Ga naar inhoud

Kliniek kiezen ( Diana Gabriels ? )


Genevieve

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Even voorstellen. Ik ben Genevieve. Heb 75A en zou graag een C of D willen. 

Ik heb een afspraak gehad bij Diana Gabriels. Ging goed. Ik had ook een gesprek bij Dr. Hupkens. Beetje apart gesprek. Is Dr. hupkens een goede chirurg?  

Wil ook nog een gesprek bij Kliniek Veldhoven. Op hun site zijn de borsten voor en na veel mooier. Misschien naïef en zet Kliniek Veldhoven alleen de mooie op hun site.

Wie wil ervaringen met mij delen over beide klinieken?  

Ik weet wat ik wil watbetreft cup maat, prothese. Maar bij wie en welke chirurg het beste is, is nog erg vaag. 

Groetjes,  Genevieve 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Genevieve:

Hallo, 

Even voorstellen. Ik ben Genevieve. Heb 75A en zou graag een C of D willen. 

Ik heb een afspraak gehad bij Diana Gabriels. Ging goed. Ik had ook een gesprek bij Dr. Hupkens. Beetje apart gesprek. Is Dr. hupkens een goede chirurg?  

Wil ook nog een gesprek bij Kliniek Veldhoven. Op hun site zijn de borsten voor en na veel mooier. Misschien naïef en zet Kliniek Veldhoven alleen de mooie op hun site.

Wie wil ervaringen met mij delen over beide klinieken?  

Ik weet wat ik wil watbetreft cup maat, prothese. Maar bij wie en welke chirurg het beste is, is nog erg vaag. 

Groetjes,  Genevieve 

Welkom

Rechts boven heb je de zoekbalk waar je de naam van een chirurg en kliniek kan vinden voor ervaringen.

Succes met je zoektocht

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd bij A klinieken door dokter koeijers. Hij opereert ook voor kliniek veldhoven. 

Voor mij is het nu 5 dagen geleden en ik ben erg tevreden tot zover.

ik ben ook alleen daar op consult geweest, omdat het meteen helemaal goed voelde.

 

ik denk dat dat heel belangrijk is. Det je met iemand een gesprek heeft die jou snapt en waar je een goed gevoel bij heb! 

 

Succes !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-10-2017 om 23:33 zei Desert-Rose:

@Genevieve

 

Hoi hoi,

 

 Ik heb je andere topic weggehaald aangezien het precies dezelfde inhoud heeft als dit topic.

 

Ik heb de titel een klein beetje aangepast, dus je kunt nu in dit topic verder gaan, zo blijft alles zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

x

Dank je. Ging iets mis met plaatsen. Moet nog even wennen.  Ben net lid geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.