Ga naar inhoud

Is er iemand die rond de 1,64 is en 51 kilo?


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Anoniems:

Hiiii,

 

ik zou graag willen weten of er iemand is met de zelfde bouw. Ik ben 1.64 en 51 kilo. Is er iemand rond de zelfde bouw? En hoeveel cc en welke model past het beste bij deze bouw?

Ik ben 1,58 en weeg 50/51 had 75B. 

Ik heb nu 450cc kijk gerust in mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Anoniems:

Hiiii,

 

ik zou graag willen weten of er iemand is met de zelfde bouw. Ik ben 1.64 en 51 kilo. Is er iemand rond de zelfde bouw? En hoeveel cc en welke model past het beste bij deze bouw?

 

Hoi Hoi,

 

Ik had bij mijn eerste bv bijna exact dezelfde bouw als jou betreft gewicht lengte, maar was wel geheel plat als voorsituatie 70aaa.

Bij mij is er toen 245cc anatomisch geplaatst was toen de max.

BH maat nu 75c maar oogt als een b.

 

XxLena

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Anoniems:

Hiiii,

 

ik zou graag willen weten of er iemand is met de zelfde bouw. Ik ben 1.64 en 51 kilo. Is er iemand rond de zelfde bouw? En hoeveel cc en welke model past het beste bij deze bouw?

 

Ik had toen graag wat meer gewenst maar bij mij was dit toen niet mogelijk, maar is al een tijd geleden.

Als ik toen wist wat ik nu wist, zou ik zeker verschillende consulten plannen.

Zoals Debbos, zie je dat er nu meer mogelijk is.

En het hangt ook van je voorsitatie af.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Anoniems:

@lena76 bedankt voor  je comment! Ik ben ook vrij plat bij mij is een a ook al te klein :(

 

Maar zoals je ziet zijn er veel meiden die tegenwoordig meer krijgen , ik was gewoon bij een chirurg die volgens mij niet meer durfde/kon plaatsen.

En ik ben ook maar bij 1 chirurg geweest toen en nam het ook maar gewoon aan, maar tegenwoordig is alles anders en weten we veel meer.

En hier op het BF krijg je veel goede info en hulp van begin tot aan de ingreep toe:35:

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Anoniems:

Hiiii,

 

ik zou graag willen weten of er iemand is met de zelfde bouw. Ik ben 1.64 en 51 kilo. Is er iemand rond de zelfde bouw? En hoeveel cc en welke model past het beste bij deze bouw?

Hey meid,

 

Het is goed om wat rond te kijken wat je mooi vind, maar je moet ook goed kijken naar wat je zelf mooi vind in de spiegel tijdens het passen van de maat. Dan weet je wat je mooi vind en dan kun je ook gerichter gaan zoeken.

Je moet met veel dingen rekening houden:

lengte/gewicht/bouw van de persoon, maar ook welk merk prothese en rond/anatomisch, hoe geplaatst, etc. 

Het is dus niet zo simpel ;) 

 

Heb je al een arts op het oog? Dat is namelijk het eerste waar je naar op zoek gaat.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Hey meid,

 

Het is goed om wat rond te kijken wat je mooi vind, maar je moet ook goed kijken naar wat je zelf mooi vind in de spiegel tijdens het passen van de maat. Dan weet je wat je mooi vind en dan kun je ook gerichter gaan zoeken.

Je moet met veel dingen rekening houden:

lengte/gewicht/bouw van de persoon, maar ook welk merk prothese en rond/anatomisch, hoe geplaatst, etc. 

Het is dus niet zo simpel ;) 

 

Heb je al een arts op het oog? Dat is namelijk het eerste waar je naar op zoek gaat.

 

xx

Hi Ellen, ik heb een next day surgery gepland op 6/7 november. Ik heb totaal geen idee over waar ik allemaal op moet letten. Ik vind het ook raar dat zelfs mensen met hetzelfde postuur en zelfde cc een andere cupmaat kunnen hebben:) 

ik weet trouwens niet of het verstandig is dat een operatie gelijk na mijn consult heb. Misschien moet ik nog wel een consult plannen ergens anders :/

Is er eigenlijk een cc en soort model wat de meeste mensen het mooist vinden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Race:

Hoi! Ik ben 1.64 en weeg 54, laatste 4 kilo is door spier. Op mn profiel kun je mijn postuur bekijken. Ik heb op 11 september 350 cc laten plaatsten bij Frans Straten. Hiermee oogt het op een grote C kleine D.

Hi @Race ik weet niet precies hoe ik jou album kan zien. Ik zou het wel graag willen zien:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Booops:

hee!

 

Ik ben 167 en 55 kg. Kijk maar in mijn album dan kan je het resultaat zien. Ben 11 sept geholpen en er is 295 cc geplaatst! (Heb een C75 in mijn compressie BH. Moet nog mijn borsten opmeten, maar kan pas over 2 weken ongeveer).

Dankjewel @Booops :) wat voor cupmaat had je voor de surgery?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Booops:

@Anoniems Ik had een kleine B70, maar ivm borstverschil stond de bh bij 1 borst iets open.... Ik heb nu dan ook 295 en 310 cc geplaatst gekregen ivm dat verschil !

@Booops ik twijfel zelf tussen de c&d cup :) ik heb momenteel een kleine a. Weet jij hoeveel cc ik nodig heb om op een d uit te komen? Ik heb de jouwne gezien! Ziet er leuk uit :) echt spannend ik wil ook zo snel mogelijk aan de beurt komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Nee dat verschilt per persoon ook... de een heeft aan 265 al genoeg en een ander 340 bij wijze van om aan een D te komen... Mijn eigen PC dacht dat ik best aan een kleine D zou kunnen komen met mijn 295cc maargoed dat weet ik dus nog niet. Ik zou vooral met je PC goed overleggen. Neem foto's mee van borsten die jij erg mooi vindt en spreek goed uit wat jij wilt. Dan weet de PC heel goed te adviseren voor het aantal cc. Succes meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Booops:

Dankjewel! Nee dat verschilt per persoon ook... de een heeft aan 265 al genoeg en een ander 340 bij wijze van om aan een D te komen... Mijn eigen PC dacht dat ik best aan een kleine D zou kunnen komen met mijn 295cc maargoed dat weet ik dus nog niet. Ik zou vooral met je PC goed overleggen. Neem foto's mee van borsten die jij erg mooi vindt en spreek goed uit wat jij wilt. Dan weet de PC heel goed te adviseren voor het aantal cc. Succes meis xx

@Booops bedankt voor je uitleg:))) ik denk dat ik een extra consult ga plannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.