Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Jaydee zei:

 

Ik word er verlegen van ?. Ik ken jou ook niet persoonlijk, maar jij bent een schat.... altijd een lief woordje klaar voor een ander en je steunt mensen waar dat in je vermogen ligt. Heel lief! Thanx.

 

Lieve warme knuffel van mij :53:

 

 

Hahaha nu maak je mij verlegen ?... Maar kleine moeite toch om de waarheid/compliment te zeggen/geven. 

 

Rustig aan doen meid en geniet van de leuke dingen!!!

 

Lieve gr Eef...:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, jeetje meid, je hebt het wel (weer) goed voor je kiezen gehad/gekregen. Had jou juist een jaar met meer plezier en ontspanning gegund. Wel vind ik het heel knap dat jij zo positief in het leven staat! Het is goed om bij dingen stil te staan, zolang jij zelf niet vergeet om te leven en volgens mij ben jij iemand die het leven omarmt. 

 

Liefs :116:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2019 om 10:04, e.e.f. zei:

Ik heb heel veel respect voor je (al ken ik je niet persoonlijk) maar zoals jij je door alle tegenslagen heen sleept, petje af hoor!!! :35: 

Jij bent een zeer krachtig persoon dat mag wel ff gezegd worden!!!

 

 

Lieve gr Eef... :53:

 

 

 

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten @e.e.f.

@Jaydee is een kanjer. En die mag lekker blozen. :66:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 20-3-2019 om 20:31, Doe ik het of niet? zei:

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten @e.e.f.

@Jaydee is een kanjer. En die mag lekker blozen. :66:

En jullie zijn stuk voor stuk schatten :53:. Dankjewel voor jullie lieve woorden @e.e.f., @Doe ik het of niet?, @Sjuul, @Mtvo en @MenM.

Pluk de dag!!!

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Jaydee, @Doe ik het of niet? vertelde dat je een ingreep in je rug kreeg. Ik heb de kaars weer voor je gebrand. Ik dacht even lezen hoe het gegaan is, maar tjee wat een ellende weer voor jullie! Gelukkig een lichtpuntje met jullie toekomstige nieuwe kleindochter! gefeliciteerd!

Borstkanker is inderdaad een erg vervelende ziekte. Eind juni doe ik mee met de muddy angel run. Daar creeeren ze awareness en een gedeelte van het inschrijfgeld gaat naar onderzoek tegen borstkanker. Ik ren, klim, klauter en word enorm vies samen met mijn oudste dochter en mijn moeder.

Ik wens je heel veel kracht toe met alle vervelende dingen die je momenteel meemaakt en wens dat het vanaf nu alleen nog leuk en goed zal zijn voor je :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.