Ga naar inhoud

shirros : 10 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei shirros:

Ja, ik twijfelde tussen motiva ergonomix of hydrogels. Door al de ophef over siliconen toch voor hydrogels gegaan. Maar als ik voor silicone had gegaan dan was het de motiva ergonomix zijn super mooie resultaten. Spannend hoor. Succes morgen ik vind het heel spannend hihi xx

Heel vet!! Morgen is onze dag :D almost there:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

@gastmama @KK-love @ellen001

@Pienn @Nini28  bedankt meiden ik heb mijn boobies haha yes

 

@Sanv ha meid ik zag alleen je voetjes volgens mij je was nog niet bij en ik werd de operatie zaal in gereden haha.

Ja alles is goed gegaan, nio en meiden zijn zo lief. Pijn is goed te doen valt tot nu toe mee alleen paracetamol kijken hoe dat morgen is. En hoe is het bij jou gegaan voel je je goed veel pijn?

 

Jij ook beterschap en een voorspoedig hotel  xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE ja komt goed kijk de hele tijd naar mijn boobies ik ben zo benieuwd naar ze. Ik zit nog steeds alleen aan paracetamol zo blijf ik tenminste rustig ken mezelf;) moest 2 dagen niets doen van nio maandag mag ik lekker douche.

 

Heb jij er een beetje zin in februari he zag ik ook bij nio. Super leuk meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even en update en mijn operatie verslag:

vandaag is dag 3PO en ik voel me goed vanmorgen heerlijk uitgebreid gedoucht en mijn haren lekker (laten wassen) wat is dat lekker zeg! ik voel me goed slaap ook heerlijk bouw mezelf helemaal in met kussens maar slaap als een roosje. Het is nog steeds gevoelig maar elke dag ben ik minder stijf en gaat het beter. Vandaag dat martel vest ook even uit gelaten wat een verademing en dan kunnen mijn boobies ook lekker uitzetten ik ben zo benieuwd hoe groot ze nu worden:rolleyes: merk wel dat als ik dat vest even uit laat de vorm gelijk veranderd en ze veel mooier worden. @ellen001 heb jij dat vest na een paar dagen soms ook even uit gelaten? En wanneer ben jij een sport bh gaan dragen?

Ik ben benieuwd wnr ze je gaan bellen van de kliniek hoe het met je gaat enz doet Nio dat zelf of is dat een van de meiden aan de balie?

 

Mijn operatie verslag:

ik was eigenlijk heel rustig had ik niet verwacht, ik melde me aan bij de balie en mocht gelijk naar boven omkleden en werd eigenlijk gelijk al gehaald om naar de andere kamer te gaan waar ik infuus enz kreeg en afgetekend zou worden. afscheid genomen van mijn mannetje en moest gaan liggen op een bed infuus werd geprikt. Nio kwam mij aftekenen en controleerde alles nog een keer. Echt iedereen die daar werkt is super aardig en stellen je gerust. Nou daar ging ik dan de OK op echt een super mooie OK met rustgevende muziek de operatietafel was lekker verwarmd. Nog een paar laatste vragen en geintjes en daar ging ik lekker slapen. Ik werd rustig wakker de buis werd uit mijn keel verwijderd kreeg een hesje aan en werd naar de uitslaapkamer gebracht gelijk even kijken of ze er zaten en ja hoor. Ik was lekker high nog van de narcose voelde niets en had super honger. Ik dacht nog o dit is een eitje tot dat de narcose uit mijn lijf ging. ik ging steeds meer voelen maar al met al goed te doen. Na een boterham en wat drinken mocht ikal vrij vlot weer naar huis als ik er klaar voor was en dat was ik.

 

Tot nu toe heb ik het als zeer prettig ervaren en is Nio een super fijne man ik zou hem iedereen aanraden!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei shirros:

Even en update en mijn operatie verslag:

vandaag is dag 3PO en ik voel me goed vanmorgen heerlijk uitgebreid gedoucht en mijn haren lekker (laten wassen) wat is dat lekker zeg! ik voel me goed slaap ook heerlijk bouw mezelf helemaal in met kussens maar slaap als een roosje. Het is nog steeds gevoelig maar elke dag ben ik minder stijf en gaat het beter. Vandaag dat martel vest ook even uit gelaten wat een verademing en dan kunnen mijn boobies ook lekker uitzetten ik ben zo benieuwd hoe groot ze nu worden:rolleyes: merk wel dat als ik dat vest even uit laat de vorm gelijk veranderd en ze veel mooier worden. @ellen001 heb jij dat vest na een paar dagen soms ook even uit gelaten? En wanneer ben jij een sport bh gaan dragen?

Ik ben benieuwd wnr ze je gaan bellen van de kliniek hoe het met je gaat enz doet Nio dat zelf of is dat een van de meiden aan de balie?

 

Mijn operatie verslag:

ik was eigenlijk heel rustig had ik niet verwacht, ik melde me aan bij de balie en mocht gelijk naar boven omkleden en werd eigenlijk gelijk al gehaald om naar de andere kamer te gaan waar ik infuus enz kreeg en afgetekend zou worden. afscheid genomen van mijn mannetje en moest gaan liggen op een bed infuus werd geprikt. Nio kwam mij aftekenen en controleerde alles nog een keer. Echt iedereen die daar werkt is super aardig en stellen je gerust. Nou daar ging ik dan de OK op echt een super mooie OK met rustgevende muziek de operatietafel was lekker verwarmd. Nog een paar laatste vragen en geintjes en daar ging ik lekker slapen. Ik werd rustig wakker de buis werd uit mijn keel verwijderd kreeg een hesje aan en werd naar de uitslaapkamer gebracht gelijk even kijken of ze er zaten en ja hoor. Ik was lekker high nog van de narcose voelde niets en had super honger. Ik dacht nog o dit is een eitje tot dat de narcose uit mijn lijf ging. ik ging steeds meer voelen maar al met al goed te doen. Na een boterham en wat drinken mocht ikal vrij vlot weer naar huis als ik er klaar voor was en dat was ik.

 

Tot nu toe heb ik het als zeer prettig ervaren en is Nio een super fijne man ik zou hem iedereen aanraden!!

 

 

 

Wat klinkt dat allemaal relax en fijn! Ik herken je verhaal helemaal. En ben je ook blij met het resultaat? Je hebt nog geen foto toch? 

Ik ging na een week weer op controle en ben verder niet meer gebeld. 

Ik heb dat vestje echt wel aangehouden die week. Hooguit een uurtje even los als het echt te veel ging knellen. Na een week ben ik de sportbh gaan dragen, maar ik slaap nog met het compressievest. 

Hoe is het met de pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellen001  de eerste keer dat ik het vest open deed dacht ik wow de 2e keer dacht ik zijn ze niet klein en vandaag vond ik ze nadat ik mijn vestje even uit had weer heel mooi. Heb wel foto's gemaakt maar nog niet gepost weet niet hoe ik dat privé moet doen. Ze moeten nog wel wat zakken en hoop dat ze nog gaan ploppen zoals ze dat noemen na een bv duoplane haha.

 

Welke sport bh heb jij? van de Hema?

 

En hoe is het nu met jou? je boobs zijn echt super mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.