Ga naar inhoud

RosaE : 23 februari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei RosaE:

@Jennifer0 Dankje! Ze hingen al een beetje op half 7 de laatste dagen, dus ik heb ze er vandaag tijdens het douchen afgehaald. Littekens zien er prachtig rustig uit :) Hoe was jouw controle verder?

Nio was tevreden met wat hij zag en ik was tevreden met zijn glimlach Hahahaha. 

Heb hem verteld hoe blij we allemaal

op de forum met hem zijn en hem aanraden als pc. Terug naar mn borsten, operatiebeha (martelbeha) mocht per direct uit. Moest een andere beha kopen (die van de Hema raden hij aan), omdat hij wilt dat me borsten nog ronder worden aan de onderzijde.

Ze voelden zacht aan en morgen ga ik

weer werken, was geen probleem.

maar sporten mocht echt nog niet, zelf op de loopband niet!!

 

Over 7weken mag ik terugkomen want dan wilt hij weer kijken.

 

oja, kennelijk kan een beha ook je tepels richting beïnvloeden, was nieuws voor mij. 

 

Sinds gister ben ik met al me medicatie gestopt. Nog wel wat pijn, maar dat is normaal zei hij. 

 

Ik wou nog vragen of dat ik een selfie van hem en me borsten mocht maken, maar durfde niet. Wil hem geen #metoo verdachten maken:4:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
22 uur geleden zei Jennifer0:

@Sneeuw ene hoe vindt manlief je borsten nu? Heeft hij ze al 100% geaccepteerd :rolleyes:

ha meiden @Jennifer0 en @RosaE... wat fijn voor jullie dat Nio zoveel tijd nam voor de controle. ik voel me nu nog steeds een beetje afgescheept geloof ik... het ging toen zo goed en eigenlijk gaat het nog hetzelfde zo niet minder. Ze staan zo strak! en doen vaak zeer. zou ik dan toch teveel doen? ik vind het zo lastig om in te schatten wat wel en niet mag... heb een BH van de Hema, maar weet niet of de maat goed is. Heb ik er dan wel wat aan? ARG... twijfel twijfel... hoor nu toch wel verbetering te zien ipv stilstand of achteruitgang. Ik begon zo positief maar nu vooral veel twijfel over het herstel. persoonlijk vind ik ze nog steeds niet mooi (oeps) ben er echt heel blij mee en heb geen seconde spijt gehad maar ik hoop wel echt dat ze nog mooier/ natuurlijker worden. zijn nu echt nog twee opgeplakte ballen.

ik moet er zelf nog erg aan wennen en mijn man ziet ze nog niet zo vaak. (hij vindt ze al best mooi) gelukkig is het nog een poosje winter en kan ik nog wennen in een trui. trouwens, mijn omgeving weet t niet, zal er wellicht mee te maken hebben. hebben jullie het uitgebreid gedeeld? ik heb geloof ik echt goed gelezen, maar kan niet in jullie albums kijken, heb zelf eigenlijk geen behoefte om er 1 te maken..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sneeuw Wat vervelend dat je je zo voelt! Ik ken die momenten van frustratie en ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben. Het is alleen vreselijk balen dat ze op hun lelijkst zijn als ze ook op hun pijnlijks zijn...

ik heb het trouwens wel met iedereen gedeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee weken (en een dag) PO! Ik heb deze week weer twee dagen gewerkt. De eerste dag viel me ontzettend zwaar. Ik was doodmoe en had behoorlijk wat pijn, de tweede dag ging al een stuk beter. Ik merk dat mijn boobies nu eindelijk meer op de goede plek beginnen te zitten en een beetje zachter beginnen te worden. Vooral de linker begint nu op een borst ipv een torpedo te lijken, yay! Vannacht ook voor het eerst geslapen zonder pijnstillers of diazepam :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sneeuw als je nog zo voelt vraag dan of dat je langs kan bij Nio. Het lijkt mij dat je ook ei even bij hem kwijt mag. Ik heb ook nog pijn, af en roe zelfs steek gevoelen. Nio zei is normaal en ook ik heb een grotere Hema beha die Nio aanraden.

Ook ik klaagde bij Nio dat ik mijn borsten nog niet perfect vind. Hij gaf aan dat ik zeker 3 maanden geduld moet hebben, dus meid ik herken veel van wat je zegt. 

 

Ik denk dat we niks anders kunnen doen dan rustig afwachten en geduid tonen.

 

oja en ook niet ierdereen in mijn omgeving (die niet van belang is) weten het.

 

maak je niet al teveel druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2018 om 21:46 zei Sneeuw:

ha meiden @Jennifer0 en @RosaE... wat fijn voor jullie dat Nio zoveel tijd nam voor de controle. ik voel me nu nog steeds een beetje afgescheept geloof ik... het ging toen zo goed en eigenlijk gaat het nog hetzelfde zo niet minder. Ze staan zo strak! en doen vaak zeer. zou ik dan toch teveel doen? ik vind het zo lastig om in te schatten wat wel en niet mag... heb een BH van de Hema, maar weet niet of de maat goed is. Heb ik er dan wel wat aan? ARG... twijfel twijfel... hoor nu toch wel verbetering te zien ipv stilstand of achteruitgang. Ik begon zo positief maar nu vooral veel twijfel over het herstel. persoonlijk vind ik ze nog steeds niet mooi (oeps) ben er echt heel blij mee en heb geen seconde spijt gehad maar ik hoop wel echt dat ze nog mooier/ natuurlijker worden. zijn nu echt nog twee opgeplakte ballen.

ik moet er zelf nog erg aan wennen en mijn man ziet ze nog niet zo vaak. (hij vindt ze al best mooi) gelukkig is het nog een poosje winter en kan ik nog wennen in een trui. trouwens, mijn omgeving weet t niet, zal er wellicht mee te maken hebben. hebben jullie het uitgebreid gedeeld? ik heb geloof ik echt goed gelezen, maar kan niet in jullie albums kijken, heb zelf eigenlijk geen behoefte om er 1 te maken..

 

Ik zou gewoon contact opnemen met Nio. En je zorg uitspreken meid.... als je er maar mee blijft lopen zal het er niet beter op worden. ook mentaal d=kan het dan ff duren eer je alles weer hebt geaccepteerd e.d. Hij zal daar echt voor openstaan... ikzou echt niet schromen en gewoon contact opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2018 om 08:52 zei RosaE:

Twee weken (en een dag) PO! Ik heb deze week weer twee dagen gewerkt. De eerste dag viel me ontzettend zwaar. Ik was doodmoe en had behoorlijk wat pijn, de tweede dag ging al een stuk beter. Ik merk dat mijn boobies nu eindelijk meer op de goede plek beginnen te zitten en een beetje zachter beginnen te worden. Vooral de linker begint nu op een borst ipv een torpedo te lijken, yay! Vannacht ook voor het eerst geslapen zonder pijnstillers of diazepam :D 

Super man!! Zo te horen gaat het super goed met ze!! Nice... dat geeft de burger weer moed... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jennifer0:

@Sneeuw als je nog zo voelt vraag dan of dat je langs kan bij Nio. Het lijkt mij dat je ook ei even bij hem kwijt mag. Ik heb ook nog pijn, af en roe zelfs steek gevoelen. Nio zei is normaal en ook ik heb een grotere Hema beha die Nio aanraden.

Ook ik klaagde bij Nio dat ik mijn borsten nog niet perfect vind. Hij gaf aan dat ik zeker 3 maanden geduld moet hebben, dus meid ik herken veel van wat je zegt. 

 

Ik denk dat we niks anders kunnen doen dan rustig afwachten en geduid tonen.

 

oja en ook niet ierdereen in mijn omgeving (die niet van belang is) weten het.

 

maak je niet al teveel druk.

Hey :) geduld geduld geduld, wat is het lastig he! Ben zelf 2,5 week PO en ik heb er ool een beetje moeite mee :P 

 

vraaje over de Hema bh, is dat de padded heavy support?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Kimmik:

Hey :) geduld geduld geduld, wat is het lastig he! Ben zelf 2,5 week PO en ik heb er ool een beetje moeite mee :P 

 

vraaje over de Hema bh, is dat de padded heavy support?

 

x

Als het goed is de NON padded heavy support...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Kimmik:

Ah ja natuurlijk :) helaas niet voorradig kwam ik zojuist achter :( hebben jullie nog meer tips?

 

 

ja waardeloos hé... loop tegen hetzelfde aan... is al een paar weken niet voorradig. Heb ook wel eens de triumph voorbij horen komen hier.. Ja en de carefix Ava (of Anna) dan maar die zijn gelijk zo duur... :mellow:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Boobs2015:

 

ja waardeloos hé... loop tegen hetzelfde aan... is al een paar weken niet voorradig. Heb ook wel eens de triumph voorbij horen komen hier.. Ja en de carefix Ava (of Anna) dan maar die zijn gelijk zo duur... :mellow:

 

Heel irritant inderdaad! Ik heb net mijn zus gevraagd om de Hema binnen te lopen, bleek dat ze ze gewoon in de winkel hadden liggen! Misschien kun je dat ook proberen? Blijkbaar is de website niet helemaal up to date :) Ik draag nu de triumph vanuit de kliniek maar ben op zoek naar een 2e BH zodat ik ook kan afwisselen. Nu was en föhn ik de BH haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Kimmik:

Heel irritant inderdaad! Ik heb net mijn zus gevraagd om de Hema binnen te lopen, bleek dat ze ze gewoon in de winkel hadden liggen! Misschien kun je dat ook proberen? Blijkbaar is de website niet helemaal up to date :) Ik draag nu de triumph vanuit de kliniek maar ben op zoek naar een 2e BH zodat ik ook kan afwisselen. Nu was en föhn ik de BH haha!

yes.. zou deze week de hema's hier afstruinen... thanks voor de tip! 

 

Ja 1 bh is dan toch onhandig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Boobs2015:

yes.. zou deze week de hema's hier afstruinen... thanks voor de tip! 

 

Ja 1 bh is dan toch onhandig....

Inderdaad! Wilde ook niet nog een keer de duurste aanschaffen. Jij al aan het aftellen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Kimmik:

Inderdaad! Wilde ook niet nog een keer de duurste aanschaffen. Jij al aan het aftellen? :)

Ja zeker...!! De tijd gaat gelukkig best rap.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jennifer0:

@Kimmik Boobs2015 is wright 

 

zie foto bijlage. Je kan ook online bestellen, vandaag besteld betekent morgen in huis. ^_^

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mijn maat is er niet online  :( Heb nu in de winkel wel een witte kunnen kopen. Helaas geen zwarte! Dit is ook die van de Hema toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE en @Jennifer0 jullie zijn echte lieverds! inmiddels gaat het heir weer goed. ik geloof toch wel dat het herstel doorzet. vergeleken met vorige week ben ik toch weer een stuk fitter en positiever (baby heeft ook weer een paar nachten doorgeslapen, scheelt ook voor mijn humeur) vandaag kleding gepast en vooral vaak gedacht wauw... dit staat me nu wel leuk... begrijp me niet verkeerd, ik heb er geen spijt van, maar had gewoon gedacht dat ik ze mooier zou vinden. ik vind ze nog zo nep. weet gewoon niet of dat nog erg veranderd. volgens Nio gaan ze niet veel zakken en persoonlijk vind ik ze nog erg rond en hoog. ze worden wel zachter, maar gaan ze dan nog wel zakken? moet ik dan geen band dat is een vooral een dingetje. zakt er bij jullie al wat? denk toch maar Nio eens te bellen. verder echt helemaal blij met mijn keuze!! wat fijn dat jullie ook lekker herstellen. dat werken inderdaad... herkenbaar! zo moe. eigenlijk elke dag nog wel. welke maat zijn jullie tot nu toe op uitgekomen? ik kom van 75 A naar nu een 75D!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sneeuw:

@RosaE en @Jennifer0 jullie zijn echte lieverds! inmiddels gaat het heir weer goed. ik geloof toch wel dat het herstel doorzet. vergeleken met vorige week ben ik toch weer een stuk fitter en positiever (baby heeft ook weer een paar nachten doorgeslapen, scheelt ook voor mijn humeur) vandaag kleding gepast en vooral vaak gedacht wauw... dit staat me nu wel leuk... begrijp me niet verkeerd, ik heb er geen spijt van, maar had gewoon gedacht dat ik ze mooier zou vinden. ik vind ze nog zo nep. weet gewoon niet of dat nog erg veranderd. volgens Nio gaan ze niet veel zakken en persoonlijk vind ik ze nog erg rond en hoog. ze worden wel zachter, maar gaan ze dan nog wel zakken? moet ik dan geen band dat is een vooral een dingetje. zakt er bij jullie al wat? denk toch maar Nio eens te bellen. verder echt helemaal blij met mijn keuze!! wat fijn dat jullie ook lekker herstellen. dat werken inderdaad... herkenbaar! zo moe. eigenlijk elke dag nog wel. welke maat zijn jullie tot nu toe op uitgekomen? ik kom van 75 A naar nu een 75D!!

 

Jammer dat je er niet helemaal tevreden mee bent nog! Ik vind mijne ook echt nog niet zo mooi. M’n linkerborst begint wel echt te zakken en een mooie vorm te krijgen, de rechter volgt heel traag. Echt mooi vind ik ze nog niet... Heel hoog ook nog vooral. Ik kom van een lege 75B op een 75D/E (ik denk uiteindelijk E). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn voor je... waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. heb ook nog veel vocht onderin denk ik, ze glimmen nog steeds heel erg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sneeuw & @RosaE hier lijkt het alsof als al dag 1 was gezakt, maar volgens Nio gaat het (wilt hij) dat het 1 cm of 0,5 cm zakt. En volgens hem gaan ze nog naar elkaar toe komen (iets meer decolleté). 

 

Ik weet je zeker dokter??? Ik me wens plaatje weer erbij halen en nog een x weet zeker dat het een beetje hier op gaat lijken. Hij; ja heb geduld. 

 

Hebben jullie ook zoveel spanning en bijn op de borst zelf als je je borsten aanraakt? 

 

Me vriend vroeg me en hoe voelen ze? Ik nou alsof het gewoon dingen zijn die op m lichaam zijn geplakt. Omdat ze nog heel onnatuurlijk voelen. Me lichaam zegt nog steeds we kennen je niet en motten je niet!!! Vandaar dat pijn. Gister van 14.30 tot 18.30 de stad in geweest, dat is echt veel spanning voor mijn borsten. 

 

Op werk gaat het wel omdat ik een kantoor baan heb, maar aan het einde van de dag merken me borsten het wel. Ze hebben dan echt een zware dag. Herkennen jullie dit?? Herkennen jullie mijn pijn ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.