Dreade Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 Even voorstellen: Ben 44, moeder van drie kids en het afgelopen jaar van 75 naar 65 kilo gegaan (lengte 1.71 m). En dat is uiteraard een ramp voor mijn borsten. Er is niet veel over. Ik draag nu een 'leegige' 75B. Ik heb deze maand mijn consult gehad en eigenlijk ook meteen een operatiedatum. Zooo spannend. Ik krijg 400 cc, rond, dus ben erg benieuwd naar wat het gaat worden. Ik ga ook dood van de spanning en kan eigenlijk niet wachten. Dr. Costenco is een hele vriendelijke Engelssprekende arts die heel goed meedenkt en je alles verteld wat je wil weten. Al was ik al behoorlijk onder de indruk van het feit dat ik daar zat om het eindelijk te gaan doen, waardoor ik veel niet echt goed heb gehoord. Wat later heb ik die vragen alsnog kunnen stellen. Ik word op een maandagochtend in Breda geopereerd.... Aaaarggghh.... Zo spannend.... Ik zie dat er veel borstvergrotingen in oktober plaatsvinden, blij dat ik niet de enige ben. Erg leuk om jullie te ontmoeten ;-). Zo nieuwsgierig naar hoe het met werk zal gaan, hoe ik me ga voelen na de operatie. Hoe de littekens (bij mij in de borstplooi) eruit gaan zien en natuurlijk: hoe mijn borsten eruit gaan zien.
Dreade Posted October 22, 2017 Author Posted October 22, 2017 Morgen is het zover en ik ben echt wel nerveus. Ik word in Vlaardingen geholpen om 10.30 uur en mag rond 13.00 uur weer naar huis. Zooo spannend. Ik zal meteen fotos proberen te posten. Wish me luck!!!
Loumi Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 @Dreade succes vandaag!!! Lekker over je heen laten komen, vanmiddag je nieuwe borsten bewonderen
Dreade Posted October 23, 2017 Author Posted October 23, 2017 Dank je wel Loumi, nu onderweg. Zoooo spannend! (0-0)
Loumi Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 7 uur geleden zei Dreade: Dank je wel Loumi, nu onderweg. Zoooo spannend! (0-0) Haaii, hoe gaat het met je? Idd erg spannend allemaal He, maar het is achter de rug wens je een goed en snel herstel!! Xxxx
Dreade Posted October 24, 2017 Author Posted October 24, 2017 En daar lig ik dan met mijn nieuwe borsten, helemaal blij... Vandaag ben ik 1 dag PO. En het is me 1000% meegevallen. Dr. Kostenco heeft ronde Mentor 375cc implantaten geplaatst met hoge projectie. En voor wat ik nu zie past het inderdaad mooi bij mijn lichaamsbouw en ik verwacht dat er ook nog wat afgaat (zwellingen en uitzakken enzo). Kan wel juichen, zo fijn. Een uitgebreidere operatieverslag volgt nog. Voor nu ben ik vooral superblij en wonder boven wonder voel ik me echt goed. Geen pijn, wel een soort spierpijn, maar niet meer dan na een uitgebreide trainingssessie. De dames voelen nog keihard en zwaar, maar dat is ook logisch. Want 2 x 375 cc is natuurlijk ook gewoon 3/4 kilo aan gewicht erbij. En dat is ook letterlijk zo. Ik ben 1.72 en woog 64,5 en nu zit ik op bijna 65,5. Zo grappig. Wel heb ik een zorg: vlak voor de operatie zijn dr. Kostenco dat er bij mij kans was bij een van de borsten op double bobble. Nou zei hij na de operatie dat het hem erg meeviel, en dat het er positief uitzag, maar ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig nu. Ik ga maar van het beste uit. Ik zie nog niks door de pleisters onder mijn borsten. Ik zal deze week een album aanmaken met foto's en een uitgebreidere operatieverslag posten. Ik ga weer lekker op de bank hangen chillen ;-)
Loumi Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 29 minuten geleden zei Dreade: En daar lig ik dan met mijn nieuwe borsten, helemaal blij... Vandaag ben ik 1 dag PO. En het is me 1000% meegevallen. Dr. Kostenco heeft ronde Mentor 375cc implantaten geplaatst met hoge projectie. En voor wat ik nu zie past het inderdaad mooi bij mijn lichaamsbouw en ik verwacht dat er ook nog wat afgaat (zwellingen en uitzakken enzo). Kan wel juichen, zo fijn. Een uitgebreidere operatieverslag volgt nog. Voor nu ben ik vooral superblij en wonder boven wonder voel ik me echt goed. Geen pijn, wel een soort spierpijn, maar niet meer dan na een uitgebreide trainingssessie. De dames voelen nog keihard en zwaar, maar dat is ook logisch. Want 2 x 375 cc is natuurlijk ook gewoon 3/4 kilo aan gewicht erbij. En dat is ook letterlijk zo. Ik ben 1.72 en woog 64,5 en nu zit ik op bijna 65,5. Zo grappig. Wel heb ik een zorg: vlak voor de operatie zijn dr. Kostenco dat er bij mij kans was bij een van de borsten op double bobble. Nou zei hij na de operatie dat het hem erg meeviel, en dat het er positief uitzag, maar ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig nu. Ik ga maar van het beste uit. Ik zie nog niks door de pleisters onder mijn borsten. Ik zal deze week een album aanmaken met foto's en een uitgebreidere operatieverslag posten. Ik ga weer lekker op de bank hangen chillen ;-) Wat fijn om te lezen dat je je zo goed voelt!! Heel herkenbaar wat je zegt over het gewicht van voren, dat was voor mij ook het enige wat ik voelde. Niet gewend he zulke volumes hihihi.. Je zult met een paar dagen al zien dat je borsten al veel veranderen. Na 5 dagen leken mn borsten al 2 keer zo groot dan de dag van de operatie. Succes met je herstel!!!
Jaydee Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 @Dreade, Hey meis, van harte gefeliciteerd met je boobs. Fijn dat je je zo goed voelt. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om het vocht en de narcose kwijt te raken en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Veel liefs, Jaydee
Dreade Posted October 24, 2017 Author Posted October 24, 2017 Uitgebreider Operatieverslag We komen aan in Vlaardingen bij de privé-kliniek waar ik geholpen wordt om 10.00 uur. We worden vriendelijk geholpen door de dame in witte jas achter de balie. Als snel krijg ik op mijn kop omdat ik veel langer dan nodig (8 uur is de normale tijd) nuchter ben. Tja, ik ging vroeg naar bed en heb daarna dus niets meer gedronken. Alle sieraden moeten af en het lukt me niet mijn oorpiercing uit te doen. Gelukkig blijkt dat ze die gewoon kunnen afplakken. Daarna zit ik in de wachtkamer naar de tv te kijken naar een of ander kookprogramma terwijl de zenuwen door mijn keel gieren en ik trek krijg door dat kookprogramma: een of andere rode kool soep met pastinaak. Ze verwachten dat ik om half drie weer naar huis mag. Het duurt niet lang of ik wordt opgehaald door een dame in een witte jas en naar een kamertje begeleid waar ik me moet uitkleden om mijn onderbroek na en een schort, haarnet en plastic voetjes aan moet. Mijn spullen worden in een kluis gelegd. Ik moet door een deur naar een andere kamer waar ik op een bed mag liggen. Daar krijg ik een heerlijk warme deken over me heen. Al snel komt dr. Kostenco aftekenen. Schrik Hij mompelt van alles, meet, tekent en gebruikt een lineaal. Hij vertelt me dan opeens dat mijn rechterborst mogelijk last zal krijgen van een double bubbel (ofwel een dubbele borst) op dat moment begrijp ik niet goed wat hij bedoelt en hij probeert het uit te leggen, maar door de zenuwen land het niet helemaal. Wanneer hij klaar is komt de anesthesist en neemt een vragenlijst door met me. Ondertussen kan ik maar aan een ding denken, wat is in hemelsnaam een double bubbel? Ik word steeds onzekerder. De operatie Voor ik het weet wordt ik de operatiekamer in begeleidt. Ik krijg een infuus in mijn elleboog omdat de ader op mijn hand niet te vinden is en ik moet met mijn armen languit (als een kruis) liggen. Ze worden vastgezet. Ik krijg de pijnstillers via het infuus en de anesthesist waarschuwt me voor een naar gevoel, maar zegt dat het zo weer weg is. En inderdaad er wordt een mondkapje over mijn mond gehangen en terwijl ik net een beetje een zuur gevoel in mijn arm omhoog voel kruipen ben ik ineens weg. De verkoeverkamer Ik wordt wakker in een bed met een warme deken over me heen. En natuurlijk kijk ik meteen naar mijn borsten die niet ingepakt zitten, maar goed te zien zijn met alleen tape onder mijn borsten. Wat ik zie daar ben ik heel blij mee. Dr. Kostenco zegt dat het er goed uitziet voor wat betreft de double bubbel, maar dat hij het pas zeker weet bij de controle (die overigens morgen is;-) ). Dat geeft me hoop. Het bed is heerlijk warm, en ik krijg zelfs een warme luchtblazer die ik onder de dekens mag zetten. Heerlijk! zou ik thuis ook willen. Hoe ik me voel Ik voel me helemaal prima. Ik heb nog geen pijn, alleen een strak en zwaar gevoel in mijn borsten, en spierpijn, alsof ik flink getraind heb. Ik heb meteen praatjes en de erg aardige zuster brengt me een broodje kaas, kopje koffie en thee. Al snel moet ik plassen en daar helpt ze me netjes mee. Mijn bloeddruk is wat hoog, maar omdat ik dat vaker heb mag ik toch naar huis. Ik krijg drie recepten mee: twee pijnstillers en een maagbeschermer. Naar huis Helaas is Essential Esthetics vergeten mijn BH mee te geven en moet ik dus BH loos naar huis rijden. Maar gek genoeg gaat dat helemaal goed. Onderweg kunnen we de BH ophalen, Brini (de directrice van Essential Esthetics) komt de BH persoonlijk naar me toe brengen. Thuis Ik ga heerlijk op de bank liggen en slaap al snel een paar uur. Ik ben nog erg moe, maar voel me echt heel goed. De borsten voelen erg zwaar aan en de huid zit natuurlijk nog erg gespannen, maar anders dan die erge spierpijn gaat het prima. De eerste foto van mijn borsten maakt me ook blij. Ze zijn niet gelijk, maar ik begrijp dat dat normaal is bij een borstvergroting. Kwa grootte ben ik al erg blij. Ze zien er niet gezwollen uit, al voelen ze wel strak aan, ik ben benieuwd wat uiteindelijk het eindresultaat zal worden. Mijn vriend is in ieder geval al fan ;-). Ik moet er wel erg aan wennen dat ik niet mag en kan tillen en mijn armen niet boven mijn schouders uit mag laten komen. Wat doe je eigenlijk veel met je borstspieren! Zelfs aankleden is lastig. Ach alles went! Dag twee Vannacht erg goed geslapen, op mijn rug en half op mijn zij met heel veel kussens om me heen. Ging prima. Voelde me ook echt goed s'morgens, boven verwachting zelfs. Het is me uiteindelijk heel erg meegevallen. Nu nog morgenochtend op controle bij Dr. Costenco en hopen dat het meevalt met de Double Bubble. To be continued...
Jaydee Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 @Dreade,wat een leuk verslag, meis. Ik hoop het ook voor je dat je geen double bubble hebt. Ik heb zelf al bijna anderhalf jaar een double bubble en ik zal blij zijn als dr. Nio me 8 december van mijn double bubble gaat verlossen. Ik duim voor je morgen. Veel liefs, Jaydee
Dreade Posted October 25, 2017 Author Posted October 25, 2017 Vanmorgen had ik mijn check up met dr. Costenco. Wat is het toch een sympathieke man! En wat nog belangrijker is: geen double bubbel! Jeeeeeej, kon wel gillen van blijdschap! Ik zag ze nu ook voor het eerst bijna helemaal en kon wel janken van geluk. Ze zijn wel heel groot, maar dr. Costenco vertelde dat ze nog moeten zakken. Ik krijg ook een borstband om daarbij te helpen. Maar nu al helemaal blij. Had ik dit maar jaren eerder gedaan...maar beter laat dan nooit! Ik voel me vandaag erg moe. Gisteren ook om 20.30 al mijn bed in gedoken. Nou ja gedoken... als een soort walvis erin gegleden. Soort van. Vandaag ook weer op bed gelegen tot zeker 14.00 uur. Moe, misselijk en duizelig. Niet heel erg vervelend, maar ik zie het maar als een teken dat mijn lijf me geeft dat ik meer moet rusten. Tja ben de eerste en tweede dag veel te veel op de been geweest en dat merk je natuurlijk. Ik ga snel mijn album aanmaken. @Jaydee en @Loumi, heel erg bedankt voor het meeleven. Geeft toch veel steun, weten dat je niet de enige bent! Dikke knuffel! Pictures visible for members only. Become a member now.
Loumi Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 @Dreade wat fijn om te lezen dat het goed gaat, dat je controle goed is gegaan! Lekker veel rusten dan herstel je het beste en snelste. Heb je foto s gezien, ziet er al erg mooi uit hoor!!! Lekker van genieten
Jaydee Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 1 uur geleden zei Dreade: @Jaydee en @Loumi, heel erg bedankt voor het meeleven. Geeft toch veel steun, weten dat je niet de enige bent! Dikke knuffel! Pictures visible for members only. Become a member now. Geen dank hoor, meis. En fijn dat je zo goed naar je lichaam luistert . En nóg fijner dat je geen double bubble hebt. Steun mij maar terug als ik 8 december geopereerd word . Veel liefs, Jaydee
Dreade Posted October 25, 2017 Author Posted October 25, 2017 @Jaydee Ga ik zeker doen! Gaat ook bij jou helemaal goedkomen!!!
Dreade Posted October 27, 2017 Author Posted October 27, 2017 En toen was het vrijdag... En dus dag 4 po. Ik heb goed geslapen en word ook steeds fitter wakker. De Pijn is nog steeds meer spierpijn dan echt pijn. Alleen bij onverwachte bewegingen voel ik nog echt wel steken. Ben nog wel aan de paracetamol, maar de heftige pillen heb ik eigenlijk alleen savonds nodig en niet meer overdag. Beter ook, want na twee dagen heftige pijnstillers kreeg ik obstipatie, ook niet prettig, probeer maar eens te drukken zonder dat je je borstspieren voelt!!! Lange stukken lopen gaat ook nog niet (ben een hardloopster en hou ook van lange wandelingen), maar ik probeer het wel voorzichtig op te bouwen. Maar goed, ik mag zondag douchen en volgens mij mogen dan ook de pleisters op de hechtingen eraf, maar dat vind ik nog best eng... hoop dat het er goed uitziet... Mn borsten voelen steeds meer als van mij en niet iets extras op m’n lichaam. Ze zijn nog wel knoert hard en liggen nog best hoog. Ik krijg nog een borstband die ik een paar uur per dag om moet. Ik doe al best veel. Ik heb gisteren al stiekum gewerkt tijdens een conferentie als gespreksleider, maar was daarna wel gevloerd en had veel pijn. Vandaag onderweg naam m’n moeder. Drie uur onderweg met de trein door omleidingen, maar even tijd om lekker te internetten. Ik doe het vandaag en morgen lekker rustig aan, moet maandag weer flink aan de bak. Gelukkig vooral achter m’n laptop, dua dat is te doen. Ik ben echt benieuwd wat mijn bh maat nu eigenlijk wordt. Vindt ze erg groot, maar ook erg mooi! Dus geen klacht van mij :-).
Dreade Posted November 6, 2017 Author Posted November 6, 2017 Vandaag twee weken PO!!! Niet te geloven dat het alweer twee weken geleden is dat ik geopereerd ben. Wat gaat de tijd toch snel. Gelukkig in dit geval, want ik kan niet wachten tot ik 'normale' lingerie aan kan. Heb al een setje gekregen waar ik zielsgelukkig mee ben. Hoe ik me voel Ik voel me prima. Moet wel zeggen dat ik wat vermoeid ben, maar dat is denk ik niet zo raar. Ik ben namelijk vrij snel na mijn BV al weer druk bezig geweest. Wel zo veel mogelijk rekening houdend met alle regels, maar toch. Omdat ik me heel snel alweer prima voelde, is het erg moeilijk om niet te vergeten dat je echt nog niet alles kan. Maar ik moet zeggen: ik heb geen pijn meer, alleen bij bepaalde bewegingen een soort spierpijn. Mijn borsten Mijn borsten staan nog steeds strak gespannen en voelen hard aan, maar toch alweer iets zachter dan na de operatie. Het zijn nog wel echt ronde harde ballen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt. Merk ook dat bij stress of te veel doen dat ze dan harder zijn en als ik ontspannen ben, dat ze dan zachter zijn. Ik upload zo foto's van deze week in mijn album. Wil je ze ook zien, stuur me dan een pb'tje dan voeg ik je toe. Sportbh en Compressiebh Ik heb vorige week twee bh's bij de Hunkemoller gekocht. Sport bh's level 3, maat 75D. Maar deze zitten wat strakker dan de medische compressiebh. Ook heb ik vannacht (stiekum) een paar uur zonder BH geslapen en dat was een heerlijk gevoel. Ja, ik weet dat ik de bh dag en nacht aan moet, maar als je gewend bent om vaak geen bh te dragen en zeker niet snachts, is het toch wat onwennig. Ook draag ik een borstband die ik een uur of drie vier per dag aan moet en die ik niet echt prettig vind. Ik vind het een beetje benauwend. Maar goed. Alles voor een goed doel! Littekens Voor zover ik kan zien, ziet het er goed uit. De hechtpleisters zitten er nog op en ik weet dat ik ze eraf mag halen, maar ik durf gewoon niet. Laf he? Door de pleisters heen, lijkt het alsof alles goed is. Ik denk dat ik vanavond ga proberen de pleisters eraf te halen. Vragen Toch vraag ik me wat af: ik wilde graag een volle C-cup, maar heb nu echt een D-cup. Nou vind ik dat niet echt erg, want ik moet zeggen dat het met kleding aan erg meevalt, maar bloot zijn ze in mijn ogen echt enorm! Maar dat is denk ik ook een kwestie van wennen. Ze passen denk ik wel bij mijn lijf. Mijn vraag: worden borsten na de vergroting nog kleiner? Of verschilt dat ook per persoon? Ik heb niet het gevoel dat ik enorme zwellingen heb. Maar ik neem aan dat wanneer ze zakken en zachter worden dat ze ook kleiner ogen. Is dat zo? Nacontrole Volgende week woensdag heb ik mijn nacontrole. Ook spannend! Ik zal daarna weer een update posten. Volgende week, volgende update.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.