Jump to content

Elleboog boven schouder/laser?

Recommended Posts

Beste dames, ben nu 2 weken PO en heb al gemerkt dat mijn elleboog soms wel boven mijn schouder komt. Bv. wanneer ik een rekker in mijn haar doe, wanneer ik mijn beha uitdoe... Nu geen overdreven bewegingen maar is dit problematisch? Ik probeer er echt op te letten maar heel soms gaat het vanzelf. Omdat het ook totaal geen pijn doet heb je geen prikkel die je tegenhoudt. Verder heb ik volgende maand ook nog een laserafspraak aangezien ik mijn oksels laser, mag ik dit doen? Want dan moet ik mijn arm naar boven leggen waarbij mijn elleboog dus boven mijn schouder komt. Afzeggen dan maar voor een maand?

Alvast bedankt! 

9 uur geleden zei baeboobie:

Vraag me nu echt af of dat schadelijk is want hier zeggen ze 6 weken, maar mijn pc zegt hier niets over hij gaat er echt luchtig over:blink:

Dat je het zo af en toe doet lijkt me niet ernstig. Soms heb je geen keus x

Op ‎1‎-‎10‎-‎2017 om 01:48 zei baeboobie:

Vraag me nu echt af of dat schadelijk is want hier zeggen ze 6 weken, maar mijn pc zegt hier niets over hij gaat er echt luchtig over:blink:

Hai hai,

Heel eerlijk liggen de adviezen van Pc's soms breed uit elkaar. Ik zou de algemene adviezen aanhouden voor 6 weken en dan sla jij jezelf niet voor je kop als er straks wel wat uit voorkomt ;)  Ik heb de kudde gevolgd die ook 6 weken hebben aangehouden ondanks dat ik iets meer mocht in mijn herstelweken. en dat gaat over het algemeen goed bij iedereen dus wat zijn 6 weken.. tegenover jarenlang plezier. 

xx

Hoi!

Daar hebben ze bij mij niks over gezegd. Ik heb wel een borstverkleining laten doen, weet niet of dit van invloed is. Ik ben bijna 6 weken postop en werk al 4 weken daar van. Geen enkel probleem hier tot nu toe...

Groetjes!

Guest lampje

Mijn pc heeft alleen gezegd dat ik “moest uitkijken” met bewegingen boven mijn schouders de eerste 6 weken. Ik probeer hier rekening mee te houden maar soms gebeurd het per abuis toch. :wacko:

Ik mocht na 2 weken mijn arm al boven mijn schouder bewegen. Werd zelfs aangeraden omdat het goed zou zijn voor de doorbloeding en herstel. Ik heb wel een prothese voor de spier, geen dual plane dus, misschien dat dat nog wat uitmaakt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.