen. Help! Tips?


Bozoe1989

Aanbevolen berichten

 
 

Hoi allemaal!

 

Ik weet niet helemaal of ik hier goed zit.. In dec 2015 een borstvergroting ondergaan omdat ik 25 kilo was afgevallen. Erg blij, eindelijk de stap genomen.. Op advies van PC gekozen voor dual plane 550cc. Van een kleine B cup naar een E. Echter na korte tijd al zichtbaar dat het niet helemaal oké was.. Ik heb double bubble.. Op controle geweest.. Nu gaf de PC aan dat hij het zou kunnen verhelpen met lipofilling met eigen vet vanuit mijn buik. Dit zou volledig door hem vergoed worden omdat hij mij verkeerde informatie had gegeven.. Blijkbaar had ik een afwijking aan mijn eigen borsten ( met tepels die naar beneden wezen ) en een erg slappe huid ( door het vele afvallen ) wat mij dus niet verteld was.. Lang verhaal.. Gegaan voor de lipofilling, echter is het hiermee wel iets minder geworden maar nog lang niet weg.. Opnieuw controle gehad. En hij gaf aan dat het misschien nog wel een keer, of 2 of 3 keer moest.. Dit zie ik dus echt niet zitten omdat mijn buik zo lang moest herstellen. Nu las ik ergens dat double bubble ook verholpen kan worden door het plaatsen voor de borstspier. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb woensdag weer een afspraak om de mogelijkheden te bespreken. Iemand tips? Dank jullie voor het lezen van mijn verhaaltje. En hoop een reactie te krijgen! 

 

Groetjes Bo

 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Bozoe1989:
 
 

Hoi allemaal!

 

Ik weet niet helemaal of ik hier goed zit.. In dec 2015 een borstvergroting ondergaan omdat ik 25 kilo was afgevallen. Erg blij, eindelijk de stap genomen.. Op advies van PC gekozen voor dual plane 550cc. Van een kleine B cup naar een E. Echter na korte tijd al zichtbaar dat het niet helemaal oké was.. Ik heb double bubble.. Op controle geweest.. Nu gaf de PC aan dat hij het zou kunnen verhelpen met lipofilling met eigen vet vanuit mijn buik. Dit zou volledig door hem vergoed worden omdat hij mij verkeerde informatie had gegeven.. Blijkbaar had ik een afwijking aan mijn eigen borsten ( met tepels die naar beneden wezen ) en een erg slappe huid ( door het vele afvallen ) wat mij dus niet verteld was.. Lang verhaal.. Gegaan voor de lipofilling, echter is het hiermee wel iets minder geworden maar nog lang niet weg.. Opnieuw controle gehad. En hij gaf aan dat het misschien nog wel een keer, of 2 of 3 keer moest.. Dit zie ik dus echt niet zitten omdat mijn buik zo lang moest herstellen. Nu las ik ergens dat double bubble ook verholpen kan worden door het plaatsen voor de borstspier. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb woensdag weer een afspraak om de mogelijkheden te bespreken. Iemand tips? Dank jullie voor het lezen van mijn verhaaltje. En hoop een reactie te krijgen! 

 

Groetjes Bo

 
 

Hoi hoi

 

Jeetje zeg, lipofilling bij een double bubble. . 

Vaak is het probleem op te lossen met het iets lager plaatsen van prothesen die groot genoeg zijn (waardoor de tepels optisch gelift worden) of door plaatsing voor de spier idd. Dat kan echter alleen als je voldoende bedekking van vet/weefsel hebt op de plek waar de randen van je prothese zitten

 

Eigenlijk zijn dit de enige twee goede optisch.  

 

Zou dit eens met je pc bespreken, want je pc heeft een inschattingsfout gemaakt.

 

Succes!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB!

 

Bedankt voor je reactie ! Hij heeft inderdaad een inschattingsfout gemaakt. Dit heeft hij ook bekend en daarom gaat hij het ook volledig oplossen tot ik tevreden ben, op zijn kosten.. Heeft ook lang geduurd dit voor elkaar te krijgen maar hij doet het !

 

Ik weet ook gewoon niet meer wat ik moet doen, maar zie het gewoon niet zitten om nog 2,3 keer onder narcose te gaan en te herstellen. Lipofilling was toch best heftig. En mijn baas ziet me weer aan komen! 

 

Ik ga de mogelijkheden morgen met hem bespreken. Nu ga ik wel aankaarten om protheses voor de borstspier te plaatsen. En dat dan de oplossing is en dan is het nog maar 1 keertje onder het mes.. Zouden ze dan dezelfde protheses gebruiken ? Als ze deze opnieuw plaatsen ? 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Met lipofilling ga je het probleem niet, of slechts tijdelijk oplossen, en om daar dan nog zo vaak voor te moeten herstellen, is echt niet de goede oplossing.

 

Goed dat je het met je pc gaat bespreken, de optie om.voor de spier te plaatsen. Het komt wel voor, dat dan dezelfde prothesen gebruikt worden.

 

Maar... de vraag is of jouw pc ervaring heeft met plaatsingen voor de spier. Mocht hij dit niet hebben, of weinig ervaring ermee hebben, dan zal hij je dit waarschijnlijk sowieso afraden (kennistekort )

Ga in dat geval buiten de kliniek ergens voor een second opinion, bij een arts die wel vaker voor de spier plaatst, om goed beslagen ten ijs te komen (voorbeelden zijn Dr. Nio (olvg-west en parkkliniek ) Dr van der Weij ( boerhaave),  en volgens mij plaatst Dr. Wu (parkkliniek) ook vaker voor de spier. Dit niet om je pc voor het hoofd te stoten, maar gewoon om te weten of plaatsing voor de spier, wel of niet mogelijk is. 

Mocht het dan wel mogelijk zijn, en je pc wil dat niet doen, dan is er misschien een pc die hij je kan aanbevelen binnen de kliniek? 

 

Mag ik vragen wie je pc is, of misschien wil je het me in pb vertellen. Misschien dat ik meer gevallen weet van bij hem, en iets meer kan zeggen over wat ik weet over hem.

Maar geen verplichting hè! :)

 

Xxx BB

Sorry als er spelfouten in zouden staan, zit ff gauw op gsm te typen en die heeft wel eens zo zijn eigen interpretatie van woorden...... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bozoe1989, wat vervelend meis, dat je een double bubble hebt. Ik kan er over meepraten... ik heb vorig jaar in mei een prothesewissel gehad (van 270cc mp naar 560cc hp) en heb ook vanaf dag 1 na de operatie een double bubble. Ben vanmiddag bij Nio op consult geweest en ik word 8 december weer geopereerd; mijn borstspier wordt ingesneden, mijn borstspier wordt losgemaakt van het weefsel, er wordt kapsel onderin weg gehaald, hij gaat nog iets doen met mijn borstplooi (???) en ik krijg Motiva protheses 825cc. Ik hoop dat dat alles voldoende is om mijn double bubble weg te krijgen. 

Heb jij foto's van je double bubble? Ik hoop dat jouw chirurg je kosteloos van jouw double bubble af kan helpen meis. Omdat ik het vertrouwen in mijn chirurg kwijt ben, ben ik naar dr. Nio gegaan. Helaas kost het me daarom  wel weer €3500,-. Maar ja... als het daarmee dan maar opgelost is, dan heb ik het er wel voor over. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

 

Bedankt voor je reactie. Ik ben afgelopen woensdag weer terug geweest en hij gaf nog steeds van mening te zijn dat lipofilling de beste optie zou zijn. Maar daar ben ik het niet mee eens dus krijg ik 3 november een second opinion van een andere pc. Dit omdat ik voorgesteld heb de protheses voor de borstspier te plaatsen en misschien een groter aantal cc's in de hoop dat het daarmee verholpen is. Ik had een kleine B cup en na 550 cc een E. Maar de optie die jij verteld zou denk ik echt de oplossing zijn!  Mijn pc heeft aangegeven dat hij het voor mij kostenloos oplost omdat hij me verkeerd geïnformeerd heeft..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi! Vanaf wanneer zagen jullie dat je een double bubble kreeg? Ben zo bang dat ik het ook ga krijgen... wou zelf heel graag 400 maar men pc wou maar 375 steken ben nu 18oktober geopereerd. Ben ook 42kg afgevallen en dus ook dat dun los vel. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.