Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Wens2017:

Hey hey! 

Wauw wat ziet het er bij jou al mooi uit zeg! Wat zul je blij zijn!  Ik krijg 15 januari mn hersteloperatie! T schiet al op gelukkig! Ik heb bij mn linkerborst met implantaat dat het in het midden van de borst wat afgevlakt is. Ik heb geïnformeerd of de corse hier een oplossing voor kon zijn maar das geen garantie, is de vorm van de borst. Maar goed t is al zoveel beter dan t was! Ik laat t voor nu maar zo. Pc zei dat t met corse bij mij waarschijnlijk een wat kokosnoot achtige vorm zou worden. Wie weet ooit met een wissel of zo. Bij jou is de corse in ieder geval heeeeel mooi!

Dankjewel, meis. Ik ben er zelf ook heel blij mee. Gewoon ook het feit dat die double bubble weg is en dat ik straks weer gewoon bh's kan dragen, zonder dat ik daar eerst een hemdje onder moet doen. Heerlijk. 

15 januari... dat schiet alweer op. Aaaahhhh ja joh, misschien idd de corsé bij je volgende wissel. Ben blij voor je dat je binnenkort ook weer twee gevulde borsten hebt. 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Jaydee:

Dankjewel, meis. Ik ben er zelf ook heel blij mee. Gewoon ook het feit dat die double bubble weg is en dat ik straks weer gewoon bh's kan dragen, zonder dat ik daar eerst een hemdje onder moet doen. Heerlijk. 

15 januari... dat schiet alweer op. Aaaahhhh ja joh, misschien idd de corsé bij je volgende wissel. Ben blij voor je dat je binnenkort ook weer twee gevulde borsten hebt. 

XXX

Ik denk dat ik na januari wel even klaar ben met operaties haha, hoop heel lang met deze borsten te kunnen doen! T zal er in bh of bikini al zoveel beter uitzien in vergelijking met waar moeder natuur me mee had laten zitten na 2 kindjes haha. Vandaag 2 weekjes vakantie geboekt voor in augustus, goede reden om straks in maart bikini's te scoren! 

Op welke maat kom jij strax ongeveer uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wens2017:

Ik denk dat ik na januari wel even klaar ben met operaties haha, hoop heel lang met deze borsten te kunnen doen! T zal er in bh of bikini al zoveel beter uitzien in vergelijking met waar moeder natuur me mee had laten zitten na 2 kindjes haha. Vandaag 2 weekjes vakantie geboekt voor in augustus, goede reden om straks in maart bikini's te scoren! 

Op welke maat kom jij strax ongeveer uit?

Ja, heerlijk om dan bikini's te kopen denk ik. Ik had van mezelf ook aardig wat weefsel, dus ben nooit plat geweest (vandaar ook dat de double bubble waarschijnlijk ontstaan is). Wij willen in april lekker 10 dagen naar Gran Canaria of Tenerife. Ik loop eigenlijk mijn hele leven al topless op het strand, dus ik weet niet of ik bikini's ga kopen. Misschien nu wel verstandig in verband met zonlicht op de littekens. Of ik plak ze af. Ik zie het allemaal nog wel. 

Ik denk dat ik uitkom op een 90E of F. (Ik ben niet zo'n slankie zoals iedereen hier :blush:..... ik ben 51 en sinds ik in de overgang ben (van mijn 43ste ) kom ik al een kilo aan als ik naar chocolade kijk..... vreselijk vind ik het. Maar goed.... zit in de familie, dus ik neem het maar zoals het komt. 

Komt vast helemaal goed met jouw boobies na 15 januari. Ik duim voor je hoor :35:.

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jaydee,

 

Wat fijn om te lezen dat je zo weinig last hebt en dat de db al weg lijkt te zijn :43:!! Kon je van te voren geen berichtje sturen omdat het forum er toen uitlag, maar heb de 8ste wel voor je geduimd. En lees de afgelopen tijd wel een beetje mee met jouw topic.

Ik hoop dat je pijnvrij en met prachtige boobies de feestdagen door mag komen!

 

Liefs RL :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieverd. Ik zal je aan mijn album toevoegen, dan kun je zelf het resultaat zien. Hoe is het met jou? Blij met je beslissing, dat je de operatie op tijd gecanceld hebt? 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jaydee:

Dankjewel lieverd. Ik zal je aan mijn album toevoegen, dan kun je zelf het resultaat zien. Hoe is het met jou? Blij met je beslissing, dat je de operatie op tijd gecanceld hebt? 

:53:

Dank je, ik ga ff kijken!

Nog steeds wel blij, maar toch ook nog wel veel twijfels. Ga het geld nu gebruiken om een autootje te kopen, maar hopelijk ben ik in de toekomst dapper genoeg om het toch ooit te doen. En anders maar accepteren met hoe het is...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Eefxxmx:

Hoi hoi @Jaydee

Kon ik ook al bij je album?

Hoe is het nu met je?

zo te lezen ben je echt tevreden, superfijn voor je ;)

xx Eef

Ik voeg je even toe. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jaydee:

Ja, heerlijk om dan bikini's te kopen denk ik. Ik had van mezelf ook aardig wat weefsel, dus ben nooit plat geweest (vandaar ook dat de double bubble waarschijnlijk ontstaan is). Wij willen in april lekker 10 dagen naar Gran Canaria of Tenerife. Ik loop eigenlijk mijn hele leven al topless op het strand, dus ik weet niet of ik bikini's ga kopen. Misschien nu wel verstandig in verband met zonlicht op de littekens. Of ik plak ze af. Ik zie het allemaal nog wel. 

Ik denk dat ik uitkom op een 90E of F. (Ik ben niet zo'n slankie zoals iedereen hier :blush:..... ik ben 51 en sinds ik in de overgang ben (van mijn 43ste ) kom ik al een kilo aan als ik naar chocolade kijk..... vreselijk vind ik het. Maar goed.... zit in de familie, dus ik neem het maar zoals het komt. 

Komt vast helemaal goed met jouw boobies na 15 januari. Ik duim voor je hoor :35:.

 

:53:, Jaydee

Ik ben ook niet super slank hoor! Dat ging over toen ik zwanger werd van de eerste haha. Daarna nooit meer mn toenmalige gewicht gehad. Ben van mezelf ook niet petit gebouwd, ook niet toen ik 10 kg lichter was als nu. Altijd al breed geweest. Ach we kunnen niet allemaal doutzen kroes zijn Haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Guusje78:

Hé Jaydee! Fijne kerstdagen! Hoe is het met je inmiddels? Alweer helemaal het vrouwtje? ;)

 

Liefs Guusje78 

:45: oh oh, door jou begin ik te visualiseren!!! :45: 
@Jaydee: T vrouwtje, t haasje, t hondje, de zeester (die is van @Jasmijn_ :45: )

Jaja, ik zal vandaag ook maar wat :viannen_76:rond koffietijd nemen :lol: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei best_boobie:

:45: oh oh, door jou begin ik te visualiseren!!! :45: 
@Jaydee: T vrouwtje, t haasje, t hondje, de zeester (die is van @Jasmijn_ :45: )

Jaja, ik zal vandaag ook maar wat :viannen_76:rond koffietijd nemen :lol: 

 

Ik zou idd de dosis maar eens verhogen, @best_boobie :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Guusje78:

Hé Jaydee! Fijne kerstdagen! Hoe is het met je inmiddels? Alweer helemaal het vrouwtje? ;)

 

Liefs Guusje78 

Hey meis, Ja hoor, helemaal prima hier. Kan bijna niet geloven dat ik geopereerd ben. Nagenoeg geen pijn gehad en ik bruis van de energie. Ik reed na 6 dagen alweer auto en voel me helemaal TOP!

Ik hou me wel netjes aan de voorschriften hoor, de eerste zes weken.

En hoe is het met jou? Doe je een beetje rustig aan met de kerst. Laat iedereen jou maar eens verwennen, want ik denk dat het normaal andersom is, zoals bij de meeste mensen? Geniet ervan, mop. 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Melonas:

Hee Jaydee ik kwam weer even kijken op het forum, wat goed om te lezen dat het zo super met je gaat! Ik heb net even in je album gekeken, wat een prachtig resultaat <3 

Hopelijk heb je een fijne kerst gehad :) 

Dankjewel meis, 

Ja, ik ben heel blij dat de double bubble weg is. En ik vind ze daarbij ook nog mooi gelukt :38:

En een hele leuke kerst gehad. Jij ook? 

Wanneer moet jij ook alweer op pad voor de filling? 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2017 om 20:56 zei Jaydee:

Dankjewel meis, 

Ja, ik ben heel blij dat de double bubble weg is. En ik vind ze daarbij ook nog mooi gelukt :38:

En een hele leuke kerst gehad. Jij ook? 

Wanneer moet jij ook alweer op pad voor de filling? 

:53:

 

Ja mijn feestdagen waren ook fijn! Lekker rustig aan gedaan. EN jij ook de beste wensen voor 2018! 
Ik ben 6 februari aan de beurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa, @Melonas....pfffff, ik vergeet dat steeds. Maar jij ook een heel gelukkig en gezond 2018 gewenst meis, met double bubble-loze boobs. Krijg jij de behandeling gewoon vergoed? 

Heel veel succes alvast. Komt vast helemaal goed met jouw boobs. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een update heb gedaan in mijn eigen topic.Misschien een beetje slordig van mij om mijn topic niet netjes bij te houden, maar ja.....als alles van een leien dakje gaat, dan is er ook weinig te vertellen. Ik kan jullie moeilijk gaan vervelen met mijn verhalen dat het allemaal zo goed gaat, dat ik geen pijn heb en dat ik heel tevreden ben met het resultaat.

Daarbij ben ik met mijn hoofd de laatste weken ook een beetje ergens anders geweest. Ik had namelijk verwacht om het vervelende jaar 2017 af te kunnen sluiten en om fris en fruitig aan 2018 te kunnen beginnen. Helaas is dat voor ons gezin nog niet echt weggelegd. Want bij meting van de PSA-waardes bij mijn man is gebleken dat zijn PSA-waarde 30x zo hard is gestegen, dan eigenlijk zou moeten. Daarom is hij doorgestuurd naar de uroloog, alwaar hij een prostaatbiopsie moest ondergaan op verdenking van prostaatkanker. Hiervan krijgt hij 22 januari de uitslag. Daar kwam ook nog eens bij dat bij mijn oudste dochter een bult was ontdekt bij haar baarmoedermond. De huisarts heeft toen een uitstrijkje gemaakt, omdat ze het ook een vreemd plekje vond. Mijn dochter heeft maar liefst zeven keer moeten bellen voor de uitslag, maar gisteren kwam eindelijk het verlossende woord dat ze geen baarmoederhalskanker heeft :43:. Dus hopelijk begrijpen jullie dat ik door al deze spanningen niet heel erg met de boobs bezig ben geweest....... het ging immers gewoon goed met ze. Maar helaas is er tussen week 4 en 5 po iets gebeurd, waardoor mijn borsten langzaam veranderden en ik de bubble onder mijn rechterborst weer terug zag komen :(. Eerst heb ik het een soort van ontkend (struisvogelpolitiek; als ik maar net doe of het er niet is, dan is het er ook niet). Maar ik moet reeel blijven......het is er dus echt wel. Daarom heb ik Nio gisteren een mailtje gestuurd met foto's. Vanochtend mailde hij me terug; ik moet vanaf nu (ik ben aanstaande vrijdag 6 weken po) een beugelbh gaan dragen, zowel overdag als in de nacht. En de beugel moet strak tegen de onderkant van mijn borst aanzitten. Hij hoopt dat het er nog uittrekt. Dus vanaf vanmorgen loop ik rond in mijn 90G beugelbh. Pfffff, zo'n sportbh zit dan toch wel ff lekkerder hoor. En slapen met zon beugel zal ook nog wel ff een dingetje worden. Maarja....alles voor mooie boobs toch?

Sorry dat er bij mij eerst weer iets vervelends moet gebeuren, voordat ik weer eens een update plaats in mijn topic, maar ik wilde het toch even kwijt hier. Ik hoop dat jullie een beetje voor me gaan duimen, meiden; uiteraard ten eerste dat de uitslag bij mijn hubbie mee zal vallen en ten tweede dat mijn double bubble niet terug zal komen. Alvast bedankt, meiden. Waar zou ik toch zijn zonder het BF?

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop echt dat je snel goed nieuws krijgt en de bubble verdwijnt! :71: De kaarsjes branden weer :D 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

Ik hoop echt dat je snel goed nieuws krijgt en de bubble verdwijnt! :71: De kaarsjes branden weer :D 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Je bent een schatje,  @Aloysa :wub:. Dankjewel. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.