Jump to content

Mn naam is Moontje en ik ben nieuw hier (borstlift) :)

Moontje7

Recommended Posts

Posted

Hey meiden...

Graag zou ik me even willen voorstellen.. Ik ben Moontje, 32 jaar, moeder van een kindje en ik overweeg een borstlift.

Ik ben nooit happy geweest met mn borsten, ze hangen te veel en zijn slap.

Dit is een grote stap voor me want m´n familie zal er niet achter staan. 

Ik ben recent gescheiden en m´n ex zou dit ook nooit goedkeuren. 

Maar ik ben blij dat ik eindelijk ga doen wat ik al zo´n 10 jaar zou willen.

Ik wil me zo graag mooi en comfortabel voelen :)

Nu ben ik altijd m'n borsten aan het verbergen door laagjes kleding te dragen en bh's zelfs in bed. 

Ook al slaap ik alleen, ik voel me gewoon niet prettig zonder bh. 

Duss... feit is dat ik er nu ein-de-lijk wat aan wil laten doen :D 

En ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen natuurlijk!!

Posted

Hoi @Moontje7, welkom op het forum. Gefeliciteerd dat je eindelijk de beslissing hebt durven nemen om voor jezelf te kiezen. Goed van jou! Heb je al consulten gehad of gepland? 

Helaas kan ik je weinig vertellen over een borstlift. Omdat ik een double bubble heb word ik 8 december geopereerd door Dr. Nio; ik krijg dan ook een borstlift i.c.m een prothesewissel naar grotere protheses (ik heb nu 560cc hp en het gaat waarschijnlijk rond de 800cc worden). Dat is bij mij helaas de enige manier om mijn double bubble op te lossen. Ik ga je volgen, meis. Ben namelijk ook erg benieuwd naar anderen, die een borstlift moeten ondergaan. 

Veel liefs, Jaydee 

Posted

Hi Jaydee, thanks voor je berichtje :) Ik heb nog geen afspraak gepland.. ben nog aan het sparen en me aan het informeren wat er allemaal komt kijken bij n borstlift.. ik hoop van alle ervaringen op dit forum te leren :) Je hebt dus al eerder een operatie ondergaan lees ik.. hoe heb je dat ervaren? Succes alvast 8 december! Xx

Posted
38 minuten geleden zei Moontje7:

Hi Jaydee, thanks voor je berichtje :) Ik heb nog geen afspraak gepland.. ben nog aan het sparen en me aan het informeren wat er allemaal komt kijken bij n borstlift.. ik hoop van alle ervaringen op dit forum te leren :) Je hebt dus al eerder een operatie ondergaan lees ik.. hoe heb je dat ervaren? Succes alvast 8 december! Xx

Hoi @Moontje7,

Aaaahhhh, oké. Ja, er komt idd heel wat bij kijken. Ten eerste moet je zelf goed weten wat je nu eigenlijk wilt...wil je bijvoorbeeld een lift mét of juist zonder protheses.... en als je mét protheses wilt, hoe wil je die dan geplaatst?... van welk merk?... hoeveel cc?... welke breedte?... welke projectie? enz.enz.

Dan is het ook nog aan te raden om consulten bij verschillende pc's/klinieken in te plannen en daar dan de beste uit te kiezen, of in ieder geval degene waar jij je het meest op je gemak voelt. 

Maar ga jij eerst maar eens lekker rondsnuffelen hier op het borstenforum. Je zult vast allerlei handige tips tegenkomen en als je specifiek iets zoekt, kun je dat in de zoekbalk intypen. Zorg wel dat je woorden van meer dan drie letters intypt, anders pakt de zoekfunctie hem niet. Zoek je bijvoorbeeld op Nio, dan kun je het beste zoeken op OLVG of Parkkliniek (het ziekenhuis en de kliniek waar hij werkzaam is). Veel leesplezier iig :38:.

En ja... ik ben al eerder geopereerd geweest; 22 jaar geleden een borstvergroting (plaatsing 270cc mp achter de spier..... vond ik behoorlijk pijnlijk), vorig jaar in mei een prothesewissel (560cc hp dual plane... vond ik echt peanuts) en nu aankomende 8 december een hersteloperatie met borstlift i.c.m grotere protheses. Morgen ga ik toevallig op consult bij Nio, dus dan zal ik wel precies horen over het hoe en wat.

Veel plezier op het forum, meis. 

Xx Jaydee 

• 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.