Jump to content

Triske : 29 september 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Ik ben Patricia 36jaar en mama van 2 kids. Sinds enkele jaren ( na de laatste zwangerschap) waren mijn borsten niet meer wat het was. Ik had een lege C door veel af tevallen , heb heel lang nagedacht maar kreeg meer en meer het gevoel dat ik er iets moest aan laten doen. En sinds vrijdag 29 september heb ik een borstvergroting :D de rest leg ik wel uit bij een verslag . Grts 

Goedemorgen dames,

Na enkele jaren na te denken uiteindelijk de stap gewaagd om een borstvergroting te laten doen. Een vriendin van me was bij de Wellness Kliniek geweest en erg tevreden. Afspraak voor consult gemaakt . Van tevoren wat foto's gezocht hoe ik het wou en deze meegenomen. Consultatie liep heel vlot kreeg een deftige uitleg en de dokter nam de tijd om te luisteren en mijn vragen te beantwoorden. Na 3 volumes te passen met een lege C zijn we uitgekomen op 380cc, wat uit zou komen op een volle D . En vorige vrijdag was het dan zo ver. Moest om 7.50u aanmelden waren ruim op tijd en hebben ons even in de wachtzaal mogen zetten  na een vriendelijk onthaal.  Verpleegster kwam ons halen en nam ons mee naar boven en wees me mijn bed aan, ik was eerst aan de beurt.  Alles uitgelegd wat er ging gebeuren en een half uurtje later mocht ik al mee naar het operatiekwartier. Nog wat gepraat met de verpleegster die mijn infuus aanlegde en erna nog wat gepraat met de dokter tot uiteindelijk het licht uitging en ik in dromenland was. Ik hoorde mijn naam en ik zag dat ik nog in de operatiekamer was, het eerste wat ik vroeg was ; kan ik ze nog zien? En ja hoor ik zag 2 mooie gevulde borsten :-) erna werd ik naar de recoverieruimte gebracht en kreeg ik een verwarming onder de lakens wat erg aangenaam was. Even later terug naar boven wat eten drinken en uurtje later mocht ik alweer naar huis. Nu zij we 3 dagen verder, eerste 2 nachten kon ik enkel halfzittend slapen, vorige nacht plat gelegen en kon ik ook terug alleen uit men bed. De druk is sinds gisteren al veel minder, enkel nog last tussen mijn schouderbladen en als mijn armen te lang in dezelfde houding liggen doen ze ook pijn. Het is enkel een ramp om op mijn rug te moeten slapen en hoop dat ik snel weer op mijn zij mag gaan slapen! Enig idee hoe lang dit duurt voor je weer in zijlig mag slapen? Het verband begint nu ook al enorm te jeuken, krult soms om zodat een deel van men borst komt piepen, en dit moet ik 2 weken om houden , hoop dit nog te kunnen volhouden ! Ben heel erg benieuwd naar het resultaat maar daar moeten we nog ff geduld voor hebben. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel. Grts

Wat zal ik blij zijn als ik weer eens een nachtje goed kan slapen, normaal volgende week alweer aan het werk ( 1 weekje rust gehad) maar als ik zo beroerd blijf slapen  blijf ik een weekje langer thuis denk ik ( ben 2 weken thuis geschreven maar dr zei dat ik normaal na een week terug kan gaan werken) die pijn aan men schouderbladen/rug als ik lig is echt geen fijn gevoel!!

Contact gehad met de Wellness Kliniek gisteren en ik mag op mijn zij slapen als ik niet te veel pijn heb. Geen schrik dat ze zullen verplaatsen omdat ze achter de spier zitten. Dus vannacht lekker op mij zij geslapen en weg was de pijn in mijn rug , zelfs geen pijnstiller nodig gehad vannacht :D

@jopie-sommie het deed inderdaad deugd. Ben zo blij dat die enorme pijn ter hoogte van mijn schouderbladen weg is. Wakker worden zullen we nog vaak doen denk ik de komende tijd maar dat hoort erbij. Ik hoop volgende week terug te gaan werken na een weekje rust maar dat zien we tegen dan wel. X

Vannacht weer op mijn rug geslapen, ging goed, ongeveer 5u geslapen aan 1 stuk maar werd weer wakker van mijn schouderbladen :( toch maar weer een paracetamol ingenomen. Vandaag komen mijn sport topjes aan, en kan ik deze over mijn verband gaan dragen, mijn linkerborst komt altijd onder het verband vandaan en moet het nog 8 dagen aanhouden voor ik eindelijk mijn borsten te zien krijg, spannend!

Update:

Vandaag precies 1 week geleden.

Vanmorgen in bad geweest tot mijn middel en erna over bad mij haren gewassen, weer helemaal fris.

Heb zo goed als geen pijn meer enkel als ik me voorover buig doet men linker borst soms wat lastig. Ik ben wel heel snel moe en hoop dat dit snel beter word. Nog 1 week te gaan met het verband, dan de knoopjes van de hechtingen af laten knippen bij huisarts en kan ik eindelijk mij boobs bestuderen en een sportbh aan doen, kijk er zo naar uit !!!!

• 2 weeks later...

Haha dat ken ik stiekem kijken en me afvragen waarom je we enige bent die ze nog niet kan bewonderen. Ik mocht na 12 dagen mijn verband eraf doen, zat erg te irriteren. En moet zeggen ze zaten toen ook in mijn nek, maar zijn nu na 20 dagen al mooi op zijn plek aan het komen! Komt echt goed ze veranderen met de dag hoor! Ik ben erg tevreden !

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.