Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Jaydee Ben gewoon heel blij dat het goed is gegaan met je :) 

 

Wat fijn dat je geen pijn hebt! Ja, lekker alle regeltjes opvolgen. Do it all for the boobs! 

 

Aah ik had geen idee dat een double bubble nog kon blijven bestaan na een hersteloperatie. Maar super dat je het bijna niet meer ziet zeg! Wordt met de tijd vast alleen nog maar beter. Dat naar buiten wijzen zal nog echt wel veranderen. Bij mij staan ze nu ook al een stuk dichter tegen elkaar dan in het begin! En eentje is nog steeds iets groter dan de ander, maar ik heb er ook alle vertrouwen in dat dat goed komt. Ik verbaas me best over hoeveel vocht er wel niet in moet hebben gezeten, want m'n boobs zijn best geslonken sinds het begin! Ik ben heel erg blij met ze, maar ze hoeven niet kleiner te worden van mij hahaha. Ja, doe lekker rustig aan nu! Ja, graag! Ben benieuwd. Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Deze week ga ik weer even nieuwe foto's plaatsen. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jaydee Haaaaiiiii, de ballen zitten erin :101:  Leuk verslag en zo fijn om te lezen dat alles goed gaat met je! Heb je ook wel dik verdiend. Nu wel rustig aan blijven doen de komende periode, its your time!!   Laat ze "opbloeien" whahahahaha. 

Hebben de kleinkinderen nog wat gezegd trouwens?  OMAAAA...wat heeft u grote.... :152:

xxxxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je een leuk verslagje geschreven en wat fijn dat het zo goed is gegaan! Hihi kraamvisite wat leuk. Ik hoop voor je dat hij de double bubble eruit heeft gekregen met zijn gouden handen.

 

Heel veel succes met je herstel:71: xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG, @Leen_ en @B00bies,

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het gaat nog steeds boven verwachting goed met me. Heb 0,00 pijn en voel me echt heel goed. Vorig jaar na de operatie was ik extreem moe door de narcose, maar nu niet. Ik bruis van de energie. Het is dat ik littekens en veel blauwe plekken en bloeduitstortingen heb, anders kon ik zelf niet eens geloven dat ik geopereerd ben. Vanmorgen weer voor de eerste keer gedoucht, lekker haren gewassen en daarna opgemaakt en aangekleed. Heerlijk! Mijn man zei toevallig net nog:"Je loopt in de ziektewet, maar je ziet er echt niet ziek uit :38:.... je ziet er hartstikke goed uit zelfs " :blush:

Zo'n herstel wens ik iedereen toe. 

En nee, BrownieG.... de kleinkinderen hebben nog niet gezegd :" Maar grootmoeder.... wat heeft u grote ....."

:45:

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_, dat hoop ik ook voor je meis. Maar dit was al wel mijn derde borstoperatie hè......maar ja... aan de andere kant heeft Nio bij mij dingen gedaan, om mijn double bubble op te lossen, die hij bij een normale borstvergroting of prothesewissel niet doet. Want mijn borsten zijn echt bont en blauw, dus hij is flink tekeer gegaan daar aan de binnenkant. Maar ja.... gelukkig geen pijn. Wanneer ben jij ook alweer aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jaydee:

@BrownieG, @Leen_ en @B00bies,

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het gaat nog steeds boven verwachting goed met me. Heb 0,00 pijn en voel me echt heel goed. Vorig jaar na de operatie was ik extreem moe door de narcose, maar nu niet. Ik bruis van de energie. Het is dat ik littekens en veel blauwe plekken en bloeduitstortingen heb, anders kon ik zelf niet eens geloven dat ik geopereerd ben. Vanmorgen weer voor de eerste keer gedoucht, lekker haren gewassen en daarna opgemaakt en aangekleed. Heerlijk! Mijn man zei toevallig net nog:"Je loopt in de ziektewet, maar je ziet er echt niet ziek uit :38:.... je ziet er hartstikke goed uit zelfs " :blush:

Zo'n herstel wens ik iedereen toe. 

En nee, BrownieG.... de kleinkinderen hebben nog niet gezegd :" Maar grootmoeder.... wat heeft u grote ....."

:45:

 

:53:, Jaydee

Whahahahaha, die laatste zin ook! :4: Heerlijk! Wat fijn dat je je zo goed voelt! Eindelijk hè!? Zo kun je ook optimaal genieten van je tijd thuis met je hubbie en je ( . )( . ) :)

Doe je evengoed nog rustig aan? Heb je al foto's gemaakt trouwens? Ben erg benieuwd! Fijne dag! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jaydee:

En nee, BrownieG.... de kleinkinderen hebben nog niet gezegd :" Maar grootmoeder.... wat heeft u grote ....."

 

Hou op ....ik stik bijna in mijn thee en mijn boobs vinden het niet fijn dat geschud van het lachen....:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

 

He Meis!

 

Je operatie is al achter de rug! Net even je verslagje gelezen :) Sorry dat ik nu pas reageer ben zo druk met dingen regelen voor onze nieuwe woning.. pff. Maar super gefeliciteerd met je nieuwe meiden! :) super blij dat je er nu al zo blij mee bent. Kijk natuurlijk uit naar de nieuwe foto’s als je die hebt. Laat je maar lekker verwennen! 

 

Dikke kus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎12‎-‎2017 om 17:17 zei Jaydee:

Mijn man zei toevallig net nog:"Je loopt in de ziektewet, maar je ziet er echt niet ziek uit :38:.... je ziet er hartstikke goed uit zelfs " :blush:

Zo'n herstel wens ik iedereen toe. 

En nee, BrownieG.... de kleinkinderen hebben nog niet gezegd :" Maar grootmoeder.... wat heeft u grote ....."

:45:

 

:53:, Jaydee

 

 ...de kleinkids niet maar het lijkt  erop dat je man daar wel aan heeft zitten denken!! :45::45: 

 

Klinkt allemaal goed hoor..houden zo!! 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve @Jaydee sorry dat ik nog niets had geplaatst. maar GEFELICITEERD met je nieuwe boobs:43:! Ik heb net de foto's bekeken en wauw wat heeft Nio ze mooi gemaakt! :wub:

Wat heerlijk voor je dat alles goed is gegaan!

 

laat je lekker verwennen! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dinsdag 12 december 2017 om 17:17 zei Jaydee:

@BrownieG, @Leen_ en @B00bies,

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het gaat nog steeds boven verwachting goed met me. Heb 0,00 pijn en voel me echt heel goed. Vorig jaar na de operatie was ik extreem moe door de narcose, maar nu niet. Ik bruis van de energie. Het is dat ik littekens en veel blauwe plekken en bloeduitstortingen heb, anders kon ik zelf niet eens geloven dat ik geopereerd ben. Vanmorgen weer voor de eerste keer gedoucht, lekker haren gewassen en daarna opgemaakt en aangekleed. Heerlijk! Mijn man zei toevallig net nog:"Je loopt in de ziektewet, maar je ziet er echt niet ziek uit :38:.... je ziet er hartstikke goed uit zelfs " :blush:

Zo'n herstel wens ik iedereen toe.

En nee, BrownieG.... de kleinkinderen hebben nog niet gezegd :" Maar grootmoeder.... wat heeft u grote ....."

:45:

 

:53:, Jaydee

Ik heb net je verhaal gelezen en jeetje, wat heb jij al meegemaakt zeg! Gelukkig gaat het nu goed met je en heb je weinig pijn, alhoewel je wel flink toegetakeld bent zo te lezen?! Wat een sterke vrouw ben jij zeg! Ik wens je heeeel veel succes en sterkte met je herstel toe en dat je nu maar eindelijk kan genieten van je mooie borsten!^_^ xxxx Desi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Desi3,

Bedankt voor je complimenten, lief van je. Sterke vrouw?..... mwah, dat valt wel mee hoor. Bij alles wat je meemaakt moet je gewoon denken; " Het kan altijd erger". Dan valt je eigen leed wel mee :38:.

Ik heb een album, dus als je wil kijken, dan voeg ik je wel toe. Ben ook benieuwd naar jouw foto's. Zou ik eens mogen kijken? Ik hoop voor je dat je je eigen boobs nog mooi gaat vinden. Ik hou wel van grotere borsten :blush:.

Maar ja... het is jouw lichaam en jij moet er tevreden mee zijn.... daar heb je het uiteindelijk voor gedaan.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fickta:

lieve @Jaydee sorry dat ik nog niets had geplaatst. maar GEFELICITEERD met je nieuwe boobs:43:! Ik heb net de foto's bekeken en wauw wat heeft Nio ze mooi gemaakt! :wub:

Wat heerlijk voor je dat alles goed is gegaan!

 

laat je lekker verwennen! :53:

Dankjewel, meis. Ik ben er idd heel erg blij mee. Ben net op controle geweest bij Nio en hij is er zelf ook heel tevreden over. 

Mijn man zei steeds dat ik er voor hem niks aan hoefde te doen, dat hij me altijd mooi vindt. Maar ik stoorde me er zelf heel erg aan en ik kon nog niet eens normaal een bh op die bulten onder mijn borsten verdragen, moest altijd een hemdje onder mijn bh aan. Maar nu mijn man zo de voor- en nafoto's ziet valt het hem ook ineens op hoe erg het eigenlijk was. Dus... ik blij, Nio blij en mijn man blij :43:

 

Bedankt voor je lieve berichtje, meis. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2017 om 07:40 zei Leen_:

@Jaydee dat is waar ja. En dit is mijn eerste haha. Ik ben maandag aan de beurt! 18 december :D

Spannend, meis. Ik ga voor je duimen hoor. Ik heb een album, dus als je wil koekeloeren........

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2017 om 10:08 zei Sweetboobs16:

@Jaydee

 

He Meis!

 

Je operatie is al achter de rug! Net even je verslagje gelezen :) Sorry dat ik nu pas reageer ben zo druk met dingen regelen voor onze nieuwe woning.. pff. Maar super gefeliciteerd met je nieuwe meiden! :) super blij dat je er nu al zo blij mee bent. Kijk natuurlijk uit naar de nieuwe foto’s als je die hebt. Laat je maar lekker verwennen! 

 

Dikke kus :53:

Ja, ben superblij dat de double bubble nu al weg is. Want eigenlijk zou het 3 tot 6 maanden duren, maar het was gelijk na de operatie al weg. Zoooo blij :57:.

Ik voeg je toe aan mijn album. 

Bedankt voor je berichtje, meis. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei BrownieG:

 

 ...de kleinkids niet maar het lijkt  erop dat je man daar wel aan heeft zitten denken!! :45::45: 

 

Klinkt allemaal goed hoor..houden zo!! 

xx

 

Ja, zo ongeduldig als ik was voor de operatie, zo ongeduldig is hij nu :3:

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat fijn dat Nio ook zo tevreden was! het is ook echt een heel groot verschil!

 

wat lief van je man, echte mannen zeggen dat hihi! maar wel super leuk dat hij ze zo mooi vind nu :wub: 

 

ja ik begrijp dat je een bh niet kon verdragen, lijkt mij ook niet lekker zitten. echt goed van je dat je er wat aan hebt laten doen! 

 

Jeeej iedereen blij! het is je gegund! 

 

xxxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2017 om 09:25 zei Guusje78:

Whahahahaha, die laatste zin ook! :4: Heerlijk! Wat fijn dat je je zo goed voelt! Eindelijk hè!? Zo kun je ook optimaal genieten van je tijd thuis met je hubbie en je ( . )( . ) :)

Doe je evengoed nog rustig aan? Heb je al foto's gemaakt trouwens? Ben erg benieuwd! Fijne dag! :54:

Dankjewel lieverd. Nog één weekje en dan ben jij ook weer aan de beurt. En dan spreken we af dat het vanaf dan alleen maar positief verloopt voor ons beiden. En het helpt als je daar zelf in gelooft. Dus dat gaan we doen, oké? 

Ik heb een album, ik ga je toevoegen. 

Hou nog ff vol hè mop. Ik denk aan je. 

 

Dikke knuffel van mij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi @Desi3,

Bedankt voor je complimenten, lief van je. Sterke vrouw?..... mwah, dat valt wel mee hoor. Bij alles wat je meemaakt moet je gewoon denken; " Het kan altijd erger". Dan valt je eigen leed wel mee :38:.

Ik heb een album, dus als je wil kijken, dan voeg ik je wel toe. Ben ook benieuwd naar jouw foto's. Zou ik eens mogen kijken? Ik hoop voor je dat je je eigen boobs nog mooi gaat vinden. Ik hou wel van grotere borsten :blush:.

Maar ja... het is jouw lichaam en jij moet er tevreden mee zijn.... daar heb je het uiteindelijk voor gedaan.

 

Veel liefs, Jaydee

Ja natuurlijk mag je kijken! Ik dacht je al te hebben toegevoegd? Ik heb net een nieuwe foto geplaatst en durf het bijna niet te zeggen; maar ik begin echt aan de grootte te wennen en ik vond ze net stiekem zelfs best wel mooi..  
Ik heb gister gesprek gehad bij de chirurg en daar een heel goed gevoel aan over gehouden. Hij zei dat ik dit gevoel waarschijnlijk zou hebben gehad bij elke maat prothese, blijkt een naam voor te zijn voor vrouwen die heel erg schrikken na de operatie en in paniek raken. Doordat ik uiteindelijk ''de grotere'' prothese heb gehad, gaf ik die prothese de schuld. Terwijl het blijkbaar maar heel weinig scheelt met de prothese die ik anders had gehad. Ik reageerde  veel te emotioneel en in paniek, leek wel alsof alle stress van afgelopen maanden eruit kwam. Ik denk eerlijk gezegd door alle stress van de voorgaande weken (ik was echt héééel zenuwachtig en was maandenlang geobsedeerd door borsten, wilde het perfect..) + dat mijn oma (mijn tweede moeder) net is overleden en ik paar maanden geleden ben gaan samenwonen. Ik denk dat alle stress er ff uitkwam.
 

Jaaa ik zou heel graag willen kijken in je album. Ik voeg jou ook toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Fickta:

Ah wat fijn dat Nio ook zo tevreden was! het is ook echt een heel groot verschil!

 

wat lief van je man, echte mannen zeggen dat hihi! maar wel super leuk dat hij ze zo mooi vind nu :wub: 

 

ja ik begrijp dat je een bh niet kon verdragen, lijkt mij ook niet lekker zitten. echt goed van je dat je er wat aan hebt laten doen! 

 

Jeeej iedereen blij! het is je gegund! 

 

xxxx :53:

Dankjewel meis....lieffffffff!

Ik dacht trouwens dat ik mijn album op privé had staan.... maar jij kon zo kijken? Nou ja... dan zal ik iets verkeerd gedaan hebben. 

 

:53:

 

Ohja..... en mijn man is idd een kanjer.... we zijn al bijna 36 jaar samen en nog steeds totally in love :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.