Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi @SandraHu, wat lief dat je daarnaar vraagt. Met mij gaat het goed hoor. Morgen mogen de hechtpleistertjes eraf, dus dan zullen we zien of de bubble helemaal weg is. Ik merk alleen wel dat mijn rechterborst nu wat kleiner is dan de linker. Er is natuurlijk een flink stuk huid weg gehaald. Ik merk het ook aan de cups van mijn bh's. Maar dat maakt me niet zoveel uit hoor. Liever dat dan weer een bubbel onder mijn boobs. 

En hoe is het met jou, meis? Ik heb laatst gelezen dat je best wel last hebt gehad van de operatie  (sorry, maar ik ben op het moment niet zo heel actief op het BF, omdat wij heel druk zijn in verband met de verkoop van ons huis..... dus ik lees wel berichten in topics, maar ik reageer niet zoveel :blush:).

Hoelang po ben je nu?

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankje @Doe ik het of niet?. Lief dat je aan me denkt. Het wordt wel pas morgenavond, want er is studiedag morgen op school, waardoor ik moet werken van 8.00 tot 18.30. Daarna lekker naar huis, badderen en dan de hechtpleistertjes los halen. Ben benieuwd. 

Nu snel naar bed, want om 6.00 uur loopt het wekkertje weer af. 

Slaap lekker voor straks. 

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jaydee:

Dankje @Doe ik het of niet?. Lief dat je aan me denkt. Het wordt wel pas morgenavond, want er is studiedag morgen op school, waardoor ik moet werken van 8.00 tot 18.30. Daarna lekker naar huis, badderen en dan de hechtpleistertjes los halen. Ben benieuwd. 

Nu snel naar bed, want om 6.00 uur loopt het wekkertje weer af. 

Slaap lekker voor straks. 

 

:53:, Jaydee

Ah ok. Jij hebt dus ook een lange dag morgen. Veel succes daarmee. En die pleistertjes mag je er dan zonder Nio afhalen? Doe voorzichtig en hopelijk ben je blij met wat er te voorschijn komt.

Slaapwel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

 

Ik heb zojuist de hechtpleistertjes van mijn litteken gehaald. Ik heb foto's in mijn album geplaatst. Ik moet er nog ff aan wennen; zie zelf nog een ieniemienie bubbeltje, maar dat is te verwaarlozen. En mijn "bubble-borst" is door de verwijdering van de flinke lap huid een stukje kleiner geworden, waardoor ik nu wel een verschil in boobs heb. Merk het ook aan mijn bh's.  Maar ik vind het wel prima zo. Ik ben klaar met de boobs....ik wil gewoon weer verder en 100% perfect wordt het toch nooit. Dus vanaf nu ga ik ervan genieten. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Chikawahwah:

Zou ik je album mogen zien ? @Jaydee super dat je eindelijk ervan kan gaan genieten!:57:

Ik heb je toegevoegd. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kristel612, dankjewel voor je compliment. Misschien klink ik ook wat "ondankbaar", maar ik ben er heel blij mee hoor. Als je ziet waar ik vandaan kom, dan zijn ze er zeker op vooruitgegaan. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon, thanks meis. Ik ben er ook best happy mee. Vooral als je ziet hoe het eruit zag na de prothesewissel van mei 2016. Pfffff, dat ik daar anderhalf jaar mee rondgelopen heb hè? En mijn man maar zeggen dat ie het wel mee vond vallen :45:. Nu ziet ie het verschil gelukkig ook wel hoor. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

Dames,

 

Ik heb zojuist de hechtpleistertjes van mijn litteken gehaald. Ik heb foto's in mijn album geplaatst. Ik moet er nog ff aan wennen; zie zelf nog een ieniemienie bubbeltje, maar dat is te verwaarlozen. En mijn "bubble-borst" is door de verwijdering van de flinke lap huid een stukje kleiner geworden, waardoor ik nu wel een verschil in boobs heb. Merk het ook aan mijn bh's.  Maar ik vind het wel prima zo. Ik ben klaar met de boobs....ik wil gewoon weer verder en 100% perfect wordt het toch nooit. Dus vanaf nu ga ik ervan genieten. 

 

Veel liefs, Jaydee

:43::43::43:Ik ga zo kijken. Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee @oopsnewboobs...wat lief dat je voor je reis nog even naar ons informeert :35:

 

Morgen is de hersteloperatie alweer 2 weken geleden. Het gaat hier heel goed! Eerste week was best weer even pittig. Was ook zoooo moe! Kwam nog eens verkoudheid en menstruatie bij in dezelfde week :145:  

Dus al hoestend en proestend mijn borsten vasthouden. Blij dat alles weer over is! Mijn borst geneest super snel! Litteken zit alweer helemaal dicht en de borst wordt alweer mooi rond. So far so good. Heel blij mee dat ze weer even hoog zitten! Net op de tijd voor de zomer :D

 

Wat spannend dat je twee maanden op reis gaat! Gaan jullie met zn tweetjes? Heerlijk meis! Ik wens je alvast een heel goede en fijne reis toe...en doe voorzichtig :71:

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov, de tijd gaat snel! Maar dat is voor jou nu even heel erg fijn. Je bent wel een bikkel hoor! Gadsie, moet er niet aan denken dat ik zou moeten hoesten die eerste week na de vergroting:107: Wat fijn dat het zo goed gaat nu. Heb je ook geen pijn meer? Nou ze worden in ieder geval steeds mooier en een setje samen! Haha, jij wil ze t liefst as high as possible he? Dan komt t inderdaad goed uit dat de zomer nu begint! Lekker stralen in die bikini :D Beetje olie erop, goed bruin worden en dan is de cleavage nóg mooier. Ik heb daar ook wel zin in, dat ze eindelijk eens bruin worden. Zie je toch meer definitie en diepte vind ik! Gaan jullie nog weg?

 

Ja, heel veel zin in! Met z'n tweetjes inderdaad, naar Zuid Amerika. Dankjewel!! Komt goed! We spreken elkaar daarna weer (als je dan nog hier bent). Of wie weet log ik in de tussentijd nog wel een keer in. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs...nog niet geheel pijnloos, maar het voelt allemaal een beetje beurs. Prima te doen gelukkig 

 

Nou..as high as possible :P...in ieder geval as round as possible! Ik durf ze alleen nog niet aan de zon te tonen met mijn nieuwe littekens, maar jij kan dat natuurlijk wel! 

 

Wat leuk en spannend, met zn tweetjes naar Zuid Amerika! Nogmaals heeeeel veel plezier! En ja, gewoon nog eens stiekem inloggen en vertellen hoe het met je gaat hoor! Vinnik leuk!

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  Hoi @Manueeltje, @oopsnewboobsen @noov.

Sorry voor mijn late reactie, maar we hebben hier wat heftige weken achter de rug, waardoor ik eigenlijk niet online geweest ben. 

Een aantal weken geleden ben ik door mijn rug gegaan (dat gebeurt de laatste tijd gemiddeld één keer in de twee weken) ; het knoepte en kraakte onderin mijn rug en ik zakte zo door mijn benen en ben toen gevallen. Kon niet meer opstaan, dus ben toen van de badkamer naar onze slaapkamer gekropen en heb me daar aan ons bed opgehesen. De huisarts heeft me gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis, waar bleek dat naast mijn versleten halswervels en schoudergewricht ook mijn onderste rugwervels finaal versleten zijn. Ben toen een weekje in de ziektewet gegaan en precies in die week ging het ineens met mijn zwangere schoondochter niet zo goed. Ze was toen 36.5 weken zwanger en had ernstige zwangerschapsvergiftiging. Ze had een mega hoge bloeddruk en moest iedere dag naar het ziekenhuis voor een CTG. Zondag 17 juni is ze opgenomen en hebben ze een ballonnetje geplaatst om de bevalling op gang te brengen. Maandag heben ze haar aan een infuus met weeënopwekkers gelegd en heeft ze de hele dag weeën gehad, maar kwam niet verder dan 5cm ontsluiting. In de avond om 21.30 is besloten over te gaan op een keizersnede. Om 21.45 uur is toen mijn kleinzoon geboren..... echt een prachtig kereltje! Mijn schoondochter is nogal slecht uit de keizersnede gekomen, moest een bloedtransfusie en heeft de eerste nacht op de IC gelegen. Enkele dagen na de geboorte moest ze nog eens 4 zakken bloed en 5 liter zuurstof. Aankomende maandag wordt mijn kleinzoon drie weken en eindelijk begint mijn schoondochter een beetje op te krabbelen. Maar er moet zowiezo van de verloskundige tot en met de aankomende week constant hulp zijn, dus iedere vrije minuut die ik heb naast mijn werk en het oppassen op mijn andere twee kleinkinderen, ben ik daar om te helpen. Dus daarom ff het BF op een zijspoor beland. 

Maar lief dat jullie naar me vragen. Met mijn boobs gaat het prima.... het bubbeltje is weg.... alleen is de rechterborst nu wel een stukje kleiner dan de linker. Ik merk het zelfs aan mijn bh's. Nio heeft ook een flink stuk huid en weefsel weggehaald, dus op zich heel logisch. Maar ik vind het prima; mijn bubbel is weg en ik vind het een wereld van verschil met de situatie na mijn prothesewissel in het ziekenhuis in Tiel. Nio was ook dik tevreden, dus dat maakt twee tevreden mensen. :35:

 

@oopsnewboobs, jou wens ik een gigantisch fijne vakantie. Heerlijk zeg om twee maanden lekker van de hut te zijn. Zalig!!!!! Geniet ervan, meis!

 

En @noov, wat fijn dat je boobs alweer bijna gelijk zijn en dat je geopereerde borst alweer rond begint te worden. Kun je lekker van het mooie weer genieten met mooie boobs. Ik heb gehoord dat het mooie weer zowiezo tot eind juli aanhoudt, dus dat komt mooi uit. Geniet ervan, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Wat een verhaal!!! :77: Potverdepotver... meid houdt het nu nooit op??? 

Het ene is nog niet achter de rug of het ander kondigt zich alweer aan grrrr

Heb het met je te doen hoor!!! Je bent een ongelofelijke sterkte vrouw maar denk aub ook een beetje aan jezelf he!!!

 

En de verhuizing staat ook voor de deur???

 

Meid probeer wat rustig aan te doen

 

Heel veel strekte :116:

 

Lieve gr Eef... :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@e.e.f., bedankt voor je lieve bericht en medeleven. Het zit soms idd allemaal wat tegen, maar meestal komt het ook wel weer op z'n pootjes terecht. We nemen het maar zoals het komt en proberen gewoon ten alle tijden positief te blijven. Dat helpt het beste als er weer eens iets tegenzit. En er zijn altijd ergere dingen hè?

Ons huis staat te koop, maar we hebben het nog niet verkocht, dus (gelukkig) zit er (nog) geen verhuizing aan te komen. 

En we genieten volop van onze drie kleinkinderen. Die lieffies maken alles goed :wub:.

Nogmaals bedankt voor je lieve berichtje. Doet me goed. 

Nu nog ff duimen dat mijn man donderdag een goede uitslag krijgt van de MRI, die vandaag gemaakt is van zijn prostaat en dan kunnen we er weer lekker tegenaan hoor. Komt goed!! 

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Idd moet je ook wel zo denken aders blijf je er zo in hangen en lijkt het probleem alleen maar groter te worden :35:... Achter de wolken schijnt altijd weer de zon zeg altijd...

Gelukkig dat op dit moment jullie huis nog niet verkocht is anders werd het wel heeeeeel zwaar. 

Geen dank hoor meid. Ik leef heel gauw met mensen mee. Ik heb zelf ook het nodige mee gemaakt en weet hoe een beetje steun en medeleven een mens dan goed kan doen. Hier haal je weer wat energie uit om verder te kunnen net als de kleinkinderen ;) Geniet er van!!!

 

Nogmaals heel veel succes toegewenst en hopelijk een goed uitslag donderdag. Ik duim heel hard voor jullie mee. Laat je het ff weten???

 

Lieve gr en dikke :53:

Eef...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Jeetje @Jaydee wat een verhaal! Hoeveel kan een mens verwerken! Als ik jou verhaal lees dus heel veel. Wat een sterke vrouw ben je. Heel veel beterschap voor jou en ook je schoondochter. En hoop op een gunstige uitslag voor je man. Gelukkig geven je kleinkindjes de nodige afleiding waar je van kunt genieten. Dikke kus :53: Liefs Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @e.e.f., lief dat je ernaar vraagt, meis. 

Mijn hubbie heeft donderdag de uitslag gekregen van de MRI scan van zijn prostaat. 

De radioloog had een gebied in de linkerkant van de prostaat gezien, waarvan hij niet precies thuis kon brengen wat het was. Maar er is iig geen tumor gevonden. Dat wat hij wel gezien heeft kan heel goed een chronische ontsteking zijn. Daarom heeft mijn man nu weer voor 15 dagen een antibiotica kuur gekregen. Over vier maanden weer bloed prikken om de PSA-waarde te bepalen. Is de PSA dan weer omhoog gegaan, dan was het de keuze om weer een prostaatbiopsie te doen(:blink:) of te kiezen voor een nieuwe urinetest, waarmee ze na de vakantie gaan werken. Door deze test kan voor 99% met zekerheid gezegd worden of er al dan niet kwaadaardige cellen in de prostaat zitten (dat meten ze aan de hand van de eiwitten in de urine). Dus daar hebben we in overeenstemming met de uroloog voor gekozen.

Voor nu dus een gunstig bericht. Maar feit blijft wel dat de PSA toch nog steeds omhoog gaat en dat moet ergens aan liggen...... nu nog uitvogelen waaraan. Kan dus een chronische ontsteking zijn, maar kan ook een beginnende tumor zijn. Dus we zijn er nog niet klaar mee. Wordt vervolgd over 4 maandjes. Maar nu eerst lekker van de zomer genieten en het los proberen te laten. Komt goed :35:.

Fijn weekend, meis. 

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.