Jump to content

Borstvergroting en werkgever

Jesb

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht hier op deze site en hopelijk ga ik antwoorden vinden waar ik naar opzoek ben. 

Ik sta nog aan de begin fase en heb nog zoveel vragen en angsten. 

Al jaren ben ik aan het twijfelen en raak ik maar niet op het punt waar ik wil zijn.  Ik heb cup maat a en zou al blij zijn met een b ofwel borsten..... 

Ik ben bang voor de complicaties en een ongewenst resultaat. Daarbij heb ik ook geen idee hoe ik dit moet of kan regelen met mijn werkgever.  6 weken rust en dus niet tillen is in mijn vak echt geen optie.  Daarbij wil ik ook dat mijn collega's hier niets van komen te weten. Hoe hebben jullie dit geregeld of "geheim" kunnen houden voor zover dit gaat natuurlijk. 

Groetjes, 

Posted

Hoi @Jesb

Ik zit niet in dezelfde situatie maargoed denk reageer toch maar even. 

Ik ben twee weken geleden geopereerd. En net weer twee dagen aan het werk. Ik hoef verder niet te tillen enz op werk want ik heb zittend werk. Dat gaat voor nu gewoon prima. Maar ik werk met ongeveer 50 mannen op de afdeling. Dan begrijp je dus ook wel dat ik het niet echt wil en kan delen met mijn collega's. Ik heb hele leuk collega's en kan goed met ze opschieten maar dit hoefen ze gewoon niet te weten. 

Maargoed ik heb mij hier gewoon goed op voorbereid want ik kan bijvoorbeeld niet met de auto komen. Mijn pc heeft geadviseerd om 4 weken niet te rijden. Ik vind het moeilijk om te liegen maar ik heb dus gezegd dat ik door medicatie even geen auto mag rijden en aangegeven dat ik door mijn rug ben gegaan. Je mag niet bukken enz na een bv de eerste 6 weken dus mijn 'moves' komen daarmee redelijk overeen. Ik sport normaal ook heel fanatiek en dit is mij een x eerder overkomen. 

Daarnaast had ik lang donker haar en heb ik nu een lob(lange bob) laten knippen en m'n haar laten verfen. Dit was een tip van mijn pc. Iedereen zegt dus ook iets over m'n haar maar het valt hun niet op dat ik wat meer heuvels heb gekregen zeg maar. 

Verder zou ik je adviseren om te kijken of je langer vrij kan nemen want met mijn baan is twee weken net te doen. Het is voor een goed doel. Dus dit jaar of volgend jaar dan maar ff geen vakantie? Eventueel dagen bij kopen als dat kan? Want je herstel is echt zo belangrijk! Ik heb ook veel forums gelezen van meiden met fysiek zwaar werk die gewoon echt 6 weken vrij nemen. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Succes met je keuze! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.