Ga naar inhoud

RosaE : 23 februari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei Jennifer0:

Hoeveelste? Laat me met je countdownen. Je snapt dat ik nu lui bezig ben om naar je pagina te gaan om gewoon de datum

van je boobs te checken. 

Lol.... 3 april girl... nog 21 dagen:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jennifer0:

@Sneeuw & @RosaE hier lijkt het alsof als al dag 1 was gezakt, maar volgens Nio gaat het (wilt hij) dat het 1 cm of 0,5 cm zakt. En volgens hem gaan ze nog naar elkaar toe komen (iets meer decolleté). 

 

Ik weet je zeker dokter??? Ik me wens plaatje weer erbij halen en nog een x weet zeker dat het een beetje hier op gaat lijken. Hij; ja heb geduld. 

 

Hebben jullie ook zoveel spanning en bijn op de borst zelf als je je borsten aanraakt? 

 

Me vriend vroeg me en hoe voelen ze? Ik nou alsof het gewoon dingen zijn die op m lichaam zijn geplakt. Omdat ze nog heel onnatuurlijk voelen. Me lichaam zegt nog steeds we kennen je niet en motten je niet!!! Vandaar dat pijn. Gister van 14.30 tot 18.30 de stad in geweest, dat is echt veel spanning voor mijn borsten. 

 

Op werk gaat het wel omdat ik een kantoor baan heb, maar aan het einde van de dag merken me borsten het wel. Ze hebben dan echt een zware dag. Herkennen jullie dit?? Herkennen jullie mijn pijn ook? 

 

Ik moet zeggen dat de mijne nu wel oké voelen als ik ze aanraak. Ze zijn nog wel heel hard, maar echt pijn doet het niet. Ik merk wel dat de huid gevoelig is, dus die smeer ik twee keer per dag in, maar de pijn ‘van binnenuit’ is nu minimaal. Ze beginnen ook wel meer eigen te voelen. 

 

Ik herken wel wat je zegt over echt dingen ondernemen. Ook op werk als ik periodes wat meer moet staan en m’n rug niet kan ondersteunen krijg ik wel last en ze zijn keihard als ik thuis kom. Ik heb nog niet echt periodes gehad dat ik een paar uur achter elkaar heb gelopen/gestaan, maar ik denk ook niet dat dat zou gaan... 

 

Het gaat hier wel elke dag iets beter! Merk jij ook wel die vooruitgang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.