Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Lieverd

 

ik zat echt te balen dat ik je geen succes kon wensen doordat het forum eruit lag. Ben zo blij je verslag te lezen en te horen dat het goed gegaan is. Jeetje wel ff minder dat met Nio in het verkeer. Heel veel succes met je herstel, lekker laten verzorgen. Ben benieuwd hoe het resultaat zal worden! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie
32 minuten geleden zei noov:

@Jaydee....Hee meis, heb gisteravond serieus aan je gedacht maar kon je door de websiteproblemen geen succes wensen. Dus superfijn nu je verslag te kunnen lezen! Lig helemaal in een deuk om die Crocs van Bianca :154:en je bril haha! 

 

Meis, wat heerlijk dat je het achter de rug hebt. Ik wens je een goed herstel zonder Double bubbles :71:! Laat je lekker verwennen door man en meiden! 

 

:53:

Dankjewel, lief dat je aan me gedacht hebt. Tja, dat was me wat hè, dat het forum ff drie dagen off-line was?.... alle verslaafden hebben het zwaar gehad :152: (inclusief ik, zei de gek).

 

Komt goed met mij hoor...... ik word idd heerlijk verwend door mijn man en drie kids. En ik hoop idd dat de double bubble verdwijnt en niet meer terug komt. Bedankt voor je lieve berichtje, Noov. 

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei CupA84tje:

Hoi Lieverd

 

ik zat echt te balen dat ik je geen succes kon wensen doordat het forum eruit lag. Ben zo blij je verslag te lezen en te horen dat het goed gegaan is. Jeetje wel ff minder dat met Nio in het verkeer. Heel veel succes met je herstel, lekker laten verzorgen. Ben benieuwd hoe het resultaat zal worden! 

 

Xxxx

Snap ik toch, mop. Was idd jammer, maar de operatie ging ook wel door zonder het BF. En stiekem wist ik wel dat alle lieve dames toch aan me dachten hoor. Superlief van je. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve @jopie-sommie, @Ank, @Jasmijn_, @Desert-Rose en @CupA84tje,

 

Dankjewel voor jullie lieve berichtjes. Het gaat prima met me. Heb eigenlijk vrijwel geen pijn en ik heb vannacht heerlijk geslapen. Maar één keer wakker geweest om mijn paracetamol in te nemen (om 6.00 uur) en daarna weer heerlijk geslapen tot 10.00 uur. Heerlijk in allerlei kussens en mijn voedingskussen genesteld.... ik sliep als een roosje, zelfs op mijn rug :35:. Ik had ook diazepam mee gekregen op recept, maar dat heb ik nog niet eens ingenomen. Voel mijn borstspier eigenlijk helemaal niet... ook geen spierpijn. Dus het gaat prima met me. 

Lief dat jullie zo meeleven. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jaydee:

Lieve dames, die allemaal zo met me meeleven...... ten eerste, dank jullie wel daarvoor. Superlief :wub:

Ten tweede zal ik gelijk maar ff mijn verslagje typen..... hier komt ie.....

 

Vannacht heerlijk geslapen.... echt als een roosje :lazy2:. Had eigenlijk ook nog helemaal niet zo'n zin om op te staan, toen de wekker om kwart voor zes ging. Heb 'm daarom nooit lekker twee keer laten snoozen :blush:. Toen toch maar opgestaan en ff lekker wezen douchen met antibacteriële zeep. Was na het douchen supersnel klaar, omdat ik geen make-up op hoefde te doen .... dat scheelt een hoop tijd :38:. Wel lekker ff mijn haar in model geföhnd, zodat ik toch enigszins toonbaar de deur uit kon.

We zijn om zeven uur vertrokken en waren, na wat file door de hagel, om kwart over acht bij Parkmc aanwezig. Dus netjes op tijd. 

Toen wat gegevens ingevuld bij de receptie en daarna moesten we met de lift naar de eerste verdieping. Daar werden we opgevangen door een heel leuk team van verpleging, waarvan één dame ons naar kamer vier begeleidde. Daar kreeg ik een intakegesprek, mijn temperatuur werd opgenomen en mijn hb werd bepaald door zo'n prikje in je vinger. Tooien mocht ik me in het operatiejasje, de sokken en de prachtige muts gaan hijsen. Gelukkig mocht ik wel mijn eigen slip aanhouden en hoefde ik niet zo'n gek netbroekje aan :43:. Toen kwam ene Bianca met de welbekende crocs en mocht ik achter haar aan naar de holding lopen. Ben blij dat er geen spiegels waren en dat ik geen bekenden ben tegen gekomen, want dát ziet eruit :45:.

In de holding werd mijn infuus geprikt.... en zoals altijd heb ik daar niks van gevoeld...... ik ben één van de gelukkigen die waarschijnlijk een hoge pijngrens heeft en dingen zoals infuus prikken, cortisone injecties in mijn schoudergewricht en zo'n zogenaamd "venijnig" prikje om je hb te prikken, niet voelt. 

Ik was super relaxed.... had er reuze zin en had totaal geen last van zenuwen. Maar geef mij een examen of een toets en ik ben weken van slag.... gek wijf :152:.

Maar ik merkte dat er een bepaalde spanning hing onder het personeel; ze liepen met elkaar te smoezen en waren wat onrustig. En toen kreeg ik dus wel stress, want ze keken steeds in mijn richting en ik hoorde ze af en toe de naam "Nio" zeggen.....pffffff. Toen kwam de anesthesioloog naar me toe en zei;" We hebben een probleempje.... dokter Nio is namelijk nog steeds niet binnen..... het is heel slecht weer en waarschijnlijk staat hij vast in de file ". En toen doken er ineens allerlei doemscenario's in me op: " Wat, als Nio straks belt dat ie z'n auto in de prak heeft gereden en vandaag niet meer kan komen?" Whaaaaaaa :wacko:

Dus ik kon Nio wel zoenen, toen hij om 10.00 uur uiteindelijk de holding/verkoeverkamer in stapte om me af te tekenen. En toen ging het ineens heel snel.....aftekenen, naar de ok, overstappen op de operatietafel, slaapmiddel erin en weg was ik. 

Om half één deed ik mijn ogen weer open op de verkoeverkamer en wat mij het eerste opviel was dat ik alles al zo helder zag....."Zou dat door de narcose komen?"..... Neeeeeeee, tuurlijk niet, muts...... ze hadden gewoon je bril al opgezet :45:.

Toen werd ik al snel naar mijn kamer gebracht. Daar heb ik lekker twee beschuiten en drie koppen cappuccino op. Manlief heeft me aangekleed (want ik vond het erg koud op die kamer, ondanks mijn opvliegers :38:), ik heb geplast en instructies gekregen van de verpleging over de medicatie en toen was het nog wachten op Nio. Deze kwam om kwart voor drie en zei dat hij alles heeft kunnen doen, wat hij wilde doen en hij dacht dat hij de double bubble waarschijnlijk wel weg heeft kunnen krijgen ..... joehoe :43:.

En om drie uur gingen we weer naar huis..... onderweg nog ff naar de apotheek geweest en toen stond thuis het eten al klaar.... mijn jongste dochter had een heerlijke pasta gemaakt. 

En toen wilde ik mijn verslag typen op het borstenforum...... ben er al uren mee bezig, maar ik kan maar niet opschieten omdat ik zoveel kraambezoek krijg bij mijn tweeling. Wat een feestdag..... Echt, zo ervaar ik het. Ik hou mijn bh nu nog ff aan, maar wat ik er al van gezien heb, bevalt me wel. 

Tot zover mijn verslag. En nogmaals bedankt voor jullie steun, lieve dames. 

 

In love with you and my boobs :wub:

 

:53:, Jaydee

@Jaydee Wat fijn dat alles goed gegaan is ...en ja dan schiet je wel in de stress als je pc er nog niet is .

Jammer dat het forum 3 dagen ofline was he ?   voor mijn operatie wilde ik ook ff kijken en er na natuurlijk . en jou ook succes wensen , maar dat ging dus niet ..  Maarja niks aan te doen .

Ik ga ook zo mijn verslag doen . Wel raar ik was eerder dan jij en jij hebt je verslag al gedaan haha

En je schrijft heel leuk er over !

Gister had ik ook visite   dus kwam het er ook niet van .

Nou lieve @Jaydee we hebben het achter de rug iig !

Goed herstel gewenst !!!  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh excuus dat ik niet eerder kon reageren, ik had 4dgn geen toegang tot de site geen idee waarom niet :(.

 

Wat super dat alles zo goed is gegaan, klinkt super positief! 

Hoop dat je vandaag goed doorkomt en je herstel goed verloopt.

 

geniet van het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Guusje78, @Wilma, @CupA84tje, @e.e.f. en @AngelJL voor jullie lieve berichtjes. 

Ik vond het ook inderdaad heel erg jammer dat we drie dagen BF-loos waren en dat ik daardoor verschillende mensen, waaronder Wilma geen succes heb kunnen wensen met hun operatie. Maar ik kom nu eens ff op jouw topic spieken, om te kijken hoe het met jou is, Wilma. 

Vandaag zijn de kleinkinderen op bezoek geweest van 12.00 tot 17.30 uur en nu voel ik toch wel dat de operatie gisteren pas was. Dan doe je toch al weer snel meer dan je eigenlijk kan, dus ik ben nu echt total loss. Maar gelukkig nog steeds geen pijn, dus dat scheelt. Maar nu weer ff plat en rustig aan. 

Nogmaals dank voor jullie lieve berichten, dames. 

 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Manueeltje:

Geweldig operatie verslag!

Kraambezoek bij je tweeling (whahhahah:75:)

Fijn te horen dat alles goed gegaan is.

Nu lekker rusten, herstellen en vooral genieten van je tweeling!

Is het een 1 eiige tweeling geworden?:P

Nou..... ze zijn (nog) niet helemaal identiek. Maar ik hoop wel dat ze nog iets meer op elkaar gaan lijken. Maar ja... ze veranderen nog zoveel de komende weken...komt vast wel goed.

Bedankt voor je berichtje, meis. Lief!

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

Dankjewel @Guusje78, @Wilma, @CupA84tje, @e.e.f. en @AngelJL voor jullie lieve berichtjes. 

Ik vond het ook inderdaad heel erg jammer dat we drie dagen BF-loos waren en dat ik daardoor verschillende mensen, waaronder Wilma geen succes heb kunnen wensen met hun operatie. Maar ik kom nu eens ff op jouw topic spieken, om te kijken hoe het met jou is, Wilma. 

Vandaag zijn de kleinkinderen op bezoek geweest van 12.00 tot 17.30 uur en nu voel ik toch wel dat de operatie gisteren pas was. Dan doe je toch al weer snel meer dan je eigenlijk kan, dus ik ben nu echt total loss. Maar gelukkig nog steeds geen pijn, dus dat scheelt. Maar nu weer ff plat en rustig aan. 

Nogmaals dank voor jullie lieve berichten, dames. 

 

:53: Jaydee

Hoi @Jaydee  ja heel jammer hoor dat we elkaar geen succes konden wensen .

En inderdaad de eerste dag s.avonds thuis had ik ook geen pijn en de volgende dag wel , was ik ook zoooo moe !

Hoe gaat het met jouw medicatie ?  wat gebruik je ?

En ben je een beetje bijgekomen van je bezoek van de kleinkinderen ?

Dikke knuffel XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wilma,

Ik gebruik om 0.00 uur, om 6.00 uur, om 12.00 uur en om 18.00 uur 1000mg paracetamol . En om 9.00 uur en 21.00 uur diclofenac 75mg (maar die slik ik altijd al vanwege mijn versleten halswervels en versleten schoudergewricht;artrose). En voor het slapen gaan neem ik 10mg amitriptyline  (dat is tegen de zenuwpijnen in mijn nek vanwege de artrose... daar slaap je ook goed van). Dus ik heb de ibuprofen door laten strepen door de verpleegkundige. Ik heb wel ook diazepam gekregen, maar die heb ik niet gebruikt. Heb eigenlijk helemaal geen last van mijn borstspier, dus zonde om dan wel spierverslappers te gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Wat een leuk operatieverslag heb je geschreven, moest vooral om die bril na afloop lachen :4: Ik vind het zo fijn voor je dat alles goed is gegaan! Heb je echt verdiend. Hopelijk blijft het alleen maar beter gaan met je. Is de pijn nog steeds zo goed te doen? Ben je blij met het resultaat (tot nu toe)? Ga je nog een foto posten?

 

Ja ik ben heel blij met mn boobs! In het begin was ik er wel blij mee, maar zat de pijn me echt flink in de weg. Was niet superveel met mn boobs zelf bezig, maar nu wel! Kan er echt van genieten nu. Vind het ook heerlijk om af en toe een paar uurtjes bh-loos te zijn haha. Weet eigenlijk niet of dat mag (ben 20 nov geopereerd), maar het voelt fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs

Hey meis, bedankt voor je berichtje. Lief van je. 

Ik ben eigenlijk nog steeds pijnvrij. Maar hou me wel netjes aan de drie dagen bedrust, die Nio heeft voorgeschreven en ik hou me ook keurig aan mijn medicatieschema. 

Ik ben nu al heel tevreden met het resultaat qua double bubble. Nio had gezegd dat het ongeveer drie tot zes maanden zou duren voordat we konden zien of de double bubble echt weg zou zijn, maar ik zie er nu al niet veel meer van. Ben wel bont en blauw, maar de double bubble is nagenoeg weg. Mijn borsten wijzen nog wel erg naar buiten, maar dat komt denk ik met het zakken van de protheses wel goed. En de één is ook een stuk groter dan de andere. Maar dat kan ook vocht zijn. Voor nu ben ik al heel tevreden. Als ik weer wat op de been ben, zal ik me eens verdiepen in het maken van een album. Voor nu wil ik je wel een pb-tje sturen, als je dat leuk vindt. 

 

Fijn dat jij nu ook minder pijn hebt en meer van je boobs kan genieten. Heb jij een album? 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.