Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Leuk om te zien hoe iedereen met elkaar meeleeft en zo "nieuwsgierig" is naar elkaar.. terwijl de meeste elkaar niet kennen!:33: top dit!

 

Uiteraard @Jaydee hopen dat je woensdag de allermooiste boobies in de spiegel ziet! Ook ik ben nieuwsgierig naar het nieuwe resultaat.. fijn herstel nog gewenst:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel @Bloemmetje. Heel lief van je. :53:.

Als de pleister eraf is, plaats ik weer een foto. Dan zitten nog wel de kleine hechtpleistertjes op het litteken, want die moeten 2 weken blijven zitten. Maar dan kunnen we wel zien of het bubbeltje weg is. :D

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jaydee:

Dankjewel @Bloemmetje. Heel lief van je. :53:.

Als de pleister eraf is, plaats ik weer een foto. Dan zitten nog wel de kleine hechtpleistertjes op het litteken, want die moeten 2 weken blijven zitten. Maar dan kunnen we wel zien of het bubbeltje weg is. :D

 

Xx Jaydee

Zou ik ook in jouw album mogen kijken? Heb nu al zoveel gehoord en gelezen over jouw herstel dat ik de daders nu ook wil zien:44::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

@SandraHu, volgens mij had ik jou van de week toch al toegevoegd?

Geen idee. Ik was deze week met iemand anders ook al in de war (sinds mijn bv zit mijn kop in mijn kont). Ik heb het je volgens mij niet gevraagd, maar dat dacht ik bij die andere persoon ook:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jaydee:

@SandraHu, ik heb je nogmaals toegevoegd. Kijken of het nu wel gelukt is. 

 

Xxx Jaydee

Ik heb jouw borsten niet eerder gezien. Misschien heb je mij uit jezelf toegevoegd? Maaaar! Heb ze bekeken. Het zijn wel grote aanwinsten haha, maar het past bij je bouw. Het lijkt ook heel natuurlijk. Je zag je dubble bubble in 2017 heel goed, na je 1e herstel operatie id echt nog klein bubbeltje en hopelijk ben je nu de 2e keer definitief van die onderhuidse zeepbellen af! Morgen mag je kijken. Spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandraHu     Ja, ik ben heel blij met wat Nio ervan gemaakt heeft, nadat het zo is misgegaan in het ziekenhuis in Tiel. En hopelijk is morgen te zien dat ook het laatste bubbeltje weg is. Ben benieuwd. Ik post er iig weer een foto van in mijn album. 

Bedankt voor je reactie. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

@SandraHu     Ja, ik ben heel blij met wat Nio ervan gemaakt heeft, nadat het zo is misgegaan in het ziekenhuis in Tiel. En hopelijk is morgen te zien dat ook het laatste bubbeltje weg is. Ben benieuwd. Ik post er iig weer een foto van in mijn album. 

Bedankt voor je reactie. 

 

Xx

To day is the day. Ik denk dat het mooi is geworden. Je ziet zoveel goed herstelwerk van Nio op dit forum. 

 

X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandraHu     Mijn hubbie is super bezorgd, dus hij wil liever dat ik morgen de pleister er pas vanaf haal. Ik wilde eigenlijk vanochtend al. Dus nu hebben we een compromis gesloten; vanavond voordat ik ga douchen mag de pleister eraf :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

@SandraHu     Mijn hubbie is super bezorgd, dus hij wil liever dat ik morgen de pleister er pas vanaf haal. Ik wilde eigenlijk vanochtend al. Dus nu hebben we een compromis gesloten; vanavond voordat ik ga douchen mag de pleister eraf :45:

Ow ow ow. Maar dit hele forum zit ook in spanning he! Goed vanavond. Zet ik in de agenda:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jaydee:

@SandraHu     Mijn hubbie is super bezorgd, dus hij wil liever dat ik morgen de pleister er pas vanaf haal. Ik wilde eigenlijk vanochtend al. Dus nu hebben we een compromis gesloten; vanavond voordat ik ga douchen mag de pleister eraf :45:

Hou ons zeker op de hoogte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, heb net de witte pleister verwijderd en ben best een beetje geschrokken......hij heeft echt de hele onderkant van mijn borst open gesneden. Ik heb een litteken van de binnenkant naar de buitenkant van mijn borst. 

Maar goed..... zoals ik het nu kan zien is het bubbeltje weg en dat giga litteken valt volgens mij wel mooi in mijn borstplooi. Ach.....en anders maar niet. Zo'n litteken vervaagt ook wel weer. En Nio maakt altijd mooie littekens. Dus komt goed. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Tot zover mijn update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jaydee:

Hallo dames, heb net de witte pleister verwijderd en ben best een beetje geschrokken......hij heeft echt de hele onderkant van mijn borst open gesneden. Ik heb een litteken van de binnenkant naar de buitenkant van mijn borst. 

Maar goed..... zoals ik het nu kan zien is het bubbeltje weg en dat giga litteken valt volgens mij wel mooi in mijn borstplooi. Ach.....en anders maar niet. Zo'n litteken vervaagt ook wel weer. En Nio maakt altijd mooie littekens. Dus komt goed. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Tot zover mijn update.

@Jaydee ik vind dat het nog mee valt hoor! Ben super blij voor je! Liever een iets zichtbaarder litteken dan een doubble bubbel ( hoewel dat litteken nog niet zeker is) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kristel612, nee, is ook zo. Ik zit er verder ook niet echt mee, maar het was gewoon ff schrikken, toen ik de witte pleister verwijderde, gewoon omdat ik een litteken van een paar cm verwacht had. Maar na de eerste schrik ben ik dik tevreden hoor. Want volgens mij lijken mijn boobs nu ook meer op elkaar en mijn tepels staan nu ook op gelijke hoogte. En mijn bubbeltje is weg, voor zover ik het kan zien onder "dat kunstgebitje" van witte pleisters. Dus ik ben helemaal blij :D.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee....you did it! Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Mijn pc vertelde ook al dat ik in het begin vooral niet moest schrikken van de “Chesterfield-bank” aan de onderkant. En dat idd ook het litteken veel groter zou worden. Dat is wel jammer he?! Maar ja beter dan bubbels....

Ik hoop voor je dat het prachtig zal herstellen :71::53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Manueeltje:

@Jaydee ziet er echt keurig uit hoor meis.

Bubble keurig weg.

Ik ga zo hard voor jou duimen dat hij nu ook echt weg blijft .

Hoe voel je je verder?

 

Liefs xxxx

Hahaha, onze berichtjes hebben elkaar gekruist. Ik voel me prima. En ik ga ervanuit dat de bubbel weg blijft. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee fijn te horen dat je je goed voelt.

Ik voel me ook prima, wel last van de hechtingen aan het botvlies, maar dat is een algeheel bekend verhaal dat dat pijnlijk is .

Ik slaap snachts ook echt goed en daardoor voel ik me overdag prima.

Gister was ik wel echt bekaf, mijn zoontje is gister 4 jaar geworden en ondanks we het heel klein gehouden hebben was het toch wel heel vermoeiend zo die visites over de vloer.

Dus gister om 23 uur gaan slapen en was er vanmorgen ook pas heel asociaal 9 uur pas uit.

En doe vandaag niet meer als in de bank hangen. . :62:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd met je zoontje, @Manueeltje. Dat snap ik best dat dat heftig is geweest, die verjaardag, ook al heb je het maar klein gehouden. Ik ben ook bij het minste of geringste al moe. Mijn energie is ver te zoeken. Maar verder niet veel last. Alleen het laatste stukje van het litteken voelt pijnlijk en branderig. Trekt een beetje. En ik heb jeukuitslag in mijn hand. Denk door de antibiotica. Maar verder is het goed te doen hoor. 

Fijn herstel verder, meis. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jaydee:

Nog gefeliciteerd met je zoontje, @Manueeltje. Dat snap ik best dat dat heftig is geweest, die verjaardag, ook al heb je het maar klein gehouden. Ik ben ook bij het minste of geringste al moe. Mijn energie is ver te zoeken. Maar verder niet veel last. Alleen het laatste stukje van het litteken voelt pijnlijk en branderig. Trekt een beetje. En ik heb jeukuitslag in mijn hand. Denk door de antibiotica. Maar verder is het goed te doen hoor. 

Fijn herstel verder, meis. 

 

Xxx

Dankjewel.

Jij ook.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei noov:

@Jaydee....you did it! Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Mijn pc vertelde ook al dat ik in het begin vooral niet moest schrikken van de “Chesterfield-bank” aan de onderkant. En dat idd ook het litteken veel groter zou worden. Dat is wel jammer he?! Maar ja beter dan bubbels....

Ik hoop voor je dat het prachtig zal herstellen :71::53:

 

 

Hey meis, zit je nog lekker op Ibiza? Heerlijk hoor. 

Ach ja, dat dat litteken groter is.....boeien. Valt toch in de borstplooi en het litteken vervaagt ook op den duur, dus komt wel goed. Ben allang blij dat het bubbeltje weg is en ik hoop ook dat ie nu echt weg blijft. Maar dat denk ik wel, want Nio heeft een flinke reep huid weggesneden. Die borst staat ook ineens weer een stuk strakker. De boobs lijken nu wel veel meer op elkaar. Nu vind ik het meer een tweeling dan vóór maandag. 

Maar komt allemaal goed. 

Geniet nog lekker van je vakantie. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee wat een prachtig kunstgebitje aan de onderkant van je borst :12: Ik snap dat je schrok van de grootte van het litteken, maar echt, die gaat gewoon in je plooi vallen en dan zie je er niks meer van. En heel belangrijk; het is gewoon rond aan de onderkant zonder een bubbel! :wub: Ga je nog een foto van je tweeling plaatsen? Ik ben wel benieuwd hoe die nog gelijker zijn geworden. Gelukkig heb je niet zoveel pijn. Super benieuwd naar het resultaat over 2 weken! 

 

Trouwens, ik duim voor een goed resultaat vandaag van je hubbie zijn onderzoeken! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee YESSSS!!!!  Het ziet er nu al prachtig uit!!!

Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Het is idd een flinke jaap. Maja belangrijkste is BUBBELLOOS :43: en de litteken valt mooi in je plooi en misschien vervaagt die wel zo erg dat ie nauwelijks opvalt straks ;)

Ik ben enorm blij voor je meis. Het is je enorm gegund om ook lekker te kunnen genieten van je borsten ZONDER bubbels!!!

 

Voor vandaag heel veel sterkte met de uitslag van je hubbie. Hoop zo op positief bericht voor jullie :53:

Laat je het weten???

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.