Ga naar inhoud

Hallo ik ben Francisca, stel me graag even voor!


Fracisca

Aanbevolen berichten

Ik wil heel graag mn borsten leren vergroten. Vind het erg spannend om verschillende redenen. Heb vroeger namelijk een borstverkleining gehad. Maar nu na 3 zwangerschappen en 10 kilo lichter erg slappe borsten over gehouden. Ben 44 jaar wil mijzelf deze vrouwelijkheid als kado teruggeven. Als zit er ook wel ergens een stemmetje dat vind dat ik mezelf moet accepteren zoals ik ben. En wat als ik ze dadelijk te groot vind.. ik weet uit ervaring hoe onprettig dat kan zijn. Maar na meer dan een jaar overwegen ben ik eruit! Ik ga het doen. 

 

Ik ben op dit forum gekomen om door echte ervaringen te horen en te lezen over klinieken en chirurgen een juiste kliniek/ chirurg te vinden. Een vrouwelijke arts lijkt me fijn. Heeft iemand een aanbeveling? 

 

Alvast bedankt voor het delen. 

Francisca 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Fracisca:

Ik wil heel graag mn borsten leren vergroten. Vind het erg spannend om verschillende redenen. Heb vroeger namelijk een borstverkleining gehad. Maar nu na 3 zwangerschappen en 10 kilo lichter erg slappe borsten over gehouden. Ben 44 jaar wil mijzelf deze vrouwelijkheid als kado teruggeven. Als zit er ook wel ergens een stemmetje dat vind dat ik mezelf moet accepteren zoals ik ben. En wat als ik ze dadelijk te groot vind.. ik weet uit ervaring hoe onprettig dat kan zijn. Maar na meer dan een jaar overwegen ben ik eruit! Ik ga het doen. 

 

Ik ben op dit forum gekomen om door echte ervaringen te horen en te lezen over klinieken en chirurgen een juiste kliniek/ chirurg te vinden. Een vrouwelijke arts lijkt me fijn. Heeft iemand een aanbeveling? 

 

Alvast bedankt voor het delen. 

Francisca 

 

 

Welkom

Uit mijn hoofd zijn dit de vrouwelijke PC A.A. van Engeland,Laura Moojen-Zaal,Daphne van Dam, Linda Visser

Google even op deze namen.

En gebruik hier de zoekbalk rechtsboven om meer informatie te vinden.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.