Ga naar inhoud

shirros : 10 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei shirros:

@ellen001  de eerste keer dat ik het vest open deed dacht ik wow de 2e keer dacht ik zijn ze niet klein en vandaag vond ik ze nadat ik mijn vestje even uit had weer heel mooi. Heb wel foto's gemaakt maar nog niet gepost weet niet hoe ik dat privé moet doen. Ze moeten nog wel wat zakken en hoop dat ze nog gaan ploppen zoals ze dat noemen na een bv duoplane haha.

 

Welke sport bh heb jij? van de Hema?

 

En hoe is het nu met jou? je boobs zijn echt super mooi

 

Ze veranderen nog zo veel die eerste weken. Ik ben zelf ook erg benieuwd wat mij nog te wachten staat :D

Ik ben sinds vandaag weer aan het werk. Ging prima. Borsten werken goed mee! 

Ik heb een bh van triumph. Vond dat de band van de Hema bh te veel op het litteken zat. Leek mij niet goed. Deze nu zit netjes eronder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei shirros:

@Sanv ja natuurlijk ben benieuwd wat h=je van ze vind hihi hoe is het met jou? gaat je herstel voorspoedig?

Heb jij ook een album?

Top!! Ze zijn al erg mooi! Ik heb dat ze al redelijk ontspannen zijn. Maar nog wel hard natuurlijk! Alleen als ik voorover hang en weer recht ga staan voel ik het vocht nog. Je hoort het zelfs een beetje brobbelen:lol: :lol: ik heb geen album nog. Moet jij nog op controle? Ik had gister me controle en hoef niet weer te komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellen001 Thanx ja dat zijn ze ook best. nog wel hard natuurlijk maar elke dag soepeler. Ja dat stomme vest ik krijg hem wel alleen uit maar niet alleen aan haha dus dan maar met vestje op de foto :lol: hoe gaat het met werken?

 

Ja het gaat goed alleen dat niets doen is niets voor mij ben er nu al klaar mee maar goed heb 2 kleintjes om me heen rondhuppelen zonder dat ik de was, boodschappen enz moet doen dus daar geniet ik dan wel weer intens van. word jij er ook niet gek van dat niets doen. En kun jij het een beetje rustig aan doen jij hebt 3 koters toch?

 

@Sanv bedankt. Ja ben er zo blij mee bij mij zullen ze ook nog wel een beetje slinken aan de bovenkant zijn ze nog wat bol maar als het zo blijft vind ik het ook mooi hihi. Die plopjes heb ik ook herkenbaar. O wat fijn... ook niet na 3 of 6 maanden? Ik heb dinsdag pas mijn controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei shirros:

@ellen001 Thanx ja dat zijn ze ook best. nog wel hard natuurlijk maar elke dag soepeler. Ja dat stomme vest ik krijg hem wel alleen uit maar niet alleen aan haha dus dan maar met vestje op de foto :lol: hoe gaat het met werken?

 

Ja het gaat goed alleen dat niets doen is niets voor mij ben er nu al klaar mee maar goed heb 2 kleintjes om me heen rondhuppelen zonder dat ik de was, boodschappen enz moet doen dus daar geniet ik dan wel weer intens van. word jij er ook niet gek van dat niets doen. En kun jij het een beetje rustig aan doen jij hebt 3 koters toch?

 

@Sanv bedankt. Ja ben er zo blij mee bij mij zullen ze ook nog wel een beetje slinken aan de bovenkant zijn ze nog wat bol maar als het zo blijft vind ik het ook mooi hihi. Die plopjes heb ik ook herkenbaar. O wat fijn... ook niet na 3 of 6 maanden? Ik heb dinsdag pas mijn controle.

Fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk vooruitzicht toch? Komende zomer goed gevuld! 

Ik ben alweer aan het werk. Probeer rustig aan te doen, maar dat is wel lastig hoor. De kinderen kunnen vest veel zelf, dat scheelt. Alleen mijn man moet meer in het huis doen nu. Stofzuigen en bedden verschonen enzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei shirros:

 

@Sanv bedankt. Ja ben er zo blij mee bij mij zullen ze ook nog wel een beetje slinken aan de bovenkant zijn ze nog wat bol maar als het zo blijft vind ik het ook mooi hihi. Die plopjes heb ik ook herkenbaar. O wat fijn... ook niet na 3 of 6 maanden? Ik heb dinsdag pas mijn controle.

Ze veranderen nog zoveel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al verschillende stadia heb gehad. Te klein, toch wel goed, niet symmetrisch :21: geduld is zo niet mijn ding!! Officieel wel na 6 weken maar voor die 5 minuten consult moet ik 1,5 heen en 1,5 terug rijden. Dus was het niet meer nodig indien alles goed gaat. Jij succes met je herstel ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@shirros zo te lezen gaat het alweer best goed met je! Het is lastig He om je goed te houden als je je goed voelt, anderzijds vind ik het ook echt genieten dat je nu gewoon helemaal rustig aan moet doen. Anders ken ik mijzelf en ga ik toch weer dingen doen in het huis! Ben je helemaal tevreden met de maat? Mag ik ook meekijken in je album ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn Ja het gaat heel goed eigenlijk helemaal geen pijn meer alleen gevoelige tepels en de littekens gaan een beetje trekken. Ja ik zie het als een mini vakantie met al mijn mannen thuis heerlijk genieten van elkaar. Ik voel me zo goed dat ik al regelmatig naar buiten ga en gister dus ook de sint verwelkomd met de jongens. Hoe is het met jou verder voel je, je goed heb je nog pijn? en ben jij blij met het resultaat?

 

Ik ben er helemaal happy mee meer dan happy ze zijn mooier dan verwacht en elke dag weer een beetje soepeler. Ik heb je toegevoegd aan mijn album;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@shirros ja ben er zeker blij mee, hoop dat ze nog iets groter worden als ze meer gaan zakken. Ik moet morgen weer werken dus hoop dat het mee gaat vallen. Ik heb zelf geen pijn aan de spieren of iets dergelijks maar mijn huid aan de onderkant en tepels zijn zo gevoelig dat het pijn doet. Kan de sportbh of andere stof op een gegeven moment slecht verdragen dus hoop dat dat snel minder wordt. Dokter Nio gaf aan dat het betekent dat de zenuwen weer wat wakker worden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pienn fijn om te weten hier worden de zenuwen dan ook weer wakker hihi. wel hopen dat het snel weer wegtrekt idd. O spannend, hopelijk valt het mee ... dan ga je best snel weer aan de slag zie je het een beetje zitten?

 

Ja dat zakken komt vanzelf we moeten geduld hebben. Ze zeggen dat bij duoplane de bosten nog kunnen ploppen doordat de spier ontspant. heb het idee dat dit bij mij al een beetje gebeurd heb nu maat 75 E van sportbh ben benieuwd of dat zo blijft of dat het toch een dtje gaat worden. Heb jij al een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.