Jump to content

Jgj : 20 september 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal !

ik lees hier al een poosje anoniem mee, maar over 2 weken is het zo ver voor mij; Nieuwe boobiesss!!

ik ga naar A klinieken en word geholpen door Dr Koeijers. Ik heb nu echt net aan een 70B en hij gaat 385cc plaatsen. 

Is hier ook iemand geopereerd, ben erg benieuwd naar ervaringen bij deze kliniek en over de arts. Kan namelijk niet heek veel over hem vinden!

verder ken ik ook niet zoveel mensen die een borstvergroting hebben laten doen. Ik ben bang dat ik de operatie onderschat!

Ik heb gehoord dat het ff erger is dan stuwing, maar dat vond ik nooit zo vervelend voelen. 

Beneuuwd naar de ervaringen !!

groetjesss 

Posted
9 uur geleden zei Jgj:

Hallo allemaal !

ik lees hier al een poosje anoniem mee, maar over 2 weken is het zo ver voor mij; Nieuwe boobiesss!!

ik ga naar A klinieken en word geholpen door Dr Koeijers. Ik heb nu echt net aan een 70B en hij gaat 385cc plaatsen. 

Is hier ook iemand geopereerd, ben erg benieuwd naar ervaringen bij deze kliniek en over de arts. Kan namelijk niet heek veel over hem vinden!

verder ken ik ook niet zoveel mensen die een borstvergroting hebben laten doen. Ik ben bang dat ik de operatie onderschat!

Ik heb gehoord dat het ff erger is dan stuwing, maar dat vond ik nooit zo vervelend voelen. 

groetjesss 

Welkom

Als bij de zoekbalk de naam van de PC intoetst vind je meer informatie en hierbij een link.

xx Ank

Posted
15 uur geleden zei Jgj:

Hallo allemaal !

groetjesss 

Hoi Jhj,

wat leuk dat je de beslissing hebt gemaakt om een bv te nemen. Ik snap helemaal dat je je afvraagt of je de operatie niet onderschat. Je kan natuurlijk lezen hoe andere mensen de pijn ervaren maar het is nogal moeilijk om je voor te stellen hoe de pijn gaat worden als je die pijn nog nooit gehad hebt. Ik persoonlijk stond hier voor mijn bv hetzelfde in als jij, maar omdat het al jaren een grote wens is voor mij (had maar een zielig a cupje) heb ik besloten het gewoon over me heen te laten komen en de bv te nemen.

ik ben afgelopen maandag geholpen, en ik moet zeggen dat het mij best wel is tegen gevallen. De dag van de OK zelf had ik niet zoveel last, want dan heb je al de medicatie van de narcose / andere pijnstilling nog in je lijf. De dag van de OK en de 1e dag PO gingen echt super goed. Ik liep 2x per dag een half uur en de pijn viel ook mee. Ik gebruikte toen 4x per dag PCM en tussendoor nog extra tramadol en morfine.

de dag erna viel me echter flink tegen, ik werd erg misselijk van de zwaardere pijnstillers (tramadol en morfine) en lag de hele dag alleen maar te kotsen. Nu is dit echt geen pretje als je net je borsten hebt laten doen want dat doet nogal pijn. Ik ben toen gestopt met de tramadol en morfine, en alleen doorgegaan met het gebruiken van paracetamol. Hierdoor nam na 1 dag de misseijkheid wel af maar de pijn werd natuurlijk erger. Nu ben ik inmiddels 5 dagen PO en ik moet zeggen dat het met de pijn al beter gaat. Maar man, wat had ik dit onderschat!!

begrijp me goed; als ik kijk naar het resultaat en hoe blij ik ermee ben zou ik het zo weer doen. Het zijn echt die eerste dagen die je door moet bikkelen maar wat is een weekje op het vooruitzicht op zeker 15 jaar mooie boobies?

ik zou de pijn zelf omschrijven als een hele heftige spierpijn, en ik ben echt niet kleinzerig.

lieve meid, zorg er gewoon voor dat er minimaal 1 week lang iemand bij je is die je kan helpen (met afdrogen na douchen, helpen met koken, aankleden etc), laat je die paar dagen lekker in de watten leggen en neem je rust. En ik zou zeggen, ga er gewoon voor want je krijgt er iets geweldigs voor terug. En wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zeggen ze toch :)

Posted
Op 8-9-2017 om 16:09 zei Jgj:

Hallo allemaal !

groetjesss 

Hoiii, ik ken iemand die ook bij dr Koeier is geweest en haar borsten zijn prachtig geworden!! Heel natuurlijk zien ze eruit. Ben benieuwd naar jouw ervaring straks. Gr

Posted

Tjah de pijn, hoe omschrijf je die.

Heftige felle spierpijn, ja zo omschrijf ik het ook wel. Meer oncomfortabel dan regelrechte pijn. Alsof je een super zware legday in de borsten hebt zitten en je borsten voelen aan als bakstenen.

In de ochtend voelt het alsof alles in de nacht strak is getrokken en dat je huid uitgedroogd en stijf is. Dit gaat wel weg na een paar minuutjes. 

Ik ben niet kleinzerig, totaal niet zelfs want een tattoo sessie van 9 uur hou ik easy peasy vol en vind ik niet eens de titel pijn waardig. Maar dit was echt niet prettig.

Nu moet ik er ook echt bij zeggen dat ik de eerste 4 dagen geen last had en toen vond ik dat ik best zonder de zware pijnstillers kon, dat was dus fout nummer 1 want toen kon ik overnieuw beginnen met een spiegel opbouwen tegen de pijn. 

Fout nummer 2 was dat ik naar de andere meiden op het forum keek, de een stond na een week al te koken en de ander was na een week alweer aan het werk terwijl ik me belabberd voelde. Forceren werkt averechts, als het niet lukt dan lukt het niet. 

Dus tip: Wees niet te streng voor jezelf dat je binnen een week van de pijnmedicatie af wil zijn, er zullen meiden zijn die dat uiteraard wel kunnen maar daar moet je niet teveel aan vastklampen. Er zijn er genoeg die langer pijn houden en dat is totaal niet erg. 

• 2 weeks later...
Posted

Hier mijn operatieverlsag !

woensdag 20 september was het eindelijk zo ver, mijn nieuwe boobies !!:wub:

ik mocht als aller eerste, dus dat was kwart over 7 aanwezig, kwart voor 5 in de auto ! :) 

in de kliniek hadden ze het niet zo goed gepland en werd ik pas om kwart over 8 geroepen uit de wachtkamer, daarna ging alles super snel. Even omkleden, infuus prikken, antibiotica, tekennen op m’n borsten & even met de anestsist praten. Daarna naar de OK. Mijn god wat was ik zenuwachtig, vond het ontzettend spannend vooral de narcose, toch even een traantje gelaten hoor toen er een kapje op m’n mond werd geplaatst, maar voor ik het wist was ik al weer wakker ! Heel gek gevoel. En wat waren ze mooi ik was zo blij! Even naar de uitslaapkamer, wat eten en weer naar huis. Half 11 zaten we weer in de auto! Ondertussen is het nu vrijdag en gaat alles eigenlijk super goed. Het is me allemaal reuze mee gevallen, ik had het veel zwaarder verwacht dus dat gaat helemaal goed. Soms kijk ik wel eens en ben ik bang dat ze misschien toch te klein zijn? Ik had een leeg gelopen B en 385cc erin gekregen. Ben benieuwd als het genezen is en ik echt bh’s kan passen welke maat ik nu heb !! :rolleyes:

en nu, lekker herstellen ! :D 

Posted

Fijn dat het allemaal zo is meegevallen! Ik heb ook veel goeie dingen gehoord over Koeijers. Heb je ronde of anatomische prostheses? Ik dacht te hebben gelezen dat hij voornamelijk anatomisch doet?

Succes met je herstel!!

Posted
1 uur geleden zei Aloysa:

Fijn dat het allemaal zo is meegevallen! Ik heb ook veel goeie dingen gehoord over Koeijers. Heb je ronde of anatomische prostheses? Ik dacht te hebben gelezen dat hij voornamelijk anatomisch doet?

Succes met je herstel!!

Ja ben erg tevreden over hem ! Ik heb gewoon ronde !:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.