Mama0815 Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Hallo meiden Ben 6 weken po en eigenlijk heel tevreden met het resultaat. Alleen ben vandaag een beetje geschrokken! Als ik opzij buig, heb ik rimpelvorming ziet er echt niet mooi uit. Komt dit vaker voor als je buigt? Heb de prothese dual plane alleen wel weinig bedekking. Ik had het nog niet eerder bij mezelf gezien en ben bang dat het misschien erger word, ook als ik rechtop sta. @best_boobie @Desert-Rose Misschien kunnen jullie hier iets zinnigs over zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Hoi hoi Bij minder bedekking is dit idd de plek waar je dit vaker ziet.. En dan meestal alleen als je buigt. Ja het kan natuurlijk ook zijn dat je rimpelvorming hebt als je niet bukt, maar dat is moeilijk te zeggen of je dat krijgt. Daar waar jij die rimpels ziet, daar zit de spier net niet over de prothese heen en als je dan bukt, dan verplaatst de gel van de prtohese zich en dus zie je daar dan de iets legere plekken die dus rimpels vormen... Het hoeft echt niet zo te zijn dat het erger wordt, maar stel dat je het ook gaat zien als je recht staat, is het wel iets dat je eens met je pc moet overleggen.. Soms kan met lipofilling nog een en ander gedaan worden (als je genoeg vetjes hebt ergens ) xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mama0815 Posted September 29, 2017 Author Share Posted September 29, 2017 @best_boobie super bedankt voor je reactie! Ben wel beetje gerust gesteld. Hoop dat het hierbij blijft. Vond het zo'n raar gezicht dat ik er van schrok xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.