Ga naar inhoud

Natjes_twins : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

zijn er onder jullie die ook misselijk worden van paracetamol te slikken? telkens ik da neem word ik misselijk:viannen_76:

 

Hoe gaat het met jullie? nog veel pijn? ik ben vandaag 3 dagen PO en het beterd wel wat. Maar toch na een lange nacht uit het bed te komen heb ik veel pijn soort druk op mijn borsten. Vooral aan mijn linkerborst. Ook dat ik stap. Voelen heel gespannen aan.

 

Ze zeggen altijd wie mooi wil zijn, moet lijden maar da is toch wel hoor amai:21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natjes_twins ik word er ook misselijk van, maar probeer er niet te veel op te letten en dan is het ook zo weer weg

 

en het uit bed komen begint beter te worden, kan al zelf omhoog komen ook al lig ik bijna plat :D

 

Mijn tepels staan trouwens heel erg naar buiten gedrukt en steken best wel uit, hebben hier meer mensen last van?  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natjes_twins

Pijn is goed te doen, ben al aan het afbouwen met de pijnstillers! Af en toe wel wat steken in borstspier maar dat overleef ik allemaal wel. Tweede dag wel enorme rugpijn gehad maar dat word nu ook weer beter. En hoe gaat het bij jou met de pijn?

 

Bij mij zijn ze nu wel een beetje scheef de ene is al wat gezakt en de ander zit nog heel hoog. En de tepels.. ze wouden bijna piercings plaatsen omdat ze ingetrokken waren maar ze steken nu zo uit :blink:

 

Ik ben zeker 2 weken vrij en de 3de week ga ik proberen rustig op te bouwen, er word niks ingepland dus ik kan gewoon kijken hoe en wat ik al kan 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xlaux ik heb geen rugpijn gehad. Maar idd wel af en toe wat steken aan linkerborst maar nog te doen hoor.

 

Doe jij ook enkel s'avonds je Bh uit? en staan die ook zo hard bij jou?

 

Dat van u tepels denk da da normaal is hoor:D 

 

Bij mij jeuken ze af en toe en BH spant wel wat maja alles moet goed op zijn plaats blijven zitten zeker;)

 

Ben jij zelfstandig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Duppie hoe gaat het met jou? nog veel pijn?

Vanaf vandaag voel ik me een stuk beter .

De pijn valt mee maar vooral de misselijkheid was heel vervelend .

Ze zijn vanaf vandaag ook iets minder gespannen .

Ik denk dat ik de pijnstillers ook wat af ga bouwen , misschien veroorzaken die wel de misselijkheid .

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Duppie  welke maat is het geworden bij jou want je twijfelde nog e?

Ik kan wel goed slapen , met 2 kussens onder mijn rug /hoofd .

Ik heb nu 350cc.

Ik denk wel dat het mooi gaat worden .

Ik moet trouwens Donderdag de 18 de op controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Duppie  dat doe ik ook twee kussens en da gaat wel.

 

Ah ik moet ook donderdag de 18de :43: om hoe laat jij?

 

Hoe zijn u littekens? bij mij hangt er wel wat bloed aan. Maar ze doen geen pijn 

Ik moet om 10.45 .

 

Bij mij zijn ze ook flink bebloed maar ook niet pijnlijk .

 

Ik vond het wel erg hectisch op de operatiedag zelf .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duppie ik om 11.45h:D

 

Ja da klopt, wel bij mij was da ook vrij hectisch. Moest er om 12h zijn en om half twee begonnen ze pas. klag daar nog zeker een half uur te wachten. en had kou!! ze wouden dan die infuus prikken en da ging ni:o maar daarna kwam de anesthesist, en dan ging het wel, zelfs pijnloos. heb zeer fijne adertjes..

 

Vond het wel spannend zen je lag daar dan op die tafel en je voelt u zo in slaap vallen. Ze lieten ook de maat nog eens zien. was leuk.:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Duppie ik om 11.45h:D

 

Ja da klopt, wel bij mij was da ook vrij hectisch. Moest er om 12h zijn en om half twee begonnen ze pas. klag daar nog zeker een half uur te wachten. en had kou!! ze wouden dan die infuus prikken en da ging ni:o maar daarna kwam de anesthesist, en dan ging het wel, zelfs pijnloos. heb zeer fijne adertjes..

 

Vond het wel spannend zen je lag daar dan op die tafel en je voelt u zo in slaap vallen. Ze lieten ook de maat nog eens zien. was leuk.:wub:

Bijna iedereen die uit de narcose kwam was misselijk terwijl ze tegen mij hebben gezegd dat dat bijna nooit voor kwam .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.