Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kiki, dankjewel voor je berichtje. Lief van je. Ja, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.  Vandaag over drie weken is het zover. Ik heb er zin in. Eindelijk van die double bubble verlost, hoop ik. Helaas duurt het wel drie tot zes maanden voordat ik daadwerkelijk weet of de operatie geslaagd is en mijn double bubble is verdwenen. Maar komt vast goed. Slechter dan nu kan bijna niet. 

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36, dankjewel meis. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Alleen is voor mij het codewoord "geduld" wel helemaal van toepassing, omdat ik pas over drie tot zes maanden weet of de double bubble daadwerkelijk weg is. Maar ja.... ik loop er nu ook al anderhalf jaar mee, dus nog een half jaartje erbij maakt dan ook niet uit. 

Jij nog steeds blij met de beslissing, die je hebt genomen voor 6 november? 

Lief iig dat je nog aan me denkt. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎11‎-‎2017 om 10:59 zei Jaydee:

Ineens besef ik dat het best wel dichtbij komt. Gisteren was ik op mijn werk en toen werd ik gebeld door Parkkliniek; of ik misschien aanstaande dinsdag al kon.......WHAAAAAAAA..... mijn hart sloeg ff over. Helaas kan het niet, omdat ik dat niet geregeld krijg met mijn werk en mijn man ook niet. Maar ineens besefte ik dat het al over drieenhalve week zover is. Spannend.....twijfels.....reuze zin in.... kortom; rollercoaster in mijn hoofd :38:. Maar dat zullen velen vast wel herkennen. 

 

 

:45: WHAAAA .. die gasten bellen ook altijd ongelegen he :P Nog effe en dan ben je aan de beurt.. heerlijke Nio'sss whoehaaaa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BrownieG:

 

:45: WHAAAA .. die gasten bellen ook altijd ongelegen he :P Nog effe en dan ben je aan de beurt.. heerlijke Nio'sss whoehaaaa

 

Nou... ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn hart ff overslaat hoor, als ik "parkkliniek " in mijn scherm zie verschijnen als mijn telefoon gaat. Maar idd...... nog 17 nachtjes, als ik het ff snel tel?  Dus het komt idd steeds dichterbij. Maar ik ben er wel aan toe. Laat maar komen, die Nio's. Ik hou je op de hoogte, meis. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BrownieG:

@Jaydee nou zal je zeggen dat ik laatst met een vriendinnetje daar was :) en mijn hartje klopte ook weer.... whahaha.. zag mezelf al liggen voor een wisseltje WHAHAHAHA.. te erg dit he hihi.xx

Ben je al na aan het denken over een wissel dan? Jouw boobs zijn zó mooi... die zou ik nooit meer wisselen :38:.

Bij mij is het pure noodzaak, anders zou ik ook niet voor een wissel zijn gegaan. Maar ik ben er nu toch stiekem wel blij om... kan ik gelijk groter gaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

Jeetje als je dat zo zegt 17 dagen is echt heeeel snel voor je ni( . ) ( . )s :) 

Ja... ik schrok er zelf ook van toen ik het zo las.... maar heb het ff snel berekend... kan ook zijn dat het niet klopt hoor.....

 

Heb het net ff nageteld.... maar ik heb me vergist..... vanaf nu nog 18 nachten :45:. Zie je... ben er nu al van in de bonen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jaydee:

Ben je al na aan het denken over een wissel dan? Jouw boobs zijn zó mooi... die zou ik nooit meer wisselen :38:.

Bij mij is het pure noodzaak, anders zou ik ook niet voor een wissel zijn gegaan. Maar ik ben er nu toch stiekem wel blij om... kan ik gelijk groter gaan 

 

 .. die stiekume gedachte he, sluimert zo nu en dan wel eens ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BrownieG:

 

 .. die stiekume gedachte he, sluimert zo nu en dan wel eens ;) 

xx

En hoeveel cc is die stiekeme gedachte dan wel?  :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BrownieG:

@Jaydee 700CC zou wel mijn max zijn :44: iets meer profile. Moment komt vanzelf als ik ervoor wil gaan en ondertussen laat ik het lekker sluimeren..

Wauw.... dat zal heel mooi staan bij jouw slanke postuur. Die worden huge. Mooi hoor.... ik hou ervan :1big_boobs:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo..... nog een kleine week, dan is het zover. Ik ben afgelopen donderdag gebeld door Parkkliniek. Ik word aanstaande vrijdag om 8.30 uur verwacht en ik word uiterlijk 9.45 uur geopereerd. Wel lekker dat ik zo vroeg mag... ik ben die dag als eerste aan de beurt en als het allemaal een beetje meezit, dan kunnen we voor de spits weer lekker naar huis. 

Gisterenavond hebben mijn dochters als verrassing mijn huis helemaal gepoetst. Zooooooooo lief :wub:. Ik heb van de week even een cortisone injectie in mijn schoudergewricht laten zetten wegens mijn versleten schouder. Ik kreeg mijn arm niet wijd, dus zat daar een beetje over in.... want met de operatie en alles wat Nio wil gaan doen, lig ik toch al snel een uur met de armen wijd..... dan zou ik na de operatie meer last hebben van mijn schouder dan van mijn boobs. Afgelopen week ook een flinke griep gehad; al mijn holtes zaten verstopt en waren ontstoken, keelpijn, hoesten, snotteren, koorts, kortom... algehele malaise. En dat een week voor de operatie :wacko:. Ik slik van alles aan echinaforce en vitamines, maar de huisarts zei dat ik mijn geld beter door het toilet kon spoelen. Ik kon beter zorgen voor voldoende rust, zodat mijn lichaam alle energie kon gebruiken om te herstellen. Gelukkig gaat het al wat beter; beetje hoesten en snotteren nog en een beetje schor, maar gelukkig geen koorts meer. Hopelijk ben ik er vrijdag helemaal vanaf. 

Net met boodschappen doen twee coca cola flesjes gekocht (tegen de misselijkheid na de narcose) en dextrose energy (tegen eventuele flauwte na de operatie). Maandag en dinsdag nog werken (dinsdag sinterklaasfeest op de groep) en dan ga ik mezelf woensdag en donderdag nog ff lekker vertroetelen; lekker scrubben, ontharen, maskertje, nagels doen, uitgebreid badderen etc) en dan ben ik er wel klaar voor denk ik zo. Ik heb er iig reuze zin in en heb totaal geen last van zenuwen (waarom zou ik ook eigenlijk? ). Ik hoop vanaf vrijdag dus stukje bij beetje afscheid te gaan nemen van mijn double bubble (kan 3 tot 6 maanden duren) en dan ook eindelijk weer eens te kunnen gaan genieten van mijn boobs en gewoon in de spiegel te kunnen kijken. Ik hou jullie op de hoogte. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee...echt super spannend voor je! Nogmaals beterschap. Hoop dat je je volgende week helemaal fris en fruitig voelt! Denk dat velen hier voor je zullen duimen!

 

Ach, wat lief van je meiden! Heerlijk toch....

Hier vandaag ook door de kinderen gepoetst. Echter, niet als verrassing maar omdat ze de opdracht kregen haha! Merk wel dat mijn gezin niet echt gewend is iets te doen. Ik heb het immers altijd al gedaan. Dat is iets wat ik hiervan geleerd heb en vanaf nu wel gaat veranderen :145: gnagna...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei noov:

@Jaydee...echt super spannend voor je! Nogmaals beterschap. Hoop dat je je volgende week helemaal fris en fruitig voelt! Denk dat velen hier voor je zullen duimen!

 

 

Dank je wel, meis. Ik voel me iedere dag een stuk beter, dus komt vast helemaal goed. En ik vind dat super lief dat veel mensen hier voor me zullen duimen. Dan moet het zeker en vast goed gaan komen met die double bubble van mij.

 

1 uur geleden zei noov:

 

 

Ach, wat lief van je meiden! Heerlijk toch....

Hier vandaag ook door de kinderen gepoetst. Echter, niet als verrassing maar omdat ze de opdracht kregen haha! Merk wel dat mijn gezin niet echt gewend is iets te doen. Ik heb het immers altijd al gedaan. Dat is iets wat ik hiervan geleerd heb en vanaf nu wel gaat veranderen :145: gnagna...

Ja, ik vond het ook super lief van ze. Toen ze nog thuis woonden, moest ik ook altijd alles zelf doen en ze achter hun vodden aan zitten. Maar nu ze zelf echtgenote en moeder zijn, en hun eigen huis schoon moeten houden, zijn ze heel erg veranderd. Het ziet er bij hun thuis ook altijd spik en span uit.... dat had ik vroeger ook niet verwacht , toen ze al hun spullen altijd maar lieten slingeren...... mama ruimde het wel op.(mama's fout dus :blush:). Maar zo zie je maar..... uiteindelijk komt alles goed. 

Hoe is het nu met jou, meis? Tevreden over het resultaat? 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zee-Bra77:

:53: zomaar omdat het kan...een kusje van mij  :38:

Dat is lief van je. Alles komt goed hoor, meis. Let maar op mijn woorden. Jij gaat straks zó blij zijn. 

En als je tegen de narcose opziet; gewoon melden, dan stellen ze je wel gerust.... en als je misselijk wordt van narcose, moet je dat van tevoren even aangeven, dan krijg je een anti-misselijkheidsmedicijn door je infuus. En zorg dat je een leuke gedachte hebt als je onder narcose gaat.... dan word je ook weer met een leuke gedachte en op een fijne manier wakker. En dan is het al achter de rug. En de pijn na de operatie is echt heel goed te handelen. Vraag ff of Best_boobie of Desert-Rose ff een schema voor je maakt, zodat je een spiegel opbouwt. Dan ben je de pijn gewoon voor. En probeer verder gewoon lekker te genieten, meis. Doe net alsof je bevallen bent van een tweeling en dat je in je kraamtijd zit...... geniet van je pasgeborenen ;). Echt meis..... het leven is veel te kort om je zo druk te maken (om iets waar je je helemaal niet druk om hoeft te maken.... je  bent tenslotte in goede professionele handen). Probeer er gewoon lekker van te genieten, van deze "voorpret" en maak je niet te druk, mop. Alles komt goed! Het is zo zonde van je (negatieve) energie, als je zo zenuwachtig bent, want het helpt zo weinig. Hierbij stuur ik wat positieve energie jouw kant op. Probeer te genieten van wat komen gaat. 

Heel veel liefs van mij. (Als ik het van je over kon nemen, zou ik het zo doen..... ik zie het namelijk als een positieve gebeurtenis..... niet als iets, waar je bang voor moet zijn).

 

Dikke knuffel voor jou :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei CupA84tje:

Duimen ga ik zeker doen, ben blij dat het bijna zover is! Zo zie je maar inderdaad die kleintjes worden ook groot en zelfstandig haha wel heel lief hoor. Niet alle kinderen zijn zo, maar dat kan denk ik niet anders met zo een lieve mama als jij.

 

xxx

Lief van je, mop. Laten we zo zeggen; "We hebben het in ons gezin allemaal heel erg getroffen met elkaar :wub:". 

 

 

Vandaag over een week lig ik lekker in mijn kraambed met mijn nieuwe "tweeling" :45:. 51 jaar..... hoe ouder hoe gekker hè? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jaydee:

Lief van je, mop. Laten we zo zeggen; "We hebben het in ons gezin allemaal heel erg getroffen met elkaar :wub:". 

 

 

Vandaag over een week lig ik lekker in mijn kraambed met mijn nieuwe "tweeling" :45:. 51 jaar..... hoe ouder hoe gekker hè? :38:

Haha dat is juist zo leuk :) hoe gekker hoe beter :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2017 om 18:48 zei Jaydee:

Lief van je, mop. Laten we zo zeggen; "We hebben het in ons gezin allemaal heel erg getroffen met elkaar :wub:". 

 

 

Vandaag over een week lig ik lekker in mijn kraambed met mijn nieuwe "tweeling" :45:. 51 jaar..... hoe ouder hoe gekker hè? :38:

Hahahahahaha, ik lig her helemaal in een duik.....buikpijn van het lachen, heeelijk mens ben jij! Mijn humor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.