Tessa_97 Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 Hallo iedereen. Ik zal me even voorstellen want ben namelijk nieuw hier.. Ik ben Tessa en ik ben 20 jaar en na lange tijd denken heb ik beslist om een borstvergroting te doen (heb een grote a, kleine b). ik weet dat ik nog jong ben maar het knaagt wel aan me.. Nu las is veel goede recenties over Dr verdonck.. Weet iemand hoeveel tijd er zit tussen de 1consultatie en de operatie ? En hebben jullie misschien fotos,recenties.. het zou me echt helpen ! Bedankt
marjon_nl Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 Hoi Tessa, welkom op het forum! Hier is de wereld aan informatie te vinden over consultaties, operaties maar ook de verschillende klinieken en artsen. De zoek functie gaat je blij maken. Verdonck is een naam die je hier vaak tegenkomt en er zien veel meiden hier door hem geholpen. De tijd tussen het consult en de operatie verschilt heel erg en is afhankelijk van drukte. Soms heb je geluk en kun je 3 weken na je consult al terecht soms duurt het ook langer. Het is verstandig om voor jezelf te bedenken wat voor jou een goed moment is om je nieuwe borsten te krijgen omdat je na die tijd toch rustiger aan moet doen voor het herstel. Veel plezier met je zoektocht en hier op het forum
Myyear Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 @Tessa_97 hoihoi meid, welkom! Ook ik kwam midden dit jaar nieuw op deze site, ook 20 jaar en onzeker. Maar ik heb ondertussen onwijs veel geleerd, bijna 21 en ik ben zeker van wat ik ga doen! Lekker orienteren hier en dan gaat het vanzelf goed komen!! Liefs!x
Tessa_97 Posted October 1, 2017 Author Posted October 1, 2017 Hallo iedereen. Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt bij Dr Verdonck! 12 oktober is mijn eerste consultatie. Ben ontzettend benieuwd! Ik kan niks anders doen als dingen opzoeken, hierop rondkijken, mij focussen op borsten die ik mooi vind haha. Nu heb ik de vraag is er iemand pas bij Dr Verdonck geweest en weten jullie ongeveer wat nu zowat de wachttijd is? Wat jullie ervaringen zijn? Ik ben 1m69 en ik weeg 64kg, heb nu grote A, kleine B vermoed ik.. Groetjes Tessa
Tessa_97 Posted October 9, 2017 Author Posted October 9, 2017 is er iemand die 1.69m is en zowat 64 kg weegt ? hoeveel cc hebben jullie? welke begincup hadden jullie voor de BV en nu? groetjesss
Rianneke Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Hoi Tessa, ik ben 1.80 en weeg 66 kilo..mijn begin cub was B75 en nu een D schat ik.. Ik ben 2 dagen geleden geopereerd.. 425 cc rijker. Volgens mij is dat een behoorlijke hoeveelheid. maar omdat ik zo lang viel een C cub al snel is het niets. Jij bent een stukje kleiner maar miss heb je er toch iets aan.. succes!! Groetjes
nadia.i Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Hi, Ik ben 1,68, weeg 59 kilo, heb nu een lege C en krijg 375CC op 6 november!
Tessa_97 Posted October 13, 2017 Author Posted October 13, 2017 hallo iedereen woensdag 25oktober word ik geopereerd door dr verdonck in de BBC. Ik was eerst overtuigd dat ik een grote C, kleine D wou.. ik heb nu kleine B.. ik ben 1.69m en weeg ongeveee 64kg.. heeft iemand fotos of ervaring hoe het eruit ziet en welke protheses hebbe jullie dan sebbin, mentor of motiva? hoop dat jullie me kunnen helpen!
Nicoline_W Posted October 16, 2017 Posted October 16, 2017 @Tessa_97 Goed dat je hier een oproepje doet!! Wat zei / vond Verdonck tijdens je consult? En waar twijfel je nu tussen?
Tessa_97 Posted October 16, 2017 Author Posted October 16, 2017 @Nicoline_W Verdonck zei dat het mogelijk was omdat ik genoeg weefsel had voor een grote C... maar ik twijfel voor een gewone C nu...
Nicoline_W Posted October 16, 2017 Posted October 16, 2017 @Tessa_97 Aah ik snap het! En welk volume heeft hij in gedachten voor een kleine C, en welk voor een grote C? Als je dát weet, dan zou je thuis met zakjes rijst (met die 2 verschillende volumes) kunnen gaan rondlopen en kijken hoe je dat vindt! Heb je wel een soft BH nodig om ze in te proppen. Dat hielp mij heel erg bij het kiezen van het volume. Én besef je dat je ze nooit kleiner kan laten lijken, maar altijd groter (met een dikke pushup)... Succes girl!! X
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.