Ga naar inhoud

Naj1984 : 9 oktober 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave ( 27 juni 2018 herstel operatie Dr. Bakker/Schuringa)


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik ben nieuw hier maar word over 2 weken geopereerd aan mijn borsten bij Boerhave kliniek in Amsterdam. Heb al 2 gesprekken gehad bij dr van dr Weij en me gevoel zat wel goed bij hem want had al meerdere klinieken bezocht maar omdat ik natuurlijk weer met mijn geluk na een zwangerschap een lifting moet moet doen was ik natuurlijk wel heel kritisch na de werk van de artsen want die littekens zijn natuurlijk wel me angst. Maar goed heb dus nu van mezelf een volle C bij sommige bh’s een D omdat mijn tepels vrij hoog zitten. Nu word er een lifting gedaan met een ronde prothese 300 cc voor de borstspier. Ik heb toen ook duidelijk gezegt dat ik mooie grote borsten wil en veel volume aan de bovenkant. Volgens de arts word het een volle D richting E. Maar nu twijfel ik of ik ze dan niet te klein ga vinden. Toen ik dus voor de 2e keer op gesprek ging bij hem vroeg ik of ik niet misschien een groter prothese kon passen. Hij gaf aan dat doormidden van zijn berekeningen de borsten echt niet groter kunnen dan trekt de huid mee omdat ze al natuurlijk gelift worden en met de 300cc worden ze al best flink. Als ik op internet zoek naar ervaringen van mensen die 300 cc hebben gehad dan kom ik vaak op vrouwen die van een A cup na een C D cup zijn gegaan met 300cc. Ik ben zo bang dat ik ze alsnog klein ga vinden vooral omdat ik geen duidelijke soortgelijke foto’s kan vinden. Ben natuuurlijk ook nooit ons narcose geweest. Ben zelf 160cm en weeg ongeveer 56kil0. Iemand ervaring met 300cc met een c cup? 

 

Alvast bedankt Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Naj,

 

Ik las dat je vandaag geopereerd bent bij dr. Van der Weij. Is alles goed gegaan en de pijn een beetje te doen? Hoop dat je ze niet te klein vindt?

Ik heb 10 nov mijn operatiedatum bij hem, ook een borstlift (benelli) met waarschijnlijk 300cc ronde protheses voor de spier. 

Ik ben je gaan volgen, ben benieuwd hoe je herstel gaat.

 

Sterkte de aankomende dagen!

 

liefs RL

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben 12 dagen geleden geopereerd en van de week hebben ze mijn pleisters eraf gehaald. Nu sinds 3 dagen heb ik wel last van paar open wondjes bijvoorbeeld onder me tepel en precies bij de driehoekeiland. Is dit normaal? Heb wel foto’s gestuurd na de kliniek omdat ik me dan toch zorgen maak. Het is oud bloed lijkt wel en als ik dep dan is het bruinig van kleur niet echt heel rood. 

Heeft iemand dit ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 21-10-2017 om 15:16 zei Naj1984:

Ben 12 dagen geleden geopereerd en van de week hebben ze mijn pleisters eraf gehaald. Nu sinds 3 dagen heb ik wel last van paar open wondjes bijvoorbeeld onder me tepel en precies bij de driehoekeiland. Is dit normaal? Heb wel foto’s gestuurd na de kliniek omdat ik me dan toch zorgen maak. Het is oud bloed lijkt wel en als ik dep dan is het bruinig van kleur niet echt heel rood. 

Heeft iemand dit ook gehad?

Ja hier ook wat vocht en bloed gehad. Hoe is jouw herstel verder gegaan? Ik ben nu 2,5 po en nog best veel last ervan. Maar Resutaat is prachtig dus dat is fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu op 4 weken bij wond is groter geworden veel last gehad van bloed stolsels dus heb antibiotica gekregen voor  de zekerheid en moet met betadine zalf de wond verzorgen.. nu wachten tot het vanzelf geneest hoop dat jou wond ook niet groter word bij mij zat de spanning te hoog helaas aan 1 borst de ander heb ik niet zo erg last van gelukkig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Naj1984:

Ik zit nu op 4 weken bij wond is groter geworden veel last gehad van bloed stolsels dus heb antibiotica gekregen voor  de zekerheid en moet met betadine zalf de wond verzorgen.. nu wachten tot het vanzelf geneest hoop dat jou wond ook niet groter word bij mij zat de spanning te hoog helaas aan 1 borst de ander heb ik niet zo erg last van gelukkig 

Hahaha alweer 3,5 week geleden bij mij! Time flies when your having fun ;). Bij mij ook 1 kant meer last inderdaad staat ook meer spanning op door bloeding tijdens de operatie. Wat vervelend dat je aan de antibiotica moest! Ben je wel tevreden over het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben wel tevreden weet niet of je de foto’s hebt gezien ze moeten alleen meer na elkaar toe groeien en iets meer zakken maar dat duurt nog even denk ik. En jij? Ja de antibiotica heeft hij uit voorzorg gegeven omdat ik toch een prothese heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik kan nog geen foto’s bekijken geloof ik. Ik ben super super tevreden over het resultaat maar het herstel valt me erg tegen. eigenlijk bij alles wat ik doe is het nog gevoelig. Ze zeggen dan natuurlijk 6 weken niet tillen en mijn pc heeft me goed voorgelicht maar toch een beetje onderschat... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Ik doe even mijn verhaal kwijt.

op 9 oktober 2017 heb ik bij Boerhave kliniek een borstlift met prothese gehad.

ik ben toen geopereerd door dr van dr Weij en mijn borsten leken de eerste 2 weken goed te genezen en mijn borsten stonden ook goed op hun plek. Ik heb toen gekozen voor de ronde prothese cohesive 2 omdat ik juist high profiel wou en de bolling boven wou en heb toen 300 cc erin gekregen.

3 weken na mijn operatie begon de hel eigenlijk.. ik kreeg veel last van na bloedingen en het begon allemaal open te scheuren bij de drielandenpunt. 

Ik moest dus bijna elk week langs komen bij mijn pc en op een gegeven moment was het gewoon langskomen pleister erop en weer na huis. De bloedingen wouden niet stoppen en met veel aandringen besloot mijn pc maar toch een antibiotica kuur te geven. Na paar weken is het eindelijk gestopt en de littekens zijn afschuwelijk. Maar de reden dat de druk zo hoog stond was omdat de prothese enorm aan het zakken was tot zelfs bijna onder mijn tepel in 3 maanden tijd. Ik natuurlijk weer terug na de kliniek en de pc heeft weer foto’s gemaakt en heeft toen gezegt kom maar weer in oktober terug want dan ben je 1 jaar po. Dit terwijl mijn prothese al flink gedaald was en mijn littekens enorm zijn. 

Mijn tepels staan nu enorm hoog en mijn pc heeft niet eens de moeite genomen om mij gerust te stellen of met een oplossing te komen. Ik heb vorig week contact op genomen met de klachten commissie en zij heeft mij door gestuurd na een andere pc dr Schuringa. Tijdens het gesprek schrok hij ook van mijn borsten en hij zag dat dit echt verschrikkelijk was voor mij.

hij wilt mij dus opnieuw opereren en dan met een speciale prothese werken die dus sneller aan je weefsel hecht. De lifting moet helaas opnieuw worden gedaan en dan wilt hij met de huid een soort versteviging maken dat inwendig word gedaan. Dit om dus een verzakking te voorkomen eigenlijk. Ik zou dan weer in oktober Geopereerd worden want eerder mag het niet. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik als een nummertje ben behandeld door dr van dr Weij en dat hij mij letterlijk heeft weggestuurd terwijl hij al zag dat ik slecht aan toe was en mijn borsten enorm waren gaan hangen. 

Mijn huid was idd dun maar omdat de prothese voor de spier werd geplaats is mijn huid helaas weer gaan rekken.

ik ben zeer ontevreden over de manier hoe mijn oude pc mij heeft behandeld en nu mag ik hopen dat Boerhave deze herstel operatie volledig gaat vergoeden want heb duidelijk aangegeven dat ik geen geld heb en als alleenstaande moeder 5000 euro met moeite heb gespaard voor een operatie die mislukt is.

de kliniek zou bespreken hoe of wat en ik zou bericht krijgen met hun beslissing.

ik vraag me af of er meer dames zijn die dit hebben meegemaakt.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg dat je operatie is mislukt en dat er vervolgens zo met je is omgegaan :( Als het dan niet goed gaat, dan wil je dat er begrip voor je is en dat ze actief met je meedenken over een oplossing! Gelukkig staat dr. Schuringa wel aan de goede kant en ziet hij het zitten om je opnieuw te opereren. Worden de protheses dan dual plane geplaatst? En hoe is het vooruitzicht van het litteken straks? Heel vervelend dat je nu nog zo lang moet wachten tot je de mooie boobs krijgt die je in eerste instantie wilde, maar ik hoop dat je een beetje rust hebt dat je in ieder geval geopereerd gaat worden! En door een andere chirurg, dat is ook fijn. 

Als je zo duidelijk hebt aangegeven dat je een nieuwe operatie niet kunt betalen en Boerhave wil je toch opereren, dan lijkt het me dat zij het betalen.. Of in ieder geval het grootste gedeelte. Heeft Schuringa iets gezegd over waarom het fout is gegaan? (heeft vd Weij een fout gemaakt of had je gewoon pech?)

 

Sterkte in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ze willen het dual plane plaatsen en de reden dat het mislukt is omdat mijn huid extreem dun is maar dat is ook te zien aan mijn buik na mijn zwangerschap. Mijn oude pc heeft in mijn eigen niet goed na mijn huid gekeken en heeft geopereerd hoe hij normaal andere opereerd dus ja in mijn ogen heeft hij die fout gemaakt maar goed dat zullen ze nooit toegeven natuurlijk dus ze gooien het op dat het gewoon de schuld van mijn huid is maar ik heb voet bij stuk gehouden dat de arts beter had moeten kijken en na de gevolgen want ook dat heeft hij nooit besproken met mij. De oude littens worden allemaal verwijderd en ik krijg dan nieuwe littekens.

ik maak me idd heel druk om de kosten dus moet met spanning wachten helaas tot ze intern bespreken wat ze gaan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah zo, oke. Lijkt mij ook hoor, dat de pc daar naar moet kijken! Hij is de expert en gaat de borstvergroting uitvoeren, dus nogal belangrijk hoe o.a. de huid van de patiënt is.. 

Gelukkig worden de oude littekens verwijderd! Dat zal al veel schelen. Ik ben benieuwd en hoop met je mee dat zij het betalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Afgelopen woensdag met spoed hersteloperatie gehad. Vorig week was ik met veel pijn weer teruggegaan na de kliniek omdat ik 9 oktober een borstlift met prothese heb gehad bij dr van dr weij. Sinds dien alleen maar complicaties bloedingen en verzakking van de prothese. Helaas omdat de pc mij zo heeft gelaten met al die pijn hebben ze me dus toch met spoed geopereerd om te kijken waar deze pijn vandaan kwam. Dr Schuringa en Dr Bakker hebben deze operatie verricht en de reden van mijn pijnen was dus dat ik nog veel vocht had en heb hiermee sinds oktober gelopen. Ze zouden eerste instantie de prothese eruit halen en nieuwe plaatsen maar tijdens de operatie hebben ze toch besloten om inwendige brutels te maken van me eigen huid en nieuwe littens gemaakt omdat mijn oude littekens uitgescheurd waren door de verzakking. Ik hoop dat deze operatie mijn laatste is de kliniek wilt wel dat ik 450 euro voor de narcose zelf betaal maar daar wil ik nog werk van maken want mijn borsten waren heel erg mislukt door de nalatigheid van dr van dr weij en ik vind niet dat ik een euro moet betalen. Nu hopen dat deze hersteloperatie is gelukt want ik kan dit geestelijk en lichamelijk niet meer aan ik wil eindelijk normale borsten zonder complicaties. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh mijn god ik kon gewoon niet geloven toen ik dit verhaal las, ik heb namelijk PRECIES DEZELFDE ERVARING!!!

Ook door dokter van der Weij, ook ontstekingen in de borstplooi, lelijke littekens en extreem hangende borsten!!!!!!! ik ben echt heel benieuwd hoe het nu met je gaat en of je blij bent met het resultaat. Ik ben nog aan t twijfelen door welke arts ik mijn hersteloperatie wil laten doen schuringa of bakker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben het allebei gedaan maar se wouden mijn prothese niet achter de spier plaatsen omdat de kans op een dubbel bubble ook is dus ze hebben met de huid wat se hebben afgesneden inwendig versteviging gemaakt en dat doet nu vreselijk pijn ik heb ook veel pijn aan mijn zenuwen. Eerst zeiden ze ook tegen mij we opereren je pas in oktober maar ik had echt veel pijn en toen bleek het dus vocht te zijn want van dr weij werkt niet met drains en mijn vocht kon niet op een natuurlijke wijze uit me lichaam. Nu zitten me borsten wel hoger en ook niet meer gezwollen als bij de eerste operatie maar het is gewoon hopen dat deze hersteloperatie toch zal werken want ik ging voor een second openion bij een andere kliniek en hun zeiden meteen dat dit een blunder was van de arts die mij geopereerd had. Je moet echt vaker bellen en ga via de klachten commissie je verhaal doen en zeg dat je veel pijn hebt Anders laten ze je precies zo. Je moet echt werk hier van maken meid en vooral ze weten dat hij dit ook bij mij heeft gedaan gaan se je misschien sneller helpen want ze willen hun naam niet kapot maken door deze arts natuurlijk. Ik vind persoonlijk dat hij alles maar hanteerd op zijm oude studie en niet mee gaat met de techniek van deze tijd en ik heb zo een spijt dat ik dit bij hem heb laten doen ik was er geestelijk ook echt kapot van. Ik was hem zelfs tegen gekomen toen ik daar op gesprek ging bij dr Schuringa en eerlijk ik wou hem uitschelden en aanvallen zo veel woede had ik! Maar ik denk zelf dat wij niet de enige zijn en hij zal wel krijgen wat hij verdient! Een arts die zijn fouten niet kan toegeven verdient het niet om arts te zijn wij zijn mensen geen poppen waar je even fouten op kan maken. Ik hoop dat je snel geholpen word want ik weet als geen ander hoe jij je voeld xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Jeetje wat een erg verhaal. Ik ben nu 4 weken geleden geopereerd door een andere arts maar heb ook complicaties. Ik heb een open wond die niet dicht wil gaan. Ik moet elke week op controle en zit aan de antibiotica. Ze weten ook niet wat de oorzaak is. Ik baal ontzettend en hoop dat het goed komt. Heel veel beterschap 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Lieve meiden, ook ik ben na een borstlift met protheses bij Van der Weij uit de Boerhaave afgelopen jaar zeer ontevreden over hem. Ik zou heel graag in contact willen komen met lotgenoten i.v.m. een rechtzaak en een zaak bij het medisch tuchtcollege. Samen staan we sterk!

Ik hoor graag jullie negatieve ervaring met Van der Weij.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.