Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Jaydee Blij te horen dat het tot nu toe gunstig is :35:

Hopelijk dat het iets chronisch is en dat de antibiotica aanslaat en dat het dan goed is. Ik gun jullie het zo!!!

Hoe gaat het nu met je rug en schoondochter???

 

Denk wel aan jezelf meis en probeer ook wat te genieten van het mooie weer ;)

 

Lieve gr Eef...:53:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 16-7-2018 om 19:43 zei e.e.f.:

@Jaydee Blij te horen dat het tot nu toe gunstig is :35:

Hopelijk dat het iets chronisch is en dat de antibiotica aanslaat en dat het dan goed is. Ik gun jullie het zo!!!

Hoe gaat het nu met je rug en schoondochter???

 

Denk wel aan jezelf meis en probeer ook wat te genieten van het mooie weer ;)

 

Lieve gr Eef...:53:

 

 

 

Hoi Eef, 

 

Bedankt voor je berichtje. Wat ben je toch een lieverd. 

Met mijn schoondochter gaat het langzaamaan steeds beter. Mijn zoon heeft nu vier weken vakantie, dus kunnen ze lekker samen van de kleine man genieten en staat mijn schoondochter er nog niet alleen voor. Komt goed :35:

 

En mijn rug..... tja. De pijn van de slijtage in de nek, de schouder en de onderrug wisselen elkaar een beetje af. Maar ben ondanks de zware pijnstilling nooit zonder pijn. Moet het echt nog een plaatsje geven en accepteren dat dit nooit meer goed komt. Daar heb ik het nog wel wat moeilijk mee. En verder ff kijken.....misschien toch maar eens een blokkade hier en daar laten zetten, kijken wat dat oplevert. 

 

Geniet van het mooie weer, meis. Ga je nog op vakantie? Voor het weer hoef je eigenlijk niet weg hè? Zo heerlijk warm in Nederland. Ik hou ervan :beach:.

 

Veel liefs, Jaydee :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jaydee 

 

Fijn om te horen dat het met je schoondochter ietsje beter gaat en dat je zoon nu voor haar er kan zijn en ze samen kunnen genieten van de kleine :35:

Geeft jou nu ook wat meer ruimte  om ook aan jezelf te denken en toch iets genieten van het mooie weer (pffff ietsje te...)

 

Kost toch wel energie lijkt me om elke dag met pijn te leven. Snap heel goed dat je moeite hebt om het te accepteren en misschien idd nog een optie om die blokkades te overwegen. Misschien heb je er wel enorm baad bij, je kan je er eens goed in verdiepen. Maaaaar nu eerst maar ff lekker rustig aan doen meid. Je hebt ff weer genoeg achter de rug lijkt mij ;)

 

We hebben nog niet iets geboekt ofzo. Mijn vriend heeft 3 wk vakantie en we zien wel waar het schip strand. Voor het mooie weer hoeven idd niet ver weg. Ik hou er ook van. Lekker buiten leven. Zwembad erbij en kleine voor hondje...nou wat wil je nog meer!!! :P

 

Nogmaals rustig aan meid

Lieve gr Eef...:53:

 

Ene wij zien hier om elkaar te steunen toch??? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@e.e.f., ojee..... dit berichtje heb ik ff helemaal gemist. :93:

Heb je net al geantwoord in mijn statusupdate. Maar hierbij nogmaals; Geniet van je vrije tijd met je vriend en je hondje. Gelukkig is het niet meer zo warm. 

 

Knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee lieve @Jaydee! Long time no see, uhh speaking ;) Helaas zit het er voor ons op en zijn we weer terug in Nederland (wat dat betreft kan een vakantie blijkbaar nooit lang genoeg duren voor mij). 

 

Wat een verhaal weer zeg, jeetje. Gelukkig is het met je schoondochter nu een stukje beter en wordt er goed voor haar gezorgd. Wat naar dat ook je onderste rugwervels versleten zijn. Accepteren van die pijn lijkt me inderdaad heel erg lastig. Maar in de tijd gaat je dat vast lukken. Van je man ook weer onduidelijk nieuws he… Is de antibiotica aangeslagen of kan je dat pas over vier maanden zeggen?? 

 

Maar JAAA je boobs zijn wat je al die tijd al wilde!! :43: En in het echt zijn boobs ook nooit helemaal gelijk, toch?! Ik ben blij voor je. 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@oopsnewboobs , wat jammer dat je vakantie er weer op zit. Maar je hebt het vast heel fijn gehad.

Ik ga altijd graag op vakantie, maar ik ben ook altijd blij als we weer naar huis gaan. Kan niet zo lang zonder de kinderen en de kleinkinderen. Volgend jaar in mei zijn we van plan om met het hele gezin op vakantie te gaan. Lijkt me reuze gezellig. Lekker met kinderen, aanhang en kleinkinderen. 

 

Wat mijn gewrichten betreft; nadat ik weer door mijn rug gegaan ben eind augustus, is gebleken dat mijn gehele ruggenwervelkolom versleten is van boven tot onder, dus niet alleen mijn halswervels en onderste ruggenwervels, en ook mijn linkerheup. Ik loop nu bij een chiropractor, die gaat kijken of hij door middel van decompressie wat ruimte tussen mijn wervels kan creëren , zodat de zenuwen niet constant bekneld zitten en ik wat minder pijn ga krijgen. Hopelijk levert het wat op. En verder moet ik het gewoon maar een plekje zien te geven.....het is een onomkeerbaar proces, dus ik zal er gewoon mee moeten dealen. 

 

Mijn man moet in november weer bloed prikken om zijn PSA-WAARDES te bepalen en we hebben dan op 30 november een belafspraak met de uroloog. Dus dan weten we meer. Spannend!

 

En met mijn boobs ben ik nog iedere dag blij. Maar jij ook, denk ik. Heb net nog ff je album bekeken en ze zien er prachtig uit. Nice boobs, meis!

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2018 om 11:48 zei Dhc158:

Hoi @Jaydee

 

zelf heb je ook het nodige al meegemaakt he jeetje!

hoe gaat het nu met je?

en met je schoondochter ook inmiddels wat beter?

 

wat kunnen dingen ontzettend tegen zitten he

 

Dikke knuf xxx

Hoi meis,

 

Ach ja, soms zitten dingen wat tegen.....en bij de één wat meer dan bij de ander. Maar als het uiteindelijk maar goed komt, dan is het ook goed toch? 

Met mijn schoondochter gaat het gelukkig inmiddels heel goed. Per 1 november gaat ze weer aan het werk en dan ga ik op drie kleinkinderen passen. Zal wel druk worden, maar wel erg leuk. 

 

Met jou alles goed?

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Ja, ontzettend jammer haha! Maar we hebben het inderdaad heel fijn gehad en ontzettend veel gezien en meegemaakt. Dus dat zit voor altijd in mijn koppie hihi. Voor jou lijkt het me anders inderdaad, als je kinderen en kleinkinderen hebt. Wat heerlijk! Zeker doen als jullie t georganiseerd krijgen! 

 

He bah :( Ik hoop dat die chiropractor wat voor je kan betekenen, met minder pijn zal het toch wat makkelijker zijn om het te accepteren. Oke, nu even een rustige tijd dus voor je man. 

 

Ahh ja snap ik helemaal! Ze zijn ook zo mooi!! Eindelijk hoe het al meteen had moeten zijn een paar jaar geleden. Ja ik ben er ook nog super blij mee!! Was heerlijk op vakantie; bikini's zonder vulling aan, nooit druk maken om gapende bh's en af en toe zelfs zonder bh de deur uit! Trouwens, kan jij mijn nieuwe foto's (3) zien van na de vakantie? Heb ze er met mijn mobiel op gezet, maar twijfel of het wel helemaal goed is gegaan.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo dames..... al lang niks in mijn topic geplaatst, maar hier ben ik weer ff met een nieuwtje; heeft niks met mijn boobs te maken (daar gaat het overigens prima mee), maar ik wil graag met jullie delen dat wij rond 20 augustus voor de vierde keer opa en oma hopen te worden :tatice_04: :connie_39:.

Onze jongste dochter is zwanger. Zo leuk! En het leuke is dat we bijna bij haar in de buurt gaan wonen (twee straten verderop).We zitten op het moment namelijk midden in de verhuizing. We hebben 1 februari de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en we gaan 23 februari over. En dan 28 februari uiteindelijk ons oude huis opleveren.

Ze heeft gevraagd of ik bij de bevalling wil zijn. Dus ik denk dat ik er nog eerder ben dan de verloskundige.....hop,  op de fiets en binnen een minuut ben ik bij haar . :45:

Gaat het met jullie ook allemaal goed, meiden? Hoop snel weer eens van jullie te horen. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woaw, Jaydee; dan ben jij zoals die vroedvrouwen in "Call the midwife". Die komen ook altijd met de fiets. :45:

Leuk dat je dochter je gevraagd heeft om erbij te zijn. Maar jij hebt dan ook tonnen ervaring.

 

En, tussen haakjes maar om toch bij het thema te blijven, fijn dat het nog steeds goed gaat met de boobies. Met de mijne ook trouwens. :152:

Prettig weekend.

:48:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2019 om 22:21, Doe ik het of niet? zei:

Gaat je dochter trouwens thuis bevallen?

Als het allemaal goed gaat wel ja. Leuk....bij onze oudste dochter ben ik ook bij de geboorte van haar tweede kindje geweest......zó bijzonder. 

Ik beantwoord je pb'tje morgen even. Vandaag flink aan de bak geweest in het nieuwe huis, dus ben nu total loss. Slaap lekker @Doe ik het of niet?

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2019 om 18:33, Jaydee zei:

Hallo dames..... al lang niks in mijn topic geplaatst, maar hier ben ik weer ff met een nieuwtje; heeft niks met mijn boobs te maken (daar gaat het overigens prima mee), maar ik wil graag met jullie delen dat wij rond 20 augustus voor de vierde keer opa en oma hopen te worden :tatice_04: :connie_39:.

Onze jongste dochter is zwanger. Zo leuk! En het leuke is dat we bijna bij haar in de buurt gaan wonen (twee straten verderop).We zitten op het moment namelijk midden in de verhuizing. We hebben 1 februari de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en we gaan 23 februari over. En dan 28 februari uiteindelijk ons oude huis opleveren.

Ze heeft gevraagd of ik bij de bevalling wil zijn. Dus ik denk dat ik er nog eerder ben dan de verloskundige.....hop,  op de fiets en binnen een minuut ben ik bij haar . :45:

Gaat het met jullie ook allemaal goed, meiden? Hoop snel weer eens van jullie te horen. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

 

 

Hoi meid...

 

Toevallig moest ik aan je denken hoe het nu met je gaat en met de verhuizing.

Wat goed nieuws allemaal meid!!! Gefeliciteerd dat je weer oma wordt en wat leuk dat jij bij de bevalling aanwezig mag zijn!!! Ik gun het je van harte na alle ellende van de afgelopen tijd. Wat goed dat jullie je huis hebben verkocht zeg. Het was nog een beetje afwachten of de koop door ging toch?

Hoe gaat het verder met je rug? En hoe gaat het met je hubbie? Al meer duidelijkheid over de psa waarden???

 

Doe wel rustig aan he!!! 

Lieve gr Eef...:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 11-2-2019 om 10:43, e.e.f. zei:

 

 

Hoi meid...

 

Toevallig moest ik aan je denken hoe het nu met je gaat en met de verhuizing.

Wat goed nieuws allemaal meid!!! Gefeliciteerd dat je weer oma wordt en wat leuk dat jij bij de bevalling aanwezig mag zijn!!! Ik gun het je van harte na alle ellende van de afgelopen tijd. Wat goed dat jullie je huis hebben verkocht zeg. Het was nog een beetje afwachten of de koop door ging toch?

Hoe gaat het verder met je rug? En hoe gaat het met je hubbie? Al meer duidelijkheid over de psa waarden???

 

Doe wel rustig aan he!!! 

Lieve gr Eef...:53:

 

Hoi Eef en @Sjuul,  sorry voor mijn late reactie, maar ben de laatste tijd niet echt actief geweest op het BF in verband met onze verhuizing. Alles wat tegen kon zitten, zat ook tegen; het begon al voordat we het voorlopig koopcontract getekend hadden...toen werd ons ff tussen neus en lippen door verteld dat er beslag op het huis zat, dat beslag ging er gelukkig eind december vanaf, dus toen durfden we ook pas de meubels te gaan kopen, waardoor nu nog steeds de helft niet binnen is. Tijdens de overdracht ontstond er een ruzie tussen de verkoper en ons, omdat ons ter ore kwam dat er beneden in de slaapkamer en badkamer geen vloerverwarming zat, iets wat ons wel beloofd was en waarvoor we betaald hadden. We hebben toen via de notaris geregeld dat we geld terug kregen van de verkoper. Eigenlijk maar een schijntje van wat het ons werkelijk ging kosten, maar toe maar weer. Toen hadden we de sleutel en vielen vanaf dat moment van de ene in de andere verbazing; het was vreselijk vies opgeleverd, de ketel was kapot, van de elektriciteit klopte helemaal niks, er zat een gat van 1x2m verstopt achter een plaat in het plafond van de slaapkamer, de motor was uit de nog vrij nieuwe combi oven/magnetron gestolen en de vaatwasser bleek stuk te zijn. Het heeft ons veel extra tijd, energie en geld gekost om alles weer op orde te krijgen, maar we wonen er nu sinds 23 februari en het is nu wel helemaal naar ons zin. Dus we zullen de afgelopen vervelende periode maar vergeten en ons op de toekomst hier richten. 

Er zijn altijd ergere dingen. Zo heeft mijn nichtje van 40 begin januari te horen gekregen dat ze borstkanker heeft met uitzaaiingen in de lymfeklieren en in haar longvlies. Ze zit nu aan de chemotherapie, maar dat is puur ter verlenging van haar leven, want de ziekte is helaas niet meer te genezen. Heel confronterend; mijn zus is op 43 jarige leeftijd aan borstkanker overleden, haar dochter kreeg twee jaar geleden op 35 jarige leeftijd borstkanker. Toen bleek dat zij drager was van het BRCA2-gen, moesten mijn broer en ik ook op pad voor het erfelijkheidsonderzoek. Godzijdank was ik geen drager (waardoor ik het dus ook niet op mijn kinderen over kon dragen), maar mijn broer helaas wel. Daarom moesten zijn drie dochters (een ééneiige drieling) ook het erfelijkheidsonderzoek ondergaan, maar gelukkig bleken ook zij geen drager van het gen. En nu blijkt dus dat één van die meiden nu toch borstkanker met uitzaaiingen heeft. Zij heeft toen ze achttien was ook al leukemie overwonnen, maar helaas is er nu geen genezing meer mogelijk. Dus dan valt zo'n negatieve verhuiservaring wel mee. 

 

Met mijn rug gaat het ook niet zo best; de polyartrose heeft zich van mijn nek, schouder en onderrug ook uitgebreid naar mijn heupen, knieën, grote tenen en duimen. Volgende week moet ik naar mijn eerste afspraak op de pijnpoli. Ik denk dat ze dan een zenuwblokkade voor gaan stellen voor mijn rug. Aan mijn schouder ga ik van de zomer geopereerd worden en voor de rest van mijn lichaam slik ik veel pijnstilling en ga ik één keer in de week naar de fysio met oefenruimte en word ik geholpen door een persoonlijke fysiotherapeut die mij begeleidt bij de oefeningen. Ik doe ook dagelijks de oefeningen thuis en probeer zoveel mogelijk te blijven bewegen, zodat mijn gewrichten niet nog stijver worden dan ze nu al zijn. 

 

Mijn man moet in de laatste week van april weer bloed laten prikken voor zijn PSA en daar krijgt hij 6 mei dan de uitslag van bij de uroloog. Ook weer spannend dus. Maar vorige keer was de PSA-waarde stabiel gebleven. Nog steeds veel te hoog, maar iig niet weer omhoog gegaan. En daar hopen we nu ook weer op. 

 

Ik heb ook nog wel heel leuk nieuws; onze dochter krijgt een meisje. Zo leuk! Dan hebben we straks dus twee kleindochters en twee kleinzoons. Helemaal leuk!

 

Zo..... genoeg over mij. Hoe is het met jullie, dames?

Bedankt voor jullie berichtjes. 

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig allemaal @Jaydee.

Fijn dat er dan toch dingen zijn die positief zijn waar je naar kunt uitkijken ..

Geniet maar lekker van je huisje, het heeft je zoveel energie en inzet gekost, het is nu tijd om te genieten ..

Ook hier borstkanker in de nabije omgeving, heel heftig en emotioneel allemaal, het lijkt wel de meest voorkomende aandoening die een vrouw kan krijgen tegenwoordig .. Je hoort niets anders meer lijkt het wel ..

 

Een dikke warme knuffel voor jou ?

van mij en een fijn weekend gewenst ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Sjuul

Je hoort het idd overal op het moment. En ik had verwacht dat er al veel vooruitgang geboekt zou zijn ten opzichte van 26 jaar geleden, toen mijn zus eraan overleden is, maar er gaan nog steeds heel veel vrouwen aan dood. Ze hebben de genezing ervan nog steeds niet onder de knie. 

 

Jij ook sterkte met de borstkanker in je nabije omgeving. En pluk de dag, zou ik zeggen. 

 

Bedankt voor je warme knuffel en uiteraard een dikke warme knuffel terug.

 

Veel liefs, Jaydee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jaydee

 

Ach meid ik vind dit allemaal zo erg voor je. Jeetje wat heftig weer allemaal!!!

Het zit jullie gewoon maar niet mee. Ik had jullie zo graag zoveel goeds dit jaar toegewenst maar het houd maar niet op zeg ?...

Gelukkig zijn er ook nog wel wat gelukspuntjes en probeer daar van te genieten...

 

Wat goed dat ondanks de spanningen en alle gedoe, de waarde van je hubbie stabiel zijn gebleven. Hopelijk komen ze er ooit nog achter waar die hoge waarden vandaan komt...

 

Meid doe ondanks alles toch rustig aan en denk aan jezelf (lekker sarcastisch doen :P)

 

Dikke hug :54: 

Lieve gr Eef...:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@e.e.f. en @MenM, bedankt voor jullie medeleven. Heel erg lief. Ik ben geen doemdenker en als het (weer eens) even tegenzit, dan kan ik daar even van van slag zijn, maar ik ga nooit bij de pakken neerzitten. Het leven is te kort om in een hoekje te gaan zitten kniezen; dus schouders eronder en weer gaan met die banaan. 

Maar wel fijn om te weten dat hier van die lieve meiden zitten, die zo meeleven met een ander. Dat siert jullie, meiden.

Als iedereen zo zou zijn, zou de wereld er een stuk beter uitzien. 

Thanks. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Jaydee zei:

@e.e.f. en @MenM, bedankt voor jullie medeleven. Heel erg lief. Ik ben geen doemdenker en als het (weer eens) even tegenzit, dan kan ik daar even van van slag zijn, maar ik ga nooit bij de pakken neerzitten. Het leven is te kort om in een hoekje te gaan zitten kniezen; dus schouders eronder en weer gaan met die banaan. 

Maar wel fijn om te weten dat hier van die lieve meiden zitten, die zo meeleven met een ander. Dat siert jullie, meiden.

Als iedereen zo zou zijn, zou de wereld er een stuk beter uitzien. 

Thanks. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Precies Jaydee. Dat is de goeie inzet. Zo denk ik ook meid. Maar dat betekent niet dat het je niet raakt. Je mag en moet er ook bij stilstaan, maar niet bij de pakken neerzitten. En ook de leuke kanten blijven zien en te genieten van het leven? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, MenM zei:

Precies Jaydee. Dat is de goeie inzet. Zo denk ik ook meid. Maar dat betekent niet dat het je niet raakt. Je mag en moet er ook bij stilstaan, maar niet bij de pakken neerzitten. En ook de leuke kanten blijven zien en te genieten van het leven? 

 

En zo is het maar net :38:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2019 om 22:52, Jaydee zei:

@e.e.f. en @MenM, bedankt voor jullie medeleven. Heel erg lief. Ik ben geen doemdenker en als het (weer eens) even tegenzit, dan kan ik daar even van van slag zijn, maar ik ga nooit bij de pakken neerzitten. Het leven is te kort om in een hoekje te gaan zitten kniezen; dus schouders eronder en weer gaan met die banaan. 

Maar wel fijn om te weten dat hier van die lieve meiden zitten, die zo meeleven met een ander. Dat siert jullie, meiden.

Als iedereen zo zou zijn, zou de wereld er een stuk beter uitzien. 

Thanks. 

Veel liefs, Jaydee  :53:

 

 

We zijn hier op het forum om elkaar te steunen waar nodig is toch? En dat hoeft niet altijd over onze boobies te gaan...

Is toch een fijn gevoel dat mensen met je meeleven en niet direct een mening klaarhebben...?

Tuurlijk raakt het je (zou niet best zijn als dat niet zo was :D) en idd de schouders er weer onder en DOOR.

 

Ik heb heel veel respect voor je (al ken ik je niet persoonlijk) maar zoals jij je door alle tegenslagen heen sleept, petje af hoor!!! :35: 

Jij bent een zeer krachtig persoon dat mag wel ff gezegd worden!!!

 

 

Lieve gr Eef... :53:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

We zijn hier op het forum om elkaar te steunen waar nodig is toch? En dat hoeft niet altijd over onze boobies te gaan...

Is toch een fijn gevoel dat mensen met je meeleven en niet direct een mening klaarhebben...?

Tuurlijk raakt het je (zou niet best zijn als dat niet zo was :D) en idd de schouders er weer onder en DOOR.

 

Ik heb heel veel respect voor je (al ken ik je niet persoonlijk) maar zoals jij je door alle tegenslagen heen sleept, petje af hoor!!! :35: 

Jij bent een zeer krachtig persoon dat mag wel ff gezegd worden!!!

 

 

Lieve gr Eef... :53:

 

 

 

 

Ik word er verlegen van ?. Ik ken jou ook niet persoonlijk, maar jij bent een schat.... altijd een lief woordje klaar voor een ander en je steunt mensen waar dat in je vermogen ligt. Heel lief! Thanx.

 

Lieve warme knuffel van mij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.