Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Nini28:

Hahahahahaha, ik lig her helemaal in een duik.....buikpijn van het lachen, heeelijk mens ben jij! Mijn humor ;)

Dankjewel, meis. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Jaydee, heb je ook nog een griepje gehad! Vandaag en morgen nog werken en je dan inderdaad heerlijk lekker gaan vertroetelen! Heel slim. Ff bewust met jezelf en de voorbereiding bezig zijn en dan ontspannen de operatie in. Goed dat je die spuit nog hebt laten zetten want je wil niet dat je daar dadelijk nog eens extra last van hebt na de operatie. Wat lief dat je dochters je huis helemaal hebben gepoetst! :wub: Zo lief! En ik kan me helemaal voorstellen dat je ook gewoon zin hebt in de operatie. Je gaat eindelijk die prachtige borsten krijgen waar je al lang naar wenst. Na al die zorgen het afgelopen jaar, verdien je dat ook als geen ander. Ik hoop dat je wel hulp hebt erna en je ook echt je rust kan nemen. Ik ga je (nog meer) volgen en wie weet, zitten we dadelijk "samen" thuis te herstellen. Het ga je goed lieve Jaydee en ik wens je alvast een heeeele succesvolle operatie tegemoet met een super herstel! :54:

 

Liefs Guusje78

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78,

 

Ach meis, wat weet jij me toch altijd te raken. Zit hier met dik kippenvel. Zo lief, dat je ondanks je eigen sores, mij volgt en me succes wenst met mijn operatie. Echt superlief! Je hebt een groot hart, meis :wub:.

Ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent, zodat je deze ellende achter je kunt laten en eindelijk verder kunt met twee mooie, gelijke borsten, zonder zorgen. Laat je het even weten als je een nieuwe datum hebt? Ik hoop voor je zo snel mogelijk, dan heb je het maar weer achter de rug. We gaan ervoor, hè meis? 

Mijn man is vanaf de operatie 10 dagen thuis, de week erna heeft mijn jongste dochter een week vrij genomen en daarna heeft mijn oudste dochter twee weken vrij (ze is docente en heeft dan dus kerstvakantie). Nu is het niet zo dat ze hier dan twee weken volledig moet zijn, maar ze zal wel extra vaak binnen wippen en als ik haar nodig heb, hoef ik maar een belletje te plegen. Dat voelt wel veilig. Ik weet helemaal niet wat ik moet verwachten, maar Nio heeft wel aangegeven dat ik meer pijn ga hebben dan de vorige operatie. Ik ga het wel zien. Ik kan een hoop hebben. 

Heb jij ook wel iemand, die er voor je is, als je weer geopereerd wordt? 

 

Nogmaals dank voor je lieve bericht. Je bent een schat! :53:.

 

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎12‎-‎2017 om 18:16 zei Jaydee:

Dank je wel, meis. Ik voel me iedere dag een stuk beter, dus komt vast helemaal goed. En ik vind dat super lief dat veel mensen hier voor me zullen duimen. Dan moet het zeker en vast goed gaan komen met die double bubble van mij.

 

Ja, ik vond het ook super lief van ze. Toen ze nog thuis woonden, moest ik ook altijd alles zelf doen en ze achter hun vodden aan zitten. Maar nu ze zelf echtgenote en moeder zijn, en hun eigen huis schoon moeten houden, zijn ze heel erg veranderd. Het ziet er bij hun thuis ook altijd spik en span uit.... dat had ik vroeger ook niet verwacht , toen ze al hun spullen altijd maar lieten slingeren...... mama ruimde het wel op.(mama's fout dus :blush:). Maar zo zie je maar..... uiteindelijk komt alles goed. 

Hoe is het nu met jou, meis? Tevreden over het resultaat? 

 

:53:

Hihi, dan blijf ik maar hoop houden dat ze ooit hun eigen huishouden kunnen gaan runnen ;-)!

Bij mij gaat het zeker goed! Vind mijn borsten echt mooi :wub:. Steeds als ik naar het toilet ga, doe ik ook mijn shirt even omhoog om te kijken haha :1bouncingboobs:! Heb nog wel pijn aan de rechterkant. Links is echt een "brave borst", maar rechts is altijd al dwars geweest. Die kijkt ook al 45 jaar de verkeerde kant op :154:

Gister in Amsterdam bij de nieuwe winkel van Under Armour geweest en een mooie sport bh gekocht. Deze zit echt veel fijner, en staat ook veel mooier, dan die van Thriump! Dus kon vandaag ook weer een strak truitje aan, ipv een oversized sweater om de boel te verdoezelen B)

 

:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, let maar op. Als ze op zichzelf wonen komt het uiteindelijk allemaal goed :38:.

 

Ik heb net nog ff in je album gespiekt en ik snap dat je er steeds naar wil kijken. Ze zijn ook echt prachtig. Als de mijne maar half zo mooi worden als die van jou, dan ben ik al heel tevreden. We gaan het wel zien..... als de double bubble maar verdwijnt, want dat is mijn prioriteit. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Guusje78,

 

Ach meis, wat weet jij me toch altijd te raken. Zit hier met dik kippenvel. Zo lief, dat je ondanks je eigen sores, mij volgt en me succes wenst met mijn operatie. Echt superlief! Je hebt een groot hart, meis :wub:.

Ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent, zodat je deze ellende achter je kunt laten en eindelijk verder kunt met twee mooie, gelijke borsten, zonder zorgen. Laat je het even weten als je een nieuwe datum hebt? Ik hoop voor je zo snel mogelijk, dan heb je het maar weer achter de rug. We gaan ervoor, hè meis? 

Mijn man is vanaf de operatie 10 dagen thuis, de week erna heeft mijn jongste dochter een week vrij genomen en daarna heeft mijn oudste dochter twee weken vrij (ze is docente en heeft dan dus kerstvakantie). Nu is het niet zo dat ze hier dan twee weken volledig moet zijn, maar ze zal wel extra vaak binnen wippen en als ik haar nodig heb, hoef ik maar een belletje te plegen. Dat voelt wel veilig. Ik weet helemaal niet wat ik moet verwachten, maar Nio heeft wel aangegeven dat ik meer pijn ga hebben dan de vorige operatie. Ik ga het wel zien. Ik kan een hoop hebben. 

Heb jij ook wel iemand, die er voor je is, als je weer geopereerd wordt? 

 

Nogmaals dank voor je lieve bericht. Je bent een schat! :53:.

 

XXX Jaydee

:blush: Wat lief maar natuurlijk kan ik met jou meeleven nu jij aan de beurt bent! Ik weet toch ook wat voor 'n heftig jaar je achter de rug hebt. Wat fijn dat je man er straks sowieso 10 dgn is om je te verwennen. Eindelijk ff samen thuis en zeker met de feestdagen is een extra "cadeautje" nu voor jullie. Die eerste dagen zul je zeker last hebben maar als de scherpe rantjes ervan af zijn, probeer dan te genieten van elkaar en sluit het afgelopen jaar op een positieve manier af, mèt de allermooiste borsten die je kan wensen. Ik ga vrijdag de kaarsjes aansteken voor je en voor je duimen. Met zo'n liefdevolle familie achter je, kan het haast niet meer misgaan. Ik heb vooralsnog de 21e staan voor mijn operatie. Ik hoop dat ik dat ga halen maar ben er bang voor. Het wondje lijkt alleen maar groter te worden en de prothese puilt er echt een beetje uit.. :19: Overdag gaat het wel maar 's avonds heb ik steeds sneller last. Pijnlijke steken en zo'n trekkerig gevoel. Ik denk dat ik inmiddels op ruim 2 cm ontsluiting zit en tegen de tijd van mijn operatie verwacht ik bijna volledige ontsluiting te hebben en hoef ik waarschijnlijk niet eens meer te persen :4: Nu is het een kwestie van volhouden maar ben best bang.. bang voor een slechte afloop en dat tijdens de operatie blijkt dat hij niet terug geplaatst kan worden. Hopelijk kan ik iets eerder terecht en zo niet, haal ik maar een rol ducktape uit de garage ;). Succes meis! Het komt wel goed schatje.. :53:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff, ik vind het echt zo naar voor je allemaal. Ik ga de 21ste alle kaarsen, die ik in huis heb, voor je aansteken en ik ga zo hard voor je duimen; dat het spoelen lukt, dat je huid niet te dun is om te hechten en dat je er na deze operatie gewoon vanaf bent en ook lekker van je mooie boobs kunt genieten. Je hebt er genoeg voor moeten doen. En als iemand mooie boobs verdient, hier op het forum, dan ben jij het wel. Dus we gaan er gewoon vanuit dat wij het jaar 2018 beginnen met prachtige boobies. Daar nemen we dan een wijntje op. 

En ik weet dat je het er psychisch ook heel zwaar mee hebt, dus daarom vind ik het wel fijn dat je toch je humor nog behouden hebt. Alles komt goed, want voor minder doen we het niet!!!

Ik hoop dat je sneller dan de 21ste aan de beurt bent. Hou vol, meis. 

 

Dikke knuffel van mij :54:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Olaa, zo jij bent ziekjes geweest als ik het zo lees... je valt toch niet uit elkaar nu je zo dichtbij ben :45: 

Mooie tijd as vrijdag joh, erna effe plasje doen en hup naar huis, Niets lekkerder dan half gaar in je eigen bed liggen!! Wil je bij deze een relaxe operatie toewensen met supertieten als resultaat :P en zeg effe tegen Nio .. wanneer ie aan het aftekenen is...dat ie bubblefree moet werken :44:

 

Lots of love and go for them boobs :51:

xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG, ja... had een flinke griep te pakken. Ben nog niet helemaal 100%, maar heb nog een paar dagen hè. En koorts heb ik niet meer, dus de operatie kan gewoon doorgaan hoor :43:.

Het komt vast goed. Dankjewel voor je lieve woorden en steun, mop. 2018 wordt een double bubble-loos jaar hoop ik. Heb er alle vertrouwen in. Maar ik zal het nog ff extra vermelden bij Nio, als hij me aan het aftekenen is :38:.

 

Dikke knuffel van mij :53:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs, dankjewel meis. Ik heb er alle vertrouwen in dat het uiteindelijk goed gaat komen. Ben totaal niet zenuwachtig... heb er juist reuze zin in. Komt goed. 

Hoe is het nu met jou? Ben je tevreden over het resultaat? Heb je nog veel pijn, of valt het mee? 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames, die allemaal zo met me meeleven...... ten eerste, dank jullie wel daarvoor. Superlief :wub:

Ten tweede zal ik gelijk maar ff mijn verslagje typen..... hier komt ie.....

 

Vannacht heerlijk geslapen.... echt als een roosje :lazy2:. Had eigenlijk ook nog helemaal niet zo'n zin om op te staan, toen de wekker om kwart voor zes ging. Heb 'm daarom nooit lekker twee keer laten snoozen :blush:. Toen toch maar opgestaan en ff lekker wezen douchen met antibacteriële zeep. Was na het douchen supersnel klaar, omdat ik geen make-up op hoefde te doen .... dat scheelt een hoop tijd :38:. Wel lekker ff mijn haar in model geföhnd, zodat ik toch enigszins toonbaar de deur uit kon.

We zijn om zeven uur vertrokken en waren, na wat file door de hagel, om kwart over acht bij Parkmc aanwezig. Dus netjes op tijd. 

Toen wat gegevens ingevuld bij de receptie en daarna moesten we met de lift naar de eerste verdieping. Daar werden we opgevangen door een heel leuk team van verpleging, waarvan één dame ons naar kamer vier begeleidde. Daar kreeg ik een intakegesprek, mijn temperatuur werd opgenomen en mijn hb werd bepaald door zo'n prikje in je vinger. Tooien mocht ik me in het operatiejasje, de sokken en de prachtige muts gaan hijsen. Gelukkig mocht ik wel mijn eigen slip aanhouden en hoefde ik niet zo'n gek netbroekje aan :43:. Toen kwam ene Bianca met de welbekende crocs en mocht ik achter haar aan naar de holding lopen. Ben blij dat er geen spiegels waren en dat ik geen bekenden ben tegen gekomen, want dát ziet eruit :45:.

In de holding werd mijn infuus geprikt.... en zoals altijd heb ik daar niks van gevoeld...... ik ben één van de gelukkigen die waarschijnlijk een hoge pijngrens heeft en dingen zoals infuus prikken, cortisone injecties in mijn schoudergewricht en zo'n zogenaamd "venijnig" prikje om je hb te prikken, niet voelt. 

Ik was super relaxed.... had er reuze zin en had totaal geen last van zenuwen. Maar geef mij een examen of een toets en ik ben weken van slag.... gek wijf :152:.

Maar ik merkte dat er een bepaalde spanning hing onder het personeel; ze liepen met elkaar te smoezen en waren wat onrustig. En toen kreeg ik dus wel stress, want ze keken steeds in mijn richting en ik hoorde ze af en toe de naam "Nio" zeggen.....pffffff. Toen kwam de anesthesioloog naar me toe en zei;" We hebben een probleempje.... dokter Nio is namelijk nog steeds niet binnen..... het is heel slecht weer en waarschijnlijk staat hij vast in de file ". En toen doken er ineens allerlei doemscenario's in me op: " Wat, als Nio straks belt dat ie z'n auto in de prak heeft gereden en vandaag niet meer kan komen?" Whaaaaaaa :wacko:

Dus ik kon Nio wel zoenen, toen hij om 10.00 uur uiteindelijk de holding/verkoeverkamer in stapte om me af te tekenen. En toen ging het ineens heel snel.....aftekenen, naar de ok, overstappen op de operatietafel, slaapmiddel erin en weg was ik. 

Om half één deed ik mijn ogen weer open op de verkoeverkamer en wat mij het eerste opviel was dat ik alles al zo helder zag....."Zou dat door de narcose komen?"..... Neeeeeeee, tuurlijk niet, muts...... ze hadden gewoon je bril al opgezet :45:.

Toen werd ik al snel naar mijn kamer gebracht. Daar heb ik lekker twee beschuiten en drie koppen cappuccino op. Manlief heeft me aangekleed (want ik vond het erg koud op die kamer, ondanks mijn opvliegers :38:), ik heb geplast en instructies gekregen van de verpleging over de medicatie en toen was het nog wachten op Nio. Deze kwam om kwart voor drie en zei dat hij alles heeft kunnen doen, wat hij wilde doen en hij dacht dat hij de double bubble waarschijnlijk wel weg heeft kunnen krijgen ..... joehoe :43:.

En om drie uur gingen we weer naar huis..... onderweg nog ff naar de apotheek geweest en toen stond thuis het eten al klaar.... mijn jongste dochter had een heerlijke pasta gemaakt. 

En toen wilde ik mijn verslag typen op het borstenforum...... ben er al uren mee bezig, maar ik kan maar niet opschieten omdat ik zoveel kraambezoek krijg bij mijn tweeling. Wat een feestdag..... Echt, zo ervaar ik het. Ik hou mijn bh nu nog ff aan, maar wat ik er al van gezien heb, bevalt me wel. 

Tot zover mijn verslag. En nogmaals bedankt voor jullie steun, lieve dames. 

 

In love with you and my boobs :wub:

 

:53:, Jaydee

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooh wat heeerlijk om dit te lezen!! Zo blij dat het goed gegaan is en nog blijer dat je je zo goed voelt en al zoveel bezoek en verwennerij hebt gehad vandaag. Je verdient ook niks anders. Ik wens je een heel voorspoedig herstel en de mooiste kerstballen die je ooit hebt gehad! Doe rustig aan en laat je in de watten leggen. De komende weken zijn voor jou! Slaap lekker meid en hopelijk zonder al te veel pijn! 

 

:53: Guusje78

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Guusje78:

Ooooooh wat heeerlijk om dit te lezen!! Zo blij dat het goed gegaan is en nog blijer dat je je zo goed voelt en al zoveel bezoek en verwennerij hebt gehad vandaag. Je verdient ook niks anders. Ik wens je een heel voorspoedig herstel en de mooiste kerstballen die je ooit hebt gehad! Doe rustig aan en laat je in de watten leggen. De komende weken zijn voor jou! Slaap lekker meid en hopelijk zonder al te veel pijn! 

 

:53: Guusje78

Dankjewel, lieverd. Oké, de komende weken zijn voor mij, maar ik wil deze weken graag met jou delen.... ik wil dat het voor jou ook jouw weken gaan worden..... een geslaagde operatie, een wond die goed heelt en twee mooie gelijke boobs. Zodat we samen kunnen genieten. Ik gun jou dat uit de grond van mijn hart :wub:.

 

:53: dikke knuffel voor jou, mop!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Pienn:

Hee @Jaydee Wat een leuk verslag! Kan me voorstellen dat je hem even kneep toen Nio nog niet binnen was! Ben blij dat alles goed is gegaan en nu maar hopen dat die double bubble weg is! Lekker rustig aan en laten verwennen!! Xxx

Komt goed hoor. Dankjewel. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee....Hee meis, heb gisteravond serieus aan je gedacht maar kon je door de websiteproblemen geen succes wensen. Dus superfijn nu je verslag te kunnen lezen! Lig helemaal in een deuk om die Crocs van Bianca :154:en je bril haha! 

 

Meis, wat heerlijk dat je het achter de rug hebt. Ik wens je een goed herstel zonder Double bubbles :71:! Laat je lekker verwennen door man en meiden! 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Guusje78:

Echt niks doen en alleen aan jezelf denken. Xxx

Oké, ik doe niks. Maar mag ondertussen wel óók een beetje aan jou denken.... sorry, that's me.

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.