Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Je PC willen platzoenen, daar kan ik me nu eens helemaal in vinden. Ik begrijp wat je bedoelt @oopsnewboobs. Maar ik heb het ook maar bij een leuke kaart en een doosje Merci gehouden. :66:

Ja, maar jij hebt stiekem een beetje vlinders in je buik door je pc :38:. Ik vind Nio een supervent,  maar dan vooral vanwege zijn werk. Als ik vrijgezel was en ik zou hem in de kroeg tegen komen, dan liep ik er zo voorbij. Alhoewel.....tot hij zou gaan staan.....want hij is heel lang en dat vind ik heel aantrekkelijk, lange mannen ...... dat zoent zo heerlijk met een lange man........ Pffffffff,  Jaydee :81:..... kom eens ff met beide beentjes terug op aarde :45:. Sorry......ik liet me even gaan. 

 

Fijn weekend, ladies :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Jaydee:

Ja, maar jij hebt stiekem een beetje vlinders in je buik door je pc :38:. Ik vind Nio een supervent,  maar dan vooral vanwege zijn werk. Als ik vrijgezel was en ik zou hem in de kroeg tegen komen, dan liep ik er zo voorbij. Alhoewel.....tot hij zou gaan staan.....want hij is heel lang en dat vind ik heel aantrekkelijk, lange mannen ...... dat zoent zo heerlijk met een lange man........ Pffffffff,  Jaydee :81:..... kom eens ff met beide beentjes terug op aarde :45:. Sorry......ik liet me even gaan. 

 

Fijn weekend, ladies :53:

@Jaydee, hou op! Ik moet morgen nog gaan en nu ga jij het vuur wat aanwakkeren. Ik had mezelf nu net onder controle. :152:

Goh en ik had me bij Nio eigenlijk een kleine man voorgesteld. Misschien vanwege zijn korte achternaam? Of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

@Jaydee, hou op! Ik moet morgen nog gaan en nu ga jij het vuur wat aanwakkeren. Ik had mezelf nu net onder controle. :152:

Goh en ik had me bij Nio eigenlijk een kleine man voorgesteld. Misschien vanwege zijn korte achternaam? Of zo.

:45:, ga ervoor! Jij hebt niks te verliezen. 

 

Ik had me de eerste keer bij Nio ook een klein iemand voorgesteld, omdat hij volgens mij van Aziatische afkomst is en die mannetjes zijn meestal niet zo groot. Maar hij dus wel. Misschien een Aziatische vader (gezien zijn naam: Ren Chung Nio) en een lange Hollandse moeder??? Geen idee, maar hij is voor een Aziaat heel erg lang. 

 

Veel succes morgen bij je pc, @Doe ik het of niet?. Ik stuur je vanavond nog ff een pb-tje. Zit nu wat krap in mijn tijd. 

 

Kusssssssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2018 om 17:21 zei Jaydee:

Hey meis, dankjewel voor je lieve berichtje. Ik denk ook wel dat het goed gaat komen met dat litteken. Daar zie je straks weinig meer van. Ten eerste omdat hij in de plooi valt en ten tweede omdat hij gaat vervagen. 

Ik zal vanavond ff kijken of ik een foto kan plaatsen van de twins.:38:

 

Met mijn hubbie ging het helaas niet zo goed @oopsnewboobs en @e.e.f. :23:. Zijn PSA-WAARDE is wederom gestegen. Van 4.8 naar 5.6 in 4 maanden tijd ( terwijl dat maar met 0.1 hoort te stijgen per jaar). En bij hem is het in 8 maanden tijd gestegen van 3.8 naar 5.6. Dat is dus 1.8 in 8 maanden tijd. 

Nu krijgt hij 9 juli een MRI, waarvan hij dan 12 juli de uitslag krijgt. Ze wilde eerst dat we op vrijdag 13 juli zouden komen voor de uitslag, maar met mijn mislukte prothesewissel nog vers in het geheugen op vrijdag 13 mei 2016, voor ons geen medische toestanden meer op vrijdag de dertiende. Dus daarom hebben we die afspraak maar verzet naar 12 juli. We gaan niet de Goden verzoeken hè?

Maar lief dat jullie zo meeleven, meiden. Doet me goed. :wub:.

 

:53:, Jaydee

 

Oei dit is minder goed nieuws :(

Tis te hopen dat het allemaal mee valt. Ik ben niet zo thuis hiermee. De waarden zeggen me niet zoveel maar wat ik er uit lees is het niet best. Dus ze gaan nu een MRI maken om te kijken wat de mogelijke oorzaak kan zijn wat de PSA waarde zo snel hoog maakt???

Helemaal gelijk om nooit meer iets belangrijks op vrijdag de 13e te doen :35: Hopelijk brengt de 12e meer geluk :71:

Alvast super veel sterkte meid voor jou en je hubbie 

 

:53: Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Kristel612:

@Jaydee hoe gaat het nu met je??  Ik vraag me eigenlijk iets af, een dubbel bubble is dat iets wat we kunnen voorkomen? Is dat iets wat we doen waardoor dat dat komt? Of gewoon pech?? 

@best_boobieheeft mij eens gezegd, omdat ik de double bubble gelijk na de operatie al had, dat het dan de "schuld" van de chirurg is. En Nio zei ook dat mijn vorige pc mijn protheses veel te hoog geplaatst heeft. En als je dan al weefsel van jezelf hebt, dan zakt het er overheen en krijg je een double bubble. En bij mij stond ook de borstspier veel te strak. Dus Nio heeft bij mijn hersteloperatie in december mijn borstplooi verlaagd, mijn borstspier ingesneden, opgerekt en losgemaakt van mijn eigen weefsel, het kapsel verwijderd en grotere protheses geplaatst. 

Maar soms zeggen chirurgen ook van tevoren dat je een double bubble krijgt, die er na enkele maanden weer uittrekt. Bij @Sweetboobs16 was dat bijvoorbeeld het geval. Misschien dat je eens in haar album mag kijken om te zien dat dat helemaal weg getrokken is. 

Verder kan ik je er weinig meer over vertellen (ook al zou je denken dat ik inmiddels een behoorlijke ervaringsdeskundige ben :38:)

 

Oh ja...en het antwoord op je eerste vraag; het gaat prima met me. Gisteren weer voor het eerst gewerkt (Ik werk met kinderen van 4-12 jaar op een BSO) en dat was ook goed te doen. Was alleen bekaf, toen ik thuis kwam (denk nasleep narcose). Ben nog niet eens meer op het BF geweest gisterenavond......dus dat geeft wel aan hoe moe ik was :45:.

 

Xx, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei e.e.f.:

 

Oei dit is minder goed nieuws :(

Tis te hopen dat het allemaal mee valt. Ik ben niet zo thuis hiermee. De waarden zeggen me niet zoveel maar wat ik er uit lees is het niet best. Dus ze gaan nu een MRI maken om te kijken wat de mogelijke oorzaak kan zijn wat de PSA waarde zo snel hoog maakt???

Helemaal gelijk om nooit meer iets belangrijks op vrijdag de 13e te doen :35: Hopelijk brengt de 12e meer geluk :71:

Alvast super veel sterkte meid voor jou en je hubbie 

 

:53: Lieve gr Eef...

Dankjewel lieverd. Komt vast helemaal goed. Lief dat je zo meeleeft. :wub:

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Jaydee:

@best_boobieheeft mij eens gezegd, omdat ik de double bubble gelijk na de operatie al had, dat het dan de "schuld" van de chirurg is. En Nio zei ook dat mijn vorige pc mijn protheses veel te hoog geplaatst heeft. En als je dan al weefsel van jezelf hebt, dan zakt het er overheen en krijg je een double bubble. En bij mij stond ook de borstspier veel te strak. Dus Nio heeft bij mijn hersteloperatie in december mijn borstplooi verlaagd, mijn borstspier ingesneden, opgerekt en losgemaakt van mijn eigen weefsel, het kapsel verwijderd en grotere protheses geplaatst. 

Maar soms zeggen chirurgen ook van tevoren dat je een double bubble krijgt, die er na enkele maanden weer uittrekt. Bij @Sweetboobs16 was dat bijvoorbeeld het geval. Misschien dat je eens in haar album mag kijken om te zien dat dat helemaal weg getrokken is. 

Verder kan ik je er weinig meer over vertellen (ook al zou je denken dat ik inmiddels een behoorlijke ervaringsdeskundige ben :38:)

 

Oh ja...en het antwoord op je eerste vraag; het gaat prima met me. Gisteren weer voor het eerst gewerkt (Ik werk met kinderen van 4-12 jaar op een BSO) en dat was ook goed te doen. Was alleen bekaf, toen ik thuis kwam (denk nasleep narcose). Ben nog niet eens meer op het BF geweest gisterenavond......dus dat geeft wel aan hoe moe ik was :45:.

 

Xx, Jaydee

Ah ok nu snap ik er al wat meer van, was gewoon iets wat ik me afvroeg! Super blij voor je dat alles goed gaat! Probeer toch ook maar te rusten, dat komt je herstel alleen maar ten goede! :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kristel612:

Ah ok nu snap ik er al wat meer van, was gewoon iets wat ik me afvroeg! Super blij voor je dat alles goed gaat! Probeer toch ook maar te rusten, dat komt je herstel alleen maar ten goede! :32:

Ja mam :38:.

Lief dat je je zo om me bekommert.

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Kristel612:

Haha :D sorry als het zo overkomt :rolleyes: was goed bedoeld, je hebt al genoeg meegemaakt!!! 

Weet ik toch, meis. Was ook maar een grapje. Ik vind het gewoon superlief dat je zo bezorgd om me bent. :wub:

Meestal zit ik juist in jouw rol. Dus dit is ook wel fijn, dat iemand zich om mij bekommert. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

 

Eem vraagje. Ik zocht op het forum naar verlagen borstplooi en kwam nu op jouw topic terecht. Verdonck heeft mij vorig jaar geopereerd en precies gedaan zoals mijn voorsituatie maar nu blijkt mijn plooien niet helemaal gelijk te zijn. Verdonck geeft nu hetzelfde aan als Nio waar ik voor een so ben geweest. Mijn borstplooi 0,5cm (i know minimaal) verlagen. Maar Verdronk zei wel je er een risico kan zijn op een double bubble. 

Is het bij jou allemaal goed gekomen? Was jouw plooi ook van nature anders?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-6-2018 om 22:29 zei Ellen125:

Hoii,

 

Eem vraagje. Ik zocht op het forum naar verlagen borstplooi en kwam nu op jouw topic terecht. Verdonck heeft mij vorig jaar geopereerd en precies gedaan zoals mijn voorsituatie maar nu blijkt mijn plooien niet helemaal gelijk te zijn. Verdonck geeft nu hetzelfde aan als Nio waar ik voor een so ben geweest. Mijn borstplooi 0,5cm (i know minimaal) verlagen. Maar Verdronk zei wel je er een risico kan zijn op een double bubble. 

Is het bij jou allemaal goed gekomen? Was jouw plooi ook van nature anders?

 

xxx

Hoi meis,

 

Nee, mijn borstplooien waren wel gelijk voor mijn prothesewissel in mei 2016. Maar die chirurg heeft gewoon slecht werk geleverd, waardoor ik bij Nio twee hersteloperaties heb moeten ondergaan. Ik weet niet of jij al toegang hebt tot mijn album, maar anders mag je wel even kijken, dan voeg ik je toe. 

 

Xxx,  Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jaydee:

Hoi meis,

 

Nee, mijn borstlift waren wel gelijk voor mijn prothesewissel in mei 2016. Maar die chirurg heeft gewoon slecht werk geleverd, waardoor ik bij Nio twee hetsteloperaties heb moeten ondergaan. Ik weet niet of jij al toegang hebt tot mijn album, maar anders mag je wel even kijken, dan voeg ik je toe. 

 

Xxx,  Jaydee

Ja ik heb toegang. Die double bubble is mooi opgelost door Nio!

 

Bij mij zat plooi blijkbaar niet gelijk en wil Verdonck nu voor mij rechttrekken zodat borsten wat meer gelijk worden. Eentje kijkt nu ene beetje sip en wat platter aan de onderkant. Ben dus even op zoek naar ervaringen ;) Wil eigwnlijk wel weten waar ik aan begin. Heb nog geen akkoord gegeven. Maar Nio zou hetzelfde doen en dat vind ik al een hele geruststelling.

Mocht ik in de toekomst een wissel doen ga ik ook zeker naar hem toe denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2018 om 13:55 zei Ellen125:

Ja ik heb toegang. Die double bubble is mooi opgelost door Nio!

 

Bij mij zat plooi blijkbaar niet gelijk en wil Verdonck nu voor mij rechttrekken zodat borsten wat meer gelijk worden. Eentje kijkt nu ene beetje sip en wat platter aan de onderkant. Ben dus even op zoek naar ervaringen ;) Wil eigwnlijk wel weten waar ik aan begin. Heb nog geen akkoord gegeven. Maar Nio zou hetzelfde doen en dat vind ik al een hele geruststelling.

Mocht ik in de toekomst een wissel doen ga ik ook zeker naar hem toe denk ik. 

Nou.....ben benieuwd. Ik ga je volgen. En ik kan je idd aanraden, als je ooit voor een wissel gaat, om bij Nio te gaan. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee hoe is het met koos bubbelloos ^_^

Is de bubbel er tot zo ver je kan zien al uit? Ben je weer happy met je boobbies? 

Ben benieuwd naar het resultaat..

Hoe gaat het met je herstel? :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

Nou.....ben benieuwd. Ik ga je volgen. En ik kan je idd aanraden, als je ooit voor een wissel gaat, om bij Nio te gaan. 

 

Veel liefs, Jaydee

Het liefste zou ik het door Nio laten oplossen denk ik, maar hij wil dat dan in combinatie met wissel (snap ik wel) maar daar heb ik voorlopig nog geen zin in. Maar ik heb nog niks van Verdonck voorbij zien komen dat hij weleens de ploooi verlaagd (of die meiden zitten niet op het forum) en het is dus wel precisie werk dat je geen double bubble krijgt of dat hij de pocket te groot maakt en je met bottoming out te maken krijgt... :unsure:

Ik twijfel nu zo erg wat ik moet doen. Wil het eigenlijk wel graag opgelost krijgen want naakt voor de spiegel ben ik niet echt happy maar ook wel bang als het mis gaat want dan ben ik verder van huis denk ik... pffff

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Het liefste zou ik het door Nio laten oplossen denk ik, maar hij wil dat dan in combinatie met wissel (snap ik wel) maar daar heb ik voorlopig nog geen zin in. Maar ik heb nog niks van Verdonck voorbij zien komen dat hij weleens de ploooi verlaagd (of die meiden zitten niet op het forum) en het is dus wel precisie werk dat je geen double bubble krijgt of dat hij de pocket te groot maakt en je met bottoming out te maken krijgt... :unsure:

Ik twijfel nu zo erg wat ik moet doen. Wil het eigenlijk wel graag opgelost krijgen want naakt voor de spiegel ben ik niet echt happy maar ook wel bang als het mis gaat want dan ben ik verder van huis denk ik... pffff

 

xxx

 

Ik snap je dilemma. Ik was het vertrouwen in mijn pc, die mij in mei 2016 heeft geopereerd helemaal kwijt. En al helemaal toen ze het ook nog eens op een hele verkeerde manier op wilde gaan lossen (volgens Nio tijdens een second opinion bij hem). Dus toen heb ik ervoor gekozen om het door Nio op te laten lossen. Kostte me helaas wel weer €3500,-, maar liever dat, dan dat ik "gratis" mijn boobs nog verder zou laten verpesten door die andere pc. Ben nu supertevreden en heb er geen spijt van dat ik naar Nio gegaan ben.

Veel succes met je dilemma, meis. Ik hoop dat je tot een goede beslissing komt. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jaydee:

Ik snap je dilemma. Ik was het vertrouwen in mijn pc, die mij in mei 2016 heeft geopereerd helemaal kwijt. En al helemaal toen ze het ook nog eens op een hele verkeerde manier op wilde gaan lossen (volgens Nio tijdens een second opinion bij hem). Dus toen heb ik ervoor gekozen om het door Nio op te laten lossen. Kostte me helaas wel weer €3500,-, maar liever dat, dan dat ik "gratis" mijn boobs nog verder zou laten verpesten door die andere pc. Ben nu supertevreden en heb er geen spijt van dat ik naar Nio gegaan ben.

Veel succes met je dilemma, meis. Ik hoop dat je tot een goede beslissing komt. 

 

Veel liefs, Jaydee

Dankje :) 

Ik heb opzich wel vertrouwen in Verdonck, alleen ik weet dat Nio er waarschijnlijk veel meer mee te maken heeft en zich het dus waarschijnlijk iets meer vertrouwd mee is..

Ik ga er maar even goed over nadenken en overleggen met m'n vriend. 8 weken niks mogen is ook wel lang maar neig nog steeds naar het te laten oplossen. Het is gewoon niet zo mooi nu :( Zo jammer dat het alleen niet in het begin meteen is aangepakt.  Maarja dat is toch alleen maar achteraf..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Dankje :) 

Ik heb opzich wel vertrouwen in Verdonck, alleen ik weet dat Nio er waarschijnlijk veel meer mee te maken heeft en zich het dus waarschijnlijk iets meer vertrouwd mee is..

Ik ga er maar even goed over nadenken en overleggen met m'n vriend. 8 weken niks mogen is ook wel lang maar neig nog steeds naar het te laten oplossen. Het is gewoon niet zo mooi nu :( Zo jammer dat het alleen niet in het begin meteen is aangepakt.  Maarja dat is toch alleen maar achteraf..

 

xxx

Jaaaaaaaaa, op zich is acht weken niks doen best wel lang, maar ja, wat is nou acht weken op een heel mensenleven? Dat weegt niet op tegen dag in, dag uit met veel tegenzin in de spiegel moeten kijken. Tenminste....dat is hoe ik erover zou denken. 

Good luck ermee. Hou me maar op de hoogte, oké?

 

Xx, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jaydee:

Jaaaaaaaaa, op zich is acht weken niks doen best wel lang, maar ja, wat is nou acht weken op een heel mensenleven? Dat weegt niet op tegen dag in, dag uit met veel tegenzin in de spiegel moeten kijken. Tenminste....dat is hoe ik erover zou denken. 

Good luck ermee. Hou me maar op de hoogte, oké?

 

Xx, Jaydee 

Ja daar heb je wel gelijk in. Misschien dat ik Verdonck nog maar een email moet sturen met wat vragen. Misschien gaat de twijfel dan weg. 

 

Doe ik!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.