Ga naar inhoud

RosaE : 23 februari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie

Operatieverslag 23/2

Gisteren was het dan zover! Ik moest me om 7:45 melden bij het Park Medisch Centrum en ik hoefde gelukkig pas 7:30 van huis weg. Daar kreeg ik wat formulieren om te tekenen en werd ik naar m’n kamer gebracht. De avond ervoor had ik enorm veel zenuwen, maar om de een of andere reden was die ochtend alles van me af gevallen.

 

Rond 8:45 werd ik (in m’n sexy blauwe jurk) opgehaald en op een soort pre-op kamer gelegd, waar het voor mijn gevoel -2 was. Gelukkig kreeg ik een föhn onder m’n deken :D Daar werd m’n bloeddruk gemeten, infuus aangeprikt e.d. en uiteindelijk kwam dr. Nio aftekenen. Wat later dan gepland werd ik meegenomen naar de OK, waar ik al snel onder narcose werd gebracht (wel lekker trouwens haha) en voor ik het wist probeerde ik op de uitslaapkamer alweer wakker te worden. Ik voelde wel direct pijn en die is sindsdien ook niet meer weggegaan. In eerste instantie had ik gevraagd of ik m’n boobies wel even mocht zien, maar later zag ik hier toch maar vanaf hahaha. Ik heb dus nog geen idee hoe ze eruit zien! 

 

Ik vond het gisteren qua pijn vies tegenvallen, maar na de diazepam lijkt het iets beter te worden. Vandaag en morgen nog lekker rustig aan doen en dan hoop ik dat ik door het ergste heen ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel water en thee drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je verder heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Xxx Jaydee 

 

P.S: leuk verslag trouwens. Het lijkt wel gisteren dat ik daar ook was..... maar is voor mij toch alweer 11 weken geleden. En 1 juni mag ik weer :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei RosaE:

Operatieverslag 23/2

Gisteren was het dan zover! Ik moest me om 7:45 melden bij het Park Medisch Centrum en ik hoefde gelukkig pas 7:30 van huis weg. Daar kreeg ik wat formulieren om te tekenen en werd ik naar m’n kamer gebracht. De avond ervoor had ik enorm veel zenuwen, maar om de een of andere reden was die ochtend alles van me af gevallen.

 

Rond 8:45 werd ik (in m’n sexy blauwe jurk) opgehaald en op een soort pre-op kamer gelegd, waar het voor mijn gevoel -2 was. Gelukkig kreeg ik een föhn onder m’n deken :D Daar werd m’n bloeddruk gemeten, infuus aangeprikt e.d. en uiteindelijk kwam dr. Nio aftekenen. Wat later dan gepland werd ik meegenomen naar de OK, waar ik al snel onder narcose werd gebracht (wel lekker trouwens haha) en voor ik het wist probeerde ik op de uitslaapkamer alweer wakker te worden. Ik voelde wel direct pijn en die is sindsdien ook niet meer weggegaan. In eerste instantie had ik gevraagd of ik m’n boobies wel even mocht zien, maar later zag ik hier toch maar vanaf hahaha. Ik heb dus nog geen idee hoe ze eruit zien! 

 

Ik vond het gisteren qua pijn vies tegenvallen, maar na de diazepam lijkt het iets beter te worden. Vandaag en morgen nog lekker rustig aan doen en dan hoop ik dat ik door het ergste heen ben! 

Fijn he zo dichtbij huis!! Hopelijk gaat t nu wat beter met de pijn. Valt dat ff tegen.... maar dat moet met de dag beter gaan , hoor... dat kan niet anders. de eerste 3 dagen zijn het zwaarst....  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE, nee hoor, ik hoef de Carefix niet terug. Ik doe denk ik gewoon mijn Hema sportbh weer ff aan na de operatie. Er gaat nu niks met mijn protheses gebeuren hè...... dus het is alleen het litteken dat moet helen. Binnenin mijn borst gebeurt niks. Alleen lijkt een beugelbh me niet zo lekker zitten op een litteken. 

Gaat het met jou allemaal goed? Als je een fotoalbum hebt, dan hou ik me aanbevolen. Ben benieuwd :38:.

Hoeveel is er bij jou geplaatst? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei RosaE:

Ja, het is vandaag al wat beter dan gisteren, ook dankzij het medicatieschema van @best_boobie:D Ik heb vandaag snel even gekeken en foto’s gemaakt. Voor PO1 vind ik het er al netjes uitzien, dus ik ben content :) 

Leuk mag ik meekijken??

 

Ben ook benieuwd of jij wat merkt van rimpelvorming. Misschien nu nog te vroeg om daarover te kunnen oordelen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei RosaE:

@Jaydee wil je checken of je in m’n album kunt en of hij zo klopt? :D 

Sorry voor mijn late reactie, meis..... maar ik was vandaag naar de verjaardag van onze tweeling....26 zijn ze alweer geworden. 

Ik kan in je album en heb zojuist een reactie onder je foto geplaatst. Mooie boobs hoor... en een hele verandering met de voorsituatie. Prachtig!

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk echt dat het elke dag een beetje beter gaat :) De eerste twee nachten heb ik een oxycodon ingenomen, de afgelopen twee nachten al niet meer. Gisteren ook gestopt met de naproxen en vanaf vandaag ga ik proberen om de diazepam alleen 's avonds in te nemen (zodat ik niet meer zo gaar ben overdag). Ik hoop van harte dat de zwelling ook snel weg begint te trekken, want mijn beha knelt aan alle kanten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei RosaE:

Ik merk echt dat het elke dag een beetje beter gaat :) De eerste twee nachten heb ik een oxycodon ingenomen, de afgelopen twee nachten al niet meer. Gisteren ook gestopt met de naproxen en vanaf vandaag ga ik proberen om de diazepam alleen 's avonds in te nemen (zodat ik niet meer zo gaar ben overdag). Ik hoop van harte dat de zwelling ook snel weg begint te trekken, want mijn beha knelt aan alle kanten :lol:

 

Fijn...!! Goed om te weten... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk en fijn om te lezen allemaal! Ik ga morgen op consult bij Nio en ben al eerder op consult bij andere PC’s geweest. Over t algemeen werd mij 300cc rond met tepellift aangeraden. Ik had gebeld wanneer ze plek hadden voor de operatie en dat kon 1 of 4 mei en anders word het de zomervakantie. Heel benieuwd naar morgen wat hij gaat zeggen! Zou ik je foto’s ook mogen zien? Succes met het herstel :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Jo123:

Wat leuk en fijn om te lezen allemaal! Ik ga morgen op consult bij Nio en ben al eerder op consult bij andere PC’s geweest. Over t algemeen werd mij 300cc rond met tepellift aangeraden. Ik had gebeld wanneer ze plek hadden voor de operatie en dat kon 1 of 4 mei en anders word het de zomervakantie. Heel benieuwd naar morgen wat hij gaat zeggen! Zou ik je foto’s ook mogen zien? Succes met het herstel :68:

Hai hoe was het bij Nio? Nio heeft mij ook onder handen genoegen en echt top vent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jo123 Ik heb je toegevoegd aan mijn album! 

 

@Jennifer0 Ja, ik ben heeeeel tevreden over Nio :) Hoe gaat het herstel bij jou? En ja, ik heb een album, ik heb je toegevoegd!

 

@Boobs2015 Dankje!! Ze zijn lekker aan het zakken hè? M'n borstspier begint eindelijk mee te werken hahaha. En eeeeeeindelijk neemt de zwelling van m'n buik en rug wat af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosaE herstel is goed te doen, mag echt niet klagen. De pijn wat ik heb is echt te doen. Had me op het ergst voorbereid, maar gelukkig valt het reuzen mee. Nio, zei bij zijn eerste bezoek aan mij; en voelt het al alsof er een tram over je heen heeft gereden? Ik nee. Ben dankbaar dat ik dat niet heb mogen meemaken. 

 

Ik ga gelijk even naar je boobies kijken. Zodra ik snap hoe ik mijn foto’s in mijn album kan plaatsen en een beetje fatsoenlijk uitzien gewassen enzoooo (mag vanaf vandaag mijn hele lichaam wassen) ga ik ook foto's plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.