Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Jaydee

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

@Jaydee Blij te horen dat het tot nu toe gunstig is :35:

Hopelijk dat het iets chronisch is en dat de antibiotica aanslaat en dat het dan goed is. Ik gun jullie het zo!!!

Hoe gaat het nu met je rug en schoondochter???

Denk wel aan jezelf meis en probeer ook wat te genieten van het mooie weer ;)

Lieve gr Eef...:53:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-7-2018 om 19:43 zei e.e.f.:

@Jaydee Blij te horen dat het tot nu toe gunstig is :35:

Hopelijk dat het iets chronisch is en dat de antibiotica aanslaat en dat het dan goed is. Ik gun jullie het zo!!!

Hoe gaat het nu met je rug en schoondochter???

Denk wel aan jezelf meis en probeer ook wat te genieten van het mooie weer ;)

Hoi Eef, 

Bedankt voor je berichtje. Wat ben je toch een lieverd. 

Met mijn schoondochter gaat het langzaamaan steeds beter. Mijn zoon heeft nu vier weken vakantie, dus kunnen ze lekker samen van de kleine man genieten en staat mijn schoondochter er nog niet alleen voor. Komt goed :35:

En mijn rug..... tja. De pijn van de slijtage in de nek, de schouder en de onderrug wisselen elkaar een beetje af. Maar ben ondanks de zware pijnstilling nooit zonder pijn. Moet het echt nog een plaatsje geven en accepteren dat dit nooit meer goed komt. Daar heb ik het nog wel wat moeilijk mee. En verder ff kijken.....misschien toch maar eens een blokkade hier en daar laten zetten, kijken wat dat oplevert. 

Geniet van het mooie weer, meis. Ga je nog op vakantie? Voor het weer hoef je eigenlijk niet weg hè? Zo heerlijk warm in Nederland. Ik hou ervan :beach:.

Veel liefs, Jaydee :53:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi @Jaydee 

Fijn om te horen dat het met je schoondochter ietsje beter gaat en dat je zoon nu voor haar er kan zijn en ze samen kunnen genieten van de kleine :35:

Geeft jou nu ook wat meer ruimte  om ook aan jezelf te denken en toch iets genieten van het mooie weer (pffff ietsje te...)

Kost toch wel energie lijkt me om elke dag met pijn te leven. Snap heel goed dat je moeite hebt om het te accepteren en misschien idd nog een optie om die blokkades te overwegen. Misschien heb je er wel enorm baad bij, je kan je er eens goed in verdiepen. Maaaaar nu eerst maar ff lekker rustig aan doen meid. Je hebt ff weer genoeg achter de rug lijkt mij ;)

We hebben nog niet iets geboekt ofzo. Mijn vriend heeft 3 wk vakantie en we zien wel waar het schip strand. Voor het mooie weer hoeven idd niet ver weg. Ik hou er ook van. Lekker buiten leven. Zwembad erbij en kleine voor hondje...nou wat wil je nog meer!!! :P

Nogmaals rustig aan meid

Ene wij zien hier om elkaar te steunen toch??? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com